JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220823/0031591901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Instytutu Nauk Medycznych PANS w Chełmie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110607010</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pocztowa 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@panschelm.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/panschelm</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Instytutu Nauk Medycznych PANS w Chełmie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2a004524-22bc-11ed-b8b2-9a321cc30829</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00315919</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00235654/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Pomoce dydaktyczne do INM</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/panschelm/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/panschelm/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie przesyłania pytań do treści SWZ; przesyłania odpowiedzi na wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych; przesyłania odpowiedzi na wezwanie do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w<br/>art.125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art.125ust.1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych; przesłania odpowiedzi na inne wezwania wynikające z ustawy Pzp; przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy; przesyłania odwołania/inne odbywa<br/>się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamaw. będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert. Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamaw. nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie<br/>uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla<br/>Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">K-ZP.251.98.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Chusta trójkątna bawełniana	szt.	3<br/>2.	Bandaż podtrzymujący nieelastyczny niejałowy 10cm x 4m	szt.	15<br/>3.	Bandaż podtrzymujący nieelastyczny 15cm x 4m	szt.	15<br/>4.	Bandaż uniwersalny elastyczny niejałowy z zapinką 8cm x 5 m	szt.	15<br/>5.	Siatka opatrunkowa 8x1m	szt.	6<br/>6.	Siatka opatrunkowa 4x1m	szt.	6<br/>7.	Elastyczna siatka opatrunkowa 1cm x 25m	szt.	6<br/>8.	Elastyczna siatka opatrunkowa 2,5-3cm x 25m	szt.	6<br/>9.	Przylepiec tkaninowy 1,25cm x 5m	szt.	15<br/>10.	Przylepiec włókninowy plaster 2,5cm x 9m	szt.	15<br/>11.	Kieliszki jednorazowe do leków 30 ml (op.80 szt)	opak.	1<br/>12.	Wata syntetyczna - Podkład podgipsowy wodoodporny 15cm x 3m szt.	3<br/>13.	Wata celulozowa dezynfekcyjna zwoje 150g	szt.	3<br/>14.	Kompresy jałowe gazowe 5 x ,5 cm A3x50 (opakowanie 50 szt.)	opak.	30<br/>15.	Kompresy gazowe jalowe 7,5x7,5cm(opakowanie min. 50x3=150 szt.)	opak.	6<br/>16.	Chusteczki dla niemowląt (opakowanie min. 60 szt)	opak.	8<br/>17.	Maska - maseczka chirurgiczna jednorazowa włókninowa na gumkę (opakowanie 50 szt)	opak.	12<br/>18.	