JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220714/0025410501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Organizacja kursów doskonalących w zakresie informatyki oraz inżynierii przemysłowej dla nauczycieli, w tym nauczycieli zawodu oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu... </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT KIELECKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009372</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wrzosowa 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">25-211</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiat.kielce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.powiat.kielce.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Organizacja kursów doskonalących w zakresie informatyki oraz inżynierii przemysłowej dla nauczycieli, w tym nauczycieli zawodu oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu... </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ca8c91ca-fead-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00254105</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039207/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Organizacja kursów doskonalących w zakresie informatyki oraz inżynierii przemysłowej dla nauczycieli, w tym nauczycieli zawodu oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu...</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn. „Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków EFS. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:<br/>- miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>- ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal,<br/>- adres skrzynki ePUAP: /9692uwmtmt/skrytka<br/>- e-mail do korespondencji: zamowienia@powiat.kielce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO zgodnie z rozdz. XXVI SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SR-II.272.1.20.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Programowanie sterowników PLC<br/>Celem kursu jest:<br/>- zapoznanie uczestników z budową i funkcjami sterownika SIEMENS SIMATIC S7-1200/1500, jego programowaniem w środowisku TIA Portal oraz diagnostyką i konfiguracją komunikacji w sieci przemysłowej PROFINET;<br/>- podniesienie umiejętności beneficjentów przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w pracy dydaktycznej.<br/>Czas trwania kursu – min. 40 h szkoleniowych (1h = 45 minut).<br/>Liczba uczestników: 3 (+/-1).<br/>Minimalny zakres tematyczny kursu:<br/>•	Historia i rodziny sterowników<br/>•	Tworzenie projektu<br/>•	Konfiguracja połączenia ze sterownikiem<br/>•	Tworzenie konfiguracji sprzętowej<br/>•	Zasady adresacji wejść i wyjść w sterowniku<br/>•	Podstawowa obsługa jednostki centralnej<br/>•	Tablica symboli<br/>•	Zasady pisania programów - struktura i elementy programów<br/>•	Operacje logiczne<br/>•	Narzędzia monitorowania i testowania programu<br/>•	Pamięć sterownika (organizacja i funkcje pamięci sterownika)<br/>•	Zarządzanie projektem<br/>•	Symulator PLC<br/>•	Forsowanie zmiennych<br/>•	Język programowania LAD – podstawy, elementy, funkcje logiczne oraz arytmetyczne<br/>•	Język FBD – podstawy, rodzaje bloków, podstawowe funkcje<br/>•	Obsługa sygnałów analogowych 0-10V<br/>•	Obsługa sygnałów impulsowych PWM<br/>•	Obsługa funkcji logicznych<br/>•	Obsługa funkcji czasowych<br/>•	Obsługa liczników<br/>•	Układy czasowe (instrukcje czasowe w TIA Portal, formaty zmiennych, podstawowe typy danych)<br/>•	Podstawy języka tekstowego STL (zapis podstawowych funkcji logicznych, monitorowanie programu<br/> w języku STL, skoki, zliczanie zdarzeń, układy czasowe)<br/>•	Funkcja wykrycia zbocza narastającego/opadającego sygnału<br/>•	Diagnoza sygnałów wejściowych i wyjściowych w sterowniku PLC<br/>•	Zasada działania, parametry, wymogi dla infrastruktury, wybrane aspekty instalacyjne<br/>•	Identyfikacja urządzeń w sieci – nazwa urządzenia, adres MAC, adres IP<br/>•	Konfiguracja sieci Profinet – urządzenia typu Controller i Device, parametry sieci<br/>•	Komunikacja Modbus TCP IP pomiędzy sterownikami<br/>•	Integracja sterownika z modułem transportu oraz sortowania (min. taśmociąg, siłowniki, czujnik koloru, czujnik indukcyjny, czujniki światłowodowe detekcji detalu) dydaktycznego stanowiska <br/>z przemysłowymi komponentami automatyki przemysłowej. Identyfikacja sygnałów, diagnostyka, programowanie, wgrywanie programu, testowanie działania oraz wprowadzanie poprawek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Strony przewidują możliwość zmiany wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany liczby osób uczestniczących w kursie, spowodowaną ewentualną rezygnacją lub dodaniem osób szkolonych o +/- 1 osobę w każdej części kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w ramach każdej części w liczbie -1 osoba, w zależności od bieżących okoliczności. