JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220804/0029313001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej<br/> im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego <br/>w Sannikach w roku szkolnym 2022/2023 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Sanniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015916</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 169</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sanniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 277 78 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 277 78 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sanniki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sanniki.bip.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej<br/> im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego <br/>w Sannikach w roku szkolnym 2022/2023 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7216b73e-13d0-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00293130</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019081/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2022/2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> - https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Informacje ogólne<br/>1). W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.<br/>2). Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>Honorata Kaźmierczak, tel. 24 277 78 13, e-mail:sekretariat@sanniki.pl<br/>Albina Kotowicz, tel. 24 277 78 25, e-mail:sekretariat@sanniki.pl<br/>3). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1).Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>2). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>3). Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>4). Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik doniniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/><br/>2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)<br/>1). W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt II), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>2). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:sekretariat@sanniki.pl <br/>3) . Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ppkt 2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Miasto i Gmina Sanniki, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego<br/>i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Sanniki<br/> z siedzibą: ul. Warszawska 169,09-540 Sanniki, tel. 24 277 68 51, e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl, <br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki jest Paweł Modrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: inspektor@kiodo.pl,<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2021/2022”<br/>4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. (t.j.Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) Prawo Zamówień publicznych.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;<br/>6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.<br/>7. Posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem, że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy <br/>w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>______________________<br/>15<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DG.271.