JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220819/0031124801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utworzenie interaktywnego punktu turystyki geotermalnej w Uniejowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Uniejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311019579</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Błogosławionego Bogumiła 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Uniejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@uniejow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://uniejow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utworzenie interaktywnego punktu turystyki geotermalnej w Uniejowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-395bc898-1f7e-11ed-b950-8227d40187e8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00311248</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039860/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Utworzenie interaktywnego punktu turystyki geotermalnej u Uniejowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa - Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie - Rozwój gospodarki turystycznej, Podziałanie - Rozwój gospodarki turystycznej </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W przedmiotowym postępowaniu<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów, oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się za przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. W<br/>sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za<br/>pomocą poczty elektronicznej (e-mail: urzad@uniejow.pl lub ze służbowej poczty elektronicznej pracowników Urzędu Miasta w<br/>Uniejowie z rozszerzeniem @uniejow.pl) z zastrzeżeniem, iż złożenie oferty może odbyć się wyłącznie za pomocą powyższej<br/>Platformy.<br/>1) Zamawiający wskazuje minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d)Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/>otwarcia ofert.<br/>2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>3)Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,<br/>xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,<br/>xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc<br/>4) Zalecany format podpisu elektronicznego:<br/>a) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>b)dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku<br/>z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem<br/>5) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.<br/>6) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej,<br/>koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej<br/>szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site<br/>list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze<br/>7) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu<br/>elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy<br/>przeładować bieżącą stronę.<br/>8) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.<br/>9) Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Uniejów, z siedzibą ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 – 210<br/>Uniejów, telefon 63 288 97 40, fax 63 288 97 43; 63 288 97 40 wew. 43, adres e-mail: urzad@uniejow.pl;<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Uniejów jest Pan Andrzej Olszak, kontakt: adres email:<br/>daneosobowe@uniejow.pl, telefon 888-259-832; Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki, o<br/>których mowa w art. 6 ust. 1 lit.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 p.z.p.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 7 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.21.2022 EL</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz<br/>wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie budynku w ramach zadania pn.: „Utworzenie<br/>interaktywnego punktu turystyki geotermalnej w Uniejowie” wraz ze wszystkimi instalacjami, przyłączami sieci infrastruktury<br/>technicznej do budynku, zagospodarowaniem terenu, ogrodzeniem terenu od strony południowo – wschodniej, ogrodzeniem<br/>od strony parku zamkowego, uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę, uzyskaniem<br/>pozwolenia wodnoprawnego, uzyskaniem pozwolenia na budowę, uzyskaniem zgody na wycinkę drzew kolidujących z<br/>budową obiektu oraz wszelkich innych opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do realizacji obiektu.Zakres dokumentacji obejmuje również projekty wnętrza obiektu wraz z wyposażeniem ruchomym (meble, sprzęty).<br/>Zakres robót budowlanych obejmuje wyposażenie toalet. Zakres robót budowlanych nie obejmuje wyposażenia ruchomego<br/>pomieszczeń.<br/>Opracowana dokumentacja projektowa musi być zgodna z art. 99-103 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>2. Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania funkcjonalne, techniczne, materiałowe oraz użytkowe przyjęte w<br/>Programie funkcjonalno-użytkowym, koncepcji architektonicznej oraz zapisy niniejszej SWZ.