JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220818/0031100301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Działania edukacyjne w ramach projektu “Klimat w szkołach metropolii” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 221654880</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Długi Targ 39/40</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-830</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@metropoliagdansk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.metropoliagdansk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Stowarzyszenie, związek jednostek samorządu terytorialnego </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Stowarzyszenie, działalność pozostałych organizacji członkowskich </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Działania edukacyjne w ramach projektu “Klimat w szkołach metropolii” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-07bd4f6c-1ee3-11ed-b950-8227d40187e8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00311003</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040409/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Działania edukacyjne w ramach projektu “Klimat w szkołach metropolii”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt jest realizowany w ramach programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu. Dofinansowanie pochodzi ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 oraz budżetu państwa. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07bd4f6c-1ee3-11ed-b950-8227d40187e8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl <br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. <br/>3. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@metropoliagdansk.pl oraz marta.gorczyca@metropoliagdansk.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. <br/><br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/><br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). <br/><br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że:<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie OBSZAR METROPOLITALNY GDAŃSK-GDYNIA-SOPOT /OMGGS/ z siedzibą w Gdańsku 80-830 przy ul. Długi Targ 39/40.<br/>W sprawach związanych z Pani/Pana danymi, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: iod@metropoliagdansk.pl<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej jako: uPzp).<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPzp. Pani/Pana dane osobowe przetwarzać będzie również Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A, a także Urząd Miasta Sopotu, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot.<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>Posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OMGGS/TP2/05/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część pierwsza usługi, będąca przedmiotem zamówienia obejmuje:<br/>Składnik A:<br/>1. Opracowanie koncepcyjne i merytoryczne publikacji zawierającej 5 kompleksowych scenariuszy zajęć.<br/>2. Scenariusze zajęć powinny stanowić spójne opracowanie będące praktycznym narzędziem edukacyjnym. <br/>3. Scenariusze zajęć powinny zawierać omówienie realizowanych w ramach projektu pięciu typów inwestycji, tłumaczyć kompleksowo ich budowę (w sposób uproszczony) i zastosowanie oraz możliwości budowy prostych narzędzi do retencjonowania wody w warunkach lokalnych. Realizowane w ramach projektu inwestycje to: a) niecka retencyjna, b) ogród deszczowy gruntowy, c) ogród deszczowy skrzyniowy, d) zielona ściana, e) kompostownik.<br/>4. Scenariusze powinny uwzględniać również zagadnienia takie jak:<br/>a) zmiany klimatu oraz sposoby łagodzenia i adaptacja do ich skutków, w tym wpływ człowieka na zmiany klimatu oraz działania w zakresie ograniczania lokalnej emisji gazów cieplarnianych;<br/>b) błękitno - zielona infrastruktura oraz rola rozwiązań opartych na naturze (NBS - Nature-Based Solutions) w zakresie łagodzenia i adaptacji do zmian klimatu, w tym w szczególności w odniesieniu do zagadnień: i) powodzie / susza / zapobieganie lokalnym podtopieniom i skutkom suszy ii) obieg wody w przyrodzie, retencja i zagospodarowanie wód opadowych iii) ochrona bioróżnorodności i równowagi przyrodniczej iv) usługi ekosystemowe.<br/>c. ukazanie szerszych powiązań przyczynowo-skutkowych związanych z błękitno-zieloną infrastrukturą w zakresie łagodzenia i adaptacji do zmian klimatu (np. kompostowanie a ochrona torfowisk i zwiększanie retencji oraz ochrona bioróżnorodności, kompostowanie a ograniczanie ilości odpadów biodegradowalnych i zmniejszanie emisji CO2, kierowanie wody opadowej na zieleń a deficyt wodny itp);<br/>d. podejmowanie lokalnych działań i indywidualnych inicjatyw w zakresie łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do ich skutków;<br/>e. inne, zgodne z założeniami projektu „Klimat w szkołach metropolii” i wytycznymi Zamawiającego.