JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220809/0029879601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i rozbudowa oczyszczalni ścieków w gminie Łękawica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Łękawica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072182634</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wspólna 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łękawica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-321</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">338651601</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">338651701</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lekawica@lekawica.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.lekawica.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i rozbudowa oczyszczalni ścieków w gminie Łękawica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-59b4de49-17d2-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00298796</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00027380/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i rozbudowa oczyszczalni ścieków w gminie Łękawica”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.lekawica.com.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal – skrytka ePUAP: /lekawica123/skrytka oraz poczty elektronicznej:<br/>lekawica@lekawica.com.pl<br/>Adres strony internetowej:<br/>https://bip.lekawica.com.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę składa się, pod rygorem<br/>nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w<br/>załączniku nr 2 i 3 SWZ w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami<br/>stanowiącymi ofertę.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz<br/>Regulaminie ePUAP. Przystępując do postępowania przetargowego, Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z instrukcją<br/>użytkownika systemu miniPortal i ePUAP oraz z regulaminem korzystania z systemu miniPortal.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>postępowania tj.RI.271.1.8.2022.IS<br/>8. Zamawiający wyznacza osobę do kontaktu z Wykonawcami: Iwona Stokłosa, tel. 33/8651601 wew. 331.<br/>lekawica@lekawica.com.pl w godzinach pracy Urzędu Gminy.<br/>9. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres email.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>10. Zamawiający zaleca, że wśród dopuszczalnych i ogólnodostępnych formatów danych wymaganych do sporządzenia i<br/>przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu znajdują się w szczególności: .doc, .docx, .pdf, .xls, .xlsx., xml.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>-administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Łękawica z siedzibą: ul. Wspólna 24, 34-321 Łękawica;<br/>administrator ochrony danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Łękawicy, z którym<br/>można się skontaktować: adres e-mail: iod@lekawica.com.pl<br/>-dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;<br/>-odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18-19 i 74-76 ustawy PZP;<br/>-dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku<br/>realizacji umowy przez okres 5 lat od zakończenia jej realizacji;<br/>-obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>-w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i<br/>nie będą profilowane;<br/>Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jego danych osobowych;<br/>−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych<br/>osobowych narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawca posiada:<br/>-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>Nie przysługuje Wykonawcy:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.1.8.2022.IS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i rozbudowa oczyszczalni<br/>ścieków w Łękawicy” w formule „zaprojektuj i wybuduj” czyli zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje I część zamówienia pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej”<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w:<br/>1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla części I zamówienia pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej” - załącznik nr 6<br/>SWZ;<br/>4. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w 95 % z Programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji<br/>Strategicznych, na podstawie otrzymanej Wstępnej Promesy.<br/>5. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1) zaprojektowanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem odpowiednio prawomocnego pozwolenia na budowę lub<br/>uzyskaniem braku sprzeciwu do wykonywania robót budowlanych;<br/>1.1) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej, obejmującej w szczególności:<br/>a) mapy do celów projektowych;<br/>b) projekty budowlane, projekty wykonawcze wszystkich wymaganych branż zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo budowlane oraz innymi przepisami prawa w tym zakresie;<br/>c) projekty specjalistyczne lub odpowiednie rysunki wykonawcze związane z ochroną środowiska, automatyką,sterowaniem, monitoringiem, itp.;<br/>d) rysunki detali budowlanych i instalacyjnych;<br/>e) projekty lub rysunki dotyczące montażu urządzeń, elementów lub ich podłączenia do obiektu, instalacji bądź sieci;<br/>f) projekty rozruchu instalacji lub urządzeń i wymaganych prób przed odbiorem;<br/>g) informacje dotyczącą Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;<br/>h) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>i) przedmiary robót;<br/>j) kosztorysy inwestorskie;<br/>k) wykaz stron postępowania wraz z wypisami z rejestru gruntów sprawdzony pod kątem zgodności zapisów w księgach<br/>wieczystych (udostępnianych poprzez Internet);<br/>l) uzyskane oświadczenia właścicieli lub osób dysponujących nieruchomością wyrażające zgodę na wejście w teren i<br/>prowadzenie robót budowlanych. Każde oświadczenie musi być parafowane i opieczętowane przez Wykonawcę. Wzór<br/>oświadczenia należy uzgodnić z Zamawiającym;<br/>m) opinie geotechniczne sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r „Prawo geologiczne