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mięso, produkty mięsno - wędliniarskie i drób <br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	schab z kością	22	kg<br/>2	schab bez kości	14	kg<br/>3	pachwina wędzona	6	kg<br/>4	łopatka bez kości	47	kg<br/>5	żeberka	50	kg<br/>6	wołowina rosołowa	4	kg<br/>7	golonka	4	kg<br/>8	mięso mielone	20	kg<br/>9	mięso na gulasz	12	kg<br/>10	flaki drobiowe	13	kg<br/>11	boczek	6	kg<br/>12	wołowina bez kości	9	kg<br/>13	polędwica sopocka 3	kg<br/>14	kiełbasa podwawelska	9	kg<br/>15	kiełbasa biała surowa	19	kg<br/>16	kiełbasa śląska	4	kg<br/>17	szynka z indyka	11	kg<br/>18	szynka	2	kg<br/>19	mortadela	1	kg<br/>20	kurczaki	69	kg<br/>21	udka	30	kg<br/>22	piersi z kością	27	kg<br/>23	porcje rosołowe	18	kg<br/>24	skrzydełka	20	kg<br/>25	filet z kurczaka	15	kg<br/>26	wątróbka drobiowa	9	kg<br/>27	pałeczki z kurczaka	39	kg<br/>28	mięso mielone z indyka	4	kg<br/>29	skrzydełka z indyka	2	kg<br/>30	polędwiczki wieprzowe	12	kg<br/>31	karkówka	12	kg<br/>32	indyk faszerowany	2	kg<br/>33	szynka swojska	1	kg<br/>34	polędwica miodowa	3	kg<br/>35	polędwica z warzywami	2	kg<br/>36	wędlina kurczak gotowany &#34;DUBIMEX&#34; lub równoważna	3	kg<br/>37	kiełbasa krakowska podsuszana	1	kg<br/>38	parówki „Berlinki” lub równoważne	8	kg<br/>39	szynka surowa	1	kg<br/>40	pasztet „Podlaski” (puszka) 155g lub równoważny	6	szt<br/>41	serduszka drobiowe	2	kg<br/>42	żołądki drobiowe	2	kg<br/>43	filet z indyka	12	kg<br/>44	boczek wędzony	1	kg<br/>45	szynkówka &#34;Peklimar&#34; lub równoważna	2	kg<br/>46	szynka gotowana &#34;Peklimar &#34; lub równoważna	3	kg<br/>47	kiełbasa golonkowa	2	kg<br/>48	szynka konserwowa &#34;Peklimar&#34; lub równoważna	2	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 95790 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SIWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mleko i przetwory mleczne <br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	ser biały – półtłusty	42	kg<br/>2	mleko w butelce 2%	161	litr<br/>3	śmietana 30% (0,5l)	95	szt.<br/>4	masło śmietankowe z Ostrołęki - 200g lub równoważne	88	szt.<br/>5	masło roślinne w kubku - 250g	37	szt.<br/>6	serek &#34;Danio&#34; lub równoważny - 150g	175	szt.<br/>7	serek „Twój smak” lub równoważny - 200g	6	szt<br/>8	ser żółty Gouda lub równoważny	4	kg<br/>9	jogurt smakowy 120 g Danone Gratka lub równoważny	61	szt.<br/>10	jogurt naturalny 370g Zott lub równoważny	22	szt.<br/>11	jogurt smakowy 150g Jogobella lub równoważny	130	szt.<br/>12	masło klarowane 500g Mlekowita lub równoważne	1	szt.<br/>13	śmietana 18% 400g Piątnica lub równoważna	10	szt<br/>14	jogurt naturalny typu greckiego 440g Bakoma lub równoważny	10	szt.<br/>15	ser parmezan 125g	1	szt.<br/>16	serek topiony 100g Hochland lub równoważny	6	szt.<br/>17	ser feta 270g Mlekowita lub równoważny	1	szt.<br/>18	maślanka 750g Łowicz lub równoważna	8	szt<br/>19	lody w kubku 280 ml &#34;Olka&#34;	15	szt.<br/>20	serek homogenizowany Rolmlecz 150g lub równoważny	60	szt.<br/>21	serek Bakuś Puszysty 90g lub równoważny	60	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 43229,1 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SIWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przetwory owocowe i owoce <br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	jabłka	70	kg<br/>2	cytryny	12	kg<br/>3	banany	47	kg<br/>4	dżem truskawkowy 280g z Łowicza lub równoważny	27	szt.<br/>5	dżem brzoskwiniowy 280g z Łowicza lub równoważny	6	szt.<br/>6	dżem wiśniowy 280 g Łowicz lub równoważny	13	szt.<br/>7	dżem malinowy 300g Łowicz lub równoważny	4	szt.<br/>8	marmolada wieloowocowa 570g Stovit lub równoważna	1	szt<br/>9	powidła śliwkowe 400g	3	szt.<br/>10	truskawki mrożone 450g	9	szt.<br/>11	wiśnie mrożone 450g	9	szt.<br/>12	mandarynki	12	kg<br/>13	truskawki (produkty sezonowe)	20	kg<br/>14	gruszki	9	kg<br/>15	winogron	8	kg<br/>16	brzoskwinie	1	kg<br/>17	syrop owocowy 400g Łowicz lub równoważny	36	szt<br/>18	kiwi	30	szt.