<br/>5. Scenariusze zajęć powinny:<br/>a) obejmować cały proces edukacyjny z zakresu łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do ich skutków, w odniesieniu do założeń projektu „Klimat w szkołach metropolii” i wytycznych Zamawiającego,<br/>b) uwzględniać obowiązującą podstawę programową oraz aktualną wiedzę naukową i techniczną,<br/>c) być opracowaniem autorskim przygotowanym na potrzeby projektu „Klimat w szkołach metropolii”,<br/>d) być poprawne językowo, merytorycznie i metodycznie, oraz opracowane w przystępny i atrakcyjny sposób. W ramach realizacji należy uwzględnić konsultację metodyczną, redakcję i korektę tekstu oraz opracowanie graficzne przez osoby posiadające odpowiednie doświadczenie w tym zakresie. Przygotowane grafiki powinny być spójne z pozostałymi materiałami stworzonymi w ramach projektu,<br/>e) treści oraz forma scenariuszy powinna być dostosowana do wymagań i specyfiki podmiotów, które będą realizowały scenariusze tj. szkół podstawowych i szkół ponadpodstawowych biorących udział w projekcie. Scenariusze lekcji będą realizowane przez nauczycieli przedmiotów przyroda / biologia / geografia, <br/>f) przygotowane scenariusze powinny zawierać elementy angażujące uczniów np. poprzez wykonanie eksperymentów, spacery edukacyjne czy inne formy wskazane przez Wykonawcę. <br/>6. Łącznie Wykonawca powinien opracować 5 scenariuszy zajęć lekcyjnych - oddzielnie dla każdego typu realizowanych inwestycji (zielona ściana, skrzyniowy i gruntowy ogród deszczowy, niecka retencyjna, kompostownik) w tym:<br/>a. każdy scenariusz powinien obejmować co najmniej 1 godzinę lekcyjną;<br/>b. scenariusze powinny być przygotowane dla dwóch poziomów nauczania tj.: szkoła podstawowa 4-5 klasa, szkoła ponadpodstawowa 1-2 klasa. Scenariusze powinny być dostosowane do grup wiekowych założonych w projekcie oraz zapewniać zakres podstawy i rozszerzony w przedmiocie projektu;<br/>c. każdy scenariusz powinien zawierać następujące elementy:<br/>- temat lekcji wraz z informacją, którego rodzaju infrastruktury dotyczy,<br/>- opis celu głównego i celów szczegółowych lekcji, określających wiadomości i umiejętności uczniów w aspekcie zapamiętania, zrozumienia i zastosowania,<br/>- opis określonych zadań ucznia i nauczyciela,<br/>- opis zastosowanych form i metod pracy,<br/>- opis pomocy dydaktycznych i ich zastosowanie na poszczególnych etapach realizacji scenariusza, ewentualne propozycje modyfikacji,<br/>- opis przebiegu lekcji z wyszczególnieniem poszczególnych etapów lekcji,<br/>- załączniki do scenariusza lekcji w postaci dodatkowych elementów tekstowych i/ lub graficznych np. informacje uzupełniające, opisy przypadków, zdjęcia, schematy, infografiki, karty pracy itp.<br/>7. Scenariusze powinny obejmować łącznie 40 stron standardowego tekstu łącznie (przy założeniu, że 1 strona = min. 1800 znaków ze spacjami) i zawierać 5 kompleksowych scenariuszy zajęć, niezbędne treści merytoryczne, opisy zadań, karty pracy, itp. oraz stronę tytułową, dane autorów opracowania, spis treści, wprowadzenie, informacje o projekcie i źródłach finansowania. <br/>8. Scenariusze należy uzupełnić o materiały do prezentacji multimedialnych - dla każdego scenariusza odrębną - (format prezentacji PowerPoint), które wyjaśniają w prosty sposób na czym polega projekt poszczególnej infrastruktury (zielona ściana, skrzyniowy i gruntowy ogród deszczowy, niecka retencyjna, kompostownik), zaprezentują przykłady ze świata w zakresie adaptacji do zmian klimatu, zaprezentują przykłady jak może wyglądać nasza okolica, jeżeli nie podejmiemy już teraz odpowiednich działań.<br/>9. Projekt graficzny publikacji musi być zgodny z wytycznymi dotyczącymi projektów współfinansowanych z Funduszów Norweskich i Systemem Identyfikacji Wizualnej stworzonym na poczet realizacji projektu.<br/>10. Scenariusze zostaną przekazane Zamawiającemu w wersji elektronicznej (pdf - plik przygotowany do druku, pdf - plik do publikacji na stronie projektu oraz w wersji edytowalnej np. doc) + pliki do prezentacji multimedialnej.<br/>11. Wykonawca zaproponuje szablon dokumentu potwierdzający udział uczniów w zajęciach dydaktycznych obejmujący: temat zajęć, datę i godzinę oraz ilość uczniów biorących w nich udział - karta ewidencyjna czasu pracy.<br/>12. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego koncepcję publikacji oraz poszczególnych scenariuszy, koncepcję opracowania i formy scenariuszy na etapie ich przygotowywania lecz przed wdrożeniem do realizacji.