i górnicze” oraz w<br/>oparciu o obowiązujące normy dotyczące badań właściwości gruntów z oświadczeniem, uprawnionych rzeczoznawców, o<br/>przydatności opinii dla celów zamierzonej inwestycji- jeśli dotyczy;<br/>n) inwentaryzację zieleni - jeśli dotyczy;<br/>o) dokumentacje geotechniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami - jeśli dotyczy;<br/>p) uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, zgłoszeń w tym uprawomocnionej decyzji o pozwoleniu na budowę<br/>lub zgłoszenia do wykonywania robót zatwierdzające projekty budowlane oraz:<br/>• decyzje o pozwoleniu wodno-prawnym jeśli dotyczy;<br/>• decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o<br/>środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko<br/>(jeśli dotyczy);<br/>q) uzyskanie innych uzgodnień, opinii, praw do dysponowania nieruchomościami niezbędnych do uzyskania<br/>pozwoleń/zgłoszeń do wykonywania robót budowlanych.<br/>1.2) Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła<br/>lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, chyba, że<br/>będzie to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie będzie można opisać przedmiotu zamówienia w<br/>wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy „lub równoważny”. Wówczas<br/>Wykonawca wskazuje w dokumentacji projektowej kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Opis zakresu<br/>rzeczowego należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r. tj. art. 99-<br/>103.<br/>1.3) W procesie projektowania Wykonawca uwzględni wymogi obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia<br/>11 września 2019 w szczególności wymogi dotyczące zachowania zasad uczciwej konkurencji, opisu przedmiotu<br/>zamówienia oraz wymogi wynikające z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie<br/>określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych<br/>oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Rozporządzenia Ministra<br/>Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,<br/>specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz z ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane i innymi przepisami prawa, w tym zgodnie z zasadą uniwersalnego projektowania<br/>2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej<br/>oraz uzyskanym prawomocnym pozwoleniem na budowę /brakiem sprzeciwu do wykonywania robót), rozruch<br/>wybudowanych obiektów i instalacji;<br/>3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zaświadczeń i pozwoleń na<br/>użytkowanie obiektu, opinie innych organów nie wnoszących sprzeciwu do użytkowania obiektu oraz nie wnoszących<br/>sprzeciwu do wykonanych robót budowalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;<br/>4) prowadzenie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonywanymi na podstawie opracowanego projektu<br/>robotami w tym przybycia na budowę na każde żądanie Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie)<br/>do końca trwania realizacji inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>- cena brutto (C): waga 60 pkt<br/>- gwarancja (G): waga 40 pkt<br/>Ilość punktów poszczególnym Wykonawcom za dane kryterium przyznawana będzie według poniższych zasad:<br/>Kryterium – cena (C):<br/>Ilość punktów zostanie ustalona według wzoru:<br/>C = (C min : Cx) x 60 pkt.<br/>gdzie:<br/>C min – najniższa cena oferty spośród ocenianych ofert,<br/>C x – cena ocenianej oferty,<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie.<br/>Kryterium – gwarancja (G):<br/>Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium gwarancja Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>a) za okres udzielania gwarancji wynoszący 36 miesięcy – 0 pkt<br/>b) za okres udzielania gwarancji wynoszący 48 miesięcy – 20 pkt<br/>c) za okres udzielania gwarancji wynoszący 60 miesięcy i więcej - 40 pkt<br/>Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty odbioru<br/>końcowego. Jeżeli Wykonawca nie wykaże w formularzu ofertowym do specyfikacji okresu gwarancji wtedy Zamawiający za okres<br/>gwarancji przyjmuje wymagany okres gwarancji 36 miesięcy.<br/>Wykonawca, który zaproponuje okres gwarancji - 60 miesięcy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę<br/>P = C+ G<br/>C – ilość punktów w kryterium cena;<br/>G - ilość punktów w kryterium gwarancja;<br/>P - łączna ilość punktów w kryterium cena oraz gwarancja.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i rozbudowa oczyszczalni<br/>ścieków w Łękawicy” w formule „zaprojektuj i wybuduj” czyli zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje II część zamówienia pn:<br/>„Rozbudowa oczyszczalni ścieków w gminie Łękawica”<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla części II zamówienia pn:<br/>„Rozbudowy oczyszczalni ścieków w Łękawicy” - załącznik nr 6 SWZ;<br/>4. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w 95 % z Programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji<br/>Strategicznych, na podstawie otrzymanej Wstępnej Promesy.<br/>5. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1) zaprojektowanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem odpowiednio prawomocnego pozwolenia na budowę lub<br/>uzyskaniem braku sprzeciwu do wykonywania robót budowlanych;<br/>1.1) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej, obejmującej w szczególności:<br/>a) mapy do celów projektowych;<br/>b) projekty budowlane, projekty wykonawcze wszystkich wymaganych branż zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo budowlane oraz innymi przepisami prawa w tym zakresie;<br/>c) projekty specjalistyczne lub odpowiednie rysunki wykonawcze związane z ochroną środowiska, automatyką,<br/>sterowaniem, monitoringiem, itp.;<br/>d) rysunki detali budowlanych i instalacyjnych;<br/>e) projekty lub rysunki dotyczące montażu urządzeń, elementów lub ich podłączenia do obiektu, instalacji bądź sieci;<br/>f) projekty rozruchu instalacji lub urządzeń i wymaganych prób przed odbiorem;<br/>g) informacje dotyczącą Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;<br/>h) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>i) przedmiary