<br/>3. Zaprojektowany budynek interaktywnego punktu turystyki geotermalnej musi zostać zlokalizowany na działce nr 5/2 w<br/>miejscowości Uniejów. Działka objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego na mocy uchwały nr<br/>LI/416/2017 Rady Miejskiej w Uniejowie z dnia 23 sierpnia 2017 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu<br/>zagospodarowania przestrzennego dla strefy uzdrowiskowej „A” oraz części strefy uzdrowiskowej „B” na terenie gminy<br/>Uniejów; publikujemy wypis z planu jako załącznik do SWZ<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno – użytkowym dla projektu pn.<br/>„Utworzenie interaktywnego punktu turystyki geotermalnej w Uniejowie” stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.<br/>W zakres dokumentacji wchodzą:<br/>- projekt architektoniczno-budowlany wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, uzyskanie w imieniu Zamawiającego<br/>decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę,<br/>- projekt rozbiórki obiektów do wyburzenia,<br/>- projekt zagospodarowania terenu,<br/>- wielobranżowy projekt techniczny (wraz z niezbędną dokumentacją branżową) oraz ze wszystkimi niezbędnymi<br/>uzgodnieniami;<br/>- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary i kosztorysy inwestorskie.<br/>W zakres prac wchodzą:<br/>- Rozbiórka istniejących 2 obiektów<br/>- Wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją;<br/>- Budowa nowego obiektu „Utworzenie interaktywnego punktu turystyki geotermalnej w Uniejowie”,<br/>- wykonanie nawierzchni utwardzonych oraz zagospodarowanie terenów zielonych w tym nasadzenia roślinne, wykonanie<br/>chodników, miejsc postojowych, wjazdu na teren i innych powierzchni utwardzonych;<br/>- wykonanie ogrodzenia inwestycji;<br/>- wykonanie instalacji sanitarnych w budynku;<br/>- wykonanie przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej;<br/>- wykonanie przyłączy ciepłowniczych;<br/>- wykonanie instalacji elektrycznych w budynku i w terenie;<br/>- wykonanie instalacji monitoringu;<br/>- wykonanie instalacji teletechnicznych;<br/>- wykonanie instalacji p. poż.<br/>- przebudowa kolidujących sieci;<br/>Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia administracyjne, decyzje i pozwolenia (w tym<br/>pozwolenie wodnoprawne) niezbędne do rozpoczęcia, wykonania i ukończenia robót budowlanych.<br/>Ponieważ teren parku został wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-481/222 – decyzja z dnia 18.01.1992 r.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać uzgodnienie projektu przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków<br/>oraz uzyskać pozwolenie na prace przy zabytku. Przed rozpoczęciem robót budowlanych konieczne może się okazać<br/>opracowanie programu badań archeologicznych i przeprowadzenie archeologicznych badań wykopaliskowych i/lub badań w<br/>formie nadzoru archeologicznego lub w innym zakresie zależnym od decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora<br/>Zabytków. Do wykonania tych i ewentualnych innych obowiązków wynikających z decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego<br/>Konserwatora Zabytków zobowiązany jest wykonawca.<br/>Teren na którym zbudowany ma zostać interaktywny punkt turystyki geotermalnej w Uniejowie zlokalizowany jest w<br/>międzywalu rzeki Warty.<br/>Zamawiający zastrzega że dostawy materiałów budowanych po nieutwardzonym terenie parku odbywać się muszą<br/>pojazdami o maksymalnej masie całkowitej nie większej niż 12 ton.<br/>Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza<br/>techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych<br/>terenów przekształconych przez Wykonawcę.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez<br/>Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed<br/>rozpoczęciem budowy.<br/>Mały budynek zlokalizowany przy granicy działki od strony kładki należy zachować; cegłę na ścianach należy oczyścić (np.<br/>przy zastosowaniu piaskowania), dach należy pokryć papą oraz wymienić drzwi na nowe.<br/>Ogrodzenie od strony parku należy wymienić na nowe. Istniejące schody terenowe (dojście od strony kładki) przeznaczone<br/>są do rozbiórki.<br/>Instalacje wykonane w obiekcie winny być zaprojektowane zgodnie z przepisami i normami dla tego typu obiektów. Obiekt<br/>powinien posiadać instalacje:<br/>- wodno - kanalizacyjną<br/>- elektryczną i oświetleniową<br/>- ciepłowniczą<br/>- wentylacji mechanicznej<br/>teletechniczne (sieć strukturalną, telefoniczną, TV, monitoring wewnętrzny – hol, oraz monitoring zewnętrzny, wideo<br/>domofonową, alarmową)<br/>- instalację p.poż zgodnie z wytycznymi ochrony ppoż. dla tego typu obiektu. Budynek powinien zostać wyposażony w<br/>szczególności w instalację hydrantową wewnętrzną, oddymianie klatek schodowych, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjna.<br/>Należy zaprojektować i wykonać instalację odnawialnych źródeł energii OZE wyposażoną w inwenter umożliwiający<br/>zasilanie wybranych odbiorów w budynku za pomocą energii otrzymanej z paneli fotowoltaicznych i pompy ciepła.