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego ze zmniejszenia liczby uczestników szkolenia do -1 osoby, z powodu rezygnacji w ramach danej części określonej w SWZ, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia w całości. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do skorzystania z prawa opcji w liczbie +1 osoba, w stosunku do liczby określonej w SWZ oraz Załącznikach do SWZ w odniesieniu do każdej części zawartej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli, w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, powoduje obowiązek świadczenia po stronie Wykonawcy, z którego Wykonawca może zwolnić się wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, Wykonawca będzie świadczył przedmiot zamówienia po cenach nie wyższych niż ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium określonym poniżej:<br/>I. Cena ofertowa - waga kryterium 60% (maksymalnie 60 pkt),<br/>II. Doświadczenie trenera - waga kryterium 40% (maksymalnie 40 pkt).<br/><br/>Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został szczegółowo przedstawiony w rozdz. XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Kurs Komputerowego Wspomagania Projektowania i Wytwarzania CAD/CAM<br/>Celem kursu jest nabycie przez kursantów wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się i prowadzenia zajęć z uczniami z wykorzystaniem Pakietu edukacyjnego do nauki Komputerowego Wspomagania Projektowania CAD (Solid Edge) oraz Pakietu edukacyjnego do nauki Komputerowego Wspomagania Wytwarzania CAM (EdgeCAM).<br/>Czas trwania kursu – min. 60 h szkoleniowych (1h = 45 minut), (w tym: min. 30 h szkoleniowych kursu CAD (Solid Edge) oraz min. 30 h szkoleniowych kursu CAM (EdgeCAM)). <br/>Liczba uczestników: 8 (+/-1).<br/>Liczba grup szkoleniowych: 1.<br/>Minimum programowe dla oprogramowania CAD (Solid Edge): <br/>1.	Wprowadzenie do modelowania typu 3D.<br/>a.	Przedstawienie podstawowych informacji na temat współczesnych modelerów typu 3D.<br/>b.	Omówienie podstawowych zasad związanych z użytkowaniem programów do modelowania obiektów technicznych.<br/>2.	Omówienie oraz prezentacja modułów znajdujących się w programie Solid Edge.<br/>a.	Przedstawienie podstawowych informacji na temat programu Solid Edge.<br/>b.	Prezentacja sposobów zastosowania programu Solid Edge w przemyśle. <br/>3.	Modelowanie pojedynczej części w module ISO Part<br/>a.	Omówienie interfejsu użytkownika.<br/>b.	Modelowanie elementów osiowi symetrycznych.<br/>c.	Modelowanie złożonych obiektów z wykorzystaniem funkcji szkic.<br/>d.	Generowanie gwintów zewnętrznych i wewnętrznych.<br/>4.	Realizacja zespołu złożeniowego w module ISO Assembly.<br/>a.	Omówienie interfejsu użytkownika.<br/>b.	Podstawowe zasady realizacji bryły złożeniowej.<br/>c.	Wykonanie prostego złożenia zespołu w oparciu o części typu 3D.<br/>d.	Operacje boolowskie na modelu złożeniowym.<br/>e.	Projektowanie części typu Part w kontekście zespołu.<br/>5.	Realizacja dokumentacji typu 2D w module ISO Draft.<br/>a.	Omówienie interfejsu użytkownika.<br/>b.	Wykonanie podstawowych operacji, jak: przekrój, szczegół, wyrwanie.<br/>c. Przygotowanie indywidualnej formatki wymiarowej, edycja stylów.<br/>d.	Wykonanie rysunku części pojedynczej oraz złożenia.<br/>6.	Modelowanie części blaszanych w module Sheet Metal.<br/>a.	Omówienie interfejsu użytkownika.<br/>b.	Wykonanie pojedynczych elementów blaszanych.<br/>c.	Modelowanie części blaszanej w kontekście zespołu.<br/>d.	Modelowanie części blaszanej spawanej.<br/>7.	Modelowanie w trybie synchronicznym, współpraca z systemami CAM.<br/><br/>Minimum programowe dla oprogramowania CAM (EdgeCAM).: <br/>1.	Zasada działania programów CAM. Podstawy obsługi programu EdgeCAM. Podstawy obsługi modułu CAD w programie EdgeCAM. <br/>2.	Toczenie 2 osie: wczytanie pliku 2D, wczytanie pliku 3D, modyfikacje wczytanego rysunku i bryły. <br/>3.	Przygotowanie detalu w module do modelowania: definicja zera, definicja półfabrykatu, ustalenie zakresu obróbki.<br/>4.	Wygenerowanie ścieżek: cykl planowanie, cykl zgrubny, cykl profile, wiercenie otworów, symulacja obróbki.<br/>5.	Magazyn narzędzi: omówienie magazynu narzędzi, dobór narzędzi i parametrów.<br/>6.	Frezowanie krawędziowe i bryłowe: wczytanie pliku 2D, wczytanie pliku 3D, modyfikacje wczytanego rysunku lub bryły, tworzenie własnych rysunków 2D.