<br/>19	śliwki	4	kg<br/>20	arbuz	6	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 18530,4 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SIWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przetwory warzywne i warzywa <br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	ziemniaki	690	kg<br/>2	ziemniaki młode	25	kg<br/>3	marchew	55	kg<br/>4	pietruszka	27	kg<br/>5	por	25	kg<br/>6	pieczarki	11	kg<br/>7	pomidory	17	kg<br/>8	ogórki świeże	20	kg<br/>9	groch	6	kg<br/>10	koper	26	p<br/>11	natka pietruszki	16	p<br/>12	cebula	14	kg<br/>13	cebula czerwona	1	kg<br/>14	kapusta pekińska	13	kg<br/>15	kapusta biała	12	kg<br/>16	kapusta młoda w sezonie	14	szt.<br/>17	kapusta kwaszona	27	kg<br/>18	seler	20	kg<br/>19	fasolka czerwona puszka 400g Kwidzyn lub równoważna	1	szt<br/>20	fasola szparagowa	1	kg<br/>21	fasola biała drobna	9	kg<br/>22	kalafior świeży	2	kg<br/>23	kalafior mrożony 450 g	11	szt.<br/>24	szpinak mrożony 450g Hortex lub równoważny	2	szt.<br/>25	fasola mrożona 450g	10	szt.<br/>26	sałata zwykła	9	szt.<br/>27	sałata lodowa	2	szt.<br/>28	mix sałat 100g	1	szt<br/>29	koncentrat pomidorowy 30% 190g Łowicz lub równoważny	33	szt.<br/>30	sok pomidorowy 1l Fortuna lub równoważny	1	szt<br/>31	rzodkiewka	6	p<br/>32	chrzan biały w słoiku 200g Victus lub równoważny	2	szt.<br/>33	kapusta czerwona	3	kg<br/>34	ogórki konserwowe Urbanek 0,92l lub równoważne	8	szt<br/>35	ogórki kwaszone	11	szt.<br/>36	kapusta włoska	3	szt.<br/>37	przecier szczawiowy siekany w słoiku 200g	18	szt.<br/>38	barszcz ukraiński 400g Unifreeze lub równoważny	2	szt.<br/>39	Mieszanka 7-mio sładnikowa Unifreeze lub równoważna	8	szt<br/>40	buraki ćwikłowe	33	kg<br/>41	kukurydza w puszce 400g Kwidzyn lub równoważna	4	szt<br/>42	groszek zielony w puszce 450g Kwidzyn lub równoważna	6	szt.<br/>43	marchewka z groszkiem mrożona 450g Unifreeze lub równoważny	4	szt<br/>44	brokuły świeże	4	kg<br/>45	szczypiorek	6	p<br/>46	papryka surowa	3	kg<br/>47	czosnek granulowany	1	szt<br/>48	czosnek	1	szt.<br/>49	botwina	1	p<br/>50	soczewica czerwona 350g Sante lub równoważna	2	kg<br/>51	rabarbar	1	kg<br/>52	marcheweczki mini mrożone 450g Unifreeze lub równoważne	4	kg<br/>53	bukiet warzyw 450g Unifreeze lub równoważny	6	szt.<br/>54	brokuł mrożony 450g Unifreze lub równoważny	6	szt.<br/>55	sałatka swedzka Urbanek 360g lub równoważna	6	szt.<br/>56	pomidory koktajlowe chery 250 g 8	szt.<br/>57	sałatka rzymska	1	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 36002,5 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SIWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przyprawy, makarony, mąki, kasze <br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	mąka szymanowska lub równoważna typ 480	23	kg<br/>2	mąka wieloziarnista Lubella 400g lub równoważna	2	kg<br/>3	mąka pszenna typ 500 Basia lub równoważna	12	kg<br/>4	mąka ziemniaczana Kupiec lub równoważna 2	kg<br/>5	makaron świderki 400g Anna lub równoważny	65	szt.<br/>6	makaron świderki 400g Wadowicki lub równoważny	20	szt.<br/>7	makaron rosołowy 400g Vela lub równoważny	56	szt.<br/>8	makaron rosołowy 400g Goliard lub równoważny	15	szt.<br/>9	makaron krajanka 400g Goliard lub równoważny	9	szt.<br/>10	makaron krajanka 400g VELA lub równoważny	1	szt.<br/>11	makaron wieloziarnisty świderki Lubella 400g lub równoważny	1	szt.<br/>12	makaron Durum 250g lub równoważny	8	szt.<br/>13	makaron Semolina 500g lub równoważny	6	szt.<br/>14	makaron spaghetti 400g Wadowicki lub równoważny	6	szt.<br/>15	makaron piórka 400g Lubella lub równoważny	12	szt.<br/>16	makaron kokardki mini 400g Lubella lub równoważny	23	szt.<br/>17	makaron gwiazdki 250 g Czarnecki lub równoważny	16	szt.<br/>18	ryż w saszetkach Kupiec 400g lub równoważny	1	szt.