JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220805/0029477401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont i utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Głogów w 2022 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690028679</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Fabryczna 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Głogów Małopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">glogow@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://glogow.krosno.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont i utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Głogów w 2022 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b34f53b0-149b-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00294774</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_glogow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_glogow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Kontakt pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie za pośrednictwem dedykowanej Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_glogow. Szczegóły zawiera rozdział 8 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony<br/>osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), stosownie do<br/>wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy, że<br/>administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Głogów z siedzibą 36-060 Głogów Małopolski, ul. Fabryczna 57.<br/>Z administratorem można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Głogów<br/>telefonicznie pod numerem 178517428 lub 606439364, za pomocą poczty elektronicznej e-mail<br/>pod adresem: glogow@krosno.lasy.gov.pl .<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować<br/>się w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw za pomocą adresu:<br/>e-mail: iod@comp-net.pl .<br/>Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dokonywane w celu prawidłowej realizacji<br/>obowiązków ustawowych tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego i zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Dane osobowe są przetwarzane na<br/>podstawie prawnej art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest<br/>warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia<br/>umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.42.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> LEŚNICTWO BÓR<br/>1. Uzupełnienie nawierzchni drogi o nr inw. 220/396 w Leśnictwie Bór.<br/>Remont punktowy polegający na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 206 ton frakcji 4-32,<br/>- punktowe wykorytowanie miejsc przeznaczonych do uzupełnienia nawierzchni<br/>- wbudowaniu kruszywa w punktach wskazanych przez Zamawiającego,<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.<br/>LEŚNICTWO WYSOKA<br/>2. Uzupełnienie nawierzchni drogi o nr inw. 220/422 w Leśnictwie Wysoka.<br/>A) Remont punktowy polegający na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 52 tony frakcji 4-32,<br/>- punktowe wykorytowanie miejsc przeznaczonych do uzupełnienia nawierzchni<br/>- wbudowaniu kruszywa w punktach wskazanych przez Zamawiającego,<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.<br/>B) Remont ciągły odcinków drogi o łącznej długości 300mb polegający na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 178 ton frakcji 4-63,<br/>- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 300mb i szerokości 3,5m,<br/>- wbudowanie ciągłe kruszywa frakcji 4-63 na odcinku 300mb, szerokości 3,5m<br/>wysokość warstwy 0,1m,<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres prac dla pakietu opcjonalnego został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5<br/>wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia<br/>podstawowego,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o<br/>wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz<br/>opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>– Cena – 60%<br/>- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%.<br/><br/>W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po<br/>przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można<br/>otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych<br/>elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja kluczowych elementów (cześći) zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> LEŚNICTWO TURZA<br/>1. Uzupełnienie nawierzchni drogi o nr inw. 220/410 w Leśnictwie Turza.<br/>Remont polegający na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 108 ton frakcji 32-63,<br/>- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 100mb i szerokości 3,5m,<br/>- uzupełnienie nawierzchni poprzez wbudowanie kruszywa frakcji 32-63,<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.<br/>2. Utrzymanie drogi leśnej DL13/7 w Leśnictwie Turza.<br/>Utrzymanie polegający na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 72 ton frakcji 32-63, oraz 72 ton frakcji 4-32,<br/>- dwustronne oczyszczenie rowów,<br/>- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 120mb i szerokości 3,5m,<br/>- wbudowanie ciągłe kruszywa frakcji 32-63 na odcinku 120mb, szerokości 3,5m<br/>wysokość warstwy 0,2m (warstwa dolna 0,1m kruszywem 32-63 i warstwa górna<br/>0,1m kruszywem 4-32)<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.