<br/>Należy zaprojektować i wykonać sieć strukturalną, telefoniczną, komputerową, internetową, TV, monitoring wewnętrzny –<br/>hol, oraz monitoring zewnętrzny, wideo domofonową, alarmową.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować i wykonać dojazd do budynku wraz z możliwością parkowania będący<br/>kontynuacją utwardzenia przy Domu Pracy Twórczej, wykonany z granitowej kostki brukowej gr. 10 cm.<br/>W zakresie zieleni Wykonawca musi:<br/>- Wykonać inwentaryzację zieleni.<br/>- Wykonać Projekt Budowlany Zagospodarowania Terenu Zielenią.<br/>- Na etapie wykonania projektu budowlanego przygotować Projekt Gospodarki Zielenią.<br/>- Po uzyskaniu Pozwolenia Na Budowę złożyć wniosek i uzyskać pozwolenie na wycinkę<br/>- Przygotować Projekt Wykonawczy Zagospodarowania Terenu Zielenią.<br/>Budynek musi zostać zaprojektowany zgodnie z koncepcją projektowania uniwersalnego, musi być dostosowany dla osób<br/>ze szczególnymi potrzebami w tym z niepełnosprawnościami, zarówno niepełnosprawnością ruchową oraz intelektualną.<br/>Budynek musi zostać zaprojektowany zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze<br/>szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062 z późn. zm.).<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę innych rozwiązań w zakresie zagospodarowania<br/>terenu pod warunkiem spełnienia warunków określonych w PFU oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz<br/>Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.<br/>UWAGA! W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w ww. dokumentach oraz SWZ należy niezwłocznie poinformować<br/>o tym fakcie Zamawiającego.<br/>Wszelkie koszty niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej (wykonania badań, pomiarów, pozyskania map,<br/>pozwoleń, zwolnień, warunków, opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę<br/>oraz ewentualnych odstępstw) ponosi Wykonawca.<br/>5. Dokumentacja projektowa winna być wykonana w zakresie i formie zgodnej z przepisami Rozporządzenia Ministra<br/>Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,<br/>specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021<br/>r., poz. 2454) i zawierać wszystkie wymagane prawem opracowania niezbędne dla tego rodzaju przedsięwzięcia.<br/>7. Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem<br/>zamówienia, która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, natomiast po uzyskaniu pozwolenia na budowę<br/>Wykonawca przekaże Zamawiającemu skan całej dokumentacji, tj. forma elektroniczna w formacie (.pdf) będzie zawierać<br/>wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń, uzgodnień i zatwierdzeń.<br/>10. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe i prawa zależne do wszelkich egzemplarzy<br/>sporządzonych opracowań na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach<br/>pokrewnych. W szczególności Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawo majątkowe do utworu, na polach<br/>eksploatacji wskazanych w SWZ.<br/>11. Wynagrodzenie za przeniesienie autorskich praw majątkowych zostanie zawarte w wynagrodzeniu ryczałtowym.<br/>12. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach<br/>Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa - Rewitalizacja i<br/>potencjał endogeniczny regionu, Działanie - Rozwój gospodarki turystycznej, Podziałanie - Rozwój gospodarki turystycznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty zostaną przyznane ofercie zgodnie ze wzorem:<br/>Ko = C + Kg<br/>gdzie: Ko – łączna ilość punktów dla ocenianej oferty<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/>Kg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady<br/>Oferta może uzyskać łącznie maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w<br/>Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców posiadających zdolność<br/>kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych).<br/>W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut<br/>Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi ogłoszenie przedmiotowego<br/>postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego<br/>dnia przed dniem publikacji.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie<br/>dysponował co najmniej:<br/>a) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako projektant, posiadającą uprawnienia do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania, bez ograniczeń, w specjalności<br/>architektonicznej lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu<br/>wydania uprawnień, uprawniające do projektowania w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>b) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako projektant, posiadającą uprawnienia do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania, bez ograniczeń, w specjalności<br/>konstrukcyjno – budowlanej lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów<br/>obowiązujących w dniu wydania uprawnień, uprawniające do projektowania