<br/>7.	Praca w module obróbka: definicja sekwencji, dobór narzędzi, planowanie czoła, obróbka kieszeni, cykle profilowe, obróbka otworów, symulacja obróbki.<br/>8.	Frezowanie powierzchniowe: zaślepianie otworów, cykl zgrubny 3D, cykl profilowanie 3D, cykl wierszowania, cykl koncentryczny, cykl obróbka naroży.<br/>9.	Wygenerowaniu kodu NC, pokazanie możliwości edycji kodu, <br/>10.	Przeprowadzenie symulacji obróbki i analiza ewentualnych kolizji,<br/>11.	Tworzenie własnych narzędzi w bazie oraz import gotowych baz narzędzi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Strony przewidują możliwość zmiany wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany liczby osób uczestniczących w kursie, spowodowaną ewentualną rezygnacją lub dodaniem osób szkolonych o +/- 1 osobę w każdej części kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w ramach każdej części w liczbie -1 osoba, w zależności od bieżących okoliczności. <br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego ze zmniejszenia liczby uczestników szkolenia do -1 osoby, z powodu rezygnacji w ramach danej części określonej w SWZ, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia w całości. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do skorzystania z prawa opcji w liczbie +1 osoba, w stosunku do liczby określonej w SWZ oraz Załącznikach do SWZ w odniesieniu do każdej części zawartej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli, w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, powoduje obowiązek świadczenia po stronie Wykonawcy, z którego Wykonawca może zwolnić się wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, Wykonawca będzie świadczył przedmiot zamówienia po cenach nie wyższych niż ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium określonym poniżej:<br/>I. Cena ofertowa - waga kryterium 60% (maksymalnie 60 pkt),<br/>II. Doświadczenie trenera - waga kryterium 40% (maksymalnie 40 pkt).<br/><br/>Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został szczegółowo przedstawiony w rozdz. XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 - Języki programowania – SQL<br/>Celem kursu jest podniesienie umiejętności beneficjentów przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w pracy dydaktycznej.<br/>Czas trwania kursu: min. 50h szkoleniowych (1h = 45 minut).<br/>Liczba uczestników: 4 osoby (+/-1).<br/>Liczba grup szkoleniowych: 1.<br/>Minimalny zakres tematyczny kursu:<br/>1. Podstawy relacyjnych baz danych:<br/>•	relacje,<br/>•	tabela,<br/>•	wiersz,<br/>•	kolumna,<br/>•	krotka,<br/>•	klucz główny i obcy oraz powiązania pomiędzy tabelami.<br/>2. Język SQL:<br/>•	instrukcje wybierające z wykorzystaniem słowa kluczowego SELECT,<br/>•	wybieranie określonych wierszy przy pomocy klauzuli WHERE,<br/>•	sortowanie danych – ORDER BY,<br/>•	wybieranie n początkowych wierszy (TOP),<br/>•	funkcje i operatory,<br/>•	grupowanie danych przy pomocy instrukcji HAVING,<br/>•	łączenie tabel,<br/>•	podzapytania,<br/>•	łączenie danych z wykorzystaniem aparatu teorii mnogości.<br/>3. Widoki – cel tworzenia oraz korzyści.<br/>4. Projektowanie baz danych na przykładzie:<br/>•	proces projektowania baz danych,<br/>•	notacje schematów,<br/>•	wzorce.<br/>5. Wprowadzenie do relacyjnych baz danych:<br/>•	proces tworzenia bazy danych,<br/>•	normalizacja – zalety i wady,<br/>•	denormalizacja – zalety i wady.<br/>6. Budowa tabel:<br/>•	tworzenie (CREATE) oraz kasowanie (DROP) tabel,<br/>•	autonumerowanie wierszy,<br/>•	rodzaje typów danych,<br/>•	łączenie tabel,<br/>•	ograniczenia (więzy spójności).<br/>7. Praca z danymi:<br/>•	wstawianie danych – INSERT,<br/>•	aktualizacja danych – UPDATE,<br/>•	kasowanie danych – DELETE.<br/>8. Zapytania oraz widoki:<br/>•	podzapytania,<br/>•	dynamiczny SQL oraz zapobieganie SQL Injection,<br/>•	kursory.<br/>9. Zmienne:<br/>•	skalarne,<br/>•	tabelaryczne.<br/>10. Typy danych:<br/>•	liczbowe,<br/>•	tekstowe,<br/>•	daty i czasu,<br/>•	XML,<br/>•	pozostałe (np. hierarchyid, cursor).<br/>11. Instrukcje sterujące:<br/>•	instrukcja warunkowa IF,<br/>•	pętle.<br/>12. Tabele:<br/>•	tymczasowe,<br/>•	globalne.<br/>13. Procedury składowane:<br/>14. Funkcje:<br/>•	skalarne: <br/>o	daty i czasu,<br/>o	logiczne,<br/>o	tekstowe,<br/>o	konwersji,<br/>•	tabelaryczne,<br/>•	grupujące dane,<br/>•	szeregujące dane,<br/>•	użytkownika.<br/>15. Transakcje:<br/>•	podstawy teoretyczne,<br/>•	przykłady realizacji,<br/>•	obsługa błędów.