<br/>19	ryż 1kg Kupiec lub równoważny	2	szt.<br/>20	ryż brązowy 400g Kupiec lub równoważny	10	<br/>21	kasza manna 1kg Kupiec lub równoważna	9	kg<br/>22	kasza jęczmienna 400g Kupiec lub równoważna	2	kg<br/>23	kasza jęczmienna w saszetkach 400g Kupiec lub równoważna	8	szt.<br/>24	kasza gryczana jasna w saszetkach 400g Kupiec lub równoważna	2	szt.<br/>25	kasza bulgur 400g Melvit lub równoważna	1	szt.<br/>26	kasza kus-kus 250g Sante lub równoważna	2	szt<br/>27	otręby pszenne 150g Sante lub równoważne	2	szt.<br/>28	kasza jaglana 350g Sante lub równoważna	2	szt.<br/>29	płatki owsiane 400g Kupiec lub równoważne	2	szt<br/>30	płatki jaglane 200 g Kupiec lub równoważne	1	szt<br/>31	sezam 300g Sante lub równoważny	1	szt.<br/>32	migdały płatki 60g Siesta lub równoważne	1	szt<br/>33	nasiona słonecznika 150g Sante lub równoważne	1	szt<br/>34	pestki dyni 100g Bakalland lub równoważne	1	szt<br/>35	groszek ptysiowy 100g Jumar lub równoważny	68	szt<br/>36	grzanki 150g Mamut lub równoważne	19	szt<br/>37	cukier 11	kg<br/>38	cukier waniliowy 16g Delecta lub równoważny	10	szt.<br/>39	sól	7	kg<br/>40	kwasek cytrynowy 50g Delecta lub równoważny	1	szt.<br/>41	liść laurowy Apetitta lub równoważny	9	szt.<br/>42	keczyp 900g	55	szt.<br/>43	keczup łagodny w tubie 480g Włocławek lub równoważny	1	szt.<br/>44	przyprawa vegeta Podravka 200g lub równoważna	12	szt<br/>45	przyprawa Degusta 200g lub równoważna	31	szt<br/>46	zupa pieczarkowa Winiary 45g lub równoważna	13	szt.<br/>47	barszcz biały 165g Winiary lub równoważny	8	szt.<br/>48	majeranek 20g Cykoria lub równoważny	16	szt.<br/>49	papryka słodka mielona 20g Apetitta lub równoważna	1	szt.<br/>50	pieprz mielony 20g Apetitta lub równoważny	1	szt<br/>51	warzywa suszone- liofilizowane- 300g ViVio lub równoważne	1	szt.<br/>52	kurkuma 20g Prymat lub równoważna	2	szt<br/>53	curry 20g Apetita lub równoważna	2	szt.<br/>54	tymianek 10g Apetitta lub równoważny	2	szt<br/>55	zioła prowansalskie 10g Apetitta lub równoważne	1	szt.<br/>56	gałka muszkatołowa mielona 15g Apetitta lub równoważna	1	szt.<br/>57	cząber 10g Kamis lub równoważny	2	szt.<br/>58	oregano 10g Apetitta lub równoważny	4	szt<br/>59	Bazylia 10g Apetitta lub równoważna	1	szt.<br/>60	ziele angielskie 20g Apetitta lub równoważne	1	szt.<br/>61	słonecznik łuskany	4	szt<br/>62	bulion warzywny 120g	471	szt.<br/>63	płatki kukurydziane Corn Flakes 600g lub równoważne	3	szt<br/>64	jajka duże	5	szt.<br/>65	herbata granulowana Saga 90g lub równoważna	6	szt<br/>66	herbata granulowana Lipton 90g lub równoważna	49	szt.<br/>67	smalec wieprzowy 200g	1	szt.<br/>68	olej uniwersalny 1l Kujawski lub równoważny	7	szt.<br/>69	oliwa z oliwek 0,5 l Bulerias lub równoważna 2	szt<br/>70	majonez pomorski Ocetix 620g lub równoważny 3	szt<br/>71	Ocet 0,5 l 10%	2	szt<br/>72	Żurek 0,5 l 3	szt<br/>73	cynamon 15g	16	szt.<br/>74	pieprz w ziarnach 20g	16	szt.<br/>75	budyń 64g Delecta lub równoważny	4	szt<br/>76	Kisiel 58 g Delecta lub równoważny	1	szt<br/>77	galaretka Delecta 75 g lub równoważna	2	szt<br/>78	płatki zbożowe 500g	1	szt<br/>79	herbata ekspresowa 100 torebek Saga lub równoważna	9	szt<br/>80	herbata ekspresowa owocowa 25 torebek Saga lub równoważna	1	szt.<br/>81	mięta w saszetkach Posti 30g lub równoważna	4	szt.<br/>82	mięta świeża w doniczce	1	szt.<br/>83	kawa inka	6	szt.<br/>84	kakao 50g DecoMorreno lub równoważne	2	szt.<br/>85	kakao granulowane Puchatek 350g lub równoważne	2	szt.<br/>86	musztarda tuba 280g Kamis lub równoważna	2	szt.