w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu<br/>zamówienia;<br/>c) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako projektant, posiadającą uprawnienia do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania, bez ograniczeń, w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień<br/>uprawniające do projektowania w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>d) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako projektant, posiadającą uprawnienia do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania, bez ograniczeń, w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadającą inne równoważne<br/>uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do projektowania w<br/>zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>e) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako projektant, posiadającą uprawnienia do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania, minimum w ograniczonym<br/>zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub posiadającą inne<br/>równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do<br/>projektowania w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>f) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, bez<br/>ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach<br/>budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego<br/>instytucją kultury lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu<br/>wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu<br/>zamówienia;<br/>g) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót sanitarnych, posiadającą<br/>uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi,<br/>bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów<br/>obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do<br/>realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>h) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót elektrycznych, posiadającą<br/>uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi,<br/>bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub<br/>posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień<br/>uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>i) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót telekomunikacyjnych,<br/>posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami<br/>budowlanymi, minimum w ograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>telekomunikacyjnych lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w<br/>dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji<br/>przedmiotu zamówienia;<br/>Uwagi:<br/>1) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z<br/>2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów upoważniające do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym<br/>zamówieniem.<br/>2) W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na<br/>zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015<br/>r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020,<br/>poz. 220).<br/>3) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw<br/>członkowskich (EFTA)-stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji<br/>zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.<br/>4) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób,<br/>które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub<br/>stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i<br/>zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia – nie spełnia.<br/>Dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do<br/>warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3. Zamawiający wzywa<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach<br/>zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>6) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art. 125 ust 1. ustawy Pzp , w<br/>zakresie podstaw wykluczenia postępowania wskazanych przez Zamawiającego- zgodnie z załącznikiem 8 do SWZ<br/>7) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których<br/>mowa w ust. 4 pkt 7), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do<br/>wszystkich przypadków, o których mowa w ust. 4 pkt 7 , zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie<br/>osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1.<br/>5) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów<br/>udostępniających swoje zasoby musi przedstawić podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust 4 pkt 1), pkt 6) i pkt 7)<br/>powyżej dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do<br/>oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust.1 o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 i<br/>3 do SWZ;<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej ceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub<br/>dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - warunki zostały<br/>określone w Rozdziale VI ust. 2 pkt 3) specyfikacji<br/>5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunki określone zostały w<br/>Rozdziale VI ust 2 pkt. 4) lit. b) specyfikacji - załącznik nr 7 do SWZ.