<br/>Składnik B:<br/>1. Opracowanie merytoryczne i graficzne broszury informacyjnej w formie praktycznego przewodnika dla osób chcących zrealizować przydomowe inwestycje związane z adaptacją do zmian klimatycznych w odniesieniu do założeń projektu „Klimat w szkołach metropolii” i wytycznych Zamawiającego, z uwzględnieniem aktualnej wiedzy naukowej i technicznej oraz uwarunkowań prawnych odnoszących się do zagadnienia.<br/>2. Broszura powinna zawierać omówienie realizowanych w ramach projektu pięciu typów inwestycji, tłumaczyć kompleksowo ich budowę (w uproszczony sposób) i zastosowanie oraz możliwości realizacji obiektów tego typu w ramach przydomowych inwestycji. Realizowane w ramach projektu inwestycje to:<br/>a) niecka retencyjna, <br/>b) ogród deszczowy gruntowy, <br/>c) ogród deszczowy skrzyniowy, <br/>d) zielona ściana, <br/>e) kompostownik.<br/>3. Broszura powinna uwzględniać również zagadnienia takie jak:<br/>a) zmiany klimatu oraz sposoby łagodzenia i adaptację do ich skutków, w tym wpływ człowieka na zmiany klimatu oraz działania w zakresie ograniczania lokalnej emisji gazów cieplarnianych;<br/>b) błękitno - zielona infrastruktura oraz rola rozwiązań opartych na naturze (NBS - Nature-Based Solutions) w zakresie łagodzenia i adaptacji do zmian klimatu, w tym w szczególności w odniesieniu do zagadnień:<br/>i) powodzie / susza / zapobieganie lokalnym podtopieniom i skutkom suszy <br/>ii) obieg wody w przyrodzie, retencja i zagospodarowanie wód opadowych <br/>iii) ochrona bioróżnorodności i równowagi przyrodniczej<br/>iv) usługi ekosystemowe<br/>c) ukazanie szerszych powiązań przyczynowo-skutkowych związanych z błękitno-zieloną infrastrukturą w zakresie łagodzenia i adaptacji do zmian klimatu (np. kompostowanie a ochrona torfowisk i zwiększanie retencji oraz ochrona bioróżnorodności, kompostowanie a ograniczanie ilości odpadów biodegradowalnych i zmniejszanie emisji CO2, kierowanie wody opadowej na zieleń a deficyt wodny itp);<br/>d) podejmowanie lokalnych działań i indywidualnych inicjatyw w zakresie łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do ich skutków;<br/>e) inne, zgodne z założeniami projektu „Klimat w szkołach metropolii” i wytycznymi Zamawiającego.<br/>4. Broszura powinna być poprawna językowo i merytorycznie oraz opracowana w przystępny i atrakcyjny sposób. W ramach realizacji należy uwzględnić redakcję i korektę tekstu oraz opracowanie graficzne przez osoby posiadające odpowiednie wykształcenie i doświadczenie w tym zakresie.<br/>5. Broszura powinna obejmować 12 stron A5 i zawierać niezbędne treści merytoryczne, stronę tytułową, dane autorów opracowania, wprowadzenie oraz informacje o projekcie i źródłach finansowania. Treści powinny być podane w zwięzły, czytelny i atrakcyjny sposób oraz uzupełnione schematami, ilustracjami, ciekawostkami, itp. Każdej z pięciu rodzajów infrastruktury realizowanych w projekcie należy poświęcić do 2 stron.<br/>6. Broszura powinna być opracowaniem autorskim przygotowanym na potrzeby projektu „Klimat w szkołach metropolii”. <br/>7. Projekt graficzny broszury musi być zgodny z wytycznymi dotyczącymi projektów współfinansowanych z Funduszów Norweskich i Systemem Identyfikacji Wizualnej stworzonym na poczet realizacji projektu.<br/>8. Broszura zostanie przekazane Zamawiającemu w wersji elektronicznej w formie pliku .pdf - do publikacji na stronie projektu oraz w wersji edytowalnej .doc. oraz w wersji edytowalnej do obróbki graficznej.<br/><br/><br/>Dalszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <p class="mb-0">80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego</p> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <p class="mb-0">80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży</p> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego</p> <p class="mb-0">39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe</p> <p class="mb-0">92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <p class="mb-0">90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagą:<br/><br/>1. Kryterium<br/>Cena brutto wykonania zamówienia - dotyczy obu części<br/>Waga [%] 60%<br/>Liczba punktów [pkt] 60<br/><br/>2. Kryterium<br/>Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia - dla każdej części odrębnie<br/>Waga [%] 40%<br/>Liczba punktów [pkt] 40<br/><br/>dotyczy części I i II<br/>1)	kryterium „Cena brutto za wykonanie zamówienia” – waga kryterium 60%.: (PK1 ) Sposób obliczenia: PK1= [CN / CR x 60% ] x 100 <br/>PK1 – ilość punktów dla kryterium <br/>CN – najniższa oferowana cena <br/>CR – cena oferty rozpatrywanej <br/><br/>Cena oferty jest ceną brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferowaną cenę należy przedstawić w formularzu oferty. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako wartość netto oraz cena brutto (netto + podatek VAT). <br/>W cenie należy uwzględnić wszystkie elementy mogące mieć wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Zaoferowana cena musi uwzględniać koszty wykonania wszystkich prac i czynności związanych z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy. W cenie oferty zawiera się również wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich, na zasadach określonych w załączonym wzorze umowy. <br/>Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.<br/><br/>2. Kryterium “Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia”<br/>dotyczy części I <br/>Ocenie będzie podlegało doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, nabyte w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie w realizacji usług szkoleniowych, warsztatów lub opracowań o tematyce tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia.<br/>Ocenie zostanie poddane doświadczenie uwzględniające w swoim zakresie wykonanie usług szkoleniowych, warsztatów lub opracowań o tematyce tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia ponad doświadczenie minimalne wymagane na spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Ocena punktowa zostanie dokonana wg zamieszczonego w formularzu ofertowym wykazu usług, o których mowa w zdaniu poprzednim.<br/>Osoba wyznaczona do realizacji zamówienia uzyska punkty wg poniższej zasady:<br/><br/>prowadzenie szkolenia/ warsztatu_ opracowanie scenariusza zajęć lub warsztatu_ opracowanie publikacji lub broszury lub poradnika o tematyce tej samej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału:<br/><br/>1 usługa - 10 punktów <br/>2 usługi - 15 punktów<br/>3 usługi i więcej - 40 punktów<br/><br/>3. Dla każdej z części:<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/><br/>P = PK1 + PK2 <br/><br/>gdzie:<br/>P – całkowita liczba punktów,<br/>PK1 – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto wykonania zamówienia”,<br/>PK2 – punkty uzyskane w kryterium “doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia”.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część druga usługi, będąca przedmiotem zamówienia obejmuje:<br/><br/>1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie pięciu filmów edukacyjnych (kreacja, scenariusz, produkcja i postprodukcja) na temat adaptacji do zmian klimatu poprzez rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury, w szczególności: gruntowych ogrodów deszczowych, skrzyniowych ogrodów deszczowych, zielonych ścian, niecek infiltracyjnych i kompostowników.<br/>2. Tematy filmów edukacyjnych: <br/>a. Pierwszy film zostanie poświęcony gruntowym ogrodom deszczowym. Wykonawca może wykorzystać materiały filmowe i zdjęciowe partnera projektu- spółki Gdańskie Wody. Są one dostępne w mediach społecznościowych partnera (TT, YouTube, Facebook). Istnieje możliwość nagrania istniejących już obiektów wskazanych przez Zamawiającego.<br/>b. Drugi film zostanie poświęcony skrzyniowym ogrodom deszczowym. Wykonawca może wykorzystać materiały filmowe i zdjęciowe partnera projektu- spółki Gdańskie Wody. Są one dostępne w mediach społecznościowych partnera (TT, YouTube, Facebook). Istnieje możliwość nagrania istniejących już obiektów wskazanych przez Zamawiającego. <br/>c. Trzeci film zostanie poświęcony nieckami infiltracyjnymi. Wykonawca może wykorzystać materiały filmowe i zdjęciowe partnera projektu- spółki Gdańskie Wody. Są one dostępne w mediach społecznościowych partnera (TT, YouTube, Facebook). Istnieje możliwość nagrania istniejących już obiektów wskazanych przez Zamawiającego.<br/>d. Czwarty film zostanie poświęcony zielonym ścianom. <br/>e. Piąty film zostanie poświęcony roli kompostowników. <br/>3. Każdy z filmów powinien skupiać się na zagadnieniach związanych z:<br/>Zmianami klimatu,<br/>Sposobami adaptacji do zmian klimatu,<br/>Znaczeniem wody opadowej w przyrodzie,<br/>Znaczeniem zieleni dla oczyszczania wód opadowych; <br/>Powiązaniami przyczynowo-skutkowymi związanymi z typem błękitno-zielonej infrastruktury, która jest przedmiotem danego filmu. Przykład- susza w mieście, a odprowadzanie wód opadowych do podziemnej sieci kanalizacji deszczowej. <br/>Działaniami jakie każdy uczeń może podejmować by złagodzić negatywne skutki zmian klimatu.<br/>Przedmiotem projektu, w tym źródłami jego finansowania.<br/>4. Czas trwania jednego filmu: 25 minut, jego poszczególne fragmenty powinny być zbudowane w taki sposób, by mogły stanowić odrębne krótsze filmiki. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub wydłużenia każdego z filmów o maksymalnie 20%. Zmiana czasu trwania filmików może wynikać z przyjęcia bardziej atrakcyjnej formy prezentacji, która zostanie wypracowana przez strony w trakcie przygotowania scenariusza. <br/>5. Kreacja i scenariusz: <br/>Każdy z filmów ma prezentować poszczególne typy zielono błękitnej infrastruktury w sposób jasny i przejrzysty. Prezentowane treści powinne być spóje z pozostałymi materiałami opracowanymi przez Wykonawcę (scenariusze lekcji, broszury). <br/>Wykonawca w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wstępny opis kreacji na pierwszy film zawierający informacje o: lektorze, osobach wypowiadających się, miejscach nagrań. W ciągu trzech dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego kreacji Wykonawca przedstawi scenariusz pierwszego filmu. Scenariusz będzie zawierał propozycje kreacji filmowej w postaci opisu słownego oraz ujęć do filmu, storyboard z rozpiską poszczególnych scen i opisem techniki, w jakiej realizowane będą poszczególne sceny filmu oraz harmonogramem realizacji zdjęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia uwag i zmian w scenariuszu, w storyboardzie oraz w harmonogramie realizacji zdjęć, aż do uzyskania ostatecznej akceptacji lub prawo do niezaakceptowania scenariusza z uwagi na niespełnienie warunków opisanych powyżej. W przypadku zastrzeżeń Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych poprawi scenariusz zgodnie z uwagami i ponownie dostarczy go Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie możliwe do wykonania zmiany i poprawki zgłoszone przez Zamawiającego, aż do momentu otrzymania ostatecznej akceptacji scenariusza.<br/>Scenariusz powinien uwzględniać:<br/> zdjęcia lotnicze, wypowiedzi ekspertów (dobór we współpracy z Zamawiającym), elementy animacji, podkład muzyczny, lektora i udział influencera lub innych popularyzatorów wiedzy. W ofercie należy wskazać dane dwóch osób, z którymi Wykonawca zamierza współpracować przy realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>materiały dostarczone od Zamawiającego i Partnerów Projektu.<br/>animacje powinny stanowić około 30 % czasu każdego z filmów, mieć atrakcyjną i łatwą w zrozumieniu formułę z rozbudowanymi częściami wizualnymi. Treść powinna być przekazana przez lektora, influencera lub popularyzatora wiedzy, <br/>Zamawiający dopuszcza wykorzystanie ujęć wykonanych techniką timelaps, a także zaangażowanie do produkcji filmu aktorów i statystów, <br/>Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu do wykorzystania 2 propozycje głosu lektora (1 głos żeński i 1 męski), spośród których Zamawiający wybierze jeden dla każdego filmu. <br/>6. Realizacja filmów: <br/>obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie wszystkich elementów niezbędnych do realizacji filmu, zgodnie z zaakceptowanym scenariuszem. Praca przy produkcji musi odbywać się z udziałem sprzętu i ekipy gwarantujące należyte oraz profesjonalne wykonanie usługi oraz mającej doświadczenie w realizacji produkcji filmowych o charakterze edukacyjnym odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, <br/>zdjęcia powinny być zrealizowane w rozdzielczości 4K; <br/>produkcja filmu w wersji podstawowej oraz w wersjach dostępnych: z napisami, z tłumaczem języka migowego i z audiodeskrypcją;<br/>wykonawca w uzgodnionym z Zamawiającym terminie zaprezentuje Zamawiającemu wstępnie zmontowany film. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia uwag i zmian, aż do uzyskania ostatecznej akceptacji lub prawo do niezaakceptowania filmu z uwagi na niespełnienie warunków opisanych w OPZ lub odstępstwa od zaakceptowanego scenariusza. W przypadku zastrzeżeń Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych poprawi film zgodnie z uwagami i ponownie dostarczy go Zamawiającemu do zatwierdzenia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie możliwe do wykonania zmiany i poprawki zgłoszone przez Zamawiającego, aż do momentu otrzymania ostatecznej akceptacji filmu;<br/>Wykonawca odpowiedzialny będzie za bezpośrednie uzgodnienie terminów realizacji materiału we wskazanych lokalizacjach z właścicielami lub administratorami danego terenu oraz - w przypadku takiej konieczności- uzyskanie pozwoleń na realizację zdjęć we wskazanych w scenariuszu lokalizacjach; <br/>Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia zgód na wykorzystanie wizerunku przedstawionych na zdjęciach i filmie osób; <br/>Wykonawca każdorazowo na prośbę Zamawiającego przekaże Zamawiającemu tzw. „surówkę” – materiał nakręcony w ramach zamówienia wraz z przekazaniem praw autorskich oraz praw majątkowych do wszystkich utworów (każdy materiał powstały w toku realizacji zamówienia); <br/>7. Formaty