JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220823/0031638601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Wyposażenie Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Smólnik </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866904</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Królewiecka 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@g.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">gmina.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wyposażenie Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Smólnik </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2e0188f5-21f5-11ed-9071-8637ea33a6f9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00316386</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00013163/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Wyposażenie Centrum Integracji Wiejskiej w m. Smólnik</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa inwestująca w obszary wiejskie </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy zakupowej:<br/>www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek zwaną dalej „Platformą”.<br/>2. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale VII SWZ oraz w Instrukcji korzystania z systemu pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>3. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy.<br/>4. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).<br/>5. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ; 7Z.<br/>7. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>8. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>9. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>10. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.<br/>Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>11. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>12. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>13. Nie należy wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdyż może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.<br/>14. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty i załączniki do oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z op sem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ.<br/>15. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą<br/>przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, tel. 54 230 53 55<br/>reprezentowana przez Wójta Gminy Włocławek, zwaną dalej „Zamawiającym”;<br/>2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail:<br/>inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres Zamawiającego – Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7,87-800 Włocławek;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 7<br/>pkt 18 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm. zwaną dalej ustawą<br/>„Pzp”) w celu związanym z niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym<br/>bez przeprowadzania negocjacji –Wyposażenie Centrum Integracji Wiejskiej w Smólniku, zwanego dalej „zamówieniem” oraz wykonywania prawa i obowiązków wynikających umów z zawartej umowy, przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących umów o roboty budowlane, w tym wypłaty wynagrodzenia;<br/>4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r, poz. 305 ze zm.) oraz innych przepisów prawa. Będziemy przetwarzać następujące kategorie Pani/Pana danych:<br/>dane identyfikacyjne, imię nazwisko, nr PESEL, informacje dotyczące zamieszkania, dane kontaktowe, dane dotyczące funkcji lub<br/>stanowiska.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>- podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;<br/>- podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym są współadministratorami danych osobowych lub<br/>przetwarzają w imieniu Zmawiającego dane osobowe, jako podmioty przetwarzające;<br/>- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>6. Zamawiający nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Pani/ Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>3. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RBRiGK.271.2.27.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: Krzesła konferencyjne (130 sztuk) z oparciem i siedziskiem tapicerowanym na nogach metalowych<br/><br/>Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Części odpowiednio):<br/>1)	Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2021 roku lub później, kompletny (w tym m. in. możliwość sztaplowania min. 3 szt.), wolny od wad oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich.<br/>2)	Oferowany przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją Wykonawcy i musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej. Zamawiający nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia odnawianego, demonstracyjnego czy powystawowego.<br/>3)	Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot dostawy zamówienia musi obejmować przeniesienie prawa własności na Zamawiającego. Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia (wraz z usługą montażu – jeśli dotyczy) wynosi 24 miesiące (udzielona gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).<br/>4)	Udzielona gwarancja musi być bezpłatną usługą serwisową oferowaną Zamawiającemu realizowaną w miejscu realizacji dostawy wyposażenia (jego instalacji/eksploatacji) z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. Wymagane okno czasowe dla zgłaszania usterek min. wszystkie dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Wymagane przyjmowanie zgłoszeń serwisowych poprzez stronę www lub telefoniczne. Rozpoczęcie gwarancji liczone będzie od daty sporządzenia (podpisania) protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu dostawy.<br/><br/>Warunki dotyczące realizacji dostawy:<br/>1)	Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy, wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz dokona właściwego montażu przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w niniejszym dokumencie.