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w<br/>inne przedsięwzięcia<br/>gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów zgodnie z SWZ rozdz. VIII pkt 6 oraz SWZ rozdz. VI pkt 5 i 6</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ. Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>- Zbiorcze zestawienie kosztów – Załącznik nr 1.1 do SWZ<br/>- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawcę, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do<br/>SWZ.<br/>- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez Podmiot na zasoby, którego powołuje się<br/>Wykonawca, zgodnie z Załącznikiem nr 2a do SWZ – jeżeli dotyczy.<br/>- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez Wykonawcę, zgodnie z Załącznikiem nr 3<br/>do SWZ.<br/>- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez Podmiot na zasoby, którego powołuje się<br/>Wykonawca, zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ – jeżeli dotyczy.<br/>- Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy<br/>(wzór zobowiązania - Załącznik nr 9 do SWZ).<br/>- Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika –<br/>jeżeli dotyczy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -<br/>pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być<br/>ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>- dowód wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej,<br/>b) gwarancjach bankowych,<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).<br/>4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 18 8557 0009 2005 0200 0130 0026 podając w<br/>tytule wpłaty tytuł postępowania<br/>a) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,<br/>b)Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający<br/>wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji)<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza<br/>ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>7) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę<br/>poręczenia lub gwarancji.<br/>6. W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;<br/>2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie<br/>do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3<br/>ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia ( załącznik 2 i 3) składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VIII ust 4 przy<br/>czym: podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust 4 pkt 4, 5 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,<br/>który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdziale VI ust.2 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie art. 455 ustawy Pzp.3. Dopuszczalna jest zmiana<br/>przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej w<br/>przypadkach określonych w SWZ rozdział XVIII i projekcie umowy :4. Dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania<br/>robót lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, jeżeli w wyniku rozwoju technicznego lub<br/>technologicznego możliwe jest wykonanie robót przy zastosowaniu innej technologii lub materiałów, które: 1) podwyższą<br/>jakość wykonanych robót, 2) zmniejszą koszty realizacji umowy lub koszty eksploatacji, 3) pozwolą na skrócenie terminu<br/>wykonania umowy lub 4) pozwolą na wydłużenie okresu eksploatacji robót po ich zakończeniu. 5. Dopuszczalna jest zmiana<br/>technologii wykonania robót lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku niedostępności<br/>odpowiednich surowców lub materiałów na rynku budowlanym albo zaniechania produkcji materiałów przewidzianych w<br/>dokumentacji projektowej, co utrudnia możliwość wykonania przedmiotu umowy, tj. w szczególności powoduje opóźnienie w<br/>postępie robót, a Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec.<br/>6.Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadkach i na zasadach określonych w SWZ rozdział XVIII i<br/>projekcie umowy : 7.Termin umowy może ulec zmianie o czas, w jakim wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin<br/>wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy.<br/>8.Dopuszczalna jest zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia w odniesieniu do osób wskazanych przez<br/>Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli osoby te spełnią określone w<br/>dokumentach zamówienia warunki udziału w postępowaniu, a w przypadku projektanta w specjalności architektonicznej i<br/>kierownika budowy będą posiadali doświadczenie nie mniejsze niż wskazane w ofercie dla osób proponowanych do<br/>pełnienia tych funkcji. 10 Dopuszczalna jest również zmiana podwykonawcy, na którego zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polegał Wykonawca ubiegając się o zawarcie Umowy, w sytuacji gdy<br/>nie dysponuje już zasobami wskazanego w ofercie podmiotu – jeżeli wykaże on, że zastępujący podmiot spełnia określone<br/>w dokumentach zamówienia warunki udziału w postępowaniu. 