<br/>3. Utrzymanie drogi leśnej DL13/56 w Leśnictwie Turza.<br/>Utrzymanie drogi polegające na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 77 ton frakcji 32-63, oraz 77 ton frakcji 4-32,<br/>- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 130mb i szerokości 3,5m,<br/>- wbudowanie ciągłe kruszywa frakcji 32-63 na odcinku 130mb, szerokości 3,5m<br/>wysokość warstwy 0,2m (warstwa dolna 0,1m kruszywem 32-63 i warstwa górna<br/>0,1m kruszywem 4-32)<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.<br/>LEŚNICTWO KŁAPÓWKA<br/>4. Uzupełnienie nawierzchni drogi leśnej DL11/42 w Leśnictwie Kłapówka.<br/>Utrzymanie drogi polegające na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 166 ton frakcji 32-63,<br/>- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 150mb i szerokości 3,5m,<br/>- wbudowanie kruszywa frakcji 32-63 na odcinku 150mb, szerokości 3,5m,<br/>wysokość warstwy 0,2m,<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.<br/>5. Uzupełnienie nawierzchni drogi leśnej DL11/96 w Leśnictwie Kłapówka.<br/>Utrzymanie drogi polegające na:<br/>a) oczyszczenie rowu na odcinku długości 150mb,<br/>b) dostarczeniu kruszywa w ilości 80 ton frakcji 4-63,<br/>- punktowe wykorytowanie miejsc przeznaczonych do uzupełnienia nawierzchni<br/>- wbudowaniu kruszywa w punktach wskazanych przez Zamawiającego,<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.<br/>LEŚNICTWO HUCISKO<br/>6. Remont istniejącego przepustu Ø800 (wymiana) – długości 6m na drodze nr inw.<br/>220/425<br/>7. Remont istniejącego przepustu Ø600 (wymiana) – długości 6 m na drodze nr<br/>inw. 220/402. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres prac dla pakietu opcjonalnego został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5<br/>wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia<br/>podstawowego,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o<br/>wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz<br/>opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>– Cena – 60%<br/>- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%.<br/><br/>W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po<br/>przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można<br/>otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych<br/>elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja kluczowych elementów (cześći) zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> LEŚNICTWO KRZYWA<br/>1. Uzupełnienie nawierzchni drogi leśnej DL5/11 w Leśnictwie Krzywa.<br/>Utrzymanie drogi leśnej polegające na:<br/>a) wyrównanie i oczyszczenie rowów na odcinku 200mb<br/>b) dostawa i wyrównanie nawierzchni piaskiem o łącznej długości 200mb<br/>i szerokości 3,5m, średnia grubość warstwy 0,2m w ilości 224 tony,<br/>c) dostarczeniu kruszywa w ilości 119 ton frakcji 32-63, oraz119 ton frakcji 4-32,<br/>- wbudowanie ciągłe kruszywa na odcinkach o łącznej długości 200mb,<br/>szerokości 3,5m, wysokość warstwy 0,2m (warstwa dolna 0,1m kruszywem 32-<br/>63 i warstwa górna 0,1m kruszywem 4-32)<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.<br/>2. Utrzymanie drogi DL 5/14 w Leśnictwie Krzywa.<br/>Utrzymanie drogi polegające na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 140 ton frakcji 32-63,<br/>- wbudowaniu kruszywa w punktach wskazanych przez Zamawiającego,<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.<br/>3. Uzupełnienie nawierzchni drogi leśnej DL5/30 w Leśnictwie Krzywa.<br/>Utrzymanie drogi leśnej polegające na:<br/>a) remoncie istniejącego przepustu Ø600 dł.6m (wymiana),<br/>b) wyrównaniu nawierzchni dostarczonym piaskiem o łącznej długości 500mb<br/>i szerokości 3,5m, grubość warstwy 0,2-0,4 m w ilości 840 ton,<br/>c) dostarczeniu kruszywa w ilości 298 ton frakcji 32-63, oraz 298 ton<br/>frakcji 4- 32,<br/>- wbudowanie ciągłe kruszywa na odcinku o długości 500mb, szerokości<br/>3,5m, wysokość warstwy 0,2m (warstwa dolna 0,1m kruszywem 32-63<br/>i warstwa górna 0,1m kruszywem 4-32)<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres prac dla pakietu opcjonalnego został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5<br/>wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia<br/>podstawowego,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz<br/>opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>– Cena – 60%<br/>- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%.<br/><br/>W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po<br/>przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można<br/>otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych<br/>elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja kluczowych elementów (cześći) zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> LEŚNICTWO CZARNA<br/>1. Uzupełnienie nawierzchni drogi nr inw.220/372 w Leśnictwie Czarna.<br/>Remont odcinkowy polegający na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 619 ton frakcji 32-63, oraz 619 ton frakcji 4-32,<br/>- wyrównaniu nawierzchni na długości 1040mb i szerokości 3,5m,<br/>- wbudowanie kruszywa na odcinku o długości 1040mb, szerokości 3,5m,<br/>wysokość warstwy 0,2m (warstwa dolna 0,1m kruszywem 32-63 i warstwa górna<br/>0,1m kruszywem 4-32)<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.