<br/>87	musztarda mała 210g 13	szt<br/>88	miód naturalny wielokwiatowy 350 g Podravka lub równoważny	2	szt<br/>89	sos spaghetti Łowicz 350 g lub równoważny	5	szt<br/>90	sos sałatkowy Knorr 9 g lub równoważny	1	szt<br/>91	koncentrat buraczany Krakus 200 g 9	szt<br/>92	sos pieczarkowy 34 g Winiary lub równoważny	81	szt<br/>93	sos grzybowy 40 g Winiary lub równoważny	1	szt<br/>94	sos słodko-kwaśny 350 g 1	szt<br/>95	fix spaghetti bolognese Knorr 48g lub równoważny	1	szt<br/>96	soczek ze słomką 0,2l	1	szt<br/>97	batony Góralki 50g lub równoważne	1	szt<br/>98	batony Grześki w polewie 28g lub równoważne	4	szt<br/>99	krem czekoladowy Nutella 350g lub równoważny	120	szt<br/>100	makaron Lubella (różne kształty) 500g lub równoważny	1	szt<br/>101	zacierki 250g Abak lub równoważny	1	szt<br/>102	woda niegazowana 1,5l Cisowianka lub równoważna	1	szt<br/>103	woda niegazowana z dozownikiem 500 ml Żywiec lub równoważna	1 471	szt<br/>104	filiżanki jednorazowe 50 szt. szt<br/>105	tacki papierowe szt </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 41350 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SIWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ryby <br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	ryba Panga	1	kg<br/>2	ryba mrożona Dorsz	17	kg<br/>3	ryba mrożona Miruna	21	kg<br/>4	makrela wędzona	1	kg<br/>5	makrela mrożona	2	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 10076,7 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SIWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pieczywo <br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	chleb pełnoziarnisty krojony	7	szt.<br/>2	chleb razowy Swojski lub równoważny	6	szt.<br/>3	chleb krojony	95	szt.<br/>4	bułki grahamki	21	szt.<br/>5	bułki poznańskie	37	szt.<br/>6	bułki kajzerki	500	szt.<br/>7	bułka tarta	22	szt.<br/>8	bułka słodka z kruszonką	1	szt.<br/>9	bułka słodka z dżemem	1	szt.<br/>10	bułka słodka z budyniem	1	szt.<br/>11	rogale z jabłkiem	65	szt.<br/>12	jagodzianka	35	szt.<br/>13	bułeczki mleczne 400 g Dan Cake lub równoważne	8	szt.<br/>14	pączki	1	szt.<br/>15	placek drożdżowy	8	kg<br/>16	chałka	8	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 13824,3 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Nazwa kryterium:	Waga<br/>cena za wykonanie całości zamówienia	100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SIWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.<br/>2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.<br/>3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/<br/>4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia – Załącznik Nr 4./jeżeli dotyczy/<br/>5) Kalkulacja cenowa – załącznik nr 7. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku złożenia oferty wspólnej do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone liderowi oraz oświadczenie z art.117 ust. 4 załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:<br/>2.1.zmiana gramatury dostarczanych produktów w przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w ofercie Wykonawcy,<br/>2.2. zmiana asortymentu w przypadku wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt, z gwarancję zachowania oferowanej ceny,<br/>2.3. zmiana cen produktów w przypadku, gdy z powodu istotnej zmiany ceny nieprzewidzianej przy zawarciu umowy, spełnienie przedmiotu umowy groziłoby jednej ze stron rażącą stratą,<br/>2.4. zmiana ilości w poszczególnych grupach asortymentowych artykułów wymienionych <br/>w załączniku nr 1do umowy z zachowaniem cen jednostkowych,<br/>2.5. czas trwania umowy może zostać przedłużony aneksem o maksymalnie 3 miesiące, <br/>w przypadku gdy łączna maksymalna wartość umowy określona w § 1 ust 1 nie została przekroczona o 10%. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu dostępnego pod adresem: https:/miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com