Czepki chirurgiczne (opakowanie 100 szt.)	opak.	2<br/>19.	Fartuchy ochronne foliowe, oddzielnie pakowane pojedynczo (opakowanie 100 szt.)	opak.	15<br/>20.	Opatrunek do mocowania kaniul, jałowy, 6 cm x 8 cm, (opakownie 50 szt.)	opak.	90<br/>21.	Plastry do zamykania ran (opakowanie 8 szt.)	opak.	10<br/>22.	Zestaw do zmiany opatrunku na ranie	szt.	45<br/>23.	Pojemnik na odpady medyczne 2 litry czerwony szt.	30<br/>24.	Pojemnik na odpady medyczne, 1 litr prostokątny, czerwony	szt.	45<br/>25.	Pojemnik na odpady medyczne 0,7 litra czerwony	szt.	45<br/>26.	Pojemnik na odpady medyczne 3,5 litra czerwony	szt.	30<br/>27.	Worki na odpady medyczne 60 litrów czerwone (opakowanie po 20 sztuk) opak.	9<br/>28.	Worki na odpady medyczne 120 l czerwone (opakowanie po 10 sztuk) opak.	9<br/>29.	Rękawice nitrylowe rozm. L (opakowanie 100 szt)	opak.	60<br/>30.	Rękawice nitrylowe rozm. S (opakowanie 100 szt)	opak.	140<br/>31.	Rękawice nitrylowe rozm. M (opakowanie 100 szt)	opak.	120<br/>32.	Szpatułki laryngologiczne jałowe (opakowanie 100 szt.)	opak.	3<br/>33.	Denaturat fioletowy alkohol etylowy 70% - 500ml szt.	3<br/>34.	Szczotki do chirurgicznego mycia rąk	szt.	15<br/>35.	Myjka higieniczna niepodfoliowana z włókniny (opakowanie 50 szt.)	opak.	30<br/>36.	Szampon dla dzieci i niemowląt 150 ml	szt.	3<br/>37.	Pianka do ciała myjąco-pielęgnująca 500 ml	szt.	3<br/>38.	Szampon do włosów dla dorosłych	szt.	2<br/>39.	Szczoteczka do zębów z odsysaniem	szt.	30<br/>40.	Pieluchy dla noworodków o wadze 2 do 5 kg, min. 40 sztuk w opakowaniu	opak.	3<br/>41.	Fartuch chirurgiczny rozmiar M	szt.	120<br/>42.	Serweta jednorazowa z włókniny jałowa 60cm x 40cm, szt.	15<br/>43.	Serweta jednorazowa włókninowa jałowa, 3 warstwy, 45 x 45 cm, z centralnym otworem ⌀ 6 cm	szt.	30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Poszewka na poduszkę, bawełna, rozmiar 70x80, kolor niebieski, temp. prania 90 st. C	szt.	6<br/>2.	Podkład medyczny, bawełna, rozmiar 90x140, kolor biały	szt.	6<br/>3.	Ręcznik bawełniany, rozmiar 70 x 140 cm, kolor dowolny (nie biały)	szt.	15<br/>4.	Ręcznik kąpielowy hotelowy 100% bawełny. Ręcznik frotte 50x100 cm. Gramatura 500/m2. Kolor biały	szt.	6<br/>5.	Podkłady chłonne higieniczne mata 60x90 opakowanie (30szt)	opak.	3<br/>6.	Piżama męska bawełniana tkana rozmiar M/ spodnie + koszula zapinana.	szt.	6 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych	szt.	300<br/>2.	Przyrząd do przetaczania krwi	szt.	30<br/>6.	Kranik trójdrożny szt.	30<br/>4.	Kranik trójdrożny z drenem (z przedłużką)	szt.	30<br/>5.	Aparat/przedłużacz do pomp infuzyjnych - przeźroczysty	szt.	15<br/>6.	Aparat/przedłużacz do pomp infuzyjnych - bursztynowy	szt.	15<br/>7.	igły iniekcyjne 0,45 x 13 mm (opakowanie 100 szt.)	opak.	2<br/>8.	igły iniekcyjne 0,5 x 25 mm (opakowanie 100 szt.)	opak.	2<br/>9.	igły iniekcyjne 0,6 x 30 mm (opakowanie 100 szt.)	opak.	2<br/>10.	igły iniekcyjne 0,7 x 40 mm (opakowanie 100 szt.)	opak.	6<br/>11.	