robót;<br/>j) kosztorysy inwestorskie;<br/>k) wykaz stron postępowania wraz z wypisami z rejestru gruntów sprawdzony pod kątem zgodności zapisów w księgach<br/>wieczystych (udostępnianych poprzez Internet);<br/>l) uzyskane oświadczenia właścicieli lub osób dysponujących nieruchomością wyrażające zgodę na wejście w teren i<br/>prowadzenie robót budowlanych. Każde oświadczenie musi być parafowane i opieczętowane przez Wykonawcę. Wzór<br/>oświadczenia należy uzgodnić z Zamawiającym;<br/>m) opinie geotechniczne sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r „Prawo geologiczne i górnicze” oraz w<br/>oparciu o obowiązujące normy dotyczące badań właściwości gruntów z oświadczeniem, uprawnionych rzeczoznawców, o<br/>przydatności opinii dla celów zamierzonej inwestycji- jeśli dotyczy;<br/>n) inwentaryzację zieleni - jeśli dotyczy;<br/>o) dokumentacje geotechniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami - jeśli dotyczy;<br/>p) uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, zgłoszeń w tym uprawomocnionej decyzji o pozwoleniu na budowę<br/>lub zgłoszenia do wykonywania robót zatwierdzające projekty budowlane oraz:<br/>• decyzje o pozwoleniu wodno-prawnym jeśli dotyczy;<br/>• decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o<br/>środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko<br/>(jeśli dotyczy);<br/>q) uzyskanie innych uzgodnień, opinii, praw do dysponowania nieruchomościami niezbędnych do uzyskania<br/>pozwoleń/zgłoszeń do wykonywania robót budowlanych.<br/>1.2) Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła<br/>lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, chyba, że<br/>będzie to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie będzie można opisać przedmiotu zamówienia w<br/>wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy „lub równoważny”. Wówczas<br/>Wykonawca wskazuje w dokumentacji projektowej kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Opis zakresu<br/>rzeczowego należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r. tj. art. 99-<br/>103.<br/>1.3) W procesie projektowania Wykonawca uwzględni wymogi obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia<br/>11 września 2019 w szczególności wymogi dotyczące zachowania zasad uczciwej konkurencji, opisu przedmiotu<br/>zamówienia oraz wymogi wynikające z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie<br/>określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych<br/>oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Rozporządzenia Ministra<br/>Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,<br/>specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz z ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane i innymi przepisami prawa, w tym zgodnie z zasadą uniwersalnego projektowania<br/>2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej<br/>oraz uzyskanym prawomocnym pozwoleniem na budowę /brakiem sprzeciwu do wykonywania robót), rozruch<br/>wybudowanych obiektów i instalacji;<br/>3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zaświadczeń i pozwoleń na<br/>użytkowanie obiektu, opinie innych organów nie wnoszących sprzeciwu do użytkowania obiektu oraz nie wnoszących<br/>sprzeciwu do wykonanych robót budowalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;<br/>4) prowadzenie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonywanymi na podstawie opracowanego projektu<br/>robotami w tym przybycia na budowę na każde żądanie Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie)<br/>do końca trwania realizacji inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów</p> <p class="mb-0">45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków</p> <p class="mb-0">45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków</p> <p class="mb-0">45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków</p> <p class="mb-0">45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków</p> <p class="mb-0">45252140-1 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odwadniania osadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>- cena brutto (C): waga 60 pkt<br/>- gwarancja (G): waga 40 pkt<br/>Ilość punktów poszczególnym Wykonawcom za dane kryterium przyznawana będzie według poniższych zasad:<br/>Kryterium – cena (C):<br/>Ilość punktów zostanie ustalona według wzoru:<br/>C = (C min : Cx) x 60 pkt.<br/>gdzie:<br/>C min – najniższa cena oferty spośród ocenianych ofert,<br/>C x – cena ocenianej oferty,<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie.<br/>Kryterium – gwarancja (G):<br/>Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium gwarancja Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>a) za okres udzielania gwarancji wynoszący 36 miesięcy – 0 pkt<br/>b) za okres udzielania gwarancji wynoszący 48 miesięcy – 20 pkt<br/>c) za okres udzielania gwarancji wynoszący 60 miesięcy i więcej - 40 pkt<br/>Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty odbioru<br/>końcowego. Jeżeli Wykonawca nie wykaże w formularzu ofertowym do specyfikacji okresu gwarancji wtedy Zamawiający za okres<br/>gwarancji przyjmuje wymagany okres gwarancji 36 miesięcy.<br/>Wykonawca, który zaproponuje okres gwarancji - 60 miesięcy otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę<br/>P = C+ G<br/>C – ilość punktów w kryterium cena;<br/>G - ilość punktów w kryterium gwarancja;<br/>P - łączna ilość punktów w kryterium cena oraz gwarancja.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zamawiający określa warunek udziału w postępowani dot. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- dla części I zamówienia:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną<br/>polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 400 mb.<br/>- dla części II zamówienia:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną<br/>polegającą na wykonaniu remontu, budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł<br/>brutto.