11.Dopuszcza się zastąpienie Wykonawcy nowym<br/>Wykonawcą ( art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy pzp), jeżeli nowy Wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął<br/>zobowiązania Wykonawcy<br/>związane z wykonaniem przedmiotu umowy lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie umowy.12. W przypadku<br/>stwierdzenia okoliczności związanych z wystąpieniem choroby zakaźnej, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu<br/>ograniczają możliwość należytego wykonania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej<br/>umowy w zakresie terminu jej wykonania, sposobu wykonania przedmiotu umowy, zakresu świadczenia Wykonawcy lub<br/>sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy.13 Zmiana wynagrodzenia na podstawie art. 436 pkt. 4 lit. b ustawy pzp -na<br/>zasadach określonych w SWZ rozdział XVIII i projekcie umowy 15 Zmiana wynagrodzenia na podstawie art. 439 ustawy pzp<br/>-na zasadach określonych w SWZ rozdział XVIII i projekcie umowy.<br/>Pełen zakres przewidywanych zmian i warunki szczegółowo opisane zostały w załączniku nr 5 do SWZ - projekcie umowy<br/>(brak możliwości przytoczenia ze względu na ograniczoną ilość znaków w formularzu ogłoszenia 4 tys. znaków ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na Platformie pod adresem:https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych<br/>Kompleksowa realizacja zamówienia wynika z charakteru zamówienia. Podział zamówienia na części mógłby w sposób<br/>istotny zagrozić terminowemu oraz właściwemu jakościowo wykonaniu zamówienia z uwagi na brak możliwości dokładnego<br/>i zgodnego w czasie skoordynowania współpracy kilku wykonawców. Realizacja zamówienia przy zaangażowaniu wielu<br/>wykonawców, równocześnie lub następująco po sobie, prowadzi do nadmiernych problemów logistycznych i<br/>organizacyjnych. Dodatkowo rozprasza się kwestia odpowiedzialności za jakość i terminowość prowadzonych prac.<br/>Wykonanie tego rodzaju robót budowlanych w jednym zamówieniu jest ekonomicznie uzasadnione ze względu na<br/>możliwość wynegocjowania przez jednego Wykonawcę niższych cen za kompleksową ilość materiałów i usług, co<br/>bezpośrednio przekłada się na korzystniejszą cenę oferty. Podział zamówienia spowodowałby wzrost kosztów pośrednich<br/>inwestycji oraz istotne utrudnienie koordynacji skutkujące zagrożeniem prawidłowej realizacji zamówienia.<br/>Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia mają na celu realizację obiektu budowlanego<br/>stanowiącego spójną techniczno-użytkową całość. Obiektem budowlanym w myśl Prawa budowlanego jest budynek wraz z<br/>instalacjami i urządzeniami technicznymi, budowla stanowiąca całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i<br/>urządzeniami, a także obiekt małej architektury (art. 3 pkt 1).<br/>Zaprojektowane systemy i wyposażenie techniczne obiektu muszą być wzajemnie skoordynowane oraz objęte<br/>kompleksową gwarancją i serwisem. Okablowanie systemów musi być prowadzone równolegle do prac ogólnobudowlanych.<br/>Zaprojektowane systemy muszą współdziałać z wyposażeniem instalacyjnym w tym: centralami wentylacyjnymi,<br/>urządzeniami klimatyzacyjnymi i grzewczymi, oświetleniem, wszelkimi instalacjami służącymi zabezpieczeniu<br/>przeciwpożarowemu. Brak kompleksowej realizacji poszczególnych systemów obiektowych przez jednego wykonawcę<br/>może doprowadzić do braku właściwego wykonania robót, wydłużenia czasu realizacji oraz utraty gwarancji na inne<br/>elementy wykończenia i wyposażenia obiektu budowlanego. Niepodzielenie zamówienia na części nie naruszy zasady<br/>uczciwej konkurencji i nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom.<br/>Wykonawcy należący do MŚP nie będą mieli trudności z jego całościowym wykonaniem. 3.Zamawiający nie dopuszcza<br/>składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. 4.Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu<br/>zawarcia umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy. 6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia przez wykonawców wizji lokalnej lub sprawdzenia przez<br/>wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.<br/>Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na<br/>podstawie stosunku pracy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności robotników<br/>budowlanych i pokrewnych wykonujących roboty związane z realizacją umowy, jeżeli wykonywanie tych czynności polega<br/>na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – kodeks pracy (Tekst jedn.<br/>Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.) Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot<br/>zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca<br/>wydłuża termin rękojmi. Zamawiający wskazuje, że na podst. art. 462 ust. 1 ustawy, Wykonawca może powierzyć<br/>wykonanie części zamówienia podwykonawcy.<br/>Zamawiający wskazuje wymagany termin realizacji zadania poprzez podanie konkretnego terminu ponieważ zobowiązany<br/>jest zakończyć (i rozliczyć) realizację zadania w terminie wynikającym z zawartej umowy o dofinansowanie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com