igły iniekcyjne 0,9 x 40 mm (opakowanie 100 szt.)	opak.	3<br/>12.	igły iniekcyjne1,2 x 40 mm (opakowanie 100 szt.)	opak.	3<br/>13.	Kanki doodbytnicze rozmiar 24	szt.	120<br/>14.	Roztwór do wlewu doodbytniczego z aplikatorem, 150 ml szt.	80<br/>15.	Zatyczka do cewników urologicznych szt.	15<br/>16.	Cewniki Floeya rozmiary: 12	szt.	45<br/>17.	Cewniki Foleya rozmiary: 14; szt.	45<br/>18.	Cewniki Foleya rozmiary: 16; szt.	45<br/>19.	Cewniki Foleya rozmiary: 20; szt.	15<br/>20.	Strzykawka 20 ml (opakowanie 80 szt.)	opak.	30<br/>21.	Strzykawka 10 ml (opakowanie 100 szt.)	opak.	30<br/>22.	Strzykawki 5 ml (opakowanie 100 szt.)	opak.	45<br/>23.	Strzykawki 2 ml. (opakowanie 100 szt.)	opak.	60<br/>24.	Strzykawka cewnikowa 50/60 ml (JANETA)	szt.	90<br/>25.	Strzykawki do pomp infuzyjnych Margomed 50 ml przeźroczysta	szt.	15<br/>26.	Strzykawki do pomp infuzyjnych Margomed 50 ml bursztynowa	szt.	15<br/>27.	Strzykawka insulinowa 1 ml z igłą 0,40 x 13 mm, 100 szt. - z wyraźnie znaczoną skalą opak.	1<br/>28.	Strzykawka insulinowa U100 1ml G27 0,4x12 100 szt. opak.	1<br/>29.	Nakłuwacze jednorazowe 21G (0,8mm) X 1,8mm, (opakowanie 200 szt.)	opak.	9<br/>30.	Igły do penów insulinowych firmy Insupen (opakowanie 100 szt.)	opak.	15<br/>31.	Korek do wenflonów (opakowanie 100 szt.) opak.	9<br/>32.	Wenflon 20G - 1,0 (średnica) x32 (długość) mm, różowy, (opakowanie 50 szt.)	opak.	30<br/>33.	Wenflon G22 0,9 x 25 mm 50 szt., niebieski (opakowanie 50 szt.)	opak.	30<br/>34.	Igła motylek 0,6 x 19 mm (niebieska)	szt.	30<br/>35.	Worek do zbiórki moczu jałowy	szt.	120<br/>36.	Zestaw do cewnikowania pęcherza moczowego (cewnik w zestawie)	szt.	140<br/>37.	Zestaw do lewatywy niejałowy	szt.	90<br/>38.	Zgłębniki żołądkowe rozmiary: 8; szt.	45<br/>39.	Zgłębniki żołądkowe rozmiary: 9; szt.	60<br/>40.	Zgłębniki żołądkowe rozmiary: 10; szt.	45<br/>41.	Zgłębniki żołądkowe rozmiary: 12; szt.	45<br/>42.	Cewnik do odsysania dróg oddechowych (50 szt.)	opak.	3<br/>43.	Igła do portu naczyniowego z drenem <br/>44.	Cewnik do żył centralnych	szt.	3<br/>45.	Papier do EKG RB1 szerokość 58 mm (1 rolka)	szt.	12<br/>46.	Papier do EKG 112x25	szt.	6<br/>47.	Multiadapter (do wenflonów) (100 szt)	opak.	15<br/>48.	Igła 0,7 (22Gx1,5) (opakowanie 100 szt.)	opak.	60<br/>49.	Probówko-strzykawka do OB - (korek fioletowy)	opak.	30<br/>50.	Probówko-strzykawka (korek biały) do surowicy opak.	60<br/>51.	Probówko-strzykawka z EDTA(korek czerwony) do morfologii	opak.	60<br/>52.	Probówko-strzykawka (korek zielony) do układu krzepnięcia	opak.	60<br/>53.	Motylki (opakowanie 100 szt.)	opak.	3<br/>54.	Wzierniki jednorazowe do otoskopu Riester e-scope 5 mm. (opakowanie 100 szt.) opak.	1<br/>55.	Kleszczyki typu kocher szt.	1<br/>56.	Kleszczyki typu pean	szt.	1<br/>57.	Imadło chirurgiczne szt.	1<br/>58.	Nożyczki opatrunkowe szt.	6<br/>59.	Mini spike zielony - przyrząd do pobierania płynu infuzyjnego z butelek,	szt.	90<br/>60.	