<br/>2. Uzupełnienie nawierzchni drogi leśnej DL6/75 w Leśnictwie Czarna.<br/>Utrzymanie drogi leśnej polegające na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 208 ton frakcji 32-63, oraz 208 ton frakcji 4-32,<br/>- wyrównaniu nawierzchni na długości 350mb i szerokości 3,5m,<br/>- wbudowanie kruszywa na odcinku o długości 350mb, szerokości 3,5m,<br/>wysokość warstwy 0,2m (warstwa dolna 0,1m kruszywem 32-63 i warstwa górna<br/>0,1m kruszywem 4-32)<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres prac dla pakietu opcjonalnego został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5<br/>wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia<br/>podstawowego,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz<br/>opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>– Cena – 60%<br/>- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%.<br/><br/>W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po<br/>przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można<br/>otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych<br/>elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja kluczowych elementów (cześći) zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> LEŚNICTWO BUDY<br/>1. Remont nawierzchni drogi o nr inw. 220/358 w Leśnictwie Budy.<br/>A) Remont polegający na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 388 ton frakcji 4-63,<br/>- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 650mb i szerokości 3,5m,<br/>- wbudowanie ciągłe kruszywa frakcji 4-63 na odcinku 650m, grubości 0,1m,<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.<br/>B) Remont polegający na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 405 ton frakcji 32-63,<br/>- wyrównaniu nawierzchni na odcinku 680mb i szerokości 3,5m,<br/>- wbudowanie ciągłe kruszywa frakcji 32-63 na odcinku 680m, grubości 0,1m,<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie.<br/>2. Remont nawierzchni drogi o nr inw. 220/354 w Leśnictwie Budy.<br/>Remont polegający na:<br/>- dostarczeniu kruszywa w ilości 208 ton frakcji 0-32,<br/>- wbudowanie ciągłe kruszywa frakcji 0-32 na odcinkach 300mb, 30mb, 20mb,<br/>szerokości 3,5m, wysokość warstwy 0,1m,<br/>- zagęszczeniu wykonanej nawierzchni poprzez walcowanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres prac dla pakietu opcjonalnego został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5<br/>wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia<br/>podstawowego,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz<br/>opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>– Cena – 60%<br/>- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%.<br/><br/>W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po<br/>przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można<br/>otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych<br/>elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja kluczowych elementów (cześći) zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł);<br/><br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone poniżej<br/>warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:<br/><br/>2.1 Dla części 1 zamówienia -<br/>a) w zakresie doświadczenia<br/>Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem<br/>odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy,<br/>remontów dróg) co najmniej na wartość brutto 50 tys. zł, w okresie pięciu lat przed upływem<br/>terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.<br/>b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi<br/>osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:<br/>operator maszyn - min. 1 osoba<br/>c) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia<br/>- koparka – min. 1 szt.<br/>- spycharka – min. 1 szt.<br/><br/>2.2 Dla części 2 zamówienia -<br/>a) w zakresie doświadczenia<br/>Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem<br/>odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy,<br/>remontów dróg) co najmniej na wartość brutto 50 tys. zł, w okresie pięciu lat przed upływem<br/>terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.<br/>b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi<br/>osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:<br/>operator maszyn - min. 1 osoba<br/>c) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia<br/>- koparka – min. 1 szt.<br/>- spycharka – min. 1 szt.<br/><br/>2.3 Dla części 3 zamówienia -<br/>a) w zakresie doświadczenia<br/>Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem<br/>odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy,<br/>remontów dróg) co najmniej na wartość brutto 50 tys. zł, w okresie pięciu lat przed upływem<br/>terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.<br/>b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi<br/>osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:<br/>operator maszyn - min. 1 osoba<br/>c) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia<br/>- koparka – min. 1 szt.<br/>- spycharka – min. 1 szt.<br/><br/>2.4 Dla części 4 zamówienia -<br/>a) w zakresie doświadczenia<br/>Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem<br/>odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy,<br/>remontów dróg) co najmniej na wartość brutto 50 tys. zł, w okresie pięciu lat przed upływem<br/>terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.