<br/>16. Wyzwalacze:<br/>•	DML<br/>•	DDL </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Strony przewidują możliwość zmiany wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany liczby osób uczestniczących w kursie, spowodowaną ewentualną rezygnacją lub dodaniem osób szkolonych o +/- 1 osobę w każdej części kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w ramach każdej części w liczbie -1 osoba, w zależności od bieżących okoliczności. <br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego ze zmniejszenia liczby uczestników szkolenia do -1 osoby, z powodu rezygnacji w ramach danej części określonej w SWZ, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia w całości. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do skorzystania z prawa opcji w liczbie +1 osoba, w stosunku do liczby określonej w SWZ oraz Załącznikach do SWZ w odniesieniu do każdej części zawartej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli, w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, powoduje obowiązek świadczenia po stronie Wykonawcy, z którego Wykonawca może zwolnić się wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, Wykonawca będzie świadczył przedmiot zamówienia po cenach nie wyższych niż ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium określonym poniżej:<br/>I. Cena ofertowa - waga kryterium 60% (maksymalnie 60 pkt),<br/>II. Doświadczenie trenera - waga kryterium 40% (maksymalnie 40 pkt).<br/><br/>Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został szczegółowo przedstawiony w rozdz. XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 - Systemy wizualizacji HMI/SCADA<br/>Celem kursu jest dostarczenie fachowej wiedzy zarówno z zakresu tworzenia nowych projektów wizualizacji jak i typowych zadań utrzymania ruchu oraz zaprezentowanie użytecznych funkcji i pokazanie możliwości pakietu WinCC na konkretnych przykładach/zadaniach do samodzielnej realizacji .<br/>Czas trwania kursu – min. 40 h szkoleniowych (1h = 45 minut).<br/>Liczba uczestników: 2 (+/-1).<br/>Minimalny zakres tematyczny:<br/>•	Wprowadzenie do systemów wizualizacji <br/>•	Podstawowe informacje o WinCC <br/>•	Praca z projektem <br/>•	Zarządzanie zmiennymi <br/>•	Podstawy tworzenia plansz wizualizacyjnych <br/>•	Skrypty w języku C <br/>•	Skrypty w języku VBS <br/>•	Podstawy diagnostyki w WinCC <br/>•	Zarządzanie użytkownikami <br/>•	Tworzenie plansz wizualizacyjnych - funkcje zaawansowane <br/>•	Aplikacje wielojęzyczne <br/>•	System alarmów <br/>•	Archiwizacja zmiennych <br/>•	Tworzenie raportów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Strony przewidują możliwość zmiany wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany liczby osób uczestniczących w kursie, spowodowaną ewentualną rezygnacją lub dodaniem osób szkolonych o +/- 1 osobę w każdej części kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w ramach każdej części w liczbie -1 osoba, w zależności od bieżących okoliczności. <br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego ze zmniejszenia liczby uczestników szkolenia do -1 osoby, z powodu rezygnacji w ramach danej części określonej w SWZ, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia w całości. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do skorzystania z prawa opcji w liczbie +1 osoba, w stosunku do liczby określonej w SWZ oraz Załącznikach do SWZ w odniesieniu do każdej części zawartej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli, w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, powoduje obowiązek świadczenia po stronie Wykonawcy, z którego Wykonawca może zwolnić się wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, Wykonawca będzie świadczył przedmiot zamówienia po cenach nie wyższych niż ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium określonym poniżej:<br/>I. Cena ofertowa - waga kryterium 60% (maksymalnie 60 pkt),<br/>II. Doświadczenie trenera - waga kryterium 40% (maksymalnie 40 pkt).<br/><br/>Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został szczegółowo przedstawiony w rozdz. XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 - Kurs AutoCAD, stopień II i III<br/>Celem kursu jest podniesienie umiejętności beneficjentów przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w pracy dydaktycznej.<br/>Czas trwania kursu – min. 40 h szkoleniowych (1h = 45 minut).<br/>Liczba uczestników: 5 (+/-1).<br/>Liczba grup szkoleniowych: 1.<br/>Minimalny zakres tematyczny kursu:<br/>1. Efektywna praca z zestawami wyborów: tryby wyboru; opcje wykorzystywane przy wybieraniu obiektów; tworzenie i wykorzystywanie grup; wybór cykliczny; filtrowanie obiektów i warstw.<br/>2. Zaawansowane typy obiektów: tworzenie i modyfikowanie splajnów; zaawansowane zmiany polilinii; tworzenie i modyfikowanie regionów; tworzenie i zmiana multilinii.