plików: <br/>avi, mp4; standardy: HDTV 720p (1280×720), HDTV 1080i/1080p (1920×1080), 4K 16:9 (4096×2304)<br/>rozdzielczość: 1680 x 944; format: .mp4; klatkowanie: 25 klatek/sekundę; bez dźwięku, <br/>rozdzielczość: 1280 x 720; format: .mp4; bitrate: 1900; bez dźwięku. <br/>8. Wszystkie projekty graficzne muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi projektów współfinansowanych z Funduszów Norweskich i Systemem Identyfikacji Wizualnej stworzonym na poczet realizacji projektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">92111100-3 - Produkcja filmów instruktażowych oraz taśm wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagą:<br/><br/>1. Kryterium<br/>Cena brutto wykonania zamówienia - dotyczy obu części<br/>Waga [%] 60%<br/>Liczba punktów [pkt] 60<br/><br/>2. Kryterium<br/>Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia - dla każdej części odrębnie<br/>Waga [%] 40%<br/>Liczba punktów [pkt] 40<br/><br/>dotyczy części I i II<br/>1)	kryterium „Cena brutto za wykonanie zamówienia” – waga kryterium 60%.: (PK1 ) Sposób obliczenia: PK1= [CN / CR x 60% ] x 100 <br/>PK1 – ilość punktów dla kryterium <br/>CN – najniższa oferowana cena <br/>CR – cena oferty rozpatrywanej <br/><br/>Cena oferty jest ceną brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferowaną cenę należy przedstawić w formularzu oferty. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako wartość netto oraz cena brutto (netto + podatek VAT). <br/>W cenie należy uwzględnić wszystkie elementy mogące mieć wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Zaoferowana cena musi uwzględniać koszty wykonania wszystkich prac i czynności związanych z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy. W cenie oferty zawiera się również wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich, na zasadach określonych w załączonym wzorze umowy. <br/>Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.<br/><br/>2.Kryterium “Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” <br/>Ocenie będzie podlegało doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, nabyte w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie w realizacji usług polegających na realizacji filmu edukacyjnego o tematyce tej samej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia.<br/>Ocenie zostanie poddane doświadczenie uwzględniające w swoim zakresie wykonanie filmu edukacyjnego o tematyce tej samej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia ponad doświadczenie minimalne wymagane na spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Ocena punktowa zostanie dokonana wg zamieszczonego w formularzu ofertowym wykazu usług, o których mowa w zdaniu poprzednim.<br/><br/>Osoba wyznaczona do realizacji zamówienia uzyska punkty wg poniższej zasady:<br/><br/>realizacja filmu edukacyjnego o tematyce tej samej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału<br/>1 usługa - 10 punktów<br/>2 usługi - 15 punktów<br/>3 usługi i więcej - 40 punktów<br/><br/><br/>Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 8 ust. 2 pkt 4.<br/>Ocenie zostanie poddane wyłącznie doświadczenie wykazane ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.<br/><br/>3. Dla każdej z części:<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/><br/>P = PK1 + PK2 <br/><br/>gdzie:<br/>P – całkowita liczba punktów,<br/>PK1 – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto wykonania zamówienia”,<br/>PK2 – punkty uzyskane w kryterium “doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia”.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcą może być ekspert, zespół ekspertów lub podmiot dysponujący ekspertem lub zespołem ekspertów z zakresu przedmiotu zamówienia. Szczegółowe wymogi w tym zakresie zostały opisane w pkt 1.2.4) poniżej.<br/>Spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>Zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>dla części I przedmiotu zamówienia: <br/>dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą, skierowaną do realizacji zamówienia w zakresie opracowania scenariuszy zajęć, broszury informacyjnej, materiałów merytorycznych oraz przeprowadzenia szkoleń, która:<br/>posiada wykształcenie wyższe (minimum drugiego stopnia) w zakresie architektury krajobrazu, lub pokrewne, a także posiada min. 5 letnie doświadczenie zawodowe - dydaktyczne i/lub szkoleniowo-warsztatowe oraz praktyczne (w zakresie błękitno - zielonej infrastruktury zbliżonej tematycznie do przedmiotu projektu “Klimat w szkołach metropolii”) liczone od daty uzyskania dyplomu potwierdzającego wykształcenie;<br/>w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie:<br/>przeprowadziła min. 1 szkolenie/ warsztat w zakresie tematyki tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia<br/>opracowała min. 1 scenariusz zajęć lub warsztatu w zakresie tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia<br/>opracowała minimum 1 publikację lub broszurę lub poradnik w zakresie tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu zamówienia.