<br/>2)	Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne przy realizacji dostawy, m.in. rozładunek, wniesienie, właściwy montaż oraz utrzymanie porządku w czasie realizacji dostawy prowadzonej na terenie urzędu.<br/>3)	Wykonawca, co najmniej na 3 dni przed dniem planowanej dostawy, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy.<br/>4)	Dostawa odbędzie się w dniu roboczym, od poniedziałku do czwartku, w godzinach 8:00 - 13:00, transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko wraz z wniesieniem, a następnie właściwym montażem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.<br/>5)	Do czasu odbioru przedmiotu dostawy (w tym z uwzględnieniem jego instalacji/rozmieszczenia) przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.<br/>6)	Wraz z realizacją dostawy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz wszelką dokumentację wydaną przez producenta sprzętu.<br/>7)	Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi przedmiotu dostawy.<br/>8)	Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w dniu wydania przedmiotu zamówienia wszelkie związane z nim dokumenty techniczne i certyfikaty zgodności, oraz gwarancyjne i serwisowe, instrukcję obsługi w języku polskim, oraz katalog części zamiennych, wymienionych w karcie gwarancyjnej, tak aby możliwa była prawidłowa rejestracja i eksploatacja wszystkich elementów przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Rękojmia i gwarancja:<br/>Minimalny okres gwarancji jakości udzielony przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia (w tym na usługę jego instalacji/rozmieszczenia) wynosi 24 miesiące - stanowi kryterium oceny ofert. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady przedmiotu w poszczególnych Częściach. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.<br/><br/>Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej do dnia 05 grudnia 2022 roku, z tym zastrzeżeniem, że dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana przez Wykonawcę dopiero od dnia 15 listopada 2022 roku (termin realizacji dostawy uzależniony jest od zakończenia czynności odbiorowych robót budowlanych związanych z budową Centrum Integracji Wiejskiej w Smólniku).<br/>UWAGA: Zamawiający za zrealizowaną dostawę przewiduje płatność najwcześniej w styczniu 2023 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39112000-0 - Krzesła</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>dla Części od I do V:<br/>1)	Cena (C) - waga kryterium 60 % - ilość punktów 60;<br/>2)	Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40% - ilość punktów 40;<br/><br/>4.2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru dla Części od I do V: <br/><br/>L = C + RG<br/>gdzie: <br/>L – całkowita liczba punktów;<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;<br/>RG – punkty uzyskane w kryterium „Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia”;<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1) Cena (C) - waga 60%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 60% - pkt 60 cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i ceny wskazane w formularzu asortymentowo- cenowym .<br/>	<br/><br/><br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia (RG) - waga 40% - 40 pkt:<br/><br/>Minimalny okres rękojmi i gwarancji 24 miesiące (lub dłuższy ale krótszy niż 36 miesięcy) - 0 pkt.<br/>Okres rękojmi i gwarancji 36 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 48 miesięcy) – 10 pkt<br/>Okres rękojmi i gwarancji 48 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 60 miesięcy) – 20 pkt.<br/>Maksymalny okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy (lub dłuższy) – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA:<br/>Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące.<br/>Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego okresu udzielenia rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w ofercie krótszy okres niż 24 miesiące, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia dłuższego niż 60 miesięcy nie wpływa na zwiększenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy, natomiast do umowy Zamawiający wpisze okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: Kurtyna teatralna<br/><br/>Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Części odpowiednio):<br/>1)	Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2021 roku lub później, kompletny (w tym m. in. z pełnym okablowaniem), wolny od wad oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich.<br/>2)	Oferowany przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją Wykonawcy i musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej. Zamawiający nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia odnawianego, demonstracyjnego czy powystawowego.<br/>3)	Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot dostawy zamówienia musi obejmować przeniesienie prawa własności na Zamawiającego. Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia (wraz z usługą montażu – jeśli dotyczy) wynosi 24 miesiące (udzielona gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).<br/>4)	Udzielona gwarancja musi być bezpłatną usługą serwisową oferowaną Zamawiającemu realizowaną w miejscu realizacji dostawy wyposażenia (jego instalacji/eksploatacji) z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. Wymagane okno czasowe dla zgłaszania usterek min. wszystkie dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Wymagane przyjmowanie zgłoszeń serwisowych poprzez stronę www lub telefoniczne. Rozpoczęcie gwarancji liczone będzie od daty sporządzenia (podpisania) protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu dostawy.