JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220727/0027897001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przegląd serwisowy urządzeń klimatyzacyjnych - klimatyzatorów, naprawy. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 340517145</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ujejskiego 75</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-168</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52) 36-55-296, 36-55-352</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(52) 36-55-752</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@biziel.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.biziel.umk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przegląd serwisowy urządzeń klimatyzacyjnych - klimatyzatorów, naprawy. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2eeafb82-0ce1-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00278970</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00097122/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Przegląd serwisowy urządzeń klimatyzacyjnych - klimatyzatorów, naprawy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> przetargi@biziel.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o<br/>udzieleniezamówienia publicznego, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w<br/>szczególnościskładanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa<br/>przy użyciuplatformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>2. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00250206/01 z dnia 2021-10-28<br/>2021-10-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na<br/>podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to<br/>maksymalnie 500 MB.<br/>3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym<br/>na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>- zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest<br/>Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, tel:<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00235072/01 z dnia 2022-07-01<br/>2022-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>52/36 55 799, e-mail: kancelaria@biziel.pl, strona internetowa: www.biziel.umk.pl,􀀁􀀁 inspektorem<br/>ochrony danych osobowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul.<br/>Ujejskiego 75 jest Pani Joanna Maciejewska, e-mail: inspektor.od@biziel.pl, tel: 52 / 36 55 136,􀀁􀀁<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.􀀁􀀁 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych<br/>będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu<br/>przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych 􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,<br/>zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,􀀁􀀁 obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych􀀁􀀁 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:− na<br/>podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,− na podstawie<br/>art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1 ,− na podstawie art.18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2 ,− prawo do wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 􀀁􀀁 nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17<br/>ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,− prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NZ/47/D/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 141060 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji, naprawach bieżących, przeglądach technicznych i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy w okresie 12 miesięcy w zakresie :<br/>Zadanie 1. Klimatyzatory <br/>CPV: 50000000-5<br/><br/>Zakres świadczonej usługi:<br/>1.	Konserwacja urządzeń w zakresie zadania 1 zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi i wymogami Urzędu Dozoru Technicznego.<br/>2.	Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych zleconych do konserwacji urządzeń w zakresie zadania 1. Utrzymywanie urządzeń w ruchu ciągłym w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom, z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania konserwacji, przeglądów technicznych i napraw bieżących. <br/>3.	Utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej w zakresie zadania 1. <br/>4.	Wykonywanie bieżących napraw i usuwanie awarii urządzeń klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej w zakresie zadania 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceniania ofert:<br/>A) - Kryterium: cena – Cena - koszt przeglądów konserwacyjnych - wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 50<br/>Gdzie:<br/>Cn - cena brutto najtańszej oferty.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty.<br/>B) - Kryterium: Wartość roboczogodziny - naprawy awaryjnej - wskaźnik W R – obliczony będzie według wzoru:<br/>W R = ( WRn / WRb ) x 10<br/>Gdzie:<br/>WRn – najniższa cena brutto za 1 rbh naprawy awaryjnej spośród ocenianych ofert;<br/>WR – cena brutto za 1 rbh naprawy awaryjnej oferty badanej.<br/>C) - Kryterium: Gwarancja - długość udzielanej gwarancji na wykonane naprawy – wskaźnik G – obliczony będzie według<br/>wzoru:<br/>G = ( Go / Gmax ) x 20<br/>Gdzie:<br/>Go – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.<br/>Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Gmax = 9 pkt<br/>Dla: 3 m-cy &lt; okres gwarancji ≤12 m-cy, za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą ( 3 miesiące ) zamawiający<br/>przyzna 1 pkt., tzn:<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc (łacznie 4 miesiące) – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące (łacznie 5 miesiący) – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące (łacznie 6 miesiący) – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące (łacznie 7 miesiący) – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy (łacznie 8 miesiący) – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy (łacznie 9 miesiący) – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy (łacznie 10 miesiący) – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy (łacznie 11 miesiący) – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy (łacznie 12 miesiący) – 9 pkt<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z<br/>dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół.<br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji 3 miesiące wykonawca otrzymuje 0 pkt<br/>W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 12 m-cy zamawiający przyzna 9 pkt.<br/>W ramach w/w kryterium - wykonawca może otrzymać maksymalnie 9 pkt = 20%<br/>D) - Kryterium: Czas reakcji na awarię – czas dojazdu Wykonawcy w przypadku zgłoszenia awarii - wskaźnik T – obliczony<br/>będzie według wzoru:<br/>T = (TR / Tmax ) x 20<br/>Gdzie:<br/>TR – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.<br/>Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Gdzie:<br/>Ilość punktów przyznawanych w ramach TR:<br/>czas dojazdu Wykonawcy w przypadku zgłoszenia awarii do 5 godzin – 0 pkt<br/>czas dojazdu Wykonawcy w przypadku zgłoszenia awarii do 4 godzin – 10pkt<br/>czas dojazdu Wykonawcy w przypadku zgłoszenia awarii do 3 godzin – 40 pkt<br/>czas dojazdu Wykonawcy w przypadku zgłoszenia awarii do 2 godzin – 100 pkt<br/>W ramach w/w kryterium - wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 20%.