<br/><br/> dla części II przedmiotu zamówienia: <br/>dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia w zakresie stworzenia filmów edukacyjnych, która to:<br/>posiada wykształcenie wyższe (minimum drugiego stopnia) w zakresie ochrony środowiska, przyrody, biologii, geografii, lub pokrewne i min. 5 letnie doświadczenie zawodowe, dydaktyczne i/lub szkoleniowo-warsztatowe oraz praktyczne (w zakresie błękitno - zielonej infrastruktury zbliżonej tematycznie do przedmiotu projektu “Klimat w szkołach metropolii”) liczone od daty uzyskania dyplomu potwierdzającego wykształcenie;<br/>w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie:<br/>realizowała minimum 1 film edukacyjny w zakresie tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu zamówienia.<br/><br/>dot. części I i II<br/>W tym wypadku Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia warunku udziału przez wszystkie skierowane osoby razem.<br/>Doświadczenie lidera zespołu będzie również podlegało ocenie w zakresie kryteriów oceny ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;<br/><br/>oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania złożonym wraz z ofertą – załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz osób (zespołu) skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1.2 ppkt 4.2 cyfra 1 i 2 (w zależności od części usługi), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/><br/>2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/><br/>4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do Umowy, pod rygorem nieważności.<br/>2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty (załącznik nr 2 do Umowy) na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 5.<br/>3. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 jest nieważna.<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia realizacji przedmiotu Umowy.<br/>5. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 uPzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty. <br/> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności:<br/>1) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami jak niemożliwe do przewidzenia nadzwyczajne zjawiska przyrody (klęski żywiołowe, trzęsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywołane przez człowieka (strajki generalne lub lokalne, działania wojenne),<br/>2) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności m.in. w wyniku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. okoliczności stanowiących zagrożenie życia lub mienia. <br/>3) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania Umowy.<br/>6. W przypadkach określonych w ust. 5, przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie Przedmiotu Umowy. Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku o sporządzenie aneksu do Umowy wraz z powołaniem się na podstawę zmiany Umowy i uzasadnieniem wniosku opisującym okoliczności faktyczne.<br/>7. Zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 Umowy za wykonanie Przedmiotu Umowy może nastąpić przy spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 455 ust. 1 uPzp oraz w przypadkach, o których mowa klauzulach waloryzacyjnych zawartych w § 11 niniejszej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-08-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-08-29 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów uPzp. <br/>Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 uPzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.<br/>Odwołanie przysługuje na:<br/>1)	niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;<br/>2)	zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;<br/>Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.<br/>Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronie internetowej.<br/>Odwołanie wnosi się w terminie:<br/>1)	5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>2)	10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).<br/>Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.<br/>Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.<br/>W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.<br/>Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych&#34;.<br/>Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.<br/>Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com