<br/>b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi<br/>osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:<br/>operator maszyn - min. 1 osoba<br/>c) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia<br/>- koparka – min. 1 szt.<br/>- spycharka – min. 1 szt.<br/><br/>2.5 Dla części 5 zamówienia -<br/>a) w zakresie doświadczenia<br/>Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem<br/>odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy,<br/>remontów dróg) co najmniej na wartość brutto 50 tys. zł, w okresie pięciu lat przed upływem<br/>terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.<br/>b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi<br/>osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:<br/>operator maszyn - min. 1 osoba<br/>c) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia<br/>- koparka – min. 1 szt.<br/>- spycharka – min. 1 szt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:<br/>a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz<br/>art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej<br/>złożeniem;<br/>b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ);<br/>c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu<br/>o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia<br/>mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Wykazu robót budowlanych co najmniej na wartość brutto 50 tys. zł, wykonanych nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin<br/>składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie<br/>niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego<br/>w rozdz. 5 ust. 2 niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);<br/>b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do<br/>wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2<br/>niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>c) Wykazu urządzeń przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu,<br/>określonego w rozdz. 5 ust. 2 niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do<br/>SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Uzupełnianie, poprawianie lub wyjaśnianie podmiotowych środków dowodowych.<br/>1) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub<br/>oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy,<br/>Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia<br/>w wyznaczonym terminie, chyba że:<br/>a) oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub<br/>poprawienie lub<br/>b) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie, o którym mowa wyżej,<br/>aktualne na dzień ich złożenia.<br/>2) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia<br/>o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub złożonych<br/>podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych<br/>w postępowaniu.<br/>3) Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości<br/>Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu<br/>informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę<br/>warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich<br/>informacji lub dokumentów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 4 do SWZ),<br/>2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt 2)<br/>niniejszego SWZ, potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy,<br/>5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania<br/>formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności:<br/>1. Zmiana Terminu Wykonania Umowy<br/>1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione<br/>niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie tj.:<br/>a) klęski żywiołowe mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,<br/>b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku (nawalne<br/>deszcze, podtopienia) uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych,<br/>przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.<br/>1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które<br/>spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,<br/>w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących<br/>po stronie Wykonawcy.<br/>1.3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1 – 1.2<br/>termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do<br/>zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres<br/>trwania tych okoliczności.<br/>2. Zmiany osobowe.<br/>Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne<br/>spełniające warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia,<br/>według polityki kadrowej Wykonawcy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana może być<br/>dokonana tylko na osoby spełniające wymogi SWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest<br/>uzyskanie uprzedniej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę.<br/>3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:<br/>a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ,<br/>b) zmiana obowiązującej stawki VAT,<br/>c) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego,<br/>d) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca<br/>niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_glogow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com