<br/><br/>Warunki dotyczące realizacji dostawy:<br/>1)	Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy, wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz dokona właściwego montażu przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w niniejszym dokumencie.<br/>2)	Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne przy realizacji dostawy, m.in. rozładunek, wniesienie, właściwy montaż oraz utrzymanie porządku w czasie realizacji dostawy prowadzonej na terenie urzędu.<br/>3)	Wykonawca, co najmniej na 3 dni przed dniem planowanej dostawy, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy.<br/>4)	Dostawa odbędzie się w dniu roboczym, od poniedziałku do czwartku, w godzinach 8:00 - 13:00, transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko wraz z wniesieniem, a następnie właściwym montażem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.<br/>5)	Do czasu odbioru przedmiotu dostawy (w tym z uwzględnieniem jego instalacji/rozmieszczenia) przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.<br/>6)	Wraz z realizacją dostawy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz wszelką dokumentację wydaną przez producenta sprzętu.<br/>7)	Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi przedmiotu dostawy.<br/>8)	Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w dniu wydania przedmiotu zamówienia wszelkie związane z nim dokumenty techniczne i certyfikaty zgodności, oraz gwarancyjne i serwisowe, instrukcję obsługi w języku polskim, oraz katalog części zamiennych, wymienionych w karcie gwarancyjnej, tak aby możliwa była prawidłowa rejestracja i eksploatacja wszystkich elementów przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Rękojmia i gwarancja:<br/>Minimalny okres gwarancji jakości udzielony przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia (w tym na usługę jego instalacji/rozmieszczenia) wynosi 24 miesiące - stanowi kryterium oceny ofert. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady przedmiotu w poszczególnych Częściach. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.<br/><br/>Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej do dnia 05 grudnia 2022 roku, z tym zastrzeżeniem, że dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana przez Wykonawcę dopiero od dnia 15 listopada 2022 roku (termin realizacji dostawy uzależniony jest od zakończenia czynności odbiorowych robót budowlanych związanych z budową Centrum Integracji Wiejskiej w Smólniku).<br/>UWAGA: Zamawiający za zrealizowaną dostawę przewiduje płatność najwcześniej w styczniu 2023 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>dla Części od I do V:<br/>1)	Cena (C) - waga kryterium 60 % - ilość punktów 60;<br/>2)	Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40% - ilość punktów 40;<br/><br/>4.2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru dla Części od I do V: <br/><br/>L = C + RG<br/>gdzie: <br/>L – całkowita liczba punktów;<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;<br/>RG – punkty uzyskane w kryterium „Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia”;<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1) Cena (C) - waga 60%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 60% - pkt 60 cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i ceny wskazane w formularzu asortymentowo- cenowym .<br/>	<br/><br/><br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia (RG) - waga 40% - 40 pkt:<br/><br/>Minimalny okres rękojmi i gwarancji 24 miesiące (lub dłuższy ale krótszy niż 36 miesięcy) - 0 pkt.<br/>Okres rękojmi i gwarancji 36 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 48 miesięcy) – 10 pkt<br/>Okres rękojmi i gwarancji 48 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 60 miesięcy) – 20 pkt.<br/>Maksymalny okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy (lub dłuższy) – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA:<br/>Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące.<br/>Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego okresu udzielenia rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w ofercie krótszy okres niż 24 miesiące, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia dłuższego niż 60 miesięcy nie wpływa na zwiększenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy, natomiast do umowy Zamawiający wpisze okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III: Oświetlenie sceniczne<br/><br/>Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Części odpowiednio):<br/>1)	Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2021 roku lub później, kompletny (w tym m. in. z pełnym okablowaniem), wolny od wad oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich.<br/>2)	Oferowany przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją Wykonawcy i musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej. Zamawiający nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia odnawianego, demonstracyjnego czy powystawowego.<br/>3)	Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot dostawy zamówienia musi obejmować przeniesienie prawa własności na Zamawiającego. Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia (wraz z usługą montażu – jeśli dotyczy) wynosi 24 miesiące (udzielona gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).<br/>4)	Udzielona gwarancja musi być bezpłatną usługą serwisową oferowaną Zamawiającemu realizowaną w miejscu realizacji dostawy wyposażenia (jego instalacji/eksploatacji) z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. Wymagane okno czasowe dla zgłaszania usterek min. wszystkie dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Wymagane przyjmowanie zgłoszeń serwisowych poprzez stronę www lub telefoniczne. Rozpoczęcie gwarancji liczone będzie od daty sporządzenia (podpisania) protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu dostawy.