Wieszak do worków na mocz uniwersalny plastikowy	szt.	12 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zestaw do płukania oka ZPO-1 szt.	30<br/>2.	Torebki do steryzlizacji materiałów 90 x 250 mm (opakowanie 100 szt.)	opak.	1<br/>3.	Pojemnik na mocz jałowy poj. 120 ml	szt.	6<br/>4.	Czepek do mycia włosów bez użycia wody	szt.	15<br/>5.	Staza uciskowa automatyczna	szt.	2<br/>6.	Staza gumowa bezlateksowa uciskowa w roli, (opakowanie 25 szt.)	opak.	45<br/>7.	Koszyk plastikowy K3 szt.	9<br/>8.	Koszyk plastikowy K4	szt.	9<br/>9.	Insupen ściągacz igieł insulinowych szt.	3<br/>10.	Kompresy żelowe ciepło-zimno	szt.	9<br/>11.	Worki stomijne jendnoczęściowe otwarte (opakowanie 30 szt.)	opak.	3<br/>12.	Gaziki do zmywania skóry wokół stomii (opakowanie 30 szt.)	opak.	3<br/>13.	Bezalkoholowa pasta uszczelniająco-gojąca do skóry wokół stomii	szt.	3<br/>14.	Nożyczki do docinania otworu w płytce stomijnej	szt.	6<br/>15.	Przyrząd do infuzji IS (kroplówka) z pomiarem ośrodkowego ciśnienia żylnego OCŻ	szt.	30<br/>16.	Zgłębnik gastrostomijny	szt.	6<br/>17.	Strzykawki do żywienia kompatybilne ze zgłebnikiem gastrostomijnym szt.	12<br/>18.	Elektrody EKG FEL-50A (opakowanie 50 szt.)	opak.	2<br/>19.	Benzyna apteczna, 100 ml	szt.	6<br/>20.	Opatrunek hirurgiczny na rany 7 cm x 5 (opakowanie 50 szt.)	opak.	3<br/>21.	Opatrunek hirurgiczny na rany 10 cm x 8	opak.	3<br/>22.	Plaster poiniekcyjny 4 cm X 5 m	opak.	3<br/>23.	Opatrunek hydrokoloidowy 1 szt. 10 x 10	szt.	9<br/>24.	Zestaw do irygacji przeznaczony dla osób z kolostomią	szt.	3<br/>25.	Opatrunek do mocowania cewników centralnych 10 x 12cm (opakowanie 50 szt.)	opak.	3<br/>26.	Cewnik do żył centralnych	szt.	2<br/>27.	Port dożylny, kształt delta, nieprzepuszczalny dla promieni RTG, kompatybilny MRI, porty dostępu nie zawierające lateksu ani PCV, tytanowa komora, silikonowa membrana gwarantująca do 3000 nakłuć, oznaczenie cewników co 1 cm i opis co 5 cm, w każdym opakowaniu 2 pierścienie łączące, określone porty przystosowane do podawania środka cieniującego, kompletny zakres silikonowych i poliuretanowych cewników o zaokrąglonym, atraumatycznym zakończeniu szt.	2<br/>28.	Igła do portu Winged Surecan igła typu Hubera / Vascuport szt.	30<br/>29.	Igła typu Hubera (do płukania portu Vascuport)	szt.	30<br/>30.	Kaniula dotętnicza z zaworem odcinającym 1,1 mm x 45 mm (20G) Kaniula dotętnicza wykonana z podwójnie oczyszczonego PTFE widocznego w USG, z zaworem suwakowo-kulkowym typu FloSwitch (czerwony suwak), skrzydełka boczne z okrągłymi otworami umożliwiającymi podszycie, 20 G (1,1 mm) dł. 45 mm, przepływ: 49 ml/min. Bez PCV i DEHP. Sztywne opakowanie. Sterylizowana tlenkiem etylenu. Czas utrzymania w naczyniu do 30 dni. Kaniula przeznaczona do wprowadzania do tętnic obwodowych, w celu pobrania krwi na gazometrię lub inwazyjnego monitorowania ciśnienia. Zawór odcinający zapobiegający wstecznemu wypływowi krwi, redukując ryzyko zatoru powietrznego w dojściu tętniczym oraz potencjalnej ekspozycji na krew. szt.	15<br/>31.	