<br/>Uwaga.<br/>Odpowiednia ilość punktów będzie przyznana odpowiednio do zadeklarowanego przez Wykonawcę czasu - termin dojazdu<br/>serwisu w przypadku awarii<br/>Uwaga. Termin dojazdu serwisu w celu dokonania obliczeń – kryterium oceny ofert należy podać w pełnych godzinach, w<br/>przypadku podania go w min. lub w godz. i min. Zamawiający przeliczy całość na godziny z dokładnością do pierwszego<br/>miejsca po przecinku<br/>(z zaokrągleniem w górę ) i nada punkty odpowiednio do podanych zakresów<br/>E) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:<br/>O = C + W R + G+ T<br/>Gdzie:<br/>O – Ocena oferty.<br/>C – Cena<br/>WR - Wartość roboczogodziny - naprawy awaryjnej<br/>G – Gwarancja - długość udzielanej gwarancji na wykonane naprawy<br/>T – Czas reakcji na awarię - czas dojazdu Wykonawcy w przypadku zgłoszenia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wartość roboczogodziny - naprawy awaryjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja - długość udzielanej gwarancji na wykonane naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na awarię - czas dojazdu Wykonawcy w przypadku zgłoszenia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy:<br/>1) którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie:<br/>- art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, <br/>- art. 7 ust. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>zadanie 1 - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (posiadaniem aktualnego zezwolenia/certyfikatu, dla podmiotów prowadzących działalność i wykonujących czynności dla osób trzecich polegające na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu i naprawie urządzeń klimatyzacyjnych.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaże się posiadaniem uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (posiadaniem aktualnego zezwolenia/certyfikatu, dla podmiotów prowadzących działalność i wykonujących czynności dla osób trzecich polegające na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu i naprawie urządzeń klimatyzacyjnych i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane i są objęte przedmiotem postępowania.<br/>c) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> zadanie 1 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą certyfikat do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia dla personelu o którym mowa w art. 20 ust 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (CRO) potwierdzający posiadanie uprawnień na f-gazy.<br/> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą certyfikat do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia dla personelu o którym mowa w art. 20 ust 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (CRO) potwierdzający posiadanie uprawnień na f-gazy.<br/>d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Aktualny certyfikat dla Wykonawcy - Certyfikat dla przedsiębiorców zajmujących się urządzeniami chłodniczymi oraz klimatyzacjami (<br/>Certyfikat na F-gazy ) wydany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę<br/>ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -<br/>dotyczy zadania 1 - Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 9 do SWZ<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy – jeżeli dotyczy – oświadczenie należy sporządzić według własnego wzoru wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Odpisu lub informację z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,<br/>o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej - zgodnie z wzorem w załączniku nr 5 do SWZ.<br/>3. W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach art. 118 PZP, wykonawca składa<br/>podmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w odniesieniu do każdego z tych podmiotów, o których<br/>mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 2<br/>4. Oświadczenia w zakresie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ<br/>5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia<br/>13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.<br/>6. W przypadku podmiotów zagranicznych.6.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt. 1 (Rozdział III pkt. 2 ppkt. 2.1 SWZ ) -<br/>składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego<br/>aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność<br/>gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokument/dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>6.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. ( Rozdział III pkt. 3 pkt.3.1. SWZ ) zastępuje się je<br/>odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie<br/>wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie<br/>osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed<br/>organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Terminy<br/>określone w pkt 3.1. (Rozdział III pkt. 3 ppkt.3.1 SWZ )<br/>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4<br/>ustawy Prawo.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełniania warunków –<br/>zgodnie z wzorem w załączniku nr 4 do SWZ<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu jeżeli zostały postawione, w zakresie, w jakim wykonawca<br/>powołuje się na jego zasoby.<br/>2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia<br/>ale tylko w sytuacji jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów.<br/>3. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja<br/>nie wynika z właściwego rejestru lub innego urzędowego rejestru. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału<br/>podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo elektronicznej<br/>kopii poświadczonej przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.<br/>4. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 i nr 2A do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie:<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,<br/>- także wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w SWZ w<br/>Rozdziale III pkt. 1 ppkt. 1.1. oraz dokumenty/oświadczenia o których mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 2 ppkt. 2.1., 2.2.,<br/>2.4, 2.5 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi<br/>być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres<br/>realizacji całości zamówienia.<br/>6. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia składają odpowiednie oświadczenie, o którym mowa w SWZ – Rozdział III pkt. 2 ppkt. 2.8. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ustawie prawo<br/>zamówień publicznych, w szczególności w art. 455 ustawy pzp, na zasadach określonych w tej ustawie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, oświadczeniami idokumentami, należy złożyć elektroniczne za pośrednictwem Platformy Zakupowej SzpitalaUniwersyteckiego nr 2 im dr. Jana Biziela w Bydgoszczy, na stronie internetowej prowadzonegopostępowania, znajdującej się pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-04 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com