<br/><br/>Warunki dotyczące realizacji dostawy:<br/>1)	Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy, wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz dokona właściwego montażu przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w niniejszym dokumencie.<br/>2)	Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne przy realizacji dostawy, m.in. rozładunek, wniesienie, właściwy montaż oraz utrzymanie porządku w czasie realizacji dostawy prowadzonej na terenie urzędu.<br/>3)	Wykonawca, co najmniej na 3 dni przed dniem planowanej dostawy, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy.<br/>4)	Dostawa odbędzie się w dniu roboczym, od poniedziałku do czwartku, w godzinach 8:00 - 13:00, transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko wraz z wniesieniem, a następnie właściwym montażem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.<br/>5)	Do czasu odbioru przedmiotu dostawy (w tym z uwzględnieniem jego instalacji/rozmieszczenia) przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.<br/>6)	Wraz z realizacją dostawy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz wszelką dokumentację wydaną przez producenta sprzętu.<br/>7)	Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi przedmiotu dostawy.<br/>8)	Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w dniu wydania przedmiotu zamówienia wszelkie związane z nim dokumenty techniczne i certyfikaty zgodności, oraz gwarancyjne i serwisowe, instrukcję obsługi w języku polskim, oraz katalog części zamiennych, wymienionych w karcie gwarancyjnej, tak aby możliwa była prawidłowa rejestracja i eksploatacja wszystkich elementów przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Rękojmia i gwarancja:<br/>Minimalny okres gwarancji jakości udzielony przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia (w tym na usługę jego instalacji/rozmieszczenia) wynosi 24 miesiące - stanowi kryterium oceny ofert. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady przedmiotu w poszczególnych Częściach. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.<br/><br/>Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej do dnia 05 grudnia 2022 roku, z tym zastrzeżeniem, że dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana przez Wykonawcę dopiero od dnia 15 listopada 2022 roku (termin realizacji dostawy uzależniony jest od zakończenia czynności odbiorowych robót budowlanych związanych z budową Centrum Integracji Wiejskiej w Smólniku).<br/>UWAGA: Zamawiający za zrealizowaną dostawę przewiduje płatność najwcześniej w styczniu 2023 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31527000-6 - Reflektory punktowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31527260-6 - Systemy oświetleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>dla Części od I do V:<br/>1)	Cena (C) - waga kryterium 60 % - ilość punktów 60;<br/>2)	Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40% - ilość punktów 40;<br/><br/>4.2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru dla Części od I do V: <br/><br/>L = C + RG<br/>gdzie: <br/>L – całkowita liczba punktów;<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;<br/>RG – punkty uzyskane w kryterium „Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia”;<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1) Cena (C) - waga 60%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 60% - pkt 60 cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i ceny wskazane w formularzu asortymentowo- cenowym .<br/>	<br/><br/><br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia (RG) - waga 40% - 40 pkt:<br/><br/>Minimalny okres rękojmi i gwarancji 24 miesiące (lub dłuższy ale krótszy niż 36 miesięcy) - 0 pkt.<br/>Okres rękojmi i gwarancji 36 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 48 miesięcy) – 10 pkt<br/>Okres rękojmi i gwarancji 48 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 60 miesięcy) – 20 pkt.<br/>Maksymalny okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy (lub dłuższy) – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA:<br/>Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące.<br/>Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego okresu udzielenia rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w ofercie krótszy okres niż 24 miesiące, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia dłuższego niż 60 miesięcy nie wpływa na zwiększenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy, natomiast do umowy Zamawiający wpisze okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część IV: Sprzęt rtv/agd (3 elementy)<br/><br/>Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Części odpowiednio):<br/>1)	Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2021 roku lub później, kompletny (w tym m. in. z pełnym okablowaniem), wolny od wad oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich.<br/>2)	Oferowany przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją Wykonawcy i musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej. Zamawiający nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia odnawianego, demonstracyjnego czy powystawowego.<br/>3)	Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot dostawy zamówienia musi obejmować przeniesienie prawa własności na Zamawiającego. Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia (wraz z usługą montażu – jeśli dotyczy) wynosi 24 miesiące (udzielona gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).<br/>4)	Udzielona gwarancja musi być bezpłatną usługą serwisową oferowaną Zamawiającemu realizowaną w miejscu realizacji dostawy wyposażenia (jego instalacji/eksploatacji) z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. Wymagane okno czasowe dla zgłaszania usterek min. wszystkie dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Wymagane przyjmowanie zgłoszeń serwisowych poprzez stronę www lub telefoniczne. Rozpoczęcie gwarancji liczone będzie od daty sporządzenia (podpisania) protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu dostawy.