Zgłębnik do żywienia żołądkowego i dojelitowego z prowadnicą Ch 10 dł. 110 cm. szt.	6<br/>32.	Łącznik do zgłębników kompatybilny ze zgłębnikiem żołądkowo jelitowym z pozycji powyżej (opakowanie 5 szt.) opak.	5<br/>33.	Basen sanitarny z pokrywką	szt.	1<br/>34.	Pojemnik z pokrywką 2 L	szt.	6<br/>35.	Ostrze do sklapela, typ 10	szt.	50<br/>36.	Latarka diagnostyczna	szt.	6<br/>37.	Klin przeciwobrzękowy po mastektomii	szt.	2<br/>38.	Termofor gumowy z pokrowcem	szt.	1<br/>39.	Poduszka pozycjonująca przeciwodleżynowa mała	szt.	20<br/>40.	Ciśnieniomierz zegarowy ze stetoskopem szt.	4<br/>41.	Ciśnieniomierz bezrtęciowy	szt.	4<br/>42.	Cyfrowy cyrkiel do mierzenia fałdy skóry	szt.	1<br/>43.	Ustniki jednorazowe do pikflometru (pakowane po 100 szt.), kompatybilne z pikflometrem poniżej	opak.	2<br/>44.	Pikflometr mechaniczny	szt.	3<br/>45.	Osłona przeciwodlezynowa na pięty i lokcie, na rzep	szt.	2<br/>46.	Zestaw 3 klinów stabilizujących pozycje pacjenta, piankow pokryte wodoodpornym, łatwozmywalnym materiałe.	opak.	1<br/>47.	Maska tlenowa z rezerwuarem dla dorosłych	szt.	6<br/>48.	Maska tlenowa ze złącznikami venturiego	szt.	6<br/>49.	Maska tlenowa z regulowaną dyszą venturiego	szt.	6<br/>50.	Ustnik pikflometr kompatybolny z pikflometrem z pozycji poniżej	szt.	60<br/>51.	Pikflometr elektroniczny	szt.	3<br/>52.	Centymetr krawiecki	szt.	3<br/>53.	Grzebień	szt.	3<br/>54.	Wąsy tlenowe	szt.	60<br/>55.	Zestaw grawitacyjny do butelek i Pack	szt.	3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Glukometr	szt.	2<br/>2.	Paski testowe do glukometra z pozycji powyżej (opakowanie 50 szt.)	opak.	6<br/>3.	Ramię treningowe do iniekcji dożylnych i infuzji	szt.	3<br/>4.	Symulator do nauki pielęgnacji i obsługi długotrwałych distępów dożylnych	szt.	2<br/>5.	Koncentrat sztucznej krwi do trenażera do iniekcji	szt.	9<br/>6.	Model ręki do wkłuć dożylnych wykonany z bardzo realistycznego, a także trwałego materiału silikonowego. Model ręki do wkłuć dożylnych umożliwiający trening i naukę wkłuć dożylnych. Wykonany z miękkiego włókna syntetycznego z wymienną skórą i żyłami. Widoczne pod skórą żyły, wyczuwalne palpacyjnie. Napięcie skóry takie jak u realnego pacjenta.	szt.	3<br/>7.	Port do iniekcji bezigłowy wykonany z 3 zespalanych ze sobą elementów pozbawionych lateksu oraz DEHP. Zakończony z jednej strony żeńskim łącznikiem luer-lock, a z drugiej męskim adapterem luer-lock.	szt.	100<br/>8.	Detektor żył iluminator naczyniowy	szt.	2<br/>9.	Trenażer do szczepień oraz iniekcji domięśniowych, pomocny w nauce szczepień oraz wkłuć domięśniowych i podskórnych z możliwością wstrzykiwania płynu. Trening wkłuć za pomocą zwykłych igieł i strzykawek. Trenażer do zamontowania na manekinie lub pozorancie. Symulowana i łatwo wyczuwalna anatomia barku służy jako punkt orientacyjny do wyznaczenia prawidłowego miejsca iniekcji. miejsca wkłuć nie widoczne, dzięki czemu możliwe jest wykonanie kilkuset nakłuć.	szt.	6<br/>10.	Paski do pomiaru trójglicerydów (opakowanie 25 szt.) do urządzenia MultiCareIn	opak.	6<br/>11.	