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze<br/>wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. Zamawiający nie będzie badać, czy nie zachodzą wobec podwykonawcy nie będącego podmiotem udostępniającym<br/>zasoby, podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. Wobec powyższego Zamawiający nie<br/>żąda od wykonawcy przedstawienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.<br/>żąda od wykonawcy przedstawienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.<br/>5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących<br/>go z nimi stosunków prawnych.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. poprzedzającym, potwierdza, że stosunek<br/>łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>9. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt 1.2.4 SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu<br/>podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>10. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>11. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez<br/>wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający<br/>żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami<br/>albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>12. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>13. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów<br/>złożonych przez wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3. Zamawiający zgodnie z<br/>art. 273 ust 1 ustawy PZP nie będzie wzywał Wykonawcy, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie braku<br/>podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3. Zamawiający zgodnie z<br/>art. 273 ust 1 ustawy PZP nie będzie wzywał Wykonawcy, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie braku<br/>podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym Załącznik nr 1 SWZ (odpowiednio dla poszczególnych części)<br/>zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych lub/oraz rozwiązań równoważnych to jest zobowiązany przedstawić<br/>wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w szczególności dokumenty dotyczące oferowanych materiałów i urządzeń<br/>równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych (w języku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta,<br/>wymagane przepisami prawa, certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów i<br/>urządzeń równoważnych, lub/oraz inne dokumenty dotyczące norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych, odnoszących się do rozwiązań równoważnych, pozwalające<br/>jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ i jej<br/>załącznikach. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wskazano i opisano w pkt 5.8 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>składających wspólną ofertę, który został upoważniony do wykonania tej czynności.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i<br/>wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>4. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w ust. 1, pkt<br/>VIII SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy w Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz<br/>z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1 pkt VIII SWZ także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, Zamawiający<br/>wskazuje, że dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy określona jest na zasadach opisanych w § 16 Projektu<br/>Umowy stanowiącego Załącznik 4 - część I i część II SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać w terminie do dnia 25 maja 2022 r. do godz. 09:00 używając w tym celu Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu – skrytka ePUAP: /lekawica123/skrytka</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamówienie należy zrealizować do 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść<br/>zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny podanej w ofercie. 3. Z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art.<br/>7 ust. 3 wspomnianej ustawy. 4. Pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy wg wzoru<br/>stanowiącego Załącznik Nr 1 ( (odpowiednio dla poszczególnych części). SWZ podpisanego przez osoby umocowane<br/>należycie do reprezentowania Wykonawcy;2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniu – załącznik nr 2 i 3 SIWZ (odpowiednio dla poszczególnych części). ;3) przedmiotowe środki dowodowe (pkt<br/>IX ust. 1 SWZ - jeśli dotyczy); 4)dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do<br/>jego reprezentowania, tj: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów,<br/>jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże w<br/>Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów; 5)Upoważnienie lub<br/>pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w<br/>powyższym zakresie nie wynika wprost z w/w dokumentów rejestrowych, 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania<br/>Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).<br/>Pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 7)Zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów ( pkt VII ust. 7 i 8 SWZ - jeżeli dotyczy); 8)Oświadczenie z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia (pkt VII<br/>ust.2 SWZ – jeśli dotyczy) – Załącznik nr 5 SWZ (odpowiednio dla poszczególnych części). 5. Nie przewiduje się zawarcia<br/>umowy ramowej. 6.Nie ustala się obowiązku przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia<br/>dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu Zamawiającego. 7. Nie ustala się wymogu<br/>złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty w sytuacji określonej<br/>w art. 93 ustawy PZP. 8. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez<br/>Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP. 9. Nie określa się wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których<br/>mowa w art. 96 ust 2 pkt 2 ustawy PZP;<br/>10. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę<br/>kluczowych zadań. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 ustawy<br/>PZP.<br/>11. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie<br/>przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 261 ustawy<br/>PZP).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com