<br/><br/>Warunki dotyczące realizacji dostawy:<br/>1)	Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy, wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz dokona właściwego montażu przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w niniejszym dokumencie.<br/>2)	Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne przy realizacji dostawy, m.in. rozładunek, wniesienie, właściwy montaż oraz utrzymanie porządku w czasie realizacji dostawy prowadzonej na terenie urzędu.<br/>3)	Wykonawca, co najmniej na 3 dni przed dniem planowanej dostawy, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy.<br/>4)	Dostawa odbędzie się w dniu roboczym, od poniedziałku do czwartku, w godzinach 8:00 - 13:00, transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko wraz z wniesieniem, a następnie właściwym montażem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.<br/>5)	Do czasu odbioru przedmiotu dostawy (w tym z uwzględnieniem jego instalacji/rozmieszczenia) przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.<br/>6)	Wraz z realizacją dostawy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz wszelką dokumentację wydaną przez producenta sprzętu.<br/>7)	Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi przedmiotu dostawy.<br/>8)	Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w dniu wydania przedmiotu zamówienia wszelkie związane z nim dokumenty techniczne i certyfikaty zgodności, oraz gwarancyjne i serwisowe, instrukcję obsługi w języku polskim, oraz katalog części zamiennych, wymienionych w karcie gwarancyjnej, tak aby możliwa była prawidłowa rejestracja i eksploatacja wszystkich elementów przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Rękojmia i gwarancja:<br/>Minimalny okres gwarancji jakości udzielony przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia (w tym na usługę jego instalacji/rozmieszczenia) wynosi 24 miesiące - stanowi kryterium oceny ofert. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady przedmiotu w poszczególnych Częściach. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.<br/><br/>Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej do dnia 05 grudnia 2022 roku, z tym zastrzeżeniem, że dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana przez Wykonawcę dopiero od dnia 15 listopada 2022 roku (termin realizacji dostawy uzależniony jest od zakończenia czynności odbiorowych robót budowlanych związanych z budową Centrum Integracji Wiejskiej w Smólniku).<br/>UWAGA: Zamawiający za zrealizowaną dostawę przewiduje płatność najwcześniej w styczniu 2023 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>dla Części od I do V:<br/>1)	Cena (C) - waga kryterium 60 % - ilość punktów 60;<br/>2)	Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40% - ilość punktów 40;<br/><br/>4.2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru dla Części od I do V: <br/><br/>L = C + RG<br/>gdzie: <br/>L – całkowita liczba punktów;<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;<br/>RG – punkty uzyskane w kryterium „Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia”;<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1) Cena (C) - waga 60%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 60% - pkt 60 cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i ceny wskazane w formularzu asortymentowo- cenowym .<br/>	<br/><br/><br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia (RG) - waga 40% - 40 pkt:<br/><br/>Minimalny okres rękojmi i gwarancji 24 miesiące (lub dłuższy ale krótszy niż 36 miesięcy) - 0 pkt.<br/>Okres rękojmi i gwarancji 36 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 48 miesięcy) – 10 pkt<br/>Okres rękojmi i gwarancji 48 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 60 miesięcy) – 20 pkt.<br/>Maksymalny okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy (lub dłuższy) – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA:<br/>Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące.<br/>Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego okresu udzielenia rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w ofercie krótszy okres niż 24 miesiące, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia dłuższego niż 60 miesięcy nie wpływa na zwiększenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy, natomiast do umowy Zamawiający wpisze okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część V: Meble kuchenne (wg opisu)<br/><br/>Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Części odpowiednio):<br/>1)	Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2021 roku lub później, kompletny, wolny od wad oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich.<br/>2)	Oferowany przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją Wykonawcy i musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej. Zamawiający nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia odnawianego, demonstracyjnego czy powystawowego.<br/>3)	Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot dostawy zamówienia musi obejmować przeniesienie prawa własności na Zamawiającego. Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia (wraz z usługą montażu – jeśli dotyczy) wynosi 24 miesiące (udzielona gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).<br/>4)	Udzielona gwarancja musi być bezpłatną usługą serwisową oferowaną Zamawiającemu realizowaną w miejscu realizacji dostawy wyposażenia (jego instalacji/eksploatacji) z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. Wymagane okno czasowe dla zgłaszania usterek min. wszystkie dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Wymagane przyjmowanie zgłoszeń serwisowych poprzez stronę www lub telefoniczne. Rozpoczęcie gwarancji liczone będzie od daty sporządzenia (podpisania) protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu dostawy.