Pulsoksymetr napalcowy	szt.	4<br/>12.	Młotek neurologiczny	szt.	1<br/>13.	Stetoskop internistyczny, technologia głowicy dwustronna, duża membrana średnica 4,5 cm, mała membrana / lejek średnica 3,3cm. przewód (lira) jednokanałowy, oliwki miękkie, długość całkowita ok. 78 cm	szt.	15<br/>14.	&#34;Oftalmoskop panoramiczny, optyka ułatwiająca wgląd w nie zakroplone źrenice i uzyskanie aż 25° pola wglądu. Parametry techniczne: <br/>- Żarówka ksenonowa HPX.<br/>- System eliminacji odblasków zapobiegający powstawaniu odbić światła utrudniających badanie.<br/>- Źródła światła Welch Allyn: głowica oftalmoskopu pasuje do wszystkich standardowych rękojeści 3,5V, w tym rękojeści biurkowych, rękojeści konwektorowych, transformatorów ściennych oraz rękojeści litowo-jonowych.<br/>- Osłona oka pacjenta zapewniająca utrzymanie odpowiedniej odległości podczas badania oraz ułatwia stabilizację obrazu, służy jako punkt oparcia głowicy podczas badań obwodowych siatkówki, chroniąc zarazem przed światłem zewnętrznym. Osłona nadająca się do wielokrotnego użytku.<br/>- Pokrętło regulacji dioptrii z płynną regulacją umożliwiącą precyzyjną kontrolę ustawień soczewek i uzyskanie obrazu o optymalnej jakości. Regulacja ustawień w zakresie -20 do +20 D.<br/>- Pokrętło wyboru plam umożliwiające wybór plam: mikro, małej, dużej, filtra bezczerwiennego oraz paska. Opcjonalnie oferowane plamy: półksiężyc - połączenie badania powierzchni dna oka oraz oświetlenia badanego obszaru.<br/>&#34;	szt.	1<br/>15.	Dermatoskop kieszonkowy z żarówką halogenową, powiększeniem 10x krotnym i szkłem kontaktowym 2,5 mm. Powiększenie w zakresie od 6 do 3.5 dioptrii. Szkło imersyjne z podziałką milimetrową. Jednolite, intensywne oświetlenie. W zestawie etui. Narzędzie przeznaczone do diagnostki podstawowej, jak również do badania dermatologicznego	szt.	3<br/>16.	Pompa do podaży diet	szt.	3<br/>17.	Aparta do pompy. Kompatybilny z pozycją powyżej	szt.	18<br/>18.	&#34;Trenażer do wkłuć dożylnych. Trenażer z 4 naczyniami krwionośnymi o rożnych średnicach. Posiadający wyczuwalny realistyczny moment przebicia żyły igłą i wypływ sztucznej krwi potwierdzający prawidłowość wkłucia.<br/>Trenażer umożliwia naukę pobierania krwi oraz wkłuwania kaniuli dożylnej. Skóra i żyły wykonane z udoskonalonego i bardzo realistycznego materiału.<br/>Trenażer do nauki wkłuć do żył o większych i mniejszych średnicach oraz do płycej i głębiej osadzonych.&#34;	szt.	3<br/>19.	&#34;Oftalmoskop video do podłączenia ze smartfonem<br/>Filtr koloru - filtr cyjan i niebieski.<br/>Mechanizm ostrości - zakres dioptrii: od -20D do + 20D. Podświetlenie za pomocą diody LED.<br/>Bezpośrednia obserwacja za pomocą okularu.<br/>Akumulator ze złączem micro USB.<br/>Obrazowanie dna oka. <br/>Oftalmoskop kieszonkowy z LED emiterem oświetlenia pozwala na niwelowania odblasków okołowziernikowych.&#34;	szt.	1<br/>20.	