<br/>3. Bloki i ich atrybuty: definiowanie bloków lokalnych i globalnych; tworzenie bibliotek bloków; wstawianie bloków i plików rysunków; redefiniowanie bloków i ich edycja w rysunku: tworzenie różnych typów atrybutów w blokach; wstawianie bloków z atrybutami; zmiana i zarządzanie atrybutami; kontrola nad wyświetlaniem atrybutów; wyciąganie wartości atrybutów z rysunku do plików zewnętrznych.<br/>4. Rysunki odnośników zewnętrznych: dołączanie i nakładanie plików rysunków; zarządzanie ścieżkami plików odnośników; przycinanie odnośników zewnętrznych; indeksowanie wczytywanych warstw <br/>i obszaru odnośników; zarządzanie widocznością odnośników zewnętrznych; edycja odnośników; ustalanie odnośników w rysunku.<br/>5. Obrazy rastrowe: wpasowywanie obrazów rastrowych do rysunku; przezroczystość i porządek wyświetlania; dostosowywanie widoku obrazu; zarządzanie ścieżkami plików obrazów; przycinanie obrazów rastrowych <br/>i wykorzystywanie ich obwiedni.<br/>6. Praca na arkuszach: przestrzeń modelu a przestrzeń papieru; tworzenie nowych rzutni ruchomych; przycinanie kształtów rzutni; ustalanie skali i widoku rzutni i ich blokowanie; blokowanie warstw <br/>w poszczególnych rzutniach: zarządzanie kartami arkuszy; import arkuszy z innych rysunków.<br/>7. Obiekty aplikacji zewnętrznych: zagnieżdżanie i łączenie obiektów aplikacji zewnętrznych; zmiana obiektów łączonych na zagnieżdżone; zarządzanie ścieżkami plików zewnętrznych i ich aktualizacją; zarządzanie widocznością plików zewnętrznych w rysunku.<br/>8. Wymiarowanie w przestrzeni modelu i papieru: wymiarowanie skojarzone i jego brak; kluczowe dla wymiarowania w różnych przestrzeniach cechy styli; skala globalna elementów, wymiary a skala jednostek wymiarowych; podstyle wymiarowe.<br/>9. Elementy dostosowawcze programu: przełączniki startowe programu; wczytywanie i wykorzystywanie programów AutoLISP i ARX; tworzenie własnych makr – menu i paski narzędzi; wczytywanie pełne i częściowe menu użytkownika; tworzenie własnych rodzajów linii i kreskowania; tworzenie skryptów.<br/>10. Wprowadzenie do przestrzeni trójwymiarowej: typy modeli trójwymiarowych; operacje 3D.<br/>11. Widoki rysunków trójwymiarowych: wyświetlanie modeli trójwymiarowych; standardowe kierunki obserwacji; definiowanie widoków perspektywicznych; orbitowanie obiektów trójwymiarowych; praca z rzutniami sąsiadującymi; zapisywanie i wywoływanie widoków.<br/>12. System współrzędnych 3D i współrzędne użytkownika: współrzędne kartezjańskie, walcowe i sferyczne; płaszczyzny rysunkowe i ikony lokalnych układów współrzędnych; orientacje układów współrzędnych; zapisywanie i wywoływanie układów współrzędnych.<br/>13. Modele liniowe i powierzchniowe: wykorzystanie linii i polilinii trójwymiarowej; obiekty płaskie w przestrzeni trójwymiarowej – grubość i poziom; powierzchnie 3D i polipowierzchnie; powierzchnie standardowe; powierzchnie wyciągane, obrotowe, prostokreślne i krawędziowe<br/>14. Modele bryłowe: wyciąganie i przekręcanie obiektów płaskich zamkniętych; podstawowe obiekty bryłowe; operacje booleanowskie; polecenia fazowania i zaokrąglania z obiektami bryłowymi; przecinanie brył i tworzenie ich przekrojów płaskich; modyfikowanie faset obiektów bryłowych: usuwanie; wyciąganie, obracanie i pochylanie; obiekty cienkościenne; narzędzia do analizowania obiektów bryłowych.<br/>15. Generowanie rysunków dwuwymiarowych z obiektów bryłowych: tworzenie i ustawienia rzutni w przestrzeni papieru; generowanie widoków dwuwymiarowych z bryły; generowanie widoków izometrycznych.<br/>16. Wprowadzenie do wizualizacji: przypisywanie zapisanych widoków do renderingu; tworzenia świateł i definiowanie scen; przypisywanie materiałów do warstw, kolorów i obiektów; tworzenie własnych materiałów i ich bibliotek; określanie tła; dodawanie obiektów krajobrazu; zastosowanie mgły; próbkowanie renderingu; antyaliasing; rendering w rzutni i do pliku rastrowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Strony przewidują możliwość zmiany wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany liczby osób uczestniczących w kursie, spowodowaną ewentualną rezygnacją lub dodaniem osób szkolonych o +/- 1 osobę w każdej części kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w ramach każdej części w liczbie -1 osoba, w zależności od bieżących okoliczności. <br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego ze zmniejszenia liczby uczestników szkolenia do -1 osoby, z powodu rezygnacji w ramach danej części określonej w SWZ, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia w całości. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do skorzystania z prawa opcji w liczbie +1 osoba, w stosunku do liczby określonej w SWZ oraz Załącznikach do SWZ w odniesieniu do każdej części zawartej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli, w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, powoduje obowiązek świadczenia po stronie Wykonawcy, z którego Wykonawca może zwolnić się wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, Wykonawca będzie świadczył przedmiot zamówienia po cenach nie wyższych niż ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium określonym poniżej:<br/>I. Cena ofertowa - waga kryterium 60% (maksymalnie 60 pkt),<br/>II. Doświadczenie trenera - waga kryterium 40% (maksymalnie 40 pkt).<br/><br/>Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został szczegółowo przedstawiony w rozdz. XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 - Kurs obrabiarek ze sterowaniem FANUC<br/>Celem kursu jest nabycie przez kursantów wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie obrabiarek ze sterownikiem FANUC.<br/>Czas trwania kursu – min. 20h szkoleniowych (1h = 60 minut).<br/>Liczba uczestników: 2 (+/-1).<br/>Minimalny zakres tematyczny kursu:<br/>1. Część teoretyczna:<br/>- Omówienie kinematyki dostępnych obrabiarek ze sterowaniem FANUC, uwzględniając ich punkty charakterystyczne;<br/>- Zapoznanie z układami współrzędnych, występującymi w omawianych obrabiarkach;<br/>- Zapoznanie z działaniem sterownika i omówienie wszystkich klawiszy funkcyjnych oraz nakładki Manual Guide;<br/>- Zapoznanie z symulatorem firmy FANUC – NCGuide; <br/>- Omówienie funkcji przygotowawczych „G”; <br/>- Omówienie funkcji pomocniczych „M”; <br/>- Zapoznanie i omówienie podstawowych cykli stałych wykorzystywanych w celu ułatwienia zapisu programu obróbki;<br/>- Wstęp do programowania, omówienie struktury programu głównego.<br/>2. Część praktyczna:<br/>- Praca z symulatorem, tworzenie programów obróbki dla elementów toczonych i frezowanych z możliwością wykorzystania nakładki Manual Guide; <br/>- Praca z tokarkami ze sterowaniem FANUC, włączenie maszyny, inspekcja codzienna i okresowa; <br/>- Mocowanie narzędzi obróbczych w głowicy rewolwerowej; <br/>- Pomiar narzędzi i zapis ich korekcji;<br/>- Przygotowanie uchwytu tokarskiego, dostosowanie siły mocowania do obrabianego detalu;<br/>- Praca w trybie ręcznym JOG;<br/>- Praca w trybie półautomatycznym MDA; <br/>- Ustawienie układów współrzędnych z pomiarem i zapisem punktów zerowych;<br/>- Edycja programu obróbki;<br/>- Wykonanie elementu zgodnie z dokumentacją rysunkową; <br/>- Kontrola wymiarowa z ewentualnym wprowadzeniem poprawek w korektorach narzędzi;<br/>- Praca z frezarkami ze sterowaniem FANUC;<br/>- Włączenie maszyny, inspekcja codzienna i okresowa;<br/>- Dobór oprawek i tulei zaciskowych; <br/>- Mocowanie narzędzi trzpieniowych i nasadzanych w odpowiednich oprawkach;<br/>- Pomiar narzędzia na stanowisku zewnętrznym oraz bezpośrednio we wrzecionie obrabiarki; <br/>-Uzbrojenie magazynu narzędzi i wyprowadzenie ich korekcji, możliwość wykorzystania nakładki Manual Guide. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Strony przewidują możliwość zmiany wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany liczby osób uczestniczących w kursie, spowodowaną ewentualną rezygnacją lub dodaniem osób szkolonych o +/- 1 osobę w każdej części kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w ramach każdej części w liczbie -1 osoba, w zależności od bieżących okoliczności. <br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego ze zmniejszenia liczby uczestników szkolenia do -1 osoby, z powodu rezygnacji w ramach danej części określonej w SWZ, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia w całości. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do skorzystania z prawa opcji w liczbie +1 osoba, w stosunku do liczby określonej w SWZ oraz Załącznikach do SWZ w odniesieniu do każdej części zawartej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli, w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, powoduje obowiązek świadczenia po stronie Wykonawcy, z którego Wykonawca może zwolnić się wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, Wykonawca będzie świadczył przedmiot zamówienia po cenach nie wyższych niż ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium określonym poniżej:<br/>I. Cena ofertowa - waga kryterium 60% (maksymalnie 60 pkt),<br/>II. Doświadczenie trenera - waga kryterium 40% (maksymalnie 40 pkt).