<br/><br/>Warunki dotyczące realizacji dostawy:<br/>1)	Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy, wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz dokona właściwego montażu przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w niniejszym dokumencie.<br/>2)	Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne przy realizacji dostawy, m.in. rozładunek, wniesienie, właściwy montaż oraz utrzymanie porządku w czasie realizacji dostawy prowadzonej na terenie urzędu.<br/>3)	Wykonawca, co najmniej na 3 dni przed dniem planowanej dostawy, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy.<br/>4)	Dostawa odbędzie się w dniu roboczym, od poniedziałku do czwartku, w godzinach 8:00 - 13:00, transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko wraz z wniesieniem, a następnie właściwym montażem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.<br/>5)	Do czasu odbioru przedmiotu dostawy (w tym z uwzględnieniem jego instalacji/rozmieszczenia) przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.<br/>6)	Wraz z realizacją dostawy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz wszelką dokumentację wydaną przez producenta sprzętu.<br/>7)	Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi przedmiotu dostawy.<br/>8)	Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w dniu wydania przedmiotu zamówienia wszelkie związane z nim dokumenty techniczne i certyfikaty zgodności, oraz gwarancyjne i serwisowe, instrukcję obsługi w języku polskim, oraz katalog części zamiennych, wymienionych w karcie gwarancyjnej, tak aby możliwa była prawidłowa rejestracja i eksploatacja wszystkich elementów przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Rękojmia i gwarancja:<br/>Minimalny okres gwarancji jakości udzielony przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia (w tym na usługę jego instalacji/rozmieszczenia) wynosi 24 miesiące - stanowi kryterium oceny ofert. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady przedmiotu w poszczególnych Częściach. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.<br/><br/>Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej do dnia 05 grudnia 2022 roku, z tym zastrzeżeniem, że dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana przez Wykonawcę dopiero od dnia 15 listopada 2022 roku (termin realizacji dostawy uzależniony jest od zakończenia czynności odbiorowych robót budowlanych związanych z budową Centrum Integracji Wiejskiej w Smólniku).<br/>UWAGA: Zamawiający za zrealizowaną dostawę przewiduje płatność najwcześniej w styczniu 2023 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39150000-8 - Różne meble i wyposażenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>dla Części od I do V:<br/>1)	Cena (C) - waga kryterium 60 % - ilość punktów 60;<br/>2)	Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40% - ilość punktów 40;<br/><br/>4.2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru dla Części od I do V: <br/><br/>L = C + RG<br/>gdzie: <br/>L – całkowita liczba punktów;<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;<br/>RG – punkty uzyskane w kryterium „Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia”;<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1) Cena (C) - waga 60%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 60% - pkt 60 cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i ceny wskazane w formularzu asortymentowo- cenowym .<br/>	<br/><br/><br/>2) Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia (RG) - waga 40% - 40 pkt:<br/><br/>Minimalny okres rękojmi i gwarancji 24 miesiące (lub dłuższy ale krótszy niż 36 miesięcy) - 0 pkt.<br/>Okres rękojmi i gwarancji 36 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 48 miesięcy) – 10 pkt<br/>Okres rękojmi i gwarancji 48 miesięcy (lub dłuższy ale krótszy niż 60 miesięcy) – 20 pkt.<br/>Maksymalny okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy (lub dłuższy) – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA:<br/>Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące.<br/>Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego okresu udzielenia rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia, bądź też wpisze w ofercie krótszy okres niż 24 miesiące, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia dłuższego niż 60 miesięcy nie wpływa na zwiększenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy, natomiast do umowy Zamawiający wpisze okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz ofertowy;<br/>2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;<br/>3) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia – art. 58-60 ustawy Pzp.<br/>W takim przypadku:<br/>1) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty;<br/>2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;<br/>3) jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 7 projektowanych postanowień umownych:<br/>1)	zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów;<br/>2)	wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony umowy nie miały wpływu (...);<br/>3) zmiany wartości Umowy ;<br/>4) zmiany przedmiotu umowy;<br/>5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-02 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej do dnia 05 grudnia 2022 roku, z tym zastrzeżeniem, że dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana przez Wykonawcę dopiero od dnia 15 listopada 2022 roku (termin realizacji dostawy uzależniony jest od zakończenia czynności odbiorowych robót budowlanych związanych z budową Centrum Integracji Wiejskiej w Smólniku).<br/>UWAGA: Zamawiający za zrealizowaną dostawę przewiduje płatność najwcześniej w styczniu 2023 roku.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com