Rzutnik testów - projektor optotypów, rzutnik posiadający 50 testów do dyspozycji operatora. Umożliwiający bardzo szybkie zmiany optotypów. Posiada trwałe i jasne źródło oświetlenia LED	szt.	1<br/>21.	&#34;Zastawka bezigłowa pojedyncza niebieska, umożliwia połączenie z końcówkami luer i lock, pozwalający na wielokrotny dostęp celem aspiracji lub podania leku<br/>• dzięki drenikom pozwala na bezpieczny i wygodniejszy dostęp do kaniul obwodowych<br/>• minimalna objętość wypełnienia<br/>• dużą prędkość przepływu<br/>• współpracuje ze wszystkimi systemami dożylnymi<br/>• dezynfekuje się jedynie przez przetarcie miejsca dostępu gaziliem ze środkiem dezynfekującym&#34;	szt.	100<br/>22.	Tablica okulistyczna do bliży	szt.	2<br/>23.	Occluder okulistyczny duży	szt.	2<br/>24.	Tablice Snellena plastikowe - zestaw. Tablice Snellena dla dorosłych i dzieci. Tablice optometryczne wykonane są z twardego plastiku odpornego na zarysowanie. Nadrukowany optotyp obrazkowy oraz literowy. Obrazkowy przeznaczony dla dzieci noraz literowy dla dorosłych. Wykorzystywane w badania ostrości wzroku. szt.	1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Wazelina biała, 20 g	szt.	15<br/>2.	Oliwka dla dzieci	szt.	2<br/>3.	Preparat przeciw odleżynom 100ml, PC 30V	szt.	3<br/>4.	Krem ochronny z argininą, seni, 200 ml	szt.	3<br/>5.	Natrium Chloratum, Polpharma 0,9%, opakowanie 100 szt. po 5 ml	opak.	12<br/>6.	Natrium Chloratum, Polpharma 0,9%, opakowanie 100 szt. po 2 ml	opak.	12<br/>7.	Roztwór chlorku sodu NaCl 0,9%, 10ml, 100 ampułek szklanych	opak.	12<br/>8.	Natrium chloratum 0,9%, iniekcje płynne, 500ml	szt.	60<br/>9.	Natrium chloratum 0,9%, iniekcje płynne, 250ml	szt.	60<br/>10.	Natrium chloratum 0,9%, iniekcje, KabiClear, 100 ml	szt.	60<br/>11.	Roztwór glukozy 5% 50mg/ml, roztwór do infuzji, 500 ml	szt.	30<br/>12.	Płyn wieloelektrolitowy Fresenius, roztwór do infuzji 500 ml	szt	30<br/>13.	Czopki glicerynowe (opak. 10 szt.)	szt	40<br/>14.	Lakcid forte proszek do sporządzania zawiesiny doustnej (10 mld CFU) 10 fiolek	opak.	4<br/>15.	Paracetamol 500 mg, tabletki 20 szt.	opak.	3<br/>16.	Rutinoscorbin, tabletki powlekane, 150 szt.	opak.	3<br/>17.	Witamina C 200 mg, tabletki powlekane, 50 szt.	opak.	3<br/>18.	Witamina C Monovitan 100 mg, 50 drażetek	opak.	3<br/>19.	Świetlik krople do oczu 5ml	szt.	15<br/>20.	Krople do nosa 10 ml, 0,05% WZF	szt.	3<br/>21.	Krople do ucha Antotalgin Natural	szt.	6<br/>22.	Aphtin	szt.	6<br/>23.	Maść witaminowa	szt.	6<br/>24.	Maść Alantan	szt.	6<br/>25.	Lignocainum hydrochloricum 2%, żel typ A, 30 g	szt.	15<br/>26.	Aqua Touch 6 ml, żel z lidokainą i chlorhexydyną, ampułkostrzykawka a`25	opak.	15<br/>27.	Spirytus salicylowy 2%, płyn 100 g	szt.	15<br/>28.	Altacet 1 g tabletki 6 szt.	opak.	30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Wazelina biała, 20 g	szt.	15<br/>2.	Oliwka dla dzieci	szt.	2<br/>3.	Preparat przeciw odleżynom 100ml, PC 30V	szt.	3<br/>4.	Krem ochronny z argininą, seni, 200 ml	szt.	3<br/>5.	Natrium Chloratum, Polpharma 0,9%, opakowanie 100 szt. po 5 ml	opak.	12<br/>6.	Natrium Chloratum, Polpharma 0,9%, opakowanie 100 szt. po 2 ml	opak.	12<br/>7.	Roztwór chlorku sodu NaCl 0,9%, 10ml, 100 ampułek szklanych	opak.	12<br/>8.	Natrium chloratum 0,9%, iniekcje płynne, 500ml	szt.	60<br/>9.	Natrium chloratum 0,9%, iniekcje płynne, 250ml	szt.	60<br/>10.	Natrium chloratum 0,9%, iniekcje, KabiClear, 100 ml	szt.	60<br/>11.	Roztwór glukozy 5% 50mg/ml, roztwór do infuzji, 500 ml	szt.	30<br/>12.	Płyn wieloelektrolitowy Fresenius, roztwór do infuzji 500 ml	szt	30<br/>13.	Czopki glicerynowe (opak. 10 szt.)	szt	40<br/>14.	Lakcid forte proszek do sporządzania zawiesiny doustnej (10 mld CFU) 10 fiolek	opak.	4<br/>15.	Paracetamol 500 mg, tabletki 20 szt.	opak.	3<br/>16.	Rutinoscorbin, tabletki powlekane, 150 szt.	opak.	3<br/>17.	Witamina C 200 mg, tabletki powlekane, 50 szt.	opak.	3<br/>18.	Witamina C Monovitan 100 mg, 50 drażetek	opak.	3<br/>19.	Świetlik krople do oczu 5ml	szt.	15<br/>20.	Krople do nosa 10 ml, 0,05% WZF	szt.	3<br/>21.	Krople do ucha Antotalgin Natural	szt.	6<br/>22.	Aphtin	szt.	6<br/>23.	Maść witaminowa	szt.	6<br/>24.	Maść Alantan	szt.	6<br/>25.	Lignocainum hydrochloricum 2%, żel typ A, 30 g	szt.	15<br/>26.	Aqua Touch 6 ml, żel z lidokainą i chlorhexydyną, ampułkostrzykawka a`25	opak.	15<br/>27.	Spirytus salicylowy 2%, płyn 100 g	szt.	15<br/>28.	Altacet 1 g tabletki 6 szt.	opak.	30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Szybko działający preparat do dezynfekcji sprzętu medycznego (powierzchni), spray	szt.	6<br/>2.	Skinsept pur 1 litr	szt.	6<br/>3.	Skinsept Mucosa, płyn do odkażania błon śluzowych, 500 ml	szt.	6<br/>4.	Octenisept 50 ml, z atomizerem	szt.	3<br/>5.	Preparat dp odażania skóry przed iniekcją, skinsept pur 350 ml, z atomizerem	szt.	24<br/>6.	Płyn do higienicznej i chirurhicznej dezyfekcji rąk, 1 litr, z pompką	szt.	3<br/>7.	Velodes gel 500 ml, z pompką	szt.	12<br/>8.	Płyn do dezynfekcji rąk Medisept Velodes Soft 5 litrów	szt.	3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 Ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy:<br/>1)	w zakresie przedmiotu umowy – w przypadku konieczności dostarczenia innego asortymentu niż dostępny w momencie składania przez Wykonawcę oferty, spowodowanej zakończeniem jego produkcji lub wycofaniem jego z produkcji lub obrotu, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;<br/>2)	w zakresie wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku VAT, <br/>w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, w wysokości wynikającej ze zmienionej stawki podatku.<br/>3.	Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2. <br/>4.	Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. <br/>5.	Zmiany nazwy, adresu, statusu firmy, zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy nie stanowią zmiany umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/panschelm</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-06 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com