<br/><br/>Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został szczegółowo przedstawiony w rozdz. XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający odstępuje od precyzowania powyższego warunku. Ocena spełnienia warunku na podstawie Oświadczenia będącego Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>2)	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. <br/>Wykonawca winien wykazać, że posiada w zakresie Części 1 – 6: <br/>- uprawnienia do prowadzenia kursów w przedmiotowym zakresie, <br/>- wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - dokument wydawany przez wojewódzkie urzędy pracy (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem),<br/>3)	Sytuacji ekonomicznej i finansowej.<br/>	Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku – ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.<br/>4)	Zdolność technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca winien wykazać, że:<br/>a)	dysponuje osobą/ami, która/e będzie/dą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego posiadającą/ymi następujące wykształcenie i doświadczenie:<br/><br/>- dla Części 1 - Programowanie sterowników PLC: <br/>minimum 1 osobą, posiadającą:<br/>a.	wykształcenie wyższe techniczne magisterskie w zakresie automatyki lub elektryki i obszarów pokrewnych lub mechaniki / mechatroniki i obszarów pokrewnych;<br/>b.	minimum 3 lata doświadczenia w realizacji kursów z zakresu programowania sterowników PLC i w tym okresie przeprowadził co najmniej 2 kursy dla grupy min. 5 osób (nauczycieli/osób dorosłych).<br/><br/>- dla Części 2 - Kurs Komputerowego Wspomagania Projektowania i Wytwarzania CAD/CAM:<br/>minimum 1 osobą, posiadającą:<br/>a.	wykształcenie wyższe techniczne w zakresie mechaniki / mechatroniki lub pokrewnych wykorzystujących techniki CAD i CAM;<br/>b.	doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej:<br/>−	1 szkolenia z dziedziny CAD z wykorzystaniem oprogramowania Solid Edge dla min. 2 osób,<br/>−	1 szkolenia z dziedziny CAM z wykorzystaniem oprogramowania EdgeCAM dla min. 2 osób.<br/><br/>- dla Części 3 - Języki programowania – SQL: <br/>minimum 1 osobą, posiadającą:<br/>a.	wykształcenie wyższe techniczne w zakresie informatyki, informatyki <br/>i ekonometrii oraz o specjalizacjach: bazy danych i hurtownie danych, administrator sieci komputerowych;<br/>b.	minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji kursów <br/>z obszaru programowania SQL i przeprowadzenie w tym okresie min. 2 kursów dla grupy co najmniej 5 osób (nauczycieli / osób dorosłych).<br/><br/>- dla Części 4 - Systemy wizualizacji HMI/SCADA:<br/>minimum 1 osobą, posiadającą: <br/>a.	wykształcenie wyższe techniczne w zakresie automatyki i robotyki lub mechatroniki;<br/>b.	minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji kursów <br/>z zakresu systemu wizualizacji i przeprowadzenie w tym okresie min. 2 kursów dla grupy co najmniej 3 osób (nauczycieli/osób dorosłych).<br/><br/>- dla Części 5 - Kurs AutoCAD, stopień II i III: <br/>minimum 1 osobą, posiadającą:<br/>a.	uprawnienia autoryzowanego trenera oprogramowania AutoCad firmy Autodesk – tytuł Autodesk Certified Instructor; <br/>b.	minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji kursów <br/>z dziedziny AutoCAD i przeprowadzenie w tym okresie min. 2 kursów dla grupy co najmniej 5 osób (nauczycieli/osób dorosłych).<br/><br/>- dla Części 6 - Kurs obrabiarek ze sterowaniem FANUC: <br/>minimum 1 osobą, posiadającą:<br/>a.	wykształcenie wyższe techniczne w zakresie automatyzacji procesów obróbki skrawaniem lub mechaniki i budowy maszyn; <br/>b.	co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania <br/>i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie i przeprowadzenie w tym okresie min. 2 kursów dla grupy składającej się przynajmniej z 3 osób (nauczycieli/osób dorosłych). <br/><br/>Na potwierdzenie przedstawionych wyżej warunków Wykonawca winien złożyć:<br/>- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży uwierzytelnione kserokopie dyplomu ukończenia studiów wyższych technicznych lub w przypadku części 5 zamówienia – kserokopię posiadanego certyfikatu autoryzowanego trenera oprogramowania AutoCad firmy Autodesk – tytuł Autodesk Certified Instructor;	<br/><br/>b)	dysponuje doświadczeniem, tj. wykaże, że przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 2 kursy w zakresie tematyki szkolenia dla danej części zamówienia. <br/>Na potwierdzenie przedstawionego wyżej warunku Wykonawca winien złożyć wykaz usług wraz z referencjami bądź innymi dokumentami sporządzonymi przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy. <br/><br/>c)	dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. salą dydaktyczną, usytuowaną na terenie miasta Kielce lub w promieniu 200 km od granic miasta Kielce, wyposażoną w stanowiska komputerowe z zainstalowanym komercyjnym oprogramowaniem, niezbędnym do przeprowadzenia kursów opisanych w OPZ (dotyczy części 1, 4 i 6 kursu). Sale do przeprowadzenia szkolenia muszą spełniać wszystkie wymagania BHP, stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są kursy z dostępem do pomieszczeń sanitarnych. <br/>	<br/>Dla wszystkich kursów Wykonawca zapewnia odpowiednio do zakresu przeprowadzanego kursu - legalne komercyjne oprogramowanie w wersji pełnej (nie DEMO), materiały szkoleniowe w języku polskim, oprzyrządowanie stanowisk, zgodne z obowiązującymi wymogami w danym zakresie, szczegółowo opisane w Załączniki nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.<br/>	<br/>W przypadku uzasadnionej konieczności, np. w sytuacji wprowadzenia przez rząd obostrzeń spowodowanych pandemią koronawirusa, Zamawiający dopuszcza realizację kursów w formie zdalnej. Wykonawca zapewni wówczas dla każdego uczestnika kursu oprogramowanie, które zostanie zainstalowane na komputerach Zamawiającego lub dostarczy swój sprzęt (laptopy z wgranym oprogramowaniem. Zajęcia będą realizowane za pomocą oprogramowania do spotkań online, udostępniania pulpitu i wideokonferencji, np. programu Go ToMeeting.<br/>Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia dot. spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>d) dla Części 2 kursu - Wykonawca winien wykazać, że posiada status Autoryzowanego Ośrodka Szkolenia dla oprogramowania, na którym będzie prowadzony kurs (autoryzacja producenta oprogramowania) lub Autoryzowanego Partnera dla tego oprogramowania (autoryzacja producenta oprogramowania).<br/>Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii certyfikatu / zaświadczenia Autoryzowanego Ośrodka Szkolenia lub Autoryzowanego Partnera dla tego oprogramowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3 – 6 ustawy Pzp – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.<br/>2. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 5) powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8) powyżej, zastępuje się go odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć aktualne na dzień składania ofert: <br/>1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Wzory oświadczeń stanowią Załączniki nr 3 i 4 do SWZ.<br/>2)	Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ. <br/>3) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4) W przypadku, gdy Wykonawca chce uzyskać dodatkowe punkty w kryterium „Doświadczenie trenera” winien wraz z ofertą złożyć Załącznik nr 12 – Doświadczenie trenera w danej części” oraz referencje wystawione trenerowi.<br/>5)	Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - dokument wydawany przez wojewódzkie urzędy pracy (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem elektronicznym podpisem Wykonawcy).<br/>6)	Dla Części 2 kursu – dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada status Autoryzowanego Ośrodka Szkolenia dla oprogramowania, na którym będzie prowadzony kurs (autoryzacja producenta oprogramowania) lub Autoryzowanego Partnera dla tego oprogramowania (autoryzacja producenta oprogramowania) -kopia poświadczona za zgodność z oryginałem elektronicznym podpisem Wykonawcy).<br/>7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SWZ, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – Wzory oświadczeń stanowią Załączniki nr 3 a i 4 a do SWZ.<br/>2. Wykonawca składa Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w przypadku gdy, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i/lub zawodowych, finansowych lub ekonomicznych sytuacji tego podmiotu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. <br/>3. Pełnomocnictwo, jeżeli jest niezbędne, złożone w formie, o której mowa w rozdz. XVI ust. 10 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa winien być załączony do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. VII ust. 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie, w jakim wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały przewidziane w rozdz. XXIII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniPortal - https